Jawel hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:25 schreef Clubsoda het volgende:
Overigens is er een goed jaar geleden ook een loonsverhoging geweest in de UMC's en daarbij kregen de lagere salarissen (tot schaal 10) duidelijk meer verhoging dan de hogere schalen en bovendien een hogere eenmalige bonus.
Verder hebben we het airfryergesprek ongeveer elke drie maanden hier. De conclusie is altijd dezelfde: de mensen mét vinden het een absoluut toegevoegde waarde hebben en de rest, Ludolf voorop, vindt het 'gewoon een heteluchtoven'. Dat is het dus niet
Ik vind alle van Dobben kroketten vies eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik vind wel meer ovenkroketten best goed. Maar voor zelfgemaakte heb je gewoon wel echt een pan met olie nodig. Ik zag laatst voor het eerst dat Van Dobben ook ovenkroketten heeft. Maar die vond ik wel echt slecht.
Een superieure heteluchtovenquote:
Even keer de grens over, flink wat Coppenrath&Wiese in slaan. Beter dan veel Nederlandse bakkers voor een fractie van de prijs.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoor.Ik was laatst met een vriendin bij zo'n bakker en toen wilde ze een bepaald puntje taart. Die hadden ze helaas niet meer, maar nog wel in de vriezer als ze het zelf even zou willen ontdooien.
Waarom komt dat uit de vriezer. Dan kun je net zo goed gewoon naar de supermarkt gaan.
En waarom gaan er zoveel mensen toch zo vaak naar die bakkers. Ik vind het echt een minimaal verschilletje in kwaliteit voor die bedragen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:48 schreef fietsie het volgende:
Boh gewoon tweede restaurant meet in 2 weken.
Ik ben dol op dit dieet
En als je het gewoon een airfryer vind?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:25 schreef Clubsoda het volgende:
Overigens is er een goed jaar geleden ook een loonsverhoging geweest in de UMC's en daarbij kregen de lagere salarissen (tot schaal 10) duidelijk meer verhoging dan de hogere schalen en bovendien een hogere eenmalige bonus.
Verder hebben we het airfryergesprek ongeveer elke drie maanden hier. De conclusie is altijd dezelfde: de mensen mét vinden het een absoluut toegevoegde waarde hebben en de rest, Ludolf voorop, vindt het 'gewoon een heteluchtoven'. Dat is het dus niet
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind alle van Dobben kroketten vies eigenlijk.
Je loopt steeds om mijn huis heenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:08 schreef borisz het volgende:
Wezep - Hattem en Door naar Zwolle
Was fijn wandelweer.
Isa Hoogeveen komt in de buurt
Je wordt in de gaten gehoudenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je loopt steeds om mijn huis heen. Eerst Nunspeet, nu Wezep en Hattem.
Ik gebruik 'm over het algemeen als oven. Wil binnenkort eens een kleine cake erin bakken. Maar ook een kleine quiche is volgens mij goed te doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik twijfel aan een airfryer... lijkt me gemakkelijk. Alleen geen flauw idee waarvoor ik hem precies zou gebruiken. Dus koop hem niet
Dan neem ik er geen. Ik heb een fantastische oven.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm over het algemeen als oven. Wil binnenkort eens een kleine cake erin bakken. Maar ook een kleine quiche is volgens mij goed te doen.
Ik heb ook een grote oven (en nog een kleinere combimagnetron) maar deze gebruik ik veel meer, juist omdat ik voor een eenpersoons portie niet de grote oven hoef aan te zettenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan neem ik er geen. Ik heb een fantastische oven.
Handig dus als je geen grote oven heb.
Ik denk er nog even over na. Sowieso eerst sparen voor andere dingen voordat ik spaar voor een airfryerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote oven (en nog een kleinere combimagnetron) maar deze gebruik ik veel meer, juist omdat ik voor een eenpersoons portie niet de grote oven hoef aan te zetten
Dat zou ik zeker doen. Het was ook niet mijn meest noodzakelijke aankoop toen de oude kapot was. Maar toen kwam er een leuke aanbieding bij black friday.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na. Sowieso eerst sparen voor andere dingen voordat ik spaar voor een airfryer
Naja... eerst sparen voor een cursus en dan voor een airfryerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen. Het was ook niet mijn meest noodzakelijke aankoop toen de oude kapot was. Maar toen kwam er een leuke aanbieding bij black friday.
Wandel je alleen of samen met iemand?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:08 schreef borisz het volgende:
Wezep - Hattem en Door naar Zwolle
Was fijn wandelweer.
Isa Hoogeveen komt in de buurt
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:01 schreef sigme het volgende:
@:isabeau ik zou zeggen “over het paard getild”
Ik zie daar wel het verwende, maar niet de overtuiging dat het je aangeboren recht is dat je ook nu en tot in de eeuwigheid amen dit recht hebt op alles.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaaaaaaDat vat het mooi samen! Heldin
Zit wat in. Het 'denken recht te hebben op' is wel een cruciaal onderdeel van entitled.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik zie daar wel het verwende, maar niet de overtuiging dat het je aangeboren recht is dat je ook nu en tot in de eeuwigheid amen dit recht hebt op alles.
Wat liefquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:24 schreef Myraela het volgende:
M'n neefje is hier naartoe gekomen om samen met m'n man z'n game-computeronderdelen bij elkaar te zoeken. Maar stiekem was alles al besteld, dus nu zijn ze met z'n tweetjes aan het nerden en die kast in elkaar aan het zetten.
Dus ik heb een rustig avondje.
Dus je laat hem zoeken naar een niet bestaand nummer?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:
De Duitser is zondag jarig. Sinds de oudste een jaar of 3 is is hier de traditie erin gestoken dat we cadeautjes voor elkaar verstoppen.
Nu hebben we vijf kleine cadeautjes. Ik heb ze genummerd, 1, 2,3, 5, 6, en ga nummer zes het makkelijkst verstoppen.ben benieuwd hoe lang het gaat duren!
Je moet ergens je plezier uithalen, toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dus je laat hem zoeken naar een niet bestaand nummer?
Oh... voor een kind is dat wel gemeenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:
De Duitser is zondag jarig. Sinds de oudste een jaar of 3 is is hier de traditie erin gestoken dat we cadeautjes voor elkaar verstoppen.
Nu hebben we vijf kleine cadeautjes. Ik heb ze genummerd, 1, 2,3, 5, 6, en ga nummer zes het makkelijkst verstoppen.ben benieuwd hoe lang het gaat duren!
Nee, het is mijn man die harig jarig is. En het plan komt van mij.... Al vonden de kinderen het ook een goed idee. .. Kijken hoe goed ze het geheim kunnen houden..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... voor een kind is dat wel gemeen
Oh dan is het grappig. Verkeerd begrepen. Sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, het is mijn man die harig jarig is. En het plan komt van mij.... Al vonden de kinderen het ook een goed idee. .. Kijken hoe goed ze het geheim kunnen houden..
Ik vind het leuk! Neem aan dat je je man een beetje kent en weet dat hij de humor er wel van inziet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Wahahahahahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Een vriend had ooit eens de verwarming hoger gezet toen ik op het toilet zat. Ik voelde me die dag helemaal niet lekker en ik kreeg het warmer en warmer. Dacht echt dat ik hoge koorts had. Totdat ik weer naar het toilet ging en de thermostaat op 24!!!! zag staan
quote:
Deze is met moedersquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wandel je alleen of samen met iemand?
Vievenzeventig breeve.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind het leuk! Neem aan dat je je man een beetje kent en weet dat hij de humor er wel van inziet.
Zo heb ik ooit 99 enveloppen met inhoud als kado gegeven (wel samen in een doosje). Genummerd t/m 100Bij iemand waarvan ik wist dat hij ze eerst op volgorde ging leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |