Oeh, ik bedacht van de week dat ik binnenkort eens gewoon voor mijn lol in mijn eentje in een hotel wil met zwembad en chillen en niks enzo, maar jouw idee is 1000 beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:53 schreef BE het volgende:
[..]
Serieus?
Ik voel me op slag minder schuldig over mijn wens een keer voor een weekje naar Singapore te vliegen en daar in bizar duur hotels te gaan zitten. Dat lijkt mij persoonlijk een stuk leuker dan in een Disney hotel voor ¤ 1600.
Ik weet echt niet wat ik lees!
Overigens echt Geen oordeel he, ieder zijn ding! Echt vooral doen als je het leuk vindt!
Sterker nog het zijn de langste rijen....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben vooral verbaasd over het 'op de foto met' wat ik hier lees. Ik dacht dat dat een niche ding zou zijn, iets wat hier en daar een kind wel zou willen als er verder even echt niks te doen is, maar blijkbaar is dat een prime attractie?
Shocking
oh pfff, zijn jullie alweer de pineutquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:29 schreef Tink89 het volgende:
De oorontsteking van de oudste wordt getopt door een kotsende dreumes, kotsende mama en een man-aan-de-poeperitus... Wil iemand een dagje met mij van leven ruilen?
Wij hebben afgelopen zomer ook echt bizar veel geld uitgegeven tijdens de 3wk VS. Maar het was het zó ontzettend waard!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:21 schreef exode het volgende:
Ik ben er in mijn jeugd ook nooit geweest, pas als volwasseneWij konden dat echt niet betalen.
BE, ik durf het bijna niet te schrijven maar wij geven op jaarbasis gewoon veel geld uit aan vakanties. We hebben jaren geleden bewust een aantal keuzes gemaakt waardoor onze vaste lasten laag zijn.
Mijn vader heeft zich altijd een slag in de rondte gewerkt, lichamelijk zwaar werk. Ze zouden echt gaan genieten als hij met de VUT ging. Hij was 1 dag thuis en werd ziek en dat is niet meer goedgekomen. Hij was 63 toen hij overleed.
Dat heeft mij wel veranderd, niets later als ik oud ben, NU als ik er zin in heb en kan betalen.
Het is heul veul geld, belachelijk veel eigenlijk, maar wij hebben daarna spierpijn in onze kaken van het lachen.
Het is voor ons dus niet of of, als Singapore mij zou trekken, zou ik dat ook gewoon nog doen.
Oh dan kan ik misschien best naar Disney. Als de langste rijen staan bij de dingen die me echt niet boeien, is dat al winst.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:22 schreef exode het volgende:
[..]
Sterker nog het zijn de langste rijen....
Verloofde wil iig met Buzz lightyear op de foto. Ik heb niet echt een bepaald figuur, wel zou het leuk zijn als we met zijn 8en op de foto met Mickey en Minni kunnen. Maar dat wordt easy want die lopen in ons hotel rond.
Eten?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh dan kan ik misschien best naar Disney. Als de langste rijden staan bij de dingen die me echt niet boeien, is dat al winst.
Shows vind ik ook niks, is dat een tweede win?
Maar ja, of er dan nog wat overblijft?
Ohquote:
Dat is ook ontzettend gaaf, als Juul wat ouder is, willen we dat ook gaan doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:18 schreef BE het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen zomer ook echt bizar veel geld uitgegeven tijdens de 3wk VS. Maar het was het zó ontzettend waard!Dus ik snap je volledig hoor.
Voor het eten moet je vooral niet naar Disney gaan. Jakkes.quote:
Wij hebben echt ontzettend lekker gegeten afgelopen dagenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Voor het eten moet je vooral niet naar Disney gaan. Jakkes.
Stuk beter gelukkig. Ze heeft weer praatjes.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:17 schreef Nijna het volgende:
Disney ben ik als student geweest, we gingen 4 dagen naar Parijs geloof ik, voor een studiepunt omdat we het anatomisch museum zouden bezoeken (dat was dicht). en dus ook een dag Disney
.
@:Vicky, hoe is het met T?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit roept zoveel vragen opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij hebben echt ontzettend lekker gegeten afgelopen dagen
Ik hou van eten en ben qua Disney niet heel serieus te nemenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |