Dit hadden ze inderdaad best in 2000 mogen laten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef koffieleuk het volgende:
Volgend nummer is wel lekker nostalgisch
Maar hoeft niet te winnen.
Hoeft niet te winnen maar gaat denk ik ook niet met 0 punten op het ESF eindigenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef koffieleuk het volgende:
Volgend nummer is wel lekker nostalgisch
Maar hoeft niet te winnen.
Boks.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef Moira het volgende:
Ohja Lonely Spring is mijn 2000s 'teenage angst' jeugd herleven
girl saaaamequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
Oh punckrockers. Emo, poppunk. Heb ik toch altijd een zwak voor. Blijven hangen van de pubertijd.
Damn, bedenk me nu ook wel dat ze prima destijds wel eens Tokio Hotel kunnen sturen, die waren best wel aan het pieken in de late 00s.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef Moira het volgende:
Ohja Lonely Spring is mijn 2000s 'teenage angst' jeugd herleven
Vielleicht! Ich setze jetzt auf mein Handy und das ist mich zu viel getuhquote:
Ja inderdaad! Never4get dat ze een keer een concert gaven op 8 oktober (mijn verjaardag) waardoor vriendinnen die fans van hen waren daarheen gingen ipv naar mijn feestjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:01 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Damn, bedenk me nu ook wel dat ze prima destijds wel eens Tokio Hotel kunnen sturen, die waren best wel aan het pieken in de late 00s.
Minder goed dan Ikke maar tot dusver wel de leukste:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze ook minder goed maar wel duidelijk hoger en potentieel ESF-materiaal (voor mij zou 'ie dan ergens in de middenmoot eindigen).
Denk so far:
1. Anica
[empty space]
2. Trong
3. Rene
3FM heeft nu elke dag een zeroes uur. Ik vind het altijd leuk als dan ineens Sk8r b0i of zoiets gedraaid wordtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
Oh punckrockers. Emo, poppunk. Heb ik toch altijd een zwak voor. Blijven hangen van de pubertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |