Oh nee Ceequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik vond eigenlijk niks echt leuk.Misschien Will Church.
Vanwege de muziek en vocals. Dit is een meme uit de Malta voorondequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:45 schreef Moira het volgende:
[..]
ik snap 'm nietwaarom zou ze weglopen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:45 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
HAHAHA deze persoon in het publiek
Ohquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Vanwege de muziek en vocals. Dit is een meme uit de Malta vooronde
Wel met een beter nummer dan, dit refrein irriteert me nu al.quote:
Ilse is amper nog op tv johquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:47 schreef Moira het volgende:
Is het gek dat ik tegenwoordig een beetje van Ilse cringe als ik d'r op tv zie?ik ben d'r een beetje zat ofzo, geen idee waarom
Ja dit zou winnen wssquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Het blijft ongemakkelijk wanneer de interval beter is dan de competitie.
quote:
Ik kijk ook nooit tv, het is niet dat ik 'r te veel zie, ik weet niet wat het isquote:
Op de punkrock band na danquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jan Smit vindt deze tweet dan wel weer leuk
DER MAULWULFquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik mis de Duitse versie van De Mol nu wel.
Eens kijken of ik Jan Smit een keer ergens kan opsluiten en dan Lorna Shore draaienquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jan Smit vindt deze tweet dan wel weer leuk
Oh daar herkende ik ze vanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met Bosshoss als presentatieduo. Leuk om ze weer te zien.
NEINquote:
Ja handsdown, dit zou op het ESF eindigenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
hahahah de interval is waarschijnlijk het beste van de avond.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:51 schreef koffieleuk het volgende:
Staging is al bijna gereed voor Kaarija trouwens
Hij is dan ook wel een beste muzikant eigenlijk. Alleen dat esc-liedje was wat lafjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:51 schreef molloot200 het volgende:
Laatste worden in de finale maar toch lekker scoren in eigen land, held.
Mwhmwhmwhmwh rockstarsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is dan ook wel een beste muzikant eigenlijk. Alleen dat esc-liedje was wat lafjes.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is dan ook wel een beste muzikant eigenlijk. Alleen dat esc-liedje was wat lafjes.
Ik snap dat nooit, als die mensen goeie muziek maken dan herkennen ze zelf toch ook dat hun ESF inzending minder is?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:52 schreef koffieleuk het volgende:
Malik heeft wel betere nummers, jammer dat z'n inzending vrij matig was.
Ik zie toch echt een Duitste Linda de Mol staan hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik mis de Duitse versie van De Mol nu wel.
Serieus nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:57 schreef molloot200 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Marijke_Amado
Iedereen maakt zich zo druk om Ikke maar ik denk dat ze dan cht weer met 0 punten eindigenquote:
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Iedereen maakt zich zo druk om Ikke maar ik denk dat ze dan cht weer met 0 punten eindigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |