Nee.quote:
Ik ben echt aan weekend toe.quote:
Koeman ook.quote:
Wie gaat er eerder Europa in?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
DOUVIKAS SCOORT UTRECHT OP WEG NAAR NUMMER 5 EN EUROPA WE ZIJN GOEEEEEEEEEEED![]()
En blijf opgerot.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
Als utrecht vanavond verliest kom ik nooit meer op fok
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
Ik zal je missen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zal je missen.
Het is trouwens wel hilarisch om te constateren dat spelers als Van der Hoorn, Klaiber en Labyad gewoon bij het grote Ajax hebben gespeeld en er toen zelfs enkele hier dachten dat ze er wat van konden
weinigen zaten te wachten op labyad en klaiber hoor. Wat betreft vd hoorn daar zat destijds nog wel potentie in, maar ook daar waren de meesten het er wel over eens dat het niet een toegevoegde waarde was.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:48 schreef Shreyas het volgende:
Het is trouwens wel hilarisch om te constateren dat spelers als Van der Hoorn, Klaiber en Labyad gewoon bij het grote Ajax hebben gespeeld en er toen zelfs enkele hier dachten dat ze er wat van konden
Vd Hoorn, Sagnan en Kluivert mogen even een tijdje op de bank zitten in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
weinigen zaten te wachten op labyad en klaiber hoor. Wat betreft vd hoorn daar zat destijds nog wel potentie in, maar ook daar waren de meesten het er wel over eens dat het niet een toegevoegde waarde was.
Ik vond Labyad bij Ajax helemaal niet zo slecht, geen basis maar net daaronder, pech met blessures ook en verwachten dat iemand die anderhalf jaar zo'n beetje niet gevoetbald heeft de kar gaat trekken is ook wat teveel gevraagd denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
weinigen zaten te wachten op labyad en klaiber hoor. Wat betreft vd hoorn daar zat destijds nog wel potentie in, maar ook daar waren de meesten het er wel over eens dat het niet een toegevoegde waarde was.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
als 16e man ofzo kan je hem er best bij hebben. Maximaal danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Labyad bij Ajax helemaal niet zo slecht, geen basis maar net daaronder, pech met blessures ook en verwachten dat iemand die anderhalf jaar zo'n beetje niet gevoetbald heeft de kar gaat trekken is ook wat teveel gevraagd denk ik.
Niet helemaal eens, maar uiteindelijk moet je spelers halen voor de basis en als ze het dan net niet redden zijn het bankzitters, bankzitters halen in de hoop dat ze de basis halen ligt moeilijker.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
als 16e man ofzo kan je hem er best bij hebben. Maximaal dan
Torren in zijn kop.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:50 schreef yats het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen op basis waarvan Koeman Scherpen geselecteerd heeft? Hij is inmiddels net zon k*tkeeper als 'hertje Houwen', en dat is de slechtste keeper in 30 jaar tijd bij Vitesse...
Mooizoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:44 schreef KingRoland het volgende:
vandaag spelen onze godenzonen niet, kut potjes weer
nou ik heb het weer voor gezien hier
Verder gaat het wel ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dit incestdorp geen vol stadion heeft bij zo eem belangrijke pot.
Walgelijke kutclub.
Waren vorige week ook mokerslecht tegen Go Ahead, dat gelijkspel was ook een wonder.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Emmen wordt nu weer veroordeeld tot een x aantal jaren in de krochten van de KKD á la Roda vrees ik.
Kowet had daar dik moeten winnen, die hadden binnen 20 minuten 0-3 voor kunnen staan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waren vorige week ook mokerslecht tegen Go Ahead, dat gelijkspel was ook een wonder.
Het inteeltdorp gaat het echter wel redden dit seizoen, zijn heel wat effectiever dan teams zoals Cambuur, Excelsior en Emmen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dit incestdorp geen vol stadion heeft bij zo eem belangrijke pot.
Walgelijke kutclub.
Waarom is het geel? Hij schiet de bal weg die nog in het veld was.quote:
Geelquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe kun je nou rood krijgen voor een bal wegtrappen die nog in het spel is
Ja en die eerste gele had een Feyenoorder nooit gekregen.quote:
Zal wel geseponeerd worden maar dan heeft Feyenoord wel al de overwinning tegen 10 man op zak.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit kan echt nietVraag mij af of dit wel eens mag.
Dat vraagt iedereen zich af, ook bij Feyenoord denk ik, maar die houden zich natuurlijk stilquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit kan echt nietVraag mij af of dit wel eens mag.
Die bal was toch niet uit? Dan mag je hem toch gewoon tegen je tegenstander aan schoppen?quote:
Dus dit lolquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af, ook bij Feyenoord denk ik, maar die houden zich natuurlijk stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |