Stel je spreekt deze zin letterlijk uit bij de huisarts. De kans dat je wordt opgenomen is aanwezig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:51 schreef H_T het volgende:
Een piano in een moerasDat geeft kans op opgezette dieren!
Ja, ik had ook al het idee dat er iets niet goed zit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:52 schreef Sableheart het volgende:
De mix is niet geweldig, de muziek overstemt haar. Terwijl het nummer klinkt alsof het best mooi zou kunnen zijn met de focus op goede zang
Prrrt talieloequote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stel je spreekt deze zin letterlijk uit bij de huisarts. De kans dat je wordt opgenomen is aanwezig.![]()
Deze ook minder goed maar wel duidelijk hoger en potentieel ESF-materiaal (voor mij zou 'ie dan ergens in de middenmoot eindigen).quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:37 schreef Moira het volgende:
Ik ga gewoon alles vanavond beoordelen of ik het minder goed, net zo goed of beter vind dan Ikke Hüftgold.
Dit alvast minder goed.
Ik vond het begin eigenlijk een goede opbouw. Maar dat kwam er niet uit in de rest van het liedje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:53 schreef Cirilico het volgende:
Begon saai, maar dit is best goed.in haar Ilse jurk.
Stel je weet ook niet wat dat betekent, wat een treurig bestaan!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stel je spreekt deze zin letterlijk uit bij de huisarts. De kans dat je wordt opgenomen is aanwezig.![]()
Ja ditquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Met een betere staging en geluid kan dit best wat worden
Dan moet het eerst deze voorronde winnen, en dat gaat met dit geluid niet lukken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Met een betere staging en geluid kan dit best wat worden
Ik vrees dat ze allemaal dit geluid krijgenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan moet het eerst deze voorronde winnen, en dat gaat met dit geluid niet lukken.
En nieuwe UI voor @H_Tquote:
Momo is een beetje obstinaatquote:
quote:
Witheet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
NEE ILSE HET WORDT EEN PINA COLADA DIT JAAR GEEN marGArItHA
Over een drankprobleem gesprokenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
NEE ILSE HET WORDT EEN PINA COLADA DIT JAAR GEEN marGArItHA
HULKGROEN zelfs!quote:
Ronald de Boer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:58 schreef Moira het volgende:
Also wie is deze roze gast? Ik ken hem ergens van geloof ik
Dit hadden ze inderdaad best in 2000 mogen laten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef koffieleuk het volgende:
Volgend nummer is wel lekker nostalgisch
Maar hoeft niet te winnen.
Hoeft niet te winnen maar gaat denk ik ook niet met 0 punten op het ESF eindigenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef koffieleuk het volgende:
Volgend nummer is wel lekker nostalgisch
Maar hoeft niet te winnen.
Boks.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef Moira het volgende:
Ohja Lonely Spring is mijn 2000s 'teenage angst' jeugd herleven
girl saaaamequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
Oh punckrockers. Emo, poppunk. Heb ik toch altijd een zwak voor. Blijven hangen van de pubertijd.
Damn, bedenk me nu ook wel dat ze prima destijds wel eens Tokio Hotel kunnen sturen, die waren best wel aan het pieken in de late 00s.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef Moira het volgende:
Ohja Lonely Spring is mijn 2000s 'teenage angst' jeugd herleven
Vielleicht! Ich setze jetzt auf mein Handy und das ist mich zu viel getuhquote:
Ja inderdaad! Never4get dat ze een keer een concert gaven op 8 oktober (mijn verjaardag) waardoor vriendinnen die fans van hen waren daarheen gingen ipv naar mijn feestjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:01 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Damn, bedenk me nu ook wel dat ze prima destijds wel eens Tokio Hotel kunnen sturen, die waren best wel aan het pieken in de late 00s.
Minder goed dan Ikke maar tot dusver wel de leukste:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze ook minder goed maar wel duidelijk hoger en potentieel ESF-materiaal (voor mij zou 'ie dan ergens in de middenmoot eindigen).
Denk so far:
1. Anica
[empty space]
2. Trong
3. Rene
3FM heeft nu elke dag een zeroes uur. Ik vind het altijd leuk als dan ineens Sk8r b0i of zoiets gedraaid wordtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
Oh punckrockers. Emo, poppunk. Heb ik toch altijd een zwak voor. Blijven hangen van de pubertijd.
best noicequote:
Sowieso lijkt dit ESC wel behoorlijk te leunen richting rock.quote:
RockGENOTquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sowieso lijkt dit ESC wel behoorlijk te leunen richting rock.
HEERLIJK
Ja die nummers staan echt allemaal in m'n topquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
HEERLIJK
Laatste spartelingen voor de Eurodance terugkeert.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
HEERLIJK
Is ie ijs- en ijskoud?quote:
Vind ik heel fijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
HEERLIJK
Ik zie niet helemaal wat Diederik ermee te maken heeft.quote:
Ook die invloeden hoor je ook wel in de popmuziek van nu af en toe terug.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laatste spartelingen voor de Eurodance terugkeert.
esf twitter MEIN ARSCHquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vind ik heel fijn.
ESF Twitter niet.
Zo 2022.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook die invloeden hoor je ook wel in de popmuziek van nu af en toe terug.
Je bent zelf 2022quote:
Slechtste jaar ooit mimimiquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vind ik heel fijn.
ESF Twitter niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |