Moeten ze maar beter zingenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
Rock en bandjes fans, jullie hebben al genoeg dit jaar. Nu ben ik weer aan de beurt.
Geef ons een keer een jaartje, we moeten het al jaren doen met veel te weinig rockquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
Rock en bandjes fans, jullie hebben al genoeg dit jaar. Nu ben ik weer aan de beurt.
Oh nee Ceequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik vond eigenlijk niks echt leuk.Misschien Will Church.
Vanwege de muziek en vocals. Dit is een meme uit de Malta voorondequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:45 schreef Moira het volgende:
[..]
ik snap 'm nietwaarom zou ze weglopen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:45 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
HAHAHA deze persoon in het publiek
Ohquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Vanwege de muziek en vocals. Dit is een meme uit de Malta vooronde
Wel met een beter nummer dan, dit refrein irriteert me nu al.quote:
Ilse is amper nog op tv johquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:47 schreef Moira het volgende:
Is het gek dat ik tegenwoordig een beetje van Ilse cringe als ik d'r op tv zie?ik ben d'r een beetje zat ofzo, geen idee waarom
Ja dit zou winnen wssquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Het blijft ongemakkelijk wanneer de interval beter is dan de competitie.
quote:
Ik kijk ook nooit tv, het is niet dat ik 'r te veel zie, ik weet niet wat het isquote:
Op de punkrock band na danquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jan Smit vindt deze tweet dan wel weer leuk
DER MAULWULFquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik mis de Duitse versie van De Mol nu wel.
Eens kijken of ik Jan Smit een keer ergens kan opsluiten en dan Lorna Shore draaienquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jan Smit vindt deze tweet dan wel weer leuk
Oh daar herkende ik ze vanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met Bosshoss als presentatieduo. Leuk om ze weer te zien.
NEINquote:
Ja handsdown, dit zou op het ESF eindigenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
hahahah de interval is waarschijnlijk het beste van de avond.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:51 schreef koffieleuk het volgende:
Staging is al bijna gereed voor Kaarija trouwens
Hij is dan ook wel een beste muzikant eigenlijk. Alleen dat esc-liedje was wat lafjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:51 schreef molloot200 het volgende:
Laatste worden in de finale maar toch lekker scoren in eigen land, held.
Mwhmwhmwhmwh rockstarsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is dan ook wel een beste muzikant eigenlijk. Alleen dat esc-liedje was wat lafjes.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is dan ook wel een beste muzikant eigenlijk. Alleen dat esc-liedje was wat lafjes.
Ik snap dat nooit, als die mensen goeie muziek maken dan herkennen ze zelf toch ook dat hun ESF inzending minder is?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:52 schreef koffieleuk het volgende:
Malik heeft wel betere nummers, jammer dat z'n inzending vrij matig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |