abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:55:52 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_208219188
Kut, telefoon alweer leeg.

disclaimer
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:59:20 #2
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208219230
Stopcontacten ❤
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:59:42 #3
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208219237
Stop contacten :{w
pi_208219244
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:16 schreef amaranta het volgende: Ik vind dus hoog fijn. Bv bij de bank en bij de tafel. Ik mis overigens ook een stopcontact bij de kookplaat. Waarom er daar geen zit is mij een raadsel.
Dat vind ik bizar. Ik heb te weinig stopcontacten in de keuken. Vind ik. 2 links en 2 rechts van de kookplaat, 2 links en 2 rechts in het eiland en nog 2 laag bij de grond voor stofzuiger enzo. En dan in het eet/leefdeel van de keuken nog 9 of 10.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208219247
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:53 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik heb normaal maat 41. Heb 2 paar Skechers gekocht. Van de een maat 40, van de ander maat 41

Heb 5 dagen op deze gelopen
[ afbeelding ]
Zitten zo lekker en een goede zool eronder. Het zijn trail schoenen.

@:exode wanneer gaan jullie? Slaap je in een Disney hotel? Mocht je tips willen.. stuur maar een dmmetje
We vertrekken 1 mei, slapen we eerst 1 nacht in Grand Magic en daarna 2 nachten in Newport Bay (club rooms). We gaan met schoonzus, zwager, neefje van 12 en nichtje van 9 dus met zijn 8en.

Tips altijd welkom, we hebben al wel veel uitgezocht en gereserveerd. Iig 08:30 door de poorten gaan om van de Extra magic time te genieten.
pi_208219266
Nou
Echt
Het
Is
Niet
Waar

Kwamen we net thuis van vakantie.....zijn de voegen mannen 4 man sterk aan het werk. Nog 2 dagen voegwerk vertelden ze. Al het hakwerk is klaar, de zijkant is bijna klaar met voegen.

Ik denk dat ze hebben gewacht tot wij opgedonderd waren. Wel fijn, zaten wij niet in de takkeherie vanaf 07:30.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 15:04:05 #7
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208219373
@Nijna Ik ben niet gemachtigd, maar vul altijd gewoon de DigiD van mijn vriend in. Het is me het gedoe niet waard om het anders te doen.

Jaren 70 huis met de meeste stopcontacten hoog. Alleen op zolder en in de keuken waar we verbouwd en opnieuw gestuct hebben zitten ze precies waar ik wil.
Heb ik vast al ooit verteld, maar een stopcontact in de woonkamer heeft ooit bij de buren op de stroom aangesloten gezeten en andersom. En we hebben ook een stopcontact midden in een ruimte op groep 1 die dan toch (grapje!) op groep 2 zit. :') Leuk, zelf-bouw van prutsers.
pi_208219600
Bij ons vorige huis had de bewoner voor ons elektra door lopen lussen. 5 stopcontacten konden daardoor alleen van de stroom af als we de hoofdschakelaar uitzetten. En dan hadden we er ook nog 1 die helemaal niet uit kon. We hadden toen bijna brand tijdens het klussen, kortsluiting zonder dat de stop eruit klapte. 2 weken daarvoor was ons appartement uitgebrand dus we hebben de gehele elektra laten vervangen voordat we verder gingen met klussen.

Geen idee hoeveel stopcontacten we nu hebben. Genoeg want ik irriteer me niet :)

Wel smartlampen in de woonkamer, mede omdat 1 schakelaar achter een kast zit.
pi_208219608
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik hoop dat je woonkamer 30m² is want als hij 30m³ is dan is dat zo'n 10-12m² afhankelijk van je plafondhoogte :+
Hoewel 3 stopcontacten op 10m² wel aardig zou voldoen, dat dan wel weer :')
Oh, poep, das wel erg klein jah _O-
Ben teveel bezig met gasverbruik :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:59 schreef amaranta het volgende:
Stop contacten :{w
Lekker rustig :P

Wij gaan zo naar mn schoonzus, eten we daar. Hoef ik niet te koken 8-) al moet ik diep in mijn geheugen graven wanneer ik wel voor het laatst zelf gekookt heb :') :@
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 3 maart 2023 @ 15:43:39 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208219632
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:57 schreef Nijna het volgende:
Bezig met de belastingaangifte in de app, kreeg gister appje van mijn man dat ik toestemming moest geven om het in te vullen namens mij via de digid app.
Ik had die hele app nog niet, dus die geactiveerd, ID toegevoegd.
Klik ik op de link, krijg ik dat er geen ID is toegevoegd :X .

Vanmorgen maar bellen met de belastingdienst, ja dan moest ik toestemming geven door hem te machtigen.
Dus dat ingesteld, maar nu werkt het nog steeds niet. Dus nu maar poging via de computer...
Volgens mij deed de BD dan de aannname dat je man de aangifte zou invullen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208219667
Oh ja, gister werd er een aangetekende brief bezorgd die ik 21 januari verstuurde en waar ik het geld ondertussen van teruggekregen heb. Knap he! 8)7
If they say
pi_208219895
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:00 schreef exode het volgende:

[..]
We vertrekken 1 mei, slapen we eerst 1 nacht in Grand Magic en daarna 2 nachten in Newport Bay (club rooms). We gaan met schoonzus, zwager, neefje van 12 en nichtje van 9 dus met zijn 8en.

Tips altijd welkom, we hebben al wel veel uitgezocht en gereserveerd. Iig 08:30 door de poorten gaan om van de Extra magic time te genieten.
Nice. Daarstraks even binnen gekeken bij NPB.
Tip 1: je kan de dag voor je naar NPB al inchecken vanaf 15.00 uur. Je krijgt dan alvast je magic pas. De dag zelf parkeer je de auto en kan je meteen naar Disney. Je krijgt een mail/SMS met je kamernummer.
Tip 2: als de Shine Brighter is, ga op het middenplein staan bij de groene lijn.
Tip 3: ga absoluut naar de droneshow in Studio's. Die is echt geweldig.

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208221728
Thanks Vicky, ik noteer tip 2 en 3.

Wat betreft tip 1: we gaan al rond 8 uur inchecken. Dan hebben we meteen de magic passen. Ergens in de middag gaan we dan terug naar het hotel om de spullen in de kamer te zetten. (En te ontprikkelen in de club lounge, wiehoe)

Daarna terug, want prinsessen diner.

We komen volledig afgedraaid thuis denk ik na 3 dagen.

Hele gave foto's!
pi_208222260
Ik noteer de tips ook even wij gaan in de meivakantie maar gaan naar chayenne
pi_208222263
Veel plezier exode
pi_208222340
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef Hupje het volgende:
@:Nijna Ik ben niet gemachtigd, maar vul altijd gewoon de DigiD van mijn vriend in. Het is me het gedoe niet waard om het anders te doen.

Jaren 70 huis met de meeste stopcontacten hoog. Alleen op zolder en in de keuken waar we verbouwd en opnieuw gestuct hebben zitten ze precies waar ik wil.
Heb ik vast al ooit verteld, maar een stopcontact in de woonkamer heeft ooit bij de buren op de stroom aangesloten gezeten en andersom. En we hebben ook een stopcontact midden in een ruimte op groep 1 die dan toch (grapje!) op groep 2 zit. :') Leuk, zelf-bouw van prutsers.
Dat deed hij via de website ook altijd, maar via de app moest het blijkbaar via toestemming.
Nou ja, het is gelukt. We krijgen alleen wel ineens een stuk minder terug dan voorgaande jaren en kunnen daar nog niet echt een verklaring voor vinden...

@Leandra, dat heeft de BD dan goed aangenomen ;).
Maar ik moest dus toestemming geven. Maar via de website is het wel gelukt en had het gewoon gekund zoals vorig jaar, dat ik even zelf inlogde met mijn digiD, wat een gedoe.
Maar via de app lukte het dus niet.
Fake it till you make it...
pi_208222421
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:59 schreef F_r het volgende:
Leuk! Wanneer ga je?
pi_208222489
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Nijna het volgende:
We krijgen alleen wel ineens een stuk minder terug dan voorgaande jaren en kunnen daar nog niet echt een verklaring voor vinden...
Jongste kind nu te oud voor inkomensafhankelijke combinatiekorting?
pi_208222893
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:21 schreef exode het volgende:
Thanks Vicky, ik noteer tip 2 en 3.

Wat betreft tip 1: we gaan al rond 8 uur inchecken. Dan hebben we meteen de magic passen. Ergens in de middag gaan we dan terug naar het hotel om de spullen in de kamer te zetten. (En te ontprikkelen in de club lounge, wiehoe)

Daarna terug, want prinsessen diner.

We komen volledig afgedraaid thuis denk ik na 3 dagen.

Hele gave foto's!
Tip 1 is voor de avond voor je naar NPB gaat.. dan hoef je niet op de 1e dag D in te checken, heb je je magicpas al en kan je meteen naar het park ;)
Wij hebben prinsessen lunch gedaan. Was echt heel erg leuk en onwijs lekker eten. Voorheen gingen we altijd naar Cafe Mickey maar die is weg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208222899
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 08:45 schreef Donna het volgende: [..] Heb je dan bijv. de lamp in de WC en op de gang (die worden hier altijd vergeten) altijd aan staan?
:@ :Y De lamp van de wc is momenteel niet verbonden met de app, maar die knop zit ook te hoog voor de kinderen, dus niet moet wel aan staan. En de gang staat dan weer nooit aan, want die is heel licht. Vooral keuken, woonkamer en eetkamer.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_208222967
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 18:59 schreef F_r het volgende:
Superleuk!! In april is het park bijna elke dag tot 23.00 open.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 3 maart 2023 @ 19:56:25 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208223572
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Nijna het volgende:

[..]

@:Leandra, dat heeft de BD dan goed aangenomen ;).
Maar ik moest dus toestemming geven. Maar via de website is het wel gelukt en had het gewoon gekund zoals vorig jaar, dat ik even zelf inlogde met mijn digiD, wat een gedoe.
Maar via de app lukte het dus niet.
Dan had ik je post anders gelezen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208223871
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:31 schreef Vicky het volgende:

[..]
Tip 1 is voor de avond voor je naar NPB gaat.. dan hoef je niet op de 1e dag D in te checken, heb je je magicpas al en kan je meteen naar het park ;)
Wij hebben prinsessen lunch gedaan. Was echt heel erg leuk en onwijs lekker eten. Voorheen gingen we altijd naar Cafe Mickey maar die is weg.

Ooooooh, wat een ontzettend goede tip. Dank je wel.
pi_208223944
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:09 schreef exode het volgende:

[..]
Ooooooh, wat een ontzettend goede tip. Dank je wel.
Graag gedaan. Wij mochten zondag de parkeerplaats oprijden, auto neergezet, ingecheckt en gelijk naar de Village.

Oh en neem stekkerdozen mee. In Sequioa was maar 1 stopcontact

[ Bericht 5% gewijzigd door Vicky op 03-03-2023 20:59:00 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_208224629
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef Hupje het volgende:

[..]
Jongste kind nu te oud voor inkomensafhankelijke combinatiekorting?
Maar dan hadden we het vorig jaar ook al niet gehad moeten hebben, want in 2022 werd ze 13. En er staat dat het kind op 1 januari jonger dan 12 moet zijn.
pi_208224858
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:12 schreef Vicky het volgende:

[..]
Graag gedaan. Wij mochten zondag de parkeerplaats oprijden, auto neergezet, ingecheckt en gelijk naar de Village.

Oh en neem stekkerdozen mee. In Sequioa was maar 1 stopcontact
Liet je dan je waardevolle spullen in de auto totdat je de hotelkamer in mocht? (Zoals tablets)
pi_208225099
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:00 schreef exode het volgende:

[..]
Liet je dan je waardevolle spullen in de auto totdat je de hotelkamer in mocht? (Zoals tablets)
Ja. Wij legden een deken over de tassen.
Vandaag bleek dat de deur van de auto wagenwijd open stond voor ruim 3 uur.. foutje..
Niks gejat gelukkig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 3 maart 2023 @ 21:21:54 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208225312
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:47 schreef Nijna het volgende:

[..]
Maar dan hadden we het vorig jaar ook al niet gehad moeten hebben, want in 2022 werd ze 13. En er staat dat het kind op 1 januari jonger dan 12 moet zijn.
Maar vorig jaar deed je toch aangifte over 2021?
Dus toen was ze op 1 januari wel jonger dan 12 want dat werd ze in 2021.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208226770
Wij nemen de 1e dag de waardevolle spullen altijd in een rugzak mee het park in, ook al hebben we afdekking voor onze achterbak waardoor je niet kunt zien of er iets in zit. Als je het wel in de auto laat zorg dan dat alles geheel uit staat (niet op standby), want anders kunnen ze met bepaalde apparaten zien of er apparaten in de buurt via bluetooth of wifi verbinding proberen te maken. De kans dat ze dat doen is niet zo groot, maar als het gebeurt is wel gelijk heel je vakantie verpest.

Die Avengers droneshow ziet er overigens wel erg gaaf uit! Erg jammer dat die begin mei alweer stopt (na de vakantie wel), die zou ik ook graag een keer gezien hebben. De 30-jaar drone-show was ook erg tof gedaan. Alleen wel erg onhandig dat de parken tot 23:00 uur open zijn met kleine kinderen, want die show is dan ook pas om 22:50, dus dat is wel iets om qua planning rekening mee te houden.

Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen voor ons bezoek aan Disney World in de meivakantie. Vorige week zaten we op de 60-dagen mark waarna je dingen kunt gaan reserveren, en alles wat we wilden is gelukt! We gaan in een draaiend restaurant eten met Knabbel en Babbel (waar mijn dochters groot fan van zijn) en een andere keer met Disney-figuren in jungle thema. Daarnaast gaan we eten in een dinosaurus-restaurant en tot slot gaan we met een high tech lift de ruimte in waar we kunnen eten met uitzicht op de aarde :D En daarmee is de diner voucher van $1008 wel ruimschoots op verwacht ik :') Alle andere dagen gaan we voor (veel goedkopere) quick service restaurants en die hoef je gelukkig niet te reserveren.
pi_208230882
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar vorig jaar deed je toch aangifte over 2021?
Dus toen was ze op 1 januari wel jonger dan 12 want dat werd ze in 2021.
Oh jaaaa :+ misschien is dat het dan toch wel. Maar dan klopt het nog niet met wat er nu minder is. Want die combinatiekorting is meer dan dat wat we missen zeg maar... :?
pi_208230907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:10 schreef exode het volgende:

[..]
Leuk! Wanneer ga je?
3 t/m 5 mei
  zaterdag 4 maart 2023 @ 08:10:26 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208230944
Ik zit alle Disney verhalen echt met open mond te lezen. :o Dat een bezoek aan een pretpark zo veel voorbereiding en planning vergt! :o Pffff, ik krijg nu al stress van het idee ooit te moeten gaan! :o :D

Ik vrees de dag dat mijn heren er om gaan vragen. ;)
  zaterdag 4 maart 2023 @ 08:18:11 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208230975
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:00 schreef Nijna het volgende:

[..]
Oh jaaaa :+ misschien is dat het dan toch wel. Maar dan klopt het nog niet met wat er nu minder is. Want die combinatiekorting is meer dan dat wat we missen zeg maar... :?
Het EWF percentage is weer gedaald: van 0,55% naar 0,45% en dit jaar naar 0,35% dus dat zie je volgend jaar in de aangifte over dit jaar, als je WOZ niet te hard gestegen is.

Met de WOZ die we vorige week binnen kregen en het EWF-percentage dat dit jaar gaat gelden weer ik al dat dat volgend jaar bij de aangifte ¤ 500 lager ligt dan dit jaar bij de aangifte over 2022, dus dat is helemaal prima.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 maart 2023 @ 08:26:22 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208231020
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het EWF percentage is weer gedaald: van 0,55% naar 0,45% en dit jaar naar 0,35% dus dat zie je volgend jaar in de aangifte over dit jaar, als je WOZ niet te hard gestegen is.

Met de WOZ die we vorige week binnen kregen en het EWF-percentage dat dit jaar gaat gelden weer ik al dat dat volgend jaar bij de aangifte ¤ 500 lager ligt dan dit jaar bij de aangifte over 2022, dus dat is helemaal prima.
:D En dit maakt het gevoel dat ik op een Russisch forum beland ben niet minder! _O-

Ik moet echt meer slapen denk ik!
Ben we een uur geleden maar weer veel te vroeg uit gegaan omdat ik echt niet lekker meer lag. -O- Ergens deze week komt mijn nieuwe Matt Sleeps topper in de hoop dat ik dan beter slaap. *O*
  zaterdag 4 maart 2023 @ 08:27:50 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208231029
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:26 schreef BE het volgende:

[..]
:D En dit maakt het gevoel dat ik op een Russisch forum beland ben niet minder! _O-

Ik moet echt meer slapen denk ik!
Ben we een uur geleden maar weer veel te vroeg uit gegaan omdat ik echt niet lekker meer lag. -O- Ergens deze week komt mijn nieuwe Matt Sleeps topper in de hoop dat ik dan beter slaap. *O*
De bijtelling van de waarde van je eigen huis, daarmee betaal je belasting over het bezitten van een huis, die bijtelling is al een paar jaar aan het dalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208231033
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:05 schreef F_r het volgende:

[..]
3 t/m 5 mei
Kunnen we naar elkaar zwaaien :)
  zaterdag 4 maart 2023 @ 08:29:27 #38
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208231037
De oorontsteking van de oudste wordt getopt door een kotsende dreumes, kotsende mama en een man-aan-de-poeperitus... Wil iemand een dagje met mij van leven ruilen? -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208231038
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:10 schreef BE het volgende:
Ik zit alle Disney verhalen echt met open mond te lezen. :o Dat een bezoek aan een pretpark zo veel voorbereiding en planning vergt! :o Pffff, ik krijg nu al stress van het idee ooit te moeten gaan! :o :D

Ik vrees de dag dat mijn heren er om gaan vragen. ;)
Dat hoeft niet hoor, je kan ook gewoon lekker gaan. Ik vind het onderdeel van de voorpret.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 08:33:01 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208231054
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:29 schreef Tink89 het volgende:
De oorontsteking van de oudste wordt getopt door een kotsende dreumes, kotsende mama en een man-aan-de-poeperitus... Wil iemand een dagje met mij van leven ruilen? -O-
Oh darn :{
Beterschap voor jullie :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208231069
Jeetje Tink, jullie hebben wel de hele jackpot tegelijk. Beterschap en sterkte.
pi_208231277
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je woz met >40% stijgt, word je hier niet rijk van :wtf:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 4 maart 2023 @ 09:23:39 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208231427
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 09:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als je woz met >40% stijgt, word je hier niet rijk van :wtf:
Nee, klopt...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208231981
quote:
Damn Tink.. alle registers open bij jullie.. beterschap daar! :*

@BE hihi niet perse nodig hoor al die voorbereiding. Maar soms is het wel super handig om dingen van te voren te weten. Mocht je ooit gaan.. app me maar ;)
Hopelijk slaap je snel beter!

@Leandra hoe is het met je benen?
Verder snap ik de ballen van dat hele WOZ gebeuren..

Vanmiddag maar eens kijken naar de belastingaangifte doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 4 maart 2023 @ 10:35:03 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208232102
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 10:20 schreef Vicky het volgende:

[..]
@:leandra hoe is het met je benen?
Verder snap ik de ballen van dat hele WOZ gebeuren..

Vanmiddag maar eens kijken naar de belastingaangifte doen.

Gaat vrij goed, nog wel onderhuidse hardheid, maar dat wordt steeds minder.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208232169
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:28 schreef exode het volgende:

[..]
Kunnen we naar elkaar zwaaien :)
We zitten wel in een ander hotel. Maar misschien zien we elkaar
pi_208232189
Voor Disneyland Parijs is voorbereiding niet nodig idd, al zijn sommige dingen handig om rekening mee te houden omdat je dan zonder veel moeite een betere ervaring hebt (zoals waar je het beste kunt staan tijdens shows).

Voor Disney World is het wel redelijk essentieel als je bepaalde attracties überhaupt een keer wilt kunnen doen, en bij een echt restaurant wil eten (en eten schijnt daar van veel hoger niveau te zijn dan in Parijs, veel mensen gaan ook voor het eten richting Disney World, en in Parijs is dat bijzaak). Zonder voorbereiding/inlezen ga je de populaire attracties daar niet zomaar kunnen doen en sta je zo 5 uur in de rij voor 3 attracties. Maar die wachttijden zijn ook veel extremer dan in Parijs, bij alle attracties. Maar goed, voor ons is het ook een vorm van voorpret. En we plannen alleen het eerste uur per dag (van de eerste vier dagen), en daarna zien we wel.
pi_208232211
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 10:41 schreef F_r het volgende:

[..]
We zitten wel in een ander hotel. Maar misschien zien we elkaar
Ik zal broodkruimels achter me gooien.
pi_208232266
Wij hebben dit keer voor Disney wel gereserveerd voor 1x diner en 1x lunch. Prinsessen diner was een must met Juul en we wilden heel graag bij Chez Remy lunchen.
Eigenlijk wilden we ook de show van Mickey reserveren, maar die draait niet als wij er zijn.

Verder bestaat de voorbereiding uit bedenken welke dag we welk park in gaan en dan we meteen om 08:30 het park binnen willen en de favoriete attracties af gaan voordat het druk wordt.
Onze pretparken regime is: ochtend meteen als het kan naar binnen, attracties af die we echt willen en dan om een uur of 11 als het echt druk wordt, gaan wij in de chill modus en zien we wel hoe de dag verder loopt.
Disney is natuurlijk niet een achtbanen park dus vooral van de sfeer genieten. B heeft al een lijst van figuren met wie hij op de foto wil.

We hebben de clubkamers dus de hele dag in de lounge van het hotel welkom en tussen 4 en 6 hapjes. Ervaring is wel dat onze kinderen rond een uur of 3 echt even al die prikkels uit moeten. En dan zien we wel of we 's avonds teruggaan. We zullen ons vast opdelen dan.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 10:59:09 #50
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208232295
Onpopulaire mening:

Ik vind Disney echt geen kont aan. En de kinderen vinden dat ook. 😄🙈
pi_208232316
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 10:59 schreef amaranta het volgende:
Onpopulaire mening:

Dan mag je dus niet mee he. Weet wat je zegt. ;)

Wij waren al Disney gek voordat de kinderen kwamen, we hebben ze geindoctrineerd.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 11:02:25 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208232318
Ik vind het vooral bizar duur, komt natuurlijk ook omdat ik wel een beetje leuk wil overnachten als we daar dan toch naartoe zouden gaan, maar goed :@

Laat ik het zo stellen: de goedkopere Disney parken vind ik ook te duur voor wat ze bieden en de afstand tot het park.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 maart 2023 @ 11:03:03 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208232321
quote:
Onpopulaire mening:

Haha heerlijk. Mij doet het ook niet altijd even veel, maar een van mijn kinderen is een enorme fan dus we gaan toch binnenkort weer eens met ons tweetjes, dit keer zelfs ook naar de Disney World versie. Flying Fish, misschien kun jij ons nog wat tips geven? (Ik stuur je wel een pb).
in de haak.
pi_208232353
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:02 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het vooral bizar duur, komt natuurlijk ook omdat ik wel een beetje leuk wil overnachten als we daar dan toch naartoe zouden gaan, maar goed :@

Laat ik het zo stellen: de goedkopere Disney parken vind ik ook te duur voor wat ze bieden en de afstand tot het park.
Het is belachelijk duur. Wij zitten in Newport Bay en betalen voor 2 nachten 1600 Euro, maar dat is wel in een clubkamer met allerlei extra's.
Dat is wel onze hele meivakantie overigens. En al 4 jaar geleden 'gepland' met schoonzus en zwager.

Het is vreselijk duur en ik ben echt heel blij dat wij het kunnen betalen. Cheyenne en Sante Fe zijn goedkoper en meer dan prima overigens. Het is alleen verder weg van het park.
pi_208232358
quote:
Onpopulaire mening:

Boks!
We zijn er 1x met dochter geweest, 13 jaar geleden. We hebben niet 1 Disney figuur gezien en het was al met al een flinke domper voor dat vele geld :')
We waren een paar dagen in Parijs dus dat een dagje gedaan.

Oi @Tink89 :{ Beterschap voor jullie :*
If they say
pi_208232367
De conclusie was lang geleden al dat wij (verloofde en ik) gewoon nog kinderen zijn wat dat betreft. Wij worden heel blij van Disney, Efteling, Lego etc.
pi_208232383
quote:

Maar waarom zou je veel geld betalen voor een hotel waar je alleen slaapt? Als je er gedurende de dag ook tijd doorbrengt is het een ander verhaal, maar bij Disney is loopafstand (lees: geen vervoer nodig na de eindshow) wel echt een heel groot pluspunt. Maar verder zie ik geen reden om voor het dure Marvel hotel te kiezen tov het veel goedkopere Cheyenne bijvoorbeeld. Maar ik gok dat wij voortaan sowieso voor Davy Crocket gaan als we alleen met het eigen gezin gaan. Lekker goedkoop en makkelijk (en vooral heel veel sneller) zelf kunnen ontbijten!

Stuur maar een pm met wat jullie daar willen doen trui!
  Moderator zaterdag 4 maart 2023 @ 11:12:40 #58
382129 crew  Donna
pi_208232391
Ik heb helemaal niks met Disney, maar als de meiden groter zijn willen we wel een keer naar Disneyland Paris. Mijn vriend is er als kind geweest en herinnert het zich nog heel goed. Die wil dus heel graag. Het lijkt me ook best leuk verder, maar ik heb er niet zoveel mee.
Minnie Mouse vind ik wel leuk. :7
  zaterdag 4 maart 2023 @ 11:14:54 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208232408
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:07 schreef exode het volgende:

[..]
Het is belachelijk duur. Wij zitten in Newport Bay en betalen voor 2 nachten 1600 Euro, maar dat is wel in een clubkamer met allerlei extra's.
Dat is wel onze hele meivakantie overigens. En al 4 jaar geleden 'gepland' met schoonzus en zwager.

Het is vreselijk duur en ik ben echt heel blij dat wij het kunnen betalen. Cheyenne en Sante Fe zijn goedkoper en meer dan prima overigens. Het is alleen verder weg van het park.
2 nachten ¤ 1.600 :X
Ik hoop echt dat daar 3 dagen entree inclusief zijn.

Maar goed... verder van het park heb ik dan geen zin in, als wij zouden gaan is het met de trein en dan ga ik niet met een of ander busje of treintje vanuit een hotel ver weg naar het park, gewoon niet, ik ben daar niet geschikt voor :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 maart 2023 @ 11:17:57 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208232429
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:08 schreef exode het volgende:
De conclusie was lang geleden al dat wij (verloofde en ik) gewoon nog kinderen zijn wat dat betreft. Wij worden heel blij van Disney, Efteling, Lego etc.
Oh, Efteling en Lego word ik ook blij van, maar als ik ¤ 1.000 - ¤ 1.500 moet uitgeven voor een reisje van een paar dagen zijn er plekken waar ik blijer van word zeg maar :')

Ik denk dat ik dan nog liever een hotel in Parijs zelf neem en er dan een dagje Disney van maak.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208232434
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:02 schreef exode het volgende:

[..]

Wij waren al Disney gek voordat de kinderen kwamen, we hebben ze geindoctrineerd.
Whahaha wij ook!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 4 maart 2023 @ 11:19:51 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_208232439
Mijn schoonfamilie is wel van de Disney. Ik weet ook niet wat dat dan is maar alle Disneyfilms zijn heilig, lopen ook in van die truien met Mickey mouse er op etc. Ik heb dat dus ook niet. Ik vind t allemaal een beetje te veel en te plastic. Ik ben geen disneyhater maar ook zeker geen Disney worshipper.

Waarschijnlijk gaan we wel ooit met de kinderen maar dan is het vooral zo'n bucket list ding denk ik.
disclaimer
pi_208232445
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:11 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Maar waarom zou je veel geld betalen voor een hotel waar je alleen slaapt? Als je er gedurende de dag ook tijd doorbrengt is het een ander verhaal, maar bij Disney is loopafstand (lees: geen vervoer nodig na de eindshow) wel echt een heel groot pluspunt. Maar verder zie ik geen reden om voor het dure Marvel hotel te kiezen tov het veel goedkopere Cheyenne bijvoorbeeld. Maar ik gok dat wij voortaan sowieso voor Davy Crocket gaan als we alleen met het eigen gezin gaan. Lekker goedkoop en makkelijk (en vooral heel veel sneller) zelf kunnen ontbijten!

Stuur maar een pm met wat jullie daar willen doen trui!
De meiden willen heel graag naar Marvel maar ik vind het echt veel te duur.
Wij zaten nu 4 dagen/3 nachten in Seqouia lodge en dat was inclusief maaltijdvoucher goedkoper dan 3 dagen/2 nachten Marvel.
Seqouia was zelfs goedkoper dan Cheyenne.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_208232541
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:21 schreef Vicky het volgende:

[..]
De meiden willen heel graag naar Marvel maar ik vind het echt veel te duur.
Wij zaten nu 4 dagen/3 nachten in Seqouia lodge en dat was inclusief maaltijdvoucher goedkoper dan 3 dagen/2 nachten Marvel.
Seqouia was zelfs goedkoper dan Cheyenne.
Wij zaten de vorige keer in Marvel. Het hotel ziet er prachtig uit, maar de kamers zijn hetzelfde als in Newport Bay. Enige unieke pluspunt was het photostation, waar je foto’s in Marvel thema kon maken en zonder wachtrij met Spider-Man op de foto kon. En ze hebben een ruimte waar ze soms tekenles geven (maar die laatste kun je ook gebruik van maken zonder daar te slapen). Is het extra geld echt niet waard imo. Mijn schoonvader betaalde en mijn schoonzusje wilde hier heel graag heen, dus die trekt dan zijn portomonee wel :') die 4 dagen daar met 9,5 personen kostte meer dan onze huidige 15 dagen Florida met Disneyhotel, vlucht en 14 dagen tickets voor 5 personen.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 11:31:34 #65
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208232555
Haha medestanders.
En wij hebben notabene een jaarpas gehad. (Gekregen, niet zelf aangeschaft). We zijn
in dat jaar denk ik 3 geweest. En gewoon leuk. Maar niet dat ik nou helemaal lyrisch ben.
pi_208232562
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
2 nachten ¤ 1.600 :X
Ik hoop echt dat daar 3 dagen entree inclusief zijn.

Maar goed... verder van het park heb ik dan geen zin in, als wij zouden gaan is het met de trein en dan ga ik niet met een of ander busje of treintje vanuit een hotel ver weg naar het park, gewoon niet, ik ben daar niet geschikt voor :')
Yes, 3 dagen entree. Efteling is bijvoorbeeld wel echt een stuk goedkoper.
Disney is heel goed in veel geld vragen (en wij betalen dat braaf).
pi_208232622
Sequoia is wel echt onze lievelings, heerlijke sfeer, topmedewerkers. Maar die was dit keer vreemd genoeg duurder dan Newport Bay. En een buitenzwembad leek ons een keer leuk.

Als het Disney hotel weer open is, willen we daar echt een keer heen.

Echt, wij zijn te goed in geld uitgeven. Maar goed, wij besparen dan weer op andere dingen, we wonen niet voor niets in een klein huisje ;)

Overigens zeg ik steeds Disney, maar is dat alleen Juul, die is momenteel helemaal Vaiana fan en B is gek op Stitch. Verloofde is al sinds ik haar ken groot Pixar fan. B vindt Pixar films ook erg leuk.

Wij zijn heel gevoelig voor plastic fantastic. Echt je weet dat Mickey gewoon iemand in een pak is, maar toch willen we ermee op de foto. :@

Op onze bucketlist staan Disney World ook nog, maar ook parken zoals Europapark, Legoland in Duitsland en Engeland en een rondleiding door de Lego fabriek. Maar dat bij elkaar opgeteld is ongeveer de uitbouw van ons huisje denk ik.
pi_208232660
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:37 schreef exode het volgende:
Sequoia is wel echt onze lievelings, heerlijke sfeer, topmedewerkers. Maar die was dit keer vreemd genoeg duurder dan Newport Bay. En een buitenzwembad leek ons een keer leuk.

Als het Disney hotel weer open is, willen we daar echt een keer heen.

Echt, wij zijn te goed in geld uitgeven. Maar goed, wij besparen dan weer op andere dingen, we wonen niet voor niets in een klein huisje ;)

Overigens zeg ik steeds Disney, maar is dat alleen Juul, die is momenteel helemaal Vaiana fan en B is gek op Stitch. Verloofde is al sinds ik haar ken groot Pixar fan. B vindt Pixar films ook erg leuk.

Wij zijn heel gevoelig voor plastic fantastic. Echt je weet dat Mickey gewoon iemand in een pak is, maar toch willen we ermee op de foto. :@

Op onze bucketlist staan Disney World ook nog, maar ook parken zoals Europapark, Legoland in Duitsland en Engeland en een rondleiding door de Lego fabriek. Maar dat bij elkaar opgeteld is ongeveer de uitbouw van ons huisje denk ik.
Oh ja het Disneyhotel staat ook nog op de planning.. maar dan moet ik eerst de jackpot winnen 🤣

A is ook helemaal gek van Stitch. T van Frozen en Chesshire cat. Helaas hadden ze weinig Chesshire meuk. Wel heel veel Stitch.
Wij zijn ook heel goed in geld uitgeven 🤣 en we zijn soms een beetje te impulsief.

Europapark staat ook nog op onze bucketlist.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_208232677
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:19 schreef SQ het volgende:
Mijn schoonfamilie is wel van de Disney. Ik weet ook niet wat dat dan is maar alle Disneyfilms zijn heilig, lopen ook in van die truien met Mickey mouse er op etc. Ik heb dat dus ook niet. Ik vind t allemaal een beetje te veel en te plastic. Ik ben geen disneyhater maar ook zeker geen Disney worshipper.

Waarschijnlijk gaan we wel ooit met de kinderen maar dan is het vooral zo'n bucket list ding denk ik.
Vreemd genoeg zijn wij ook geen Disney-fans :D We hebben 1 Disney-shirt, gekocht voor ons allereerste bezoek met het gezin. Eén dochter is wel fan van Minnie, maar de anderen kijken liever Paw Patrol en Gabby’s kattenwereld. En zelf kijken we graag de Marvel-films, maar dat geld ook voor andere actie/fantasy-films, Marvel springt daar niet bovenuit ofzo. Voor het eerste bezoek aan Disney hebben we de oudste bewust een heel aantal Disney-films laten kijken omdat hij eigenlijk nog niemand er van kende.

Wij houden van weg gaan, of dat nou een dagje naar een park of dierentuin is, of naar een huisje. Disney combineert dat met leuke shows erbij. Slagharen vinden we bijvoorbeeld ook heel leuk, maar is puur gericht op kinderen. Pre-kinderen zijn we ook al eens naar Disney World geweest, alleen toen met een veel hoger tempo. Nu gaan we het rustig aan doen en slaan we de Universal parken (die qua attracties leuker zijn) over, omdat we de kinderen daar nog te jong voor vinden. Al wil de oudste wel heel graag naar Nintendo-land, dus we overwegen nu voor volgend jaar een algemene vakantie die kant op, met een dagtrip naar Universal.
pi_208232931
Mijn neefje van 11 zat een beetje stoer te doen tegen B en het neefje wat meegaat naar Disney. Dat hij Disney niets vond en kinderachtig.

2 keer raden welke boeken hij verslindt, alle Donald Ducks....

Dus andere neefje (die dus meegaat) en B hebben al bedacht dat ze met alle karakters die in de Duckies staan op de foto willen gaan en hem dat gaan Appen. _O-
pi_208232949
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 10:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gaat vrij goed, nog wel onderhuidse hardheid, maar dat wordt steeds minder.
Fijn!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_208232965
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 12:07 schreef exode het volgende:
Mijn neefje van 11 zat een beetje stoer te doen tegen B en het neefje wat meegaat naar Disney. Dat hij Disney niets vond en kinderachtig.

2 keer raden welke boeken hij verslindt, alle Donald Ducks....

Dus andere neefje (die dus meegaat) en B hebben al bedacht dat ze met alle karakters die in de Duckies staan op de foto willen gaan en hem dat gaan Appen. _O-
Whaha geweldig! Donald en Pluto stonden bij de molen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:29 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Wij zaten de vorige keer in Marvel. Het hotel ziet er prachtig uit, maar de kamers zijn hetzelfde als in Newport Bay. Enige unieke pluspunt was het photostation, waar je foto’s in Marvel thema kon maken en zonder wachtrij met Spider-Man op de foto kon.
Ze zijn hier (behalve ik) mega Marvel fan, vooral T. Die weet echt alles. Photostation zou 1 van de redenen zijn dat ze naar Marvel wil.
We hebben wel de Hero training gedaan, was met Black Panther. T helemaal happy, ze weet bijna alles van hem 🤣
Ik mocht vooral niks zeggen 🤣
En ze gingen me uitlachen toen ik niet kon benoemen wie wie was 🤐🤬

[ Bericht 12% gewijzigd door Vicky op 04-03-2023 12:16:26 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:50:00 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208234470
quote:

Is er dan meer dan één park? :? :o

Ik ben 100 jaar geleden eens een keer met een vriendje geweest, maar dat is echt 25 jaar geleden of zo, langer nog denk ik zelfs. :o

Anyway, mochten we ooit gaan dan weet ik je te vinden @Vicky
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:53:55 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208234527
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:07 schreef exode het volgende:

[..]

Serieus? :o
Ik voel me op slag minder schuldig over mijn wens een keer voor een weekje naar Singapore te vliegen en daar in bizar duur hotels te gaan zitten. Dat lijkt mij persoonlijk een stuk leuker dan in een Disney hotel voor ¤ 1600. :o
Ik weet echt niet wat ik lees! :D

Overigens echt Geen oordeel he, ieder zijn ding! Echt vooral doen als je het leuk vindt! :Y
pi_208234588
quote:
Onpopulaire mening:

Nog onpopulairder: ik ben er nog nooit geweest. En ik heb gewoon niet het gevoel dat ik iets miste in mijn jeugd.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_208234745
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:53 schreef BE het volgende:

[..]
Serieus? :o
Ik voel me op slag minder schuldig over mijn wens een keer voor een weekje naar Singapore te vliegen en daar in bizar duur hotels te gaan zitten. Dat lijkt mij persoonlijk een stuk leuker dan in een Disney hotel voor ¤ 1600. :o
Ik weet echt niet wat ik lees! :D

Overigens echt Geen oordeel he, ieder zijn ding! Echt vooral doen als je het leuk vindt! :Y
Oeh, ik bedacht van de week dat ik binnenkort eens gewoon voor mijn lol in mijn eentje in een hotel wil met zwembad en chillen en niks enzo, maar jouw idee is 1000 beter.
pi_208234773
Ik ben vooral verbaasd over het 'op de foto met' wat ik hier lees. Ik dacht dat dat een niche ding zou zijn, iets wat hier en daar een kind wel zou willen als er verder even echt niks te doen is, maar blijkbaar is dat een prime attractie?

Shocking
pi_208234794
Ik ben er in mijn jeugd ook nooit geweest, pas als volwassene :P Wij konden dat echt niet betalen.

BE, ik durf het bijna niet te schrijven maar wij geven op jaarbasis gewoon veel geld uit aan vakanties. We hebben jaren geleden bewust een aantal keuzes gemaakt waardoor onze vaste lasten laag zijn.
Mijn vader heeft zich altijd een slag in de rondte gewerkt, lichamelijk zwaar werk. Ze zouden echt gaan genieten als hij met de VUT ging. Hij was 1 dag thuis en werd ziek en dat is niet meer goedgekomen. Hij was 63 toen hij overleed.
Dat heeft mij wel veranderd, niets later als ik oud ben, NU als ik er zin in heb en kan betalen.

Het is heul veul geld, belachelijk veel eigenlijk, maar wij hebben daarna spierpijn in onze kaken van het lachen.

Het is voor ons dus niet of of, als Singapore mij zou trekken, zou ik dat ook gewoon nog doen.
pi_208234800
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 14:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben vooral verbaasd over het 'op de foto met' wat ik hier lees. Ik dacht dat dat een niche ding zou zijn, iets wat hier en daar een kind wel zou willen als er verder even echt niks te doen is, maar blijkbaar is dat een prime attractie?

Shocking
Sterker nog het zijn de langste rijen....
Verloofde wil iig met Buzz lightyear op de foto. Ik heb niet echt een bepaald figuur, wel zou het leuk zijn als we met zijn 8en op de foto met Mickey en Minni kunnen. Maar dat wordt easy want die lopen in ons hotel rond.
pi_208234824
Net trouwens even snel de belastingaangifte ingevuld, moet nog wel een extra check doen maar ik kom op 0. Netjes. :D Ik had eigenlijk niet echt iets verwacht, niets terug iig.
pi_208235488
quote:
oh pfff, zijn jullie alweer de pineut -O- :* ziek zijn, maar niet ziek kunnen zijn, is het kutste wat er is.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 4 maart 2023 @ 15:18:57 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208235517
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 14:21 schreef exode het volgende:
Ik ben er in mijn jeugd ook nooit geweest, pas als volwassene :P Wij konden dat echt niet betalen.

BE, ik durf het bijna niet te schrijven maar wij geven op jaarbasis gewoon veel geld uit aan vakanties. We hebben jaren geleden bewust een aantal keuzes gemaakt waardoor onze vaste lasten laag zijn.
Mijn vader heeft zich altijd een slag in de rondte gewerkt, lichamelijk zwaar werk. Ze zouden echt gaan genieten als hij met de VUT ging. Hij was 1 dag thuis en werd ziek en dat is niet meer goedgekomen. Hij was 63 toen hij overleed.
Dat heeft mij wel veranderd, niets later als ik oud ben, NU als ik er zin in heb en kan betalen.

Het is heul veul geld, belachelijk veel eigenlijk, maar wij hebben daarna spierpijn in onze kaken van het lachen.

Het is voor ons dus niet of of, als Singapore mij zou trekken, zou ik dat ook gewoon nog doen.
Wij hebben afgelopen zomer ook echt bizar veel geld uitgegeven tijdens de 3wk VS. Maar het was het zó ontzettend waard! :Y Dus ik snap je volledig hoor. :Y
pi_208235526
Belastingaangifte nog niet aan begonnen.

Ik ben als begin-twintig-er met m'n vriendje en wat vrienden naar Disney in Parijs geweest. Heeft geen indruk gemaakt, ik heb er weinig van onthouden.
1600 euro voor twee nachtjes, no way josé dat ik dat betaal. Vind de Efteling al duur (ík heb dat geld er niet zomaar voor over) :') Ik heb als kind wat groter is dan weer wél geld over voor een USA rondreis, dat was zó tof O+
Ieder z'n ding.
pi_208235593
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 14:22 schreef exode het volgende:

[..]
Sterker nog het zijn de langste rijen....
Verloofde wil iig met Buzz lightyear op de foto. Ik heb niet echt een bepaald figuur, wel zou het leuk zijn als we met zijn 8en op de foto met Mickey en Minni kunnen. Maar dat wordt easy want die lopen in ons hotel rond.
Oh dan kan ik misschien best naar Disney. Als de langste rijen staan bij de dingen die me echt niet boeien, is dat al winst.
Shows vind ik ook niks, is dat een tweede win?

Maar ja, of er dan nog wat overblijft?

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 04-03-2023 15:33:24 ]
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 maart 2023 @ 15:31:27 #85
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_208235739
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 15:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh dan kan ik misschien best naar Disney. Als de langste rijden staan bij de dingen die me echt niet boeien, is dat al winst.
Shows vind ik ook niks, is dat een tweede win?

Maar ja, of er dan nog wat overblijft?
Eten?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_208235751
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 15:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Eten?
Oh O+
Jij begrijpt :Y

Maar dat kan ik ook op veel plekken zonder entree doen. Beter, als ik hier zo lees. Voor 1600 piek best een paar keer zelfs.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 15:41:42 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_208235866
Met van die verklede mensen op de foto in Disney heb ik al helemaal nooit begrepen _O-
disclaimer
pi_208235870
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 15:18 schreef BE het volgende:

[..]
Wij hebben afgelopen zomer ook echt bizar veel geld uitgegeven tijdens de 3wk VS. Maar het was het zó ontzettend waard! :Y Dus ik snap je volledig hoor. :Y
Dat is ook ontzettend gaaf, als Juul wat ouder is, willen we dat ook gaan doen.
pi_208235925
Om met een prinses op de foto te gaan sta je soms zo 1,5 uur in de rij, en dan weet je nog niet eens welke prinses het wordt :D Wij doen dat soort dingen overigens alleen als het rustig is en de kinderen aangeven dat graag te willen. Lala wilde bijvoorbeeld heel graag Minnie en Katrien. Wel doen we meestal de Magic shots/ foto’s die door fotografen gemaakt worden (als we een photopass hebben), die maken meestal mooie foto’s en dan sta ik er zelf ook een keer op. Als de kinderen er zin in hebben, hebben we daarmee altijd een leuke gezinsfoto.

Exode, mijn ervaring met de figuren in Newport Bay is overigens niet heel denderend. Omdat het binnen is heb je erg slecht licht en is het krap, en er staat er maar een deel van de dag een, en ook dan soms met rij (aan het begin en eind van de dag). Wel staan er soms andere figuren, laatste keer stond bij ons Dagobert er twee dagen, en die zie je eigenlijk nooit in het park. Geen idee of club eigen figuren heeft btw, dit was algemeen in de lobby twee jaar geleden (na corona).
pi_208235933
Wel grappig, USA is voor mij een soort zwart gat, komt nooit in me op als ik denk aan als het weer leuk is met de kinderen wil ik zo graag xxx.
Dan wil ik weer en meer naar Afrika en weer naar Azië en eten en dingen.
Usa is best heel tof, maar is zelfs nog nooit in me opgekomen als een bestemming om heen te gaan. Ook niet pre kinderen.
pi_208236021
Is alleen maar goed dat iedereen andere vakantie wensen heeft! Alleen een safari lijkt me een keer leuk, verder trekt Afrika mij niet. En grote delen van Azië ook niet (alleen Japan willen we graag nog een keer heen met het gezin). Doe mij maar een redelijk westers land met bijbehorende faciliteiten. Een collega heeft laatst een ‘cruise’ naar Antarctica gedaan, ik moet er niet aan denken om daar heen te moeten :D
pi_208236040
Disney is overigens (zoals vrijwel alles) wel echt enorm gestegen in prijs. Ten opzichte van 2019, toen wij er waren, iets van 50% hoger.
Hebben we nog op tijd geboekt, zie ik, want voor 1600 euro zit je nu in een bezemkast denk ik. Zelfs Sante Fe en Cheyenne zijn naar 1700 Euro gestegen die 2 nachten dat wij er zijn. Leve de schoolvakantie periodes.

De prinsessen kunnen wij tijdens het diner al afstrepen. En we proberen de rest tijdens de extra magic time te doen. verder zien we wel. Echt jammer dat de virtuele rijen niet meer bestaan.

Ik begrijp heel goed dat veel mensen parken zoals Disney niet leuk vinden of iig niet leuk genoeg voor dat geld. Rationeel snap ik het nog beter, maar ja mijn kinderhart wil gaan O+ 8-)
pi_208236082
Wij hebben voor de kinderen reizen door zowel Azie, Afrika als Amerika gemaakt. Van vrij primitief tot luxe.
Namibie zou ik wel eens met de kinderen willen doen als ze ouder zijn, Amerika dus ook. Azie niet en de rest van Afrika (denk ik, want zoveel heb ik nou ook weer niet gezien) niet.

Waar we nu echt totaal geen behoefte aan hebben, zijn zonvakanties, echt strandvakanties bedoel ik dan. Maar wie weet verandert dat weer als Juul kan zwemmen.
pi_208236113
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 15:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Eten?
Voor het eten moet je vooral niet naar Disney gaan. Jakkes.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208236429
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 15:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wij hebben echt ontzettend lekker gegeten afgelopen dagen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_208236616
Disney ben ik als student geweest, we gingen 4 dagen naar Parijs geloof ik, voor een studiepunt omdat we het anatomisch museum zouden bezoeken (dat was dicht :') ). en dus ook een dag Disney *) .

@Vicky, hoe is het met T?
pi_208236917
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:17 schreef Nijna het volgende:
Disney ben ik als student geweest, we gingen 4 dagen naar Parijs geloof ik, voor een studiepunt omdat we het anatomisch museum zouden bezoeken (dat was dicht :') ). en dus ook een dag Disney *) .

@:Vicky, hoe is het met T?
Stuk beter gelukkig. Ze heeft weer praatjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_208237658
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 15:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:09 schreef Vicky het volgende:

[..]
Wij hebben echt ontzettend lekker gegeten afgelopen dagen
Dit roept zoveel vragen op :D
pi_208237905
Je kan in Disneyland zelf en in Disney Village en in de Disney hotels echt wel prima eten. Niet hoogdravend, niet sterwaardig maar de tijd van alleen maar friet en ander junkfood is wel voorbij. Ontbijt is ook prima, meer dan prima eigenlijk.

Ik heb er in 2019 echt niet vies gegeten en dit jaar zie ik ook genoeg mogelijkheden ook al zit ik dan in de laatste fase van mijn strikte dieet.

Maar in de Efteling belanden wij standaard in Polles keuken voor pannekoeken dus ik weet of niet wij de lat hoog leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')