eens tis een slang maar wel een leukequote:
Onder de radar van Babette.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:42 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
misschien is dat haar manier..beetje onder de radar blijven
Ik kan dat niet aanzien, ik ben naar de andere streamquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:43 schreef greysbones het volgende:
Esther gaat maar snel naast JW zitten
voordat Wendy op schoot zit
jep en die zie of hoor je het spel ook amper spelenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:43 schreef engine het volgende:
Mithe is ook een hele sterke speler. Dat is gewoon zo.
daar hoor je Matin MATINquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan dat niet aanzien, ik ben naar de andere stream
Het liefst zou Eunice naakt op dat biljart willen gaan liggen voor JW maar ja er kijken camera's meequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther slijmen over het biljart. Wat kan iemand zakken voor een kerel. Wat zet die zich voor schut
Dat probeert ze elke keer weer en als hij niet hapt, is het weer een klootzak en zoekt ze Isaac weer opquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:45 schreef greysbones het volgende:
Zoe denkt Jeff wel te versieren ofzo??
Heel veel meer geld brengt JW niet binnenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:44 schreef Sestra666 het volgende:
jw: moiraima kan toch niet winne, dat kan toch niet waar zijn? zoe ook nie
jij wel?
Die ook niet haptquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat probeert ze elke keer weer en als hij niet hapt, is het weer een klootzak en zoekt ze Isaac weer op
ja echtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he en een aantal zijn zo geil als de tering.![]()
Een aantal?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Haha jaaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat Eunice dat juist helemaal niet wil.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het liefst zou Eunice naakt op dat biljart willen gaan liggen voor JW maar ja er kijken camera's mee
of andersom .....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:48 schreef engine het volgende:
Wendy is Bern echt helemaal aan het berijden
dat zat ik ook te denkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:48 schreef D. het volgende:
Babette en Wanda samen buiten
Wanda: Schatje, je hebt echt gelijk
Wat heb ik gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |