Nee, het is mijn man die harig jarig is. En het plan komt van mij.... Al vonden de kinderen het ook een goed idee. .. Kijken hoe goed ze het geheim kunnen houden..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... voor een kind is dat wel gemeen
Oh dan is het grappig. Verkeerd begrepen. Sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, het is mijn man die harig jarig is. En het plan komt van mij.... Al vonden de kinderen het ook een goed idee. .. Kijken hoe goed ze het geheim kunnen houden..
Ik vind het leuk! Neem aan dat je je man een beetje kent en weet dat hij de humor er wel van inziet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:
De Duitser is zondag jarig. Sinds de oudste een jaar of 3 is is hier de traditie erin gestoken dat we cadeautjes voor elkaar verstoppen.
Nu hebben we vijf kleine cadeautjes. Ik heb ze genummerd, 1, 2,3, 5, 6, en ga nummer zes het makkelijkst verstoppen.ben benieuwd hoe lang het gaat duren!
Wahahahahahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Een vriend had ooit eens de verwarming hoger gezet toen ik op het toilet zat. Ik voelde me die dag helemaal niet lekker en ik kreeg het warmer en warmer. Dacht echt dat ik hoge koorts had. Totdat ik weer naar het toilet ging en de thermostaat op 24!!!! zag staan
quote:
Deze is met moedersquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wandel je alleen of samen met iemand?
Vievenzeventig breeve.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind het leuk! Neem aan dat je je man een beetje kent en weet dat hij de humor er wel van inziet.
Zo heb ik ooit 99 enveloppen met inhoud als kado gegeven (wel samen in een doosje). Genummerd t/m 100Bij iemand waarvan ik wist dat hij ze eerst op volgorde ging leggen
quote:
Jawel hoor. Het zout zorgt voor waterontharding en glansspoelmiddel voorkomt dat je glazen dof worden. Maar een keertje zonder kan heus geen kwaad. Veel vaatwastabletten zijn alles in een. Als je dat niet hebt, of los poeder bijvoorbeeld, kun je speciaal vaatwaszout en glansspoelmiddel kopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:17 schreef Tele6 het volgende:
Of kan ik het ding ook zonder zout en glansspoelmiddel draaien?
Iedere supermarkt heeft wel een huismerk ervan, kost vrij weinig ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Wat voor zout moet er überhaupt in een vaatwasser?
Dat is me dus echt nooit opgevallen in de winkelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Iedere supermarkt heeft wel een huismerk ervan, kost vrij weinig ook.
https://www.jumbo.com/producten/jumbo-vaatwas-zout-2kg-147087PAK
SPOILER: niet voor de zwangerenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:33 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 goed om te horen dat je zus uit de operatie gekomen is, balen van de pijn wel, en hopelijk herstelt het vanaf nu voorspoedig!
@:Sarabi sterkte
@:Barreltje zo leuk om over je landgoed te horen, ben heel benieuwd hoe het wordt
@:frituurpan of airfryer, beide niet maar ik zou eerder voor de airfryer gaan aangezien je ook best oké in een gewone pan kunt frituren. (maar de zooi die het geeft weerhoudt me ervan, behalve in andermans keuken)
Ik had een waardeloze werkweeker ging van alles mis en er was een hoop slecht nieuws over 2 collega's. Niet mijn team maar onze buren / het team waar we veel mee samenwerken. Lastig om nog een beetje te focussen op werk. Ik wil het liefst onder een dekentje duiken en er nooit meer onder vandaan komen. (En in plaats daarvan ga ik stressen over vaatwassers)
Knuffel wat naarSPOILER: niet voor de zwangerenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blokjes die je hebt gekregen zijn waarschijnlijk alles in 1. zout,reiniging en glansmiddel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:16 schreef Tele6 het volgende:
Mijn nieuwe keuken heeft eenvaatwasser
Nou had ik afgelopen week lekker veel vuile vaat verzameld, met het idee vanavond de vaatwasser aan te zetten. Maar ik kom erachter dat er zout in dat ding moet? en glansspoelmiddel?
Ik had van de keukenboer heel schattig een miniverpakking vaatwasserblokjes gekregen bij m'nvaatwasser
maar daar heb ik voorlopig nog niks aan?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:33 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 goed om te horen dat je zus uit de operatie gekomen is, balen van de pijn wel, en hopelijk herstelt het vanaf nu voorspoedig!
@:Sarabi sterkte
@:Barreltje zo leuk om over je landgoed te horen, ben heel benieuwd hoe het wordt
@:frituurpan of airfryer, beide niet maar ik zou eerder voor de airfryer gaan aangezien je ook best oké in een gewone pan kunt frituren. (maar de zooi die het geeft weerhoudt me ervan, behalve in andermans keuken)
Ik had een waardeloze werkweeker ging van alles mis en er was een hoop slecht nieuws over 2 collega's. Niet mijn team maar onze buren / het team waar we veel mee samenwerken. Lastig om nog een beetje te focussen op werk. Ik wil het liefst onder een dekentje duiken en er nooit meer onder vandaan komen. (En in plaats daarvan ga ik stressen over vaatwassers)
Huuuuu voor je spoilerSPOILER: niet voor de zwangerenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werpt een flinke schaduw over het team
Lijkt me voor collega 3 geen makkelijke terugkeer, als alles bij haar goed gaat
![]()
🤪quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:50 schreef Tele6 het volgende:
Het ding kan automatisch z'n deur openen als ie klaar is, dus ik hoef er niet eens voor op te blijven![]()
Allez. Comment?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo, drie keer raden wie er van 19 tot 24 april met de bips in Zuid Frankrijk zit.
En beter poeder dan blokjes want geen lijm!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:50 schreef Tele6 het volgende:
Het ding kan automatisch z'n deur openen als ie klaar is, dus ik hoef er niet eens voor op te blijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |