abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208223176
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 19:39 schreef z80 het volgende:

[..]
Vievenzeventig breeve.
:{w
Die kon gewoon tellen hoor
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208224036
Mijn nieuwe keuken heeft een O+ vaatwasser O+

Nou had ik afgelopen week lekker veel vuile vaat verzameld, met het idee vanavond de vaatwasser aan te zetten. Maar ik kom erachter dat er zout in dat ding moet? en glansspoelmiddel?

Ik had van de keukenboer heel schattig een miniverpakking vaatwasserblokjes gekregen bij m'n O+ vaatwasser O+ maar daar heb ik voorlopig nog niks aan? :{
pi_208224040
Of kan ik het ding ook zonder zout en glansspoelmiddel draaien?
pi_208224072
Wat voor zout moet er überhaupt in een vaatwasser? :(
pi_208224109
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:17 schreef Tele6 het volgende:
Of kan ik het ding ook zonder zout en glansspoelmiddel draaien?
Jawel hoor. Het zout zorgt voor waterontharding en glansspoelmiddel voorkomt dat je glazen dof worden. Maar een keertje zonder kan heus geen kwaad. Veel vaatwastabletten zijn alles in een. Als je dat niet hebt, of los poeder bijvoorbeeld, kun je speciaal vaatwaszout en glansspoelmiddel kopen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Clubsoda op 03-03-2023 20:26:08 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208224224
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Wat voor zout moet er überhaupt in een vaatwasser? :(
Iedere supermarkt heeft wel een huismerk ervan, kost vrij weinig ook.

https://www.jumbo.com/producten/jumbo-vaatwas-zout-2kg-147087PAK
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208224232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Iedere supermarkt heeft wel een huismerk ervan, kost vrij weinig ook.

https://www.jumbo.com/producten/jumbo-vaatwas-zout-2kg-147087PAK
Dat is me dus echt nooit opgevallen in de winkel _O-
Ga je niet failliet aan idd ^O^
pi_208224248
Voor nu ga ik een vaatwasje aanzetten met zonder zout. Eens zien wat 't overleeft want al mijn spullen zijn nog nooit gevaatwasserd. De wadjan en m'n jaren 70 bestek gaan iig niet in de vaatwasser, dat lijkt me verstandiger _O-
pi_208224305
Vaatwaszout (bijvoorbeeld van broxomatic, of een huismerk) en glansspoelmiddel zijn overbodig als je een all in one vaatwastablet gebruikt ^O^
pi_208224355
@Kaatje1 goed om te horen dat je zus uit de operatie gekomen is, balen van de pijn wel, en hopelijk herstelt het vanaf nu voorspoedig!
@Sarabi sterkte :*
@Barreltje zo leuk om over je landgoed te horen, ben heel benieuwd hoe het wordt O+
@frituurpan of airfryer, beide niet maar ik zou eerder voor de airfryer gaan aangezien je ook best oké in een gewone pan kunt frituren. (maar de zooi die het geeft weerhoudt me ervan, behalve in andermans keuken O-) )

Ik had een waardeloze werkweek :X er ging van alles mis en er was een hoop slecht nieuws over 2 collega's. Niet mijn team maar onze buren / het team waar we veel mee samenwerken. Lastig om nog een beetje te focussen op werk. Ik wil het liefst onder een dekentje duiken en er nooit meer onder vandaan komen. (En in plaats daarvan ga ik stressen over vaatwassers)
SPOILER: niet voor de zwangeren
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208224374
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:33 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 goed om te horen dat je zus uit de operatie gekomen is, balen van de pijn wel, en hopelijk herstelt het vanaf nu voorspoedig!
@:Sarabi sterkte :*
@:Barreltje zo leuk om over je landgoed te horen, ben heel benieuwd hoe het wordt O+
@:frituurpan of airfryer, beide niet maar ik zou eerder voor de airfryer gaan aangezien je ook best oké in een gewone pan kunt frituren. (maar de zooi die het geeft weerhoudt me ervan, behalve in andermans keuken O-) )

Ik had een waardeloze werkweek :X er ging van alles mis en er was een hoop slecht nieuws over 2 collega's. Niet mijn team maar onze buren / het team waar we veel mee samenwerken. Lastig om nog een beetje te focussen op werk. Ik wil het liefst onder een dekentje duiken en er nooit meer onder vandaan komen. (En in plaats daarvan ga ik stressen over vaatwassers)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffel wat naar
  vrijdag 3 maart 2023 @ 20:37:06 #112
63722 z80
I fink you freaky
pi_208224438
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:16 schreef Tele6 het volgende:
Mijn nieuwe keuken heeft een O+ vaatwasser O+

Nou had ik afgelopen week lekker veel vuile vaat verzameld, met het idee vanavond de vaatwasser aan te zetten. Maar ik kom erachter dat er zout in dat ding moet? en glansspoelmiddel?

Ik had van de keukenboer heel schattig een miniverpakking vaatwasserblokjes gekregen bij m'n O+ vaatwasser O+ maar daar heb ik voorlopig nog niks aan? :{
Die blokjes die je hebt gekregen zijn waarschijnlijk alles in 1. zout,reiniging en glansmiddel.
Je kunt deze drie dingen los kopen en in de machine doen. Of bij de aldi of lidl eigenmerk blokjes halen.
Dat laatste is een stuk makkelijker.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208224681
Het ding kan automatisch z'n deur openen als ie klaar is, dus ik hoef er niet eens voor op te blijven _O_ :o
  vrijdag 3 maart 2023 @ 20:54:49 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_208224767
Ja hallo, drie keer raden wie er van 19 tot 24 april met de bips in Zuid Frankrijk zit. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208224846
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:33 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 goed om te horen dat je zus uit de operatie gekomen is, balen van de pijn wel, en hopelijk herstelt het vanaf nu voorspoedig!
@:Sarabi sterkte :*
@:Barreltje zo leuk om over je landgoed te horen, ben heel benieuwd hoe het wordt O+
@:frituurpan of airfryer, beide niet maar ik zou eerder voor de airfryer gaan aangezien je ook best oké in een gewone pan kunt frituren. (maar de zooi die het geeft weerhoudt me ervan, behalve in andermans keuken O-) )

Huuuuu voor je spoiler ;( Werpt een flinke schaduw over het team :{ Lijkt me voor collega 3 geen makkelijke terugkeer, als alles bij haar goed gaat ;(
pi_208224849
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:50 schreef Tele6 het volgende:
Het ding kan automatisch z'n deur openen als ie klaar is, dus ik hoef er niet eens voor op te blijven _O_ :o
🤪

Verder wat een but week dan.

Overigens gebruik ik ‘gewoon’ broxomatic als ontharder.
En eigen merk glansspoelmiddel 3W.
En waspoeder uit een blauwe jerrycan, waarmee ik bijna 2 jaar doe. En het zeepbakje vullen voor minder dan de helft.
Die vwblokjes zitten in oplosbaar plastic. Niet milieuvriendelijk w/
pi_208224859
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo, drie keer raden wie er van 19 tot 24 april met de bips in Zuid Frankrijk zit. :7
Allez. Comment?
pi_208224873
Jeetje @Tele6 wat afschuwelijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_208224943
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:50 schreef Tele6 het volgende:
En beter poeder dan blokjes want geen lijm!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208224990
Heftig verhaal :'(
  vrijdag 3 maart 2023 @ 21:12:40 #121
63722 z80
I fink you freaky
pi_208225079
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
En beter poeder dan blokjes want geen lijm!
Lijm? Hier blokjes waar je het plastic vanaf haalt. Maar lijm heb ik nog nooit gezien bij de blokjes.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208225160
@Tele2 jouw vw is leuk met zelfopenen.

Sinds gister hebben wij een ab die sneller werkt met zappen door de opdrachten in te spreken 8)7 w/ via een nieuw model mediabox van ziggo.
pi_208225169
-O- ik voel me zo slecht en gespannen. Slaap er slecht van en huil constant

Ik heb woensdag een gesprek met al mijn behandelaren. Zij tegen mij. En ik zie er zo tegenop. Ze verwachten dat ik even open en kwetsbaar ga doen. Ik word al kwaad als ik eraan denk :@

-O- beh
  vrijdag 3 maart 2023 @ 21:19:10 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208225251
Oh ja, ik moet ook nog eens overstappen naar poeder voor de vaatwasser.

We zijn nu een pak eco-blokjes van AH aan het op maken maar die wassen toch niet lekker schoon.
Spoilers!
pi_208225275
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:12 schreef z80 het volgende:

[..]
Lijm? Hier blokjes waar je het plastic vanaf haalt. Maar lijm heb ik nog nooit gezien bij de blokjes.
Die blokjes bestaan uit poeder. Dat zit aan elkaar vast. Met iets wat plakt.
Maar de zelfoplosbare plasticjez zijn duizend erger. Dat wordt echt één plakkerige shitzooi onderin je machine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')