Nee.quote:
Ik ben echt aan weekend toe.quote:
Koeman ook.quote:
Wie gaat er eerder Europa in?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
DOUVIKAS SCOORT UTRECHT OP WEG NAAR NUMMER 5 EN EUROPA WE ZIJN GOEEEEEEEEEEED![]()
En blijf opgerot.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
Als utrecht vanavond verliest kom ik nooit meer op fok
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
Ik zal je missen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zal je missen.
Het is trouwens wel hilarisch om te constateren dat spelers als Van der Hoorn, Klaiber en Labyad gewoon bij het grote Ajax hebben gespeeld en er toen zelfs enkele hier dachten dat ze er wat van konden
weinigen zaten te wachten op labyad en klaiber hoor. Wat betreft vd hoorn daar zat destijds nog wel potentie in, maar ook daar waren de meesten het er wel over eens dat het niet een toegevoegde waarde was.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:48 schreef Shreyas het volgende:
Het is trouwens wel hilarisch om te constateren dat spelers als Van der Hoorn, Klaiber en Labyad gewoon bij het grote Ajax hebben gespeeld en er toen zelfs enkele hier dachten dat ze er wat van konden
Vd Hoorn, Sagnan en Kluivert mogen even een tijdje op de bank zitten in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
weinigen zaten te wachten op labyad en klaiber hoor. Wat betreft vd hoorn daar zat destijds nog wel potentie in, maar ook daar waren de meesten het er wel over eens dat het niet een toegevoegde waarde was.
Ik vond Labyad bij Ajax helemaal niet zo slecht, geen basis maar net daaronder, pech met blessures ook en verwachten dat iemand die anderhalf jaar zo'n beetje niet gevoetbald heeft de kar gaat trekken is ook wat teveel gevraagd denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
weinigen zaten te wachten op labyad en klaiber hoor. Wat betreft vd hoorn daar zat destijds nog wel potentie in, maar ook daar waren de meesten het er wel over eens dat het niet een toegevoegde waarde was.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
als 16e man ofzo kan je hem er best bij hebben. Maximaal danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Labyad bij Ajax helemaal niet zo slecht, geen basis maar net daaronder, pech met blessures ook en verwachten dat iemand die anderhalf jaar zo'n beetje niet gevoetbald heeft de kar gaat trekken is ook wat teveel gevraagd denk ik.
Niet helemaal eens, maar uiteindelijk moet je spelers halen voor de basis en als ze het dan net niet redden zijn het bankzitters, bankzitters halen in de hoop dat ze de basis halen ligt moeilijker.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
als 16e man ofzo kan je hem er best bij hebben. Maximaal dan
Torren in zijn kop.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:50 schreef yats het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen op basis waarvan Koeman Scherpen geselecteerd heeft? Hij is inmiddels net zon k*tkeeper als 'hertje Houwen', en dat is de slechtste keeper in 30 jaar tijd bij Vitesse...
Mooizoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:44 schreef KingRoland het volgende:
vandaag spelen onze godenzonen niet, kut potjes weer
nou ik heb het weer voor gezien hier
Verder gaat het wel ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dit incestdorp geen vol stadion heeft bij zo eem belangrijke pot.
Walgelijke kutclub.
Waren vorige week ook mokerslecht tegen Go Ahead, dat gelijkspel was ook een wonder.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Emmen wordt nu weer veroordeeld tot een x aantal jaren in de krochten van de KKD á la Roda vrees ik.
Kowet had daar dik moeten winnen, die hadden binnen 20 minuten 0-3 voor kunnen staan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waren vorige week ook mokerslecht tegen Go Ahead, dat gelijkspel was ook een wonder.
Het inteeltdorp gaat het echter wel redden dit seizoen, zijn heel wat effectiever dan teams zoals Cambuur, Excelsior en Emmen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dit incestdorp geen vol stadion heeft bij zo eem belangrijke pot.
Walgelijke kutclub.
Waarom is het geel? Hij schiet de bal weg die nog in het veld was.quote:
Geelquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe kun je nou rood krijgen voor een bal wegtrappen die nog in het spel is
Ja en die eerste gele had een Feyenoorder nooit gekregen.quote:
Zal wel geseponeerd worden maar dan heeft Feyenoord wel al de overwinning tegen 10 man op zak.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit kan echt nietVraag mij af of dit wel eens mag.
Dat vraagt iedereen zich af, ook bij Feyenoord denk ik, maar die houden zich natuurlijk stilquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit kan echt nietVraag mij af of dit wel eens mag.
Die bal was toch niet uit? Dan mag je hem toch gewoon tegen je tegenstander aan schoppen?quote:
Dus dit lolquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af, ook bij Feyenoord denk ik, maar die houden zich natuurlijk stil
Ja groot gelijk, mazzeltje. Dit is wel een typische rooie kaart voor de kleine club.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af, ook bij Feyenoord denk ik, maar die houden zich natuurlijk stil
2x geel kun je toch niet seponeren..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zal wel geseponeerd worden maar dan heeft Feyenoord wel al de overwinning tegen 10 man op zak.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja groot gelijk, mazzeltje. Dit is wel een typische rooie kaart voor de kleine club. een tegenstander van Feyenoord.
Scheidsrechter is altijd tegen Feyenoord hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja en die eerste gele had een Feyenoorder nooit gekregen.
O dat zal wel ja. Helemaal fijn dan voor die speler.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
2x geel kun je toch niet seponeren..
Feyenoord wordt kampioen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vertel even hoe het afloopt dan
Je komt te vaak in het Feyenoord topic.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheidsrechter is altijd tegen Feyenoord hoor
Tenminste dat lees ik vaak.
Rare post.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik vond Idrissi ooit een aardige voetballer. Zat ik daar even naast.
Die kan er echt he-le-maal niets vanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Idd. Belachelijke kaart.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die bal was toch niet uit? Dan mag je hem toch gewoon tegen je tegenstander aan schoppen?
Iedereen maakt fouten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Lijkt me duidelijk. Dit kan geen toeval meer zijn, zoveel arbitrale ¨blunders¨ in het voordeel van Feyenoord. En extra extra tijd als ze punten nodig hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vertel even hoe het afloopt dan
Geluk van een kampioen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Het zal Feyenoord eens tegen zitten dit seizoen
Door hem op de parkeerplaats te schietenquote:
Tsja het is te hopen dat Feyenoord gelijk gaat spelen of verliest de komende wedstrijden en dan kan Ajax het thuis afmaken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Het zal Feyenoord eens tegen zitten dit seizoen
Ajax komt zo nu en dan ook erg labiel over.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja het is te hopen dat Feyenoord gelijk gaat spelen of verliest de komende wedstrijden en dan kan Ajax het thuis afmaken.
Het boeit me vrij weinig wie kampioen gaat worden, aangezien PSV toch geen serieuze kans maakt, maar het geluk van Feyenoord is ook vrij vervelend aan het worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja het is te hopen dat Feyenoord gelijk gaat spelen of verliest de komende wedstrijden en dan kan Ajax het thuis afmaken.
Zolang ze wekelijks schijtmazzel hebben komt het wel goedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit Feyenoord kan echt onmogelijk kampioen worden. Wat ongekende armoedig voorin.Zelfs de degradatiekandidaten in Italië hoeven die troep niet.
Mij boeit het ook niet zo erg hoor, als AZ opeens de titel pakt is het voor mij ook goed lol maar het geluk van feyenoord is echt niet te geloven.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het boeit me vrij weinig wie kampioen gaat worden, aangezien PSV toch geen serieuze kans maakt, maar het geluk van Feyenoord is ook vrij vervelend aan het worden.
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ajax komt zo nu en dan ook erg labiel over.
Gaat lood om oud ijzer worden dit seizoen.
Nooit gezegd, maar leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Volgens @:Fetx heeft Feyenoord een wereldelftal. Volgens mij kijkt hij naar Bayern i.p.v. Feyenoord.
7 verschillende nationaliteiten hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Volgens @:Fetx heeft Feyenoord een wereldelftal. Volgens mij kijkt hij naar Bayern i.p.v. Feyenoord.
Snelle reactie maat. Nee maar je vind ze wel stukken beter dan ze zijn. Het is echt zo armoedig.quote:
Valt allemaal wel mee maar ze zitten wel in een wat mindere fase ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Snelle reactie maat. Nee maar je vind ze wel stukken beter dan ze zijn. Het is echt zo armoedig.
Oei Feyenoord ontsnapt zelfs.
Er zit gewoon echt heel weinig individuele kwaliteit in. Pure teamprestatie dit hele seizoen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee maar ze zitten wel in een wat mindere fase ja.
Kennelijk toch genoeg in deze competitie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef LordVoldermort het volgende:
e
[..]
Er zit gewoon echt heel weinig individuele kwaliteit in. Pure teamprestatie dit hele seizoen.
We hebben dat wel op het middenveld met Kokcu en Szymanski maar voorin gewoon nauwelijks. Dat is het hele probleem van dit Feyenoord.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef LordVoldermort het volgende:
e
[..]
Er zit gewoon echt heel weinig individuele kwaliteit in. Pure teamprestatie dit hele seizoen.
Voetbal, we posten in VBL Tong, wel even wakker blijven.quote:
Dat denk ik niet. Ajax gaat ze nog wel inhalen nu die kale gek weg is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kennelijk toch genoeg in deze competitie.
Oh ja, waar de koploper van Nederland met een man meer, onmachtig is tegen de nummer laatst. Dan vergeet je wel eens dat het over voetballen gaat.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voetbal, we posten in VBL Tong, wel even wakker blijven.
representquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:44 schreef Zorro het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord dit niet in blessuretijd nog gaat winnen
Die Pool is ook wel een mythe hoor. Voorin is wel de belangrijkste en meest kapitalistische linie dus wel handig opzich om daar wat kwaliteit te hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben dat wel op het middenveld met Kokcu en Szymanski maar voorin gewoon nauwelijks. Dat is het hele probleem van dit Feyenoord.
Feyenoord speelt tegen Groningen, niet tegen Cambuur.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, waar de koploper van Nederland met een man meer, onmachtig is tegen de nummer laatst. Dan vergeet je wel eens dat het over voetballen gaat.
Die Pool zit wel op voetballen hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die Pool is ook wel een mythe hoor. Voorin is wel de belangrijkste en meest kapitalistische linie dus wel handig opzich om daar wat kwaliteit te hebben.
Trusten. Take care. Tot morgen. Enjoy the game.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt tegen Groningen, niet tegen Cambuur.
Hou maar gewoon op.
Jij ook niet denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Dekker van Spakenburg is niet minder dan Idrissi
Welterusten Tong.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten. Take care. Tot morgen. Enjoy the game.
Ik gun Groningen inmiddels dat punt wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:49 schreef PicoMMP het volgende:
Mooie ouderwetse 90+4 goal straks, Kuip ontploft alles
nou nou nou. Hij is nog wel fitquote:
Ik vind Danilo wel aardig invallen. Druk, passie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Die had jij ook gegeven maat.
Wereldelftal!!!
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:52 schreef Zorro het volgende:
Benieuwd of die scheidsechter nu ook de geplande +10 gaat geven.
Plek 16 moet haalbaar zijn jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Groningen is ook wel wat beter dan plek 17 trouwens.
+9 dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:54 schreef Zorro het volgende:
Ik durf wel te beweren dat bij gelijke stand dit meer dan 5 minuten geweest zou zijn.
Dat is nu al duidelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:55 schreef Zorro het volgende:
En dan gaat straks blijken dat dat rood volledig onterecht was en Feyenoord weer gratis bijna een halve wedstrijd met 11 tegen 10 gespeeld heeft.
Die hele arbitrage in Nederland is zo walgelijk slecht. Elke week weer de gekste dingen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:58 schreef Zorro het volgende:
Allemaal tijdverlies door dat buitenspeldoelpunt met VAR maar wel gewoon na 5 minuten affluiten.
Wat een dramatische scheidsrechter.
En de 1-0 was buitenspel!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:55 schreef Zorro het volgende:
En dan gaat straks blijken dat dat rood volledig onterecht was en Feyenoord weer gratis bijna een halve wedstrijd met 11 tegen 10 gespeeld heeft.
PSV had ook 1 jaar dat het steeds matig was en dat Luuk hem steeds prikte in de laatste 5 minuten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:02 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is wel een beetje het Bryan Ruiz bij Twente seizoen voor Feyenoord.
Telkens zo teringslecht spelen en er vlak voor tijd één inleggen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord, Napoli, Arsenal en BvB kampioen. Kunnen ze weer 20 jaar op teren.
Echt ongelofelijk hoe goed Feyenoord dit seizoen doorkomt met zo'n mega matige selectie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:02 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is wel een beetje het Bryan Ruiz bij Twente seizoen voor Feyenoord.
Telkens zo teringslecht spelen en er vlak voor tijd één inleggen.
Kenners zijn het unaniem eens dat dit geen geel was.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word geinfluenced door het Feyenoordtopic.
Dit was toch absoluut geen geel voor Maata?
Nee natuurlijk niet. Echt een belachelijke beslissing.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je dit rood vind moet je worden opgenomenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dwt is de vraag niet. Het is de vraag of dit geel was.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je dit rood vind moet je worden opgenomen
Nee tuurlijk niet. Die bal was inquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dwt is de vraag niet. Het is de vraag of dit geel was.
Hopelijk speelt PSV thuis, tegen wie maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie loting toch ze kunnen de balletjes al gaan opwarmen.
Mwah. Tegen Spakenburg maken ze wel kans.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk speelt PSV thuis, tegen wie maakt niet zoveel uit.
Het letterlijke b-team van ado wist nog te scoren tegen psv dus meer dan een kans is het niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Tegen Spakenburg maken ze wel kans.
Vorige week ook al dramatisch slecht.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kooij kan er echt geen kut van. Ophoeren
God is met Spakenburg dus niemand maakt een kans tegen ze.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het letterlijke b-team van ado wist nog te scoren tegen psv dus meer dan een kans is het niet.
@KingRolandquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
God is met Spakenburg dus niemand maakt een kans tegen ze.
Die wedstrijd boeit niemandquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemd dat ze loten terwijl er een wedstrijd bezig is
Waar is Kevin Blom gebleven?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind Hitler nog steeds de slechtste arbiter.
Even ter info.
Sowieso die hele show voor het trekken van 4 balletjes. Jan Joost moet natuurlijk weer even in the picture staan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemd dat ze loten terwijl er een wedstrijd bezig is
Hoppa . PSV weer naar de finalequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Tegen Spakenburg maken ze wel kans.
"Loting"quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso die hele show voor het trekken van 4 balletjes. Jan Joost moet natuurlijk weer even in the picture staan.
Betis v Real Madrid is ook leuk. Alleen mis ik 90 procent van die pot, haha.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef Coco het volgende:
Programma is niet best.
Om 17:30 wel een leuk potje.
16:00 begint autootjes rijden weer. @ChevyCapricequote:Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef Coco het volgende:
Programma is niet best.
Om 17:30 wel een leuk potje.
Dat laat ik aan @Sked over.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
16:00 begint autootjes rijden weer. @:ChevyCaprice
ik vind het zo intens triest dat heel nederland dat ineens leuk vindtquote:Op zondag 5 maart 2023 12:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
16:00 begint autootjes rijden weer. @:ChevyCaprice
Nederland is kuddevolk van het zeldzaamste soort.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het zo intens triest dat heel nederland dat ineens leuk vindt
gelukkig ben ik recalcitrant aangelegdquote:Op zondag 5 maart 2023 12:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nederland is kuddevolk van het zeldzaamste soort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2023 12:42:42 ]
Akkoord. Walgelijke hype.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het zo intens triest dat heel nederland dat ineens leuk vindt
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig ben ik recalcitrant aangelegdDit ben ik wel volledig met je eens trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi @PietjePuk2000 ben je weer aan het genieten van Sparta?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit ben ik wel volledig met je eens trouwens.
Volgens mij staan ze na vandaag minimaal 14 punten voor op de nummer 13. Denk dat over 4 potjes plaats 13 al binnen is.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi @:PietjePuk2000 ben je weer aan het genieten van Sparta?
Ja, ik had wel verwacht dat ze het aardig zouden doen dit seizoen, maar zo goed ook weer niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze na vandaag minimaal 14 punten voor op de nummer 13. Denk dat over 4 potjes plaats 13 al binnen is.
Ik heb eigenlijk totaal niet het gevoel dat PSV kans maakt op de titel, terwijl de achterstand helemaal niet zo groot is.quote:
PSV maakt ook geen kans, maar voor de zekerheid mogen ze wel wat punten verspelenquote:Op zondag 5 maart 2023 14:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal niet het gevoel dat PSV kans maakt op de titel, terwijl de achterstand helemaal niet zo groot is.
Dat heb je goed gezien.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal niet het gevoel dat PSV kans maakt op de titel, terwijl de achterstand helemaal niet zo groot is.
?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PSV maakt ook geen kans, maar voor de zekerheid mogen ze wel wat punten verspelen
Eerst maar eens RKCquote:Op zondag 5 maart 2023 14:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Als ajax vay feyenoord wint is het gat maar 3 puntjes. Kan nog alle kanten op. Feyenoord heeft straks ook nog eens dubbel programma
Als AZ van ajax en PSV wint, wat helemaal niet ondenkbaar is, zouden die er nog wel eens mee vandoor kunnen gaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Als ajax vay feyenoord wint is het gat maar 3 puntjes. Kan nog alle kanten op. Feyenoord heeft straks ook nog eens dubbel programma
Ik was alweer bang dat het weer zo´n middag zou worden waar hij er maar niet in wilde.quote:
Zou terecht zijn. Verdienen het kampioenschap imoquote:Op zondag 5 maart 2023 14:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als AZ van ajax en PSV wint, wat helemaal niet ondenkbaar is, zouden die er nog wel eens mee vandoor kunnen gaan.
Ik had helemaal geen zin in zo'n middag.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was alweer bang dat het weer zo´n middag zou worden waar hij er maar niet in wilde.
Laten we het nou gewoon bij voetbal houden.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was alweer bang dat het weer zo´n middag zou worden waar hij er maar niet in wilde.
Ga jij autorijden kijken?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik typ "keepertje van RKC is goed bezig" en meteen scoort Peesjevee de 0-1
Ik typ dat ik denk dat Bakayoko ook wel goed gaat worden en hij scoort gelijk.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik typ "keepertje van RKC is goed bezig" en meteen scoort Peesjevee de 0-1
Vaak kijk ik dat een beetje op de achtergrond, de start vind ik wel leuk, verder geloof ik het wel.quote:
Had zijn derde al moeten zijn (wat lastig zat is, is bij mijn weten nog maar 1 speler ooit gelukt in het betaalde voetbal).quote:
Veerman en Bakayoko.. voor de rest is het niet veelquote:Op zondag 5 maart 2023 15:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Als hij weg is, voor wie kijk je dan nog PSV?
Veerman vind ik niet veel, ik zie veel meer in Bakayoko.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veerman en Bakayoko.. voor de rest is het niet veel
En Ledezma mocht ie de kans krijgen.
Drommel houdt gewoon de 0 vandaagquote:Op zondag 5 maart 2023 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het moet nog even 0-2 worden voor de wekelijkse tegengoal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |