abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208224629
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef Hupje het volgende:

[..]
Jongste kind nu te oud voor inkomensafhankelijke combinatiekorting?
Maar dan hadden we het vorig jaar ook al niet gehad moeten hebben, want in 2022 werd ze 13. En er staat dat het kind op 1 januari jonger dan 12 moet zijn.
Fake it till you make it...
pi_208224858
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:12 schreef Vicky het volgende:

[..]
Graag gedaan. Wij mochten zondag de parkeerplaats oprijden, auto neergezet, ingecheckt en gelijk naar de Village.

Oh en neem stekkerdozen mee. In Sequioa was maar 1 stopcontact
Liet je dan je waardevolle spullen in de auto totdat je de hotelkamer in mocht? (Zoals tablets)
pi_208225099
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:00 schreef exode het volgende:

[..]
Liet je dan je waardevolle spullen in de auto totdat je de hotelkamer in mocht? (Zoals tablets)
Ja. Wij legden een deken over de tassen.
Vandaag bleek dat de deur van de auto wagenwijd open stond voor ruim 3 uur.. foutje..
Niks gejat gelukkig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 21:21:54 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208225312
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:47 schreef Nijna het volgende:

[..]
Maar dan hadden we het vorig jaar ook al niet gehad moeten hebben, want in 2022 werd ze 13. En er staat dat het kind op 1 januari jonger dan 12 moet zijn.
Maar vorig jaar deed je toch aangifte over 2021?
Dus toen was ze op 1 januari wel jonger dan 12 want dat werd ze in 2021.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208226770
Wij nemen de 1e dag de waardevolle spullen altijd in een rugzak mee het park in, ook al hebben we afdekking voor onze achterbak waardoor je niet kunt zien of er iets in zit. Als je het wel in de auto laat zorg dan dat alles geheel uit staat (niet op standby), want anders kunnen ze met bepaalde apparaten zien of er apparaten in de buurt via bluetooth of wifi verbinding proberen te maken. De kans dat ze dat doen is niet zo groot, maar als het gebeurt is wel gelijk heel je vakantie verpest.

Die Avengers droneshow ziet er overigens wel erg gaaf uit! Erg jammer dat die begin mei alweer stopt (na de vakantie wel), die zou ik ook graag een keer gezien hebben. De 30-jaar drone-show was ook erg tof gedaan. Alleen wel erg onhandig dat de parken tot 23:00 uur open zijn met kleine kinderen, want die show is dan ook pas om 22:50, dus dat is wel iets om qua planning rekening mee te houden.

Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen voor ons bezoek aan Disney World in de meivakantie. Vorige week zaten we op de 60-dagen mark waarna je dingen kunt gaan reserveren, en alles wat we wilden is gelukt! We gaan in een draaiend restaurant eten met Knabbel en Babbel (waar mijn dochters groot fan van zijn) en een andere keer met Disney-figuren in jungle thema. Daarnaast gaan we eten in een dinosaurus-restaurant en tot slot gaan we met een high tech lift de ruimte in waar we kunnen eten met uitzicht op de aarde :D En daarmee is de diner voucher van $1008 wel ruimschoots op verwacht ik :') Alle andere dagen gaan we voor (veel goedkopere) quick service restaurants en die hoef je gelukkig niet te reserveren.
pi_208230882
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar vorig jaar deed je toch aangifte over 2021?
Dus toen was ze op 1 januari wel jonger dan 12 want dat werd ze in 2021.
Oh jaaaa :+ misschien is dat het dan toch wel. Maar dan klopt het nog niet met wat er nu minder is. Want die combinatiekorting is meer dan dat wat we missen zeg maar... :?
Fake it till you make it...
pi_208230907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:10 schreef exode het volgende:

[..]
Leuk! Wanneer ga je?
3 t/m 5 mei
  zaterdag 4 maart 2023 @ 08:10:26 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208230944
Ik zit alle Disney verhalen echt met open mond te lezen. :o Dat een bezoek aan een pretpark zo veel voorbereiding en planning vergt! :o Pffff, ik krijg nu al stress van het idee ooit te moeten gaan! :o :D

Ik vrees de dag dat mijn heren er om gaan vragen. ;)
  zaterdag 4 maart 2023 @ 08:18:11 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208230975
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:00 schreef Nijna het volgende:

[..]
Oh jaaaa :+ misschien is dat het dan toch wel. Maar dan klopt het nog niet met wat er nu minder is. Want die combinatiekorting is meer dan dat wat we missen zeg maar... :?
Het EWF percentage is weer gedaald: van 0,55% naar 0,45% en dit jaar naar 0,35% dus dat zie je volgend jaar in de aangifte over dit jaar, als je WOZ niet te hard gestegen is.

Met de WOZ die we vorige week binnen kregen en het EWF-percentage dat dit jaar gaat gelden weer ik al dat dat volgend jaar bij de aangifte ¤ 500 lager ligt dan dit jaar bij de aangifte over 2022, dus dat is helemaal prima.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 maart 2023 @ 08:26:22 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208231020
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het EWF percentage is weer gedaald: van 0,55% naar 0,45% en dit jaar naar 0,35% dus dat zie je volgend jaar in de aangifte over dit jaar, als je WOZ niet te hard gestegen is.

Met de WOZ die we vorige week binnen kregen en het EWF-percentage dat dit jaar gaat gelden weer ik al dat dat volgend jaar bij de aangifte ¤ 500 lager ligt dan dit jaar bij de aangifte over 2022, dus dat is helemaal prima.
:D En dit maakt het gevoel dat ik op een Russisch forum beland ben niet minder! _O-

Ik moet echt meer slapen denk ik!
Ben we een uur geleden maar weer veel te vroeg uit gegaan omdat ik echt niet lekker meer lag. -O- Ergens deze week komt mijn nieuwe Matt Sleeps topper in de hoop dat ik dan beter slaap. *O*
  zaterdag 4 maart 2023 @ 08:27:50 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208231029
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:26 schreef BE het volgende:

[..]
:D En dit maakt het gevoel dat ik op een Russisch forum beland ben niet minder! _O-

Ik moet echt meer slapen denk ik!
Ben we een uur geleden maar weer veel te vroeg uit gegaan omdat ik echt niet lekker meer lag. -O- Ergens deze week komt mijn nieuwe Matt Sleeps topper in de hoop dat ik dan beter slaap. *O*
De bijtelling van de waarde van je eigen huis, daarmee betaal je belasting over het bezitten van een huis, die bijtelling is al een paar jaar aan het dalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208231033
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:05 schreef F_r het volgende:

[..]
3 t/m 5 mei
Kunnen we naar elkaar zwaaien :)
  zaterdag 4 maart 2023 @ 08:29:27 #38
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208231037
De oorontsteking van de oudste wordt getopt door een kotsende dreumes, kotsende mama en een man-aan-de-poeperitus... Wil iemand een dagje met mij van leven ruilen? -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208231038
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:10 schreef BE het volgende:
Ik zit alle Disney verhalen echt met open mond te lezen. :o Dat een bezoek aan een pretpark zo veel voorbereiding en planning vergt! :o Pffff, ik krijg nu al stress van het idee ooit te moeten gaan! :o :D

Ik vrees de dag dat mijn heren er om gaan vragen. ;)
Dat hoeft niet hoor, je kan ook gewoon lekker gaan. Ik vind het onderdeel van de voorpret.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 08:33:01 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208231054
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:29 schreef Tink89 het volgende:
De oorontsteking van de oudste wordt getopt door een kotsende dreumes, kotsende mama en een man-aan-de-poeperitus... Wil iemand een dagje met mij van leven ruilen? -O-
Oh darn :{
Beterschap voor jullie :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208231069
Jeetje Tink, jullie hebben wel de hele jackpot tegelijk. Beterschap en sterkte.
pi_208231277
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je woz met >40% stijgt, word je hier niet rijk van :wtf:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 4 maart 2023 @ 09:23:39 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208231427
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 09:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als je woz met >40% stijgt, word je hier niet rijk van :wtf:
Nee, klopt...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208231981
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:29 schreef Tink89 het volgende:
Damn Tink.. alle registers open bij jullie.. beterschap daar! :*

@BE hihi niet perse nodig hoor al die voorbereiding. Maar soms is het wel super handig om dingen van te voren te weten. Mocht je ooit gaan.. app me maar ;)
Hopelijk slaap je snel beter!

@Leandra hoe is het met je benen?
Verder snap ik de ballen van dat hele WOZ gebeuren..

Vanmiddag maar eens kijken naar de belastingaangifte doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 10:35:03 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208232102
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 10:20 schreef Vicky het volgende:

[..]
@:leandra hoe is het met je benen?
Verder snap ik de ballen van dat hele WOZ gebeuren..

Vanmiddag maar eens kijken naar de belastingaangifte doen.

Gaat vrij goed, nog wel onderhuidse hardheid, maar dat wordt steeds minder.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208232169
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:28 schreef exode het volgende:

[..]
Kunnen we naar elkaar zwaaien :)
We zitten wel in een ander hotel. Maar misschien zien we elkaar
pi_208232189
Voor Disneyland Parijs is voorbereiding niet nodig idd, al zijn sommige dingen handig om rekening mee te houden omdat je dan zonder veel moeite een betere ervaring hebt (zoals waar je het beste kunt staan tijdens shows).

Voor Disney World is het wel redelijk essentieel als je bepaalde attracties überhaupt een keer wilt kunnen doen, en bij een echt restaurant wil eten (en eten schijnt daar van veel hoger niveau te zijn dan in Parijs, veel mensen gaan ook voor het eten richting Disney World, en in Parijs is dat bijzaak). Zonder voorbereiding/inlezen ga je de populaire attracties daar niet zomaar kunnen doen en sta je zo 5 uur in de rij voor 3 attracties. Maar die wachttijden zijn ook veel extremer dan in Parijs, bij alle attracties. Maar goed, voor ons is het ook een vorm van voorpret. En we plannen alleen het eerste uur per dag (van de eerste vier dagen), en daarna zien we wel.
pi_208232211
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 10:41 schreef F_r het volgende:

[..]
We zitten wel in een ander hotel. Maar misschien zien we elkaar
Ik zal broodkruimels achter me gooien.
pi_208232266
Wij hebben dit keer voor Disney wel gereserveerd voor 1x diner en 1x lunch. Prinsessen diner was een must met Juul en we wilden heel graag bij Chez Remy lunchen.
Eigenlijk wilden we ook de show van Mickey reserveren, maar die draait niet als wij er zijn.

Verder bestaat de voorbereiding uit bedenken welke dag we welk park in gaan en dan we meteen om 08:30 het park binnen willen en de favoriete attracties af gaan voordat het druk wordt.
Onze pretparken regime is: ochtend meteen als het kan naar binnen, attracties af die we echt willen en dan om een uur of 11 als het echt druk wordt, gaan wij in de chill modus en zien we wel hoe de dag verder loopt.
Disney is natuurlijk niet een achtbanen park dus vooral van de sfeer genieten. B heeft al een lijst van figuren met wie hij op de foto wil.

We hebben de clubkamers dus de hele dag in de lounge van het hotel welkom en tussen 4 en 6 hapjes. Ervaring is wel dat onze kinderen rond een uur of 3 echt even al die prikkels uit moeten. En dan zien we wel of we 's avonds teruggaan. We zullen ons vast opdelen dan.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 10:59:09 #50
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_208232295
Onpopulaire mening:

Ik vind Disney echt geen kont aan. En de kinderen vinden dat ook. 😄🙈
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')