Dat vind ik bizar. Ik heb te weinig stopcontacten in de keuken. Vind ik. 2 links en 2 rechts van de kookplaat, 2 links en 2 rechts in het eiland en nog 2 laag bij de grond voor stofzuiger enzo. En dan in het eet/leefdeel van de keuken nog 9 of 10.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:16 schreef amaranta het volgende: Ik vind dus hoog fijn. Bv bij de bank en bij de tafel. Ik mis overigens ook een stopcontact bij de kookplaat. Waarom er daar geen zit is mij een raadsel.
We vertrekken 1 mei, slapen we eerst 1 nacht in Grand Magic en daarna 2 nachten in Newport Bay (club rooms). We gaan met schoonzus, zwager, neefje van 12 en nichtje van 9 dus met zijn 8en.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb normaal maat 41. Heb 2 paar Skechers gekocht. Van de een maat 40, van de ander maat 41
Heb 5 dagen op deze gelopen
[ afbeelding ]
Zitten zo lekker en een goede zool eronder. Het zijn trail schoenen.
@:exode wanneer gaan jullie? Slaap je in een Disney hotel? Mocht je tips willen.. stuur maar een dmmetje
Oh, poep, das wel erg klein jahquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat je woonkamer 30m² is want als hij 30m³ is dan is dat zo'n 10-12m² afhankelijk van je plafondhoogte
Hoewel 3 stopcontacten op 10m² wel aardig zou voldoen, dat dan wel weer
Lekker rustigquote:
Volgens mij deed de BD dan de aannname dat je man de aangifte zou invullen...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:57 schreef Nijna het volgende:
Bezig met de belastingaangifte in de app, kreeg gister appje van mijn man dat ik toestemming moest geven om het in te vullen namens mij via de digid app.
Ik had die hele app nog niet, dus die geactiveerd, ID toegevoegd.
Klik ik op de link, krijg ik dat er geen ID is toegevoegd.
Vanmorgen maar bellen met de belastingdienst, ja dan moest ik toestemming geven door hem te machtigen.
Dus dat ingesteld, maar nu werkt het nog steeds niet. Dus nu maar poging via de computer...
Nice. Daarstraks even binnen gekeken bij NPB.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:00 schreef exode het volgende:
[..]
We vertrekken 1 mei, slapen we eerst 1 nacht in Grand Magic en daarna 2 nachten in Newport Bay (club rooms). We gaan met schoonzus, zwager, neefje van 12 en nichtje van 9 dus met zijn 8en.
Tips altijd welkom, we hebben al wel veel uitgezocht en gereserveerd. Iig 08:30 door de poorten gaan om van de Extra magic time te genieten.
Dat deed hij via de website ook altijd, maar via de app moest het blijkbaar via toestemming.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef Hupje het volgende:
@:Nijna Ik ben niet gemachtigd, maar vul altijd gewoon de DigiD van mijn vriend in. Het is me het gedoe niet waard om het anders te doen.
Jaren 70 huis met de meeste stopcontacten hoog. Alleen op zolder en in de keuken waar we verbouwd en opnieuw gestuct hebben zitten ze precies waar ik wil.
Heb ik vast al ooit verteld, maar een stopcontact in de woonkamer heeft ooit bij de buren op de stroom aangesloten gezeten en andersom. En we hebben ook een stopcontact midden in een ruimte op groep 1 die dan toch (grapje!) op groep 2 zit.Leuk, zelf-bouw van prutsers.
Leuk! Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:59 schreef F_r het volgende:
Ik noteer de tips ook even wij gaan in de meivakantie maar gaan naar chayenne
Jongste kind nu te oud voor inkomensafhankelijke combinatiekorting?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Nijna het volgende:
We krijgen alleen wel ineens een stuk minder terug dan voorgaande jaren en kunnen daar nog niet echt een verklaring voor vinden...
Tip 1 is voor de avond voor je naar NPB gaat.. dan hoef je niet op de 1e dag D in te checken, heb je je magicpas al en kan je meteen naar het parkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:21 schreef exode het volgende:
Thanks Vicky, ik noteer tip 2 en 3.
Wat betreft tip 1: we gaan al rond 8 uur inchecken. Dan hebben we meteen de magic passen. Ergens in de middag gaan we dan terug naar het hotel om de spullen in de kamer te zetten. (En te ontprikkelen in de club lounge, wiehoe)
Daarna terug, want prinsessen diner.
We komen volledig afgedraaid thuis denk ik na 3 dagen.
Hele gave foto's!
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:45 schreef Donna het volgende: [..] Heb je dan bijv. de lamp in de WC en op de gang (die worden hier altijd vergeten) altijd aan staan?
Superleuk!! In april is het park bijna elke dag tot 23.00 open.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:59 schreef F_r het volgende:
Ik noteer de tips ook even wij gaan in de meivakantie maar gaan naar chayenne
Dan had ik je post anders gelezenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Nijna het volgende:
[..]
@:Leandra, dat heeft de BD dan goed aangenomen.
Maar ik moest dus toestemming geven. Maar via de website is het wel gelukt en had het gewoon gekund zoals vorig jaar, dat ik even zelf inlogde met mijn digiD, wat een gedoe.
Maar via de app lukte het dus niet.
Ooooooh, wat een ontzettend goede tip. Dank je wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tip 1 is voor de avond voor je naar NPB gaat.. dan hoef je niet op de 1e dag D in te checken, heb je je magicpas al en kan je meteen naar het park
Wij hebben prinsessen lunch gedaan. Was echt heel erg leuk en onwijs lekker eten. Voorheen gingen we altijd naar Cafe Mickey maar die is weg.
Graag gedaan. Wij mochten zondag de parkeerplaats oprijden, auto neergezet, ingecheckt en gelijk naar de Village.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:09 schreef exode het volgende:
[..]
Ooooooh, wat een ontzettend goede tip. Dank je wel.
Maar dan hadden we het vorig jaar ook al niet gehad moeten hebben, want in 2022 werd ze 13. En er staat dat het kind op 1 januari jonger dan 12 moet zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef Hupje het volgende:
[..]
Jongste kind nu te oud voor inkomensafhankelijke combinatiekorting?
Liet je dan je waardevolle spullen in de auto totdat je de hotelkamer in mocht? (Zoals tablets)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wij mochten zondag de parkeerplaats oprijden, auto neergezet, ingecheckt en gelijk naar de Village.
Oh en neem stekkerdozen mee. In Sequioa was maar 1 stopcontact
Ja. Wij legden een deken over de tassen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:00 schreef exode het volgende:
[..]
Liet je dan je waardevolle spullen in de auto totdat je de hotelkamer in mocht? (Zoals tablets)
Maar vorig jaar deed je toch aangifte over 2021?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar dan hadden we het vorig jaar ook al niet gehad moeten hebben, want in 2022 werd ze 13. En er staat dat het kind op 1 januari jonger dan 12 moet zijn.
Oh jaaaaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar vorig jaar deed je toch aangifte over 2021?
Dus toen was ze op 1 januari wel jonger dan 12 want dat werd ze in 2021.
Het EWF percentage is weer gedaald: van 0,55% naar 0,45% en dit jaar naar 0,35% dus dat zie je volgend jaar in de aangifte over dit jaar, als je WOZ niet te hard gestegen is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:00 schreef Nijna het volgende:
[..]
Oh jaaaamisschien is dat het dan toch wel. Maar dan klopt het nog niet met wat er nu minder is. Want die combinatiekorting is meer dan dat wat we missen zeg maar...
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het EWF percentage is weer gedaald: van 0,55% naar 0,45% en dit jaar naar 0,35% dus dat zie je volgend jaar in de aangifte over dit jaar, als je WOZ niet te hard gestegen is.
Met de WOZ die we vorige week binnen kregen en het EWF-percentage dat dit jaar gaat gelden weer ik al dat dat volgend jaar bij de aangifte ¤ 500 lager ligt dan dit jaar bij de aangifte over 2022, dus dat is helemaal prima.
De bijtelling van de waarde van je eigen huis, daarmee betaal je belasting over het bezitten van een huis, die bijtelling is al een paar jaar aan het dalen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:26 schreef BE het volgende:
[..]En dit maakt het gevoel dat ik op een Russisch forum beland ben niet minder!
Ik moet echt meer slapen denk ik!
Ben we een uur geleden maar weer veel te vroeg uit gegaan omdat ik echt niet lekker meer lag.Ergens deze week komt mijn nieuwe Matt Sleeps topper in de hoop dat ik dan beter slaap.
Dat hoeft niet hoor, je kan ook gewoon lekker gaan. Ik vind het onderdeel van de voorpret.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:10 schreef BE het volgende:
Ik zit alle Disney verhalen echt met open mond te lezen.Dat een bezoek aan een pretpark zo veel voorbereiding en planning vergt!
Pffff, ik krijg nu al stress van het idee ooit te moeten gaan!
![]()
Ik vrees de dag dat mijn heren er om gaan vragen.
Oh darnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:29 schreef Tink89 het volgende:
De oorontsteking van de oudste wordt getopt door een kotsende dreumes, kotsende mama en een man-aan-de-poeperitus... Wil iemand een dagje met mij van leven ruilen?
Als je woz met >40% stijgt, word je hier niet rijk vanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het EWF percentage is weer gedaald: van 0,55% naar 0,45% en dit jaar naar 0,35% dus dat zie je volgend jaar in de aangifte over dit jaar, als je WOZ niet te hard gestegen is.
Damn Tink.. alle registers open bij jullie.. beterschap daar!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:29 schreef Tink89 het volgende:
De oorontsteking van de oudste wordt getopt door een kotsende dreumes, kotsende mama en een man-aan-de-poeperitus... Wil iemand een dagje met mij van leven ruilen?
Gaat vrij goed, nog wel onderhuidse hardheid, maar dat wordt steeds minder.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
@:leandra hoe is het met je benen?
Verder snap ik de ballen van dat hele WOZ gebeuren..
Vanmiddag maar eens kijken naar de belastingaangifte doen.
Ik zal broodkruimels achter me gooien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:41 schreef F_r het volgende:
[..]
We zitten wel in een ander hotel. Maar misschien zien we elkaar
Dan mag je dus niet mee he. Weet wat je zegt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:59 schreef amaranta het volgende:
Onpopulaire mening:
Ik vind Disney echt geen kont aan. En de kinderen vinden dat ook. 😄🙈
Haha heerlijk. Mij doet het ook niet altijd even veel, maar een van mijn kinderen is een enorme fan dus we gaan toch binnenkort weer eens met ons tweetjes, dit keer zelfs ook naar de Disney World versie. Flying Fish, misschien kun jij ons nog wat tips geven? (Ik stuur je wel een pb).quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:59 schreef amaranta het volgende:
Onpopulaire mening:
Het is belachelijk duur. Wij zitten in Newport Bay en betalen voor 2 nachten 1600 Euro, maar dat is wel in een clubkamer met allerlei extra's.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:02 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het vooral bizar duur, komt natuurlijk ook omdat ik wel een beetje leuk wil overnachten als we daar dan toch naartoe zouden gaan, maar goed
Laat ik het zo stellen: de goedkopere Disney parken vind ik ook te duur voor wat ze bieden en de afstand tot het park.
Boks!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:59 schreef amaranta het volgende:
Onpopulaire mening:
Maar waarom zou je veel geld betalen voor een hotel waar je alleen slaapt? Als je er gedurende de dag ook tijd doorbrengt is het een ander verhaal, maar bij Disney is loopafstand (lees: geen vervoer nodig na de eindshow) wel echt een heel groot pluspunt. Maar verder zie ik geen reden om voor het dure Marvel hotel te kiezen tov het veel goedkopere Cheyenne bijvoorbeeld. Maar ik gok dat wij voortaan sowieso voor Davy Crocket gaan als we alleen met het eigen gezin gaan. Lekker goedkoop en makkelijk (en vooral heel veel sneller) zelf kunnen ontbijten!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:02 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het vooral bizar duur, komt natuurlijk ook omdat ik wel een beetje leuk wil overnachten als we daar dan toch naartoe zouden gaan, maar goed
Laat ik het zo stellen: de goedkopere Disney parken vind ik ook te duur voor wat ze bieden en de afstand tot het park.
2 nachten ¤ 1.600quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:07 schreef exode het volgende:
[..]
Het is belachelijk duur. Wij zitten in Newport Bay en betalen voor 2 nachten 1600 Euro, maar dat is wel in een clubkamer met allerlei extra's.
Dat is wel onze hele meivakantie overigens. En al 4 jaar geleden 'gepland' met schoonzus en zwager.
Het is vreselijk duur en ik ben echt heel blij dat wij het kunnen betalen. Cheyenne en Sante Fe zijn goedkoper en meer dan prima overigens. Het is alleen verder weg van het park.
Oh, Efteling en Lego word ik ook blij van, maar als ik ¤ 1.000 - ¤ 1.500 moet uitgeven voor een reisje van een paar dagen zijn er plekken waar ik blijer van word zeg maarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:08 schreef exode het volgende:
De conclusie was lang geleden al dat wij (verloofde en ik) gewoon nog kinderen zijn wat dat betreft. Wij worden heel blij van Disney, Efteling, Lego etc.
Whahaha wij ook!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:02 schreef exode het volgende:
[..]
Wij waren al Disney gek voordat de kinderen kwamen, we hebben ze geindoctrineerd.
De meiden willen heel graag naar Marvel maar ik vind het echt veel te duur.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar waarom zou je veel geld betalen voor een hotel waar je alleen slaapt? Als je er gedurende de dag ook tijd doorbrengt is het een ander verhaal, maar bij Disney is loopafstand (lees: geen vervoer nodig na de eindshow) wel echt een heel groot pluspunt. Maar verder zie ik geen reden om voor het dure Marvel hotel te kiezen tov het veel goedkopere Cheyenne bijvoorbeeld. Maar ik gok dat wij voortaan sowieso voor Davy Crocket gaan als we alleen met het eigen gezin gaan. Lekker goedkoop en makkelijk (en vooral heel veel sneller) zelf kunnen ontbijten!
Stuur maar een pm met wat jullie daar willen doen trui!
Wij zaten de vorige keer in Marvel. Het hotel ziet er prachtig uit, maar de kamers zijn hetzelfde als in Newport Bay. Enige unieke pluspunt was het photostation, waar je foto’s in Marvel thema kon maken en zonder wachtrij met Spider-Man op de foto kon. En ze hebben een ruimte waar ze soms tekenles geven (maar die laatste kun je ook gebruik van maken zonder daar te slapen). Is het extra geld echt niet waard imo. Mijn schoonvader betaalde en mijn schoonzusje wilde hier heel graag heen, dus die trekt dan zijn portomonee welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
De meiden willen heel graag naar Marvel maar ik vind het echt veel te duur.
Wij zaten nu 4 dagen/3 nachten in Seqouia lodge en dat was inclusief maaltijdvoucher goedkoper dan 3 dagen/2 nachten Marvel.
Seqouia was zelfs goedkoper dan Cheyenne.
Yes, 3 dagen entree. Efteling is bijvoorbeeld wel echt een stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
2 nachten ¤ 1.600
Ik hoop echt dat daar 3 dagen entree inclusief zijn.
Maar goed... verder van het park heb ik dan geen zin in, als wij zouden gaan is het met de trein en dan ga ik niet met een of ander busje of treintje vanuit een hotel ver weg naar het park, gewoon niet, ik ben daar niet geschikt voor
Oh ja het Disneyhotel staat ook nog op de planning.. maar dan moet ik eerst de jackpot winnen 🤣quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:37 schreef exode het volgende:
Sequoia is wel echt onze lievelings, heerlijke sfeer, topmedewerkers. Maar die was dit keer vreemd genoeg duurder dan Newport Bay. En een buitenzwembad leek ons een keer leuk.
Als het Disney hotel weer open is, willen we daar echt een keer heen.
Echt, wij zijn te goed in geld uitgeven. Maar goed, wij besparen dan weer op andere dingen, we wonen niet voor niets in een klein huisje
Overigens zeg ik steeds Disney, maar is dat alleen Juul, die is momenteel helemaal Vaiana fan en B is gek op Stitch. Verloofde is al sinds ik haar ken groot Pixar fan. B vindt Pixar films ook erg leuk.
Wij zijn heel gevoelig voor plastic fantastic. Echt je weet dat Mickey gewoon iemand in een pak is, maar toch willen we ermee op de foto.![]()
Op onze bucketlist staan Disney World ook nog, maar ook parken zoals Europapark, Legoland in Duitsland en Engeland en een rondleiding door de Lego fabriek. Maar dat bij elkaar opgeteld is ongeveer de uitbouw van ons huisje denk ik.
Vreemd genoeg zijn wij ook geen Disney-fansquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:19 schreef SQ het volgende:
Mijn schoonfamilie is wel van de Disney. Ik weet ook niet wat dat dan is maar alle Disneyfilms zijn heilig, lopen ook in van die truien met Mickey mouse er op etc. Ik heb dat dus ook niet. Ik vind t allemaal een beetje te veel en te plastic. Ik ben geen disneyhater maar ook zeker geen Disney worshipper.
Waarschijnlijk gaan we wel ooit met de kinderen maar dan is het vooral zo'n bucket list ding denk ik.
Fijn!!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat vrij goed, nog wel onderhuidse hardheid, maar dat wordt steeds minder.
Whaha geweldig! Donald en Pluto stonden bij de molenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:07 schreef exode het volgende:
Mijn neefje van 11 zat een beetje stoer te doen tegen B en het neefje wat meegaat naar Disney. Dat hij Disney niets vond en kinderachtig.
2 keer raden welke boeken hij verslindt, alle Donald Ducks....
Dus andere neefje (die dus meegaat) en B hebben al bedacht dat ze met alle karakters die in de Duckies staan op de foto willen gaan en hem dat gaan Appen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn hier (behalve ik) mega Marvel fan, vooral T. Die weet echt alles. Photostation zou 1 van de redenen zijn dat ze naar Marvel wil.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:29 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wij zaten de vorige keer in Marvel. Het hotel ziet er prachtig uit, maar de kamers zijn hetzelfde als in Newport Bay. Enige unieke pluspunt was het photostation, waar je foto’s in Marvel thema kon maken en zonder wachtrij met Spider-Man op de foto kon.
We hebben wel de Hero training gedaan, was met Black Panther. T helemaal happy, ze weet bijna alles van hem 🤣
Ik mocht vooral niks zeggen 🤣
En ze gingen me uitlachen toen ik niet kon benoemen wie wie was 🤐🤬
[ Bericht 12% gewijzigd door Vicky op 04-03-2023 12:16:26 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Is er dan meer dan één park?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:02 schreef Leandra het volgende:
Serieus?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:07 schreef exode het volgende:
[..]
Het is belachelijk duur. Wij zitten in Newport Bay en betalen voor 2 nachten 1600 Euro, maar dat is wel in een clubkamer met allerlei extra's.
Dat is wel onze hele meivakantie overigens. En al 4 jaar geleden 'gepland' met schoonzus en zwager.
Het is vreselijk duur en ik ben echt heel blij dat wij het kunnen betalen. Cheyenne en Sante Fe zijn goedkoper en meer dan prima overigens. Het is alleen verder weg van het park.
Nog onpopulairder: ik ben er nog nooit geweest. En ik heb gewoon niet het gevoel dat ik iets miste in mijn jeugd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:59 schreef amaranta het volgende:
Onpopulaire mening:
Oeh, ik bedacht van de week dat ik binnenkort eens gewoon voor mijn lol in mijn eentje in een hotel wil met zwembad en chillen en niks enzo, maar jouw idee is 1000 beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:53 schreef BE het volgende:
[..]
Serieus?
Ik voel me op slag minder schuldig over mijn wens een keer voor een weekje naar Singapore te vliegen en daar in bizar duur hotels te gaan zitten. Dat lijkt mij persoonlijk een stuk leuker dan in een Disney hotel voor ¤ 1600.
Ik weet echt niet wat ik lees!
Overigens echt Geen oordeel he, ieder zijn ding! Echt vooral doen als je het leuk vindt!
Sterker nog het zijn de langste rijen....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben vooral verbaasd over het 'op de foto met' wat ik hier lees. Ik dacht dat dat een niche ding zou zijn, iets wat hier en daar een kind wel zou willen als er verder even echt niks te doen is, maar blijkbaar is dat een prime attractie?
Shocking
oh pfff, zijn jullie alweer de pineutquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:29 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben afgelopen zomer ook echt bizar veel geld uitgegeven tijdens de 3wk VS. Maar het was het zó ontzettend waard!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:21 schreef exode het volgende:
Ik ben er in mijn jeugd ook nooit geweest, pas als volwasseneWij konden dat echt niet betalen.
BE, ik durf het bijna niet te schrijven maar wij geven op jaarbasis gewoon veel geld uit aan vakanties. We hebben jaren geleden bewust een aantal keuzes gemaakt waardoor onze vaste lasten laag zijn.
Mijn vader heeft zich altijd een slag in de rondte gewerkt, lichamelijk zwaar werk. Ze zouden echt gaan genieten als hij met de VUT ging. Hij was 1 dag thuis en werd ziek en dat is niet meer goedgekomen. Hij was 63 toen hij overleed.
Dat heeft mij wel veranderd, niets later als ik oud ben, NU als ik er zin in heb en kan betalen.
Het is heul veul geld, belachelijk veel eigenlijk, maar wij hebben daarna spierpijn in onze kaken van het lachen.
Het is voor ons dus niet of of, als Singapore mij zou trekken, zou ik dat ook gewoon nog doen.
Oh dan kan ik misschien best naar Disney. Als de langste rijen staan bij de dingen die me echt niet boeien, is dat al winst.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:22 schreef exode het volgende:
[..]
Sterker nog het zijn de langste rijen....
Verloofde wil iig met Buzz lightyear op de foto. Ik heb niet echt een bepaald figuur, wel zou het leuk zijn als we met zijn 8en op de foto met Mickey en Minni kunnen. Maar dat wordt easy want die lopen in ons hotel rond.
Eten?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh dan kan ik misschien best naar Disney. Als de langste rijden staan bij de dingen die me echt niet boeien, is dat al winst.
Shows vind ik ook niks, is dat een tweede win?
Maar ja, of er dan nog wat overblijft?
Ohquote:
Dat is ook ontzettend gaaf, als Juul wat ouder is, willen we dat ook gaan doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:18 schreef BE het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen zomer ook echt bizar veel geld uitgegeven tijdens de 3wk VS. Maar het was het zó ontzettend waard!Dus ik snap je volledig hoor.
Voor het eten moet je vooral niet naar Disney gaan. Jakkes.quote:
Wij hebben echt ontzettend lekker gegeten afgelopen dagenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Voor het eten moet je vooral niet naar Disney gaan. Jakkes.
Stuk beter gelukkig. Ze heeft weer praatjes.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:17 schreef Nijna het volgende:
Disney ben ik als student geweest, we gingen 4 dagen naar Parijs geloof ik, voor een studiepunt omdat we het anatomisch museum zouden bezoeken (dat was dicht). en dus ook een dag Disney
.
@:Vicky, hoe is het met T?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit roept zoveel vragen opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij hebben echt ontzettend lekker gegeten afgelopen dagen
Ik hou van eten en ben qua Disney niet heel serieus te nemenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |