Nee.quote:
Ik ben echt aan weekend toe.quote:
Koeman ook.quote:
Wie gaat er eerder Europa in?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
DOUVIKAS SCOORT UTRECHT OP WEG NAAR NUMMER 5 EN EUROPA WE ZIJN GOEEEEEEEEEEED![]()
En blijf opgerot.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
Als utrecht vanavond verliest kom ik nooit meer op fok
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
Ik zal je missen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zal je missen.
Het is trouwens wel hilarisch om te constateren dat spelers als Van der Hoorn, Klaiber en Labyad gewoon bij het grote Ajax hebben gespeeld en er toen zelfs enkele hier dachten dat ze er wat van konden
weinigen zaten te wachten op labyad en klaiber hoor. Wat betreft vd hoorn daar zat destijds nog wel potentie in, maar ook daar waren de meesten het er wel over eens dat het niet een toegevoegde waarde was.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:48 schreef Shreyas het volgende:
Het is trouwens wel hilarisch om te constateren dat spelers als Van der Hoorn, Klaiber en Labyad gewoon bij het grote Ajax hebben gespeeld en er toen zelfs enkele hier dachten dat ze er wat van konden
Vd Hoorn, Sagnan en Kluivert mogen even een tijdje op de bank zitten in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
weinigen zaten te wachten op labyad en klaiber hoor. Wat betreft vd hoorn daar zat destijds nog wel potentie in, maar ook daar waren de meesten het er wel over eens dat het niet een toegevoegde waarde was.
Ik vond Labyad bij Ajax helemaal niet zo slecht, geen basis maar net daaronder, pech met blessures ook en verwachten dat iemand die anderhalf jaar zo'n beetje niet gevoetbald heeft de kar gaat trekken is ook wat teveel gevraagd denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
weinigen zaten te wachten op labyad en klaiber hoor. Wat betreft vd hoorn daar zat destijds nog wel potentie in, maar ook daar waren de meesten het er wel over eens dat het niet een toegevoegde waarde was.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
als 16e man ofzo kan je hem er best bij hebben. Maximaal danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Labyad bij Ajax helemaal niet zo slecht, geen basis maar net daaronder, pech met blessures ook en verwachten dat iemand die anderhalf jaar zo'n beetje niet gevoetbald heeft de kar gaat trekken is ook wat teveel gevraagd denk ik.
Niet helemaal eens, maar uiteindelijk moet je spelers halen voor de basis en als ze het dan net niet redden zijn het bankzitters, bankzitters halen in de hoop dat ze de basis halen ligt moeilijker.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
als 16e man ofzo kan je hem er best bij hebben. Maximaal dan
Torren in zijn kop.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:50 schreef yats het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen op basis waarvan Koeman Scherpen geselecteerd heeft? Hij is inmiddels net zon k*tkeeper als 'hertje Houwen', en dat is de slechtste keeper in 30 jaar tijd bij Vitesse...
Mooizoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:44 schreef KingRoland het volgende:
vandaag spelen onze godenzonen niet, kut potjes weer
nou ik heb het weer voor gezien hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |