Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FlauwTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja dat wordt dus vandaag verder uitgezocht. Ik ga nu douchen en richting Rotterdam om te overleggen met zijn zus en mijn dochter.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:47 schreef Maanvis het volgende: [..] gvd waar denken ze aan dan? Was hij alleen toen ie stierf?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Succes en sterkte..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat wordt dus vandaag verder uitgezocht. Ik ga nu douchen en richting Rotterdam om te overleggen met zijn zus en mijn dochter.![]()
Je bent nog steeds on hold?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat wordt dus vandaag verder uitgezocht. Ik ga nu douchen en richting Rotterdam om te overleggen met zijn zus en mijn dochter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke hopelijk dat ze snel iets weten. sterkte!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat wordt dus vandaag verder uitgezocht. Ik ga nu douchen en richting Rotterdam om te overleggen met zijn zus en mijn dochter.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Held Arjen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Topnummerquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een van mijn favoriete bandsquote:![]()
![]()
U heeft een buitengewoon goede smaak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan uw muziek ook zeker waarderen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U heeft een buitengewoon goede smaak.![]()
Bijzonder vaak wel hoe wij op dezelfde lijn zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is gewoon engquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijzonder vaak wel hoe wij op dezelfde lijn zijn.![]()
![]()
ik vind het juist wel iets hebben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dit wordt echt een lange dag jongens.
Ik heb zo vast geslapen, dat mijn lichaam pijn doet. Ik word oud![]()
![]()
Je bent nog maar 44.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:14 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb zo vast geslapen, dat mijn lichaam pijn doet. Ik word oud![]()
Niet janken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:14 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb zo vast geslapen, dat mijn lichaam pijn doet. Ik word oud“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
alquote:
ja maar die kut kou, slaat ook nog eens op mijn spieren.quote:
En heel de week al bleeeehhh, zodat ik ook niet gesport heb.
Gewoon een hele slechte week![]()
![]()
Sta op en dans net mij,quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
al
[..]
ja maar die kut kou, slaat ook nog eens op mijn spieren.
En heel de week al bleeeehhh, zodat ik ook niet gesport heb.
Gewoon een hele slechte week“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat jij maar wil.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lovy.
Hoe bedoel je?quote:
Het mooiiste gewonnen is dat Love me Fruity noemt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dit spelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Het mooiiste gewonnen is dat Love me Fruity noemt.![]()
![]()
Kan jij ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je was gister top bezigquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja maar kan dat niet elke dag.quote:
Ik moet nu echt gaan werken, ondanks dat ik geen zin heb
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2023 09:45:06 ]![]()
Werk zequote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja maar kan dat niet elke dag.
Ik moet nu echt gaan werken, ondanks dat ik geen zin heb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meisje Grun let wel even op![]()
![]()
Famkequote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goedemorgen Lovable, je UI vind ik zo mooi![]()
![]()
Ze heeft een mooierequote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goedemorgen Lovable, je UI vind ik zo mooi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor een ui wil je?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
welke?
ik wilde ook een mooie UI maarja![]()
Dankewolquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog gefeliciteerd met je broer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
iets liefs en moois met pretty colours.. maar ik ben een UIquote:
oh en ik wil een eigen smileypopje van een schattig uitje dat een kusje geeft met een handje ofzo
♡♡♡♡![]()
Ik zoek meestal op Pinterest naar leuke plaatjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
iets liefs en moois met pretty colours.. maar ik ben een UI![]()
Je voetjes in het wateequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is lastig mooie lieve plaatjes met een ui te vindenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik zoek meestal op Pinterest naar leuke plaatjes
maar zal het onthouden
♡♡♡♡![]()
Maar hoeft toch niet per se een ui te zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is lastig mooie lieve plaatjes met een ui te vinden
maar zal het onthouden![]()
![]()
al mijn UItjes zijn tot nu toe een UI..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar hoeft toch niet per se een ui te zijn♡♡♡♡![]()
Mijn UI is een combi van“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of hier vragen of iemand een leuke ui voor je wil maken Homijn in GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103![]()
jouw UI is perfect..quote:
alleen waarom je niet FrisianFruit of FryskeFruit heet is me een raadsel...
♡♡♡♡![]()
Ah zoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja
en ik kwam er hier pas achter dat dat plaatje een UI heet
Wat vindt je van de UI die ik nu heb?![]()
awww die vink ik cuuuutequote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah zo
Wat vindt je van de UI die ik nu heb?
waar vind je die? Ik wil er ook zo eentje![]()
♡♡♡♡![]()
Mijm eerst ui was Spyke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je mag hem hebben, misschien dat iemand anders zwarte onder de UI wel weg kan halenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
awww die vink ik cuuuute
waar vind je die? Ik wil er ook zo eentje![]()
https://i.postimg.cc/BbZxFcf4/uitjevoor-HC.gif![]()
oehh thank you, ga proberen hem als UI te makenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, misschien dat iemand anders zwarte onder de UI wel weg kan halen
https://i.postimg.cc/BbZxFcf4/uitjevoor-HC.gif
waar heb je die gevonden, of met welke zoekopdracht? Dan zal ik zelf ook eens kijken♡♡♡♡![]()
Formaat is als goed, in Google dan onionquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oehh thank you, ga proberen hem als UI te maken
waar heb je die gevonden, of met welke zoekopdracht? Dan zal ik zelf ook eens kijken![]()
ik heb al honderden uienplaatjes gzochtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Formaat is als goed, in Google dan onion♡♡♡♡![]()
Hoe bedoel je? Ik heb ruim 9 uur geslapen vannacht.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Graag gedaan HCquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:20 schreef HappyCharly het volgende:
Awww kijk, hij is so cute![]()
![]()
![]()
thank you, @:Lovable![]()
![]()
Het is een dag en ik het een kut.
TT klopt
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
staan @lovable en ik blij te dansen... kijk ik naar de zure muis van ieniminimuisquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een dag en ik het een kut.
TT klopt![]()
Niet happy?♡♡♡♡![]()
Oh ik zal even een blije muis tevoorschijn toverenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
staan @:Lovable en ik blij te dansen... kijk ik naar de zure muis van ieniminimuis![]()
Niet happy?Trotste mama van Ambar
okquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik zal even een blije muis tevoorschijn toveren♡♡♡♡![]()
Ik had maar vier minuten overstap op Schiphol, dus tegen mijn gewoonte in wilde ik doorlopen op de roltrap ipv rustig te blijven staan. Kreeg ik een snauw dat ik rustig moest doen op Schiphol. Heb met moeite een snauw terug dat m'n ex mogelijk vermoord is en ik daarom haast heb in kunnen houden
aww, begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:39 schreef DJMO het volgende:
Ik had maar vier minuten overstap op Schiphol, dus tegen mijn gewoonte in wilde ik doorlopen op de roltrap ipv rustig te blijven staan. Kreeg ik een snauw dat ik rustig moest doen op Schiphol. Heb met moeite een snauw terug dat m'n ex mogelijk vermoord is en ik daarom haast heb in kunnen houden![]()
hoe was het gisteren in amsterdam?♡♡♡♡![]()
Dat was heel gezellig gelukkig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
aww, begrijpelijk![]()
hoe was het gisteren in amsterdam?Ik heb er één en ik ben er trots op
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik post momenteel mobielquote:![]()
Kan het niet zien
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
aw jammer.. hij is mooi, lovable heeft hem voor me gevondenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik post momenteel mobiel![]()
Kan het niet zien♡♡♡♡![]()
Ze moest vanmorgen kaakchirurg. Geen idee of ze terugkomtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
collega nog steeds ziek en dus winkeldienst?![]()
Ze is lief hèquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
aw jammer.. hij is mooi, lovable heeft hem voor me gevonden
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
Mijn stofje zou gisteren komen, maar DHL vond het een goed idee om te doen alsof ik niet thuis was.
Dus nu gaat het vandaag naar een pakketpuntTrotste mama van Ambar
irritant is datquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stofje zou gisteren komen, maar DHL vond het een goed idee om te doen alsof ik niet thuis was.
Dus nu gaat het vandaag naar een pakketpunt
betere ui
♡♡♡♡![]()
Ze bolken je stof!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus nu gaat het vandaag naar een pakketpuntI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Komt na 1300 uur bij het pakketpunt, is op zaterdag niet open. En ik heb vanmiddag een afspraak. Wordt weer rennen tegen de klok in.
Kut DHLTrotste mama van Ambar
dus ik ga maar even kijken hoe het mijn sims isTrotste mama van Ambar
Ik niet nee.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:03 schreef HappyCharly het volgende:
haloa![]()
heette jij een half jaar geleden anders hier?![]()
\wat tot stof vergaat...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tussendoor nog even een goede daad gedaan. Iemand was z'n portemonnee met bankpas rijbewijs en poen vergeten op het toilet op station Rotterdam centraal. Gelukkig zaten er ook visite kaartjes in, dus afgegeven bij de balie en eigenaar een mailtje gestuurd.Ik heb er één en ik ben er trots op
ach wat liefquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:23 schreef DJMO het volgende:
Tussendoor nog even een goede daad gedaan. Iemand was z'n portemonnee met bankpas rijbewijs en poen vergeten op het toilet op station Rotterdam centraal. Gelukkig zaten er ook visite kaartjes in, dus afgegeven bij de balie en eigenaar een mailtje gestuurd.♡♡♡♡![]()
DJ Helpdesk.
Kwestie van fatsoen.quote:quote:
Netjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:23 schreef DJMO het volgende:
Tussendoor nog even een goede daad gedaan. Iemand was z'n portemonnee met bankpas rijbewijs en poen vergeten op het toilet op station Rotterdam centraal. Gelukkig zaten er ook visite kaartjes in, dus afgegeven bij de balie en eigenaar een mailtje gestuurd.![]()
![]()
Nee gewoon moequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja iddquote:Hoeft niet, begint al om 19u en eindigt om 1.00quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
Als utrecht vanavond verliest kom ik nooit meer op fok![]()
![]()
Fortuna Sittardquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
Drama queenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
Als utrecht vanavond verliest kom ik nooit meer op fokTrotste mama van Ambar
Of iemand jou ooit nog zal geloven.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
alvast heel veel plezier!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja idd
[..]
Hoeft niet, begint al om 19u en eindigt om 1.00
♡♡♡♡![]()
Ik denk niet er iemand te vinden is op FOK!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of iemand jou ooit nog zal geloven.![]()
[ afbeelding ]![]()
ditquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik was benieuwd naar de echte Paul, zonder acts wel
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit
ik was benieuwd naar de echte Paul, zonder acts wel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
De echte Paul.
Ja het ligt klaar
Na de lunch maar even ophalenTrotste mama van Ambar
Of je viert om half 1 al weekend op werkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:55 schreef Mazikeen het volgende:
Ik lunch vroeg deze vrijdagHalf 1... duurt de middag weer langer
Trotste mama van Ambar
Hoezoo ook?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helaas werk ik ook op vrijdag tot half 6quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of je viert om half 1 al weekend op werkIk heb gister begrepen dat iedereen hier 50+ isquote:![]()
![]()
You can turn wine into waterquote:![]()
![]()
Iedereenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Helaas werk ik ook op vrijdag tot half 6
[..]
Ik heb gister begrepen dat iedereen hier 50+ is
Trotste mama van Ambar
Ik ben bijna 51.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Roddels zijn het.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat zei emmerdeur.
Hij had het zelfs over 60+![]()
Dan moet ik even mijn leeftijd gaan updatenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat zei emmerdeur.
Hij had het zelfs over 60+Trotste mama van Ambar
dat weet ik niet meer, ik heb alleen 60+ en 50+ onthouden en dat wij jong zijn vergeleken bij de restquote:![]()
![]()
neejohquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Helaas werk ik ook op vrijdag tot half 6
[..]
Ik heb gister begrepen dat iedereen hier 50+ is
♡♡♡♡![]()
ja @PLY is wel een hele oude wijze manquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat zei emmerdeur.
Hij had het zelfs over 60+♡♡♡♡![]()
De grote lijnen kloppen iig. Details wat minderquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer, ik heb alleen 60+ en 50+ onthouden en dat wij jong zijn vergeleken bij de rest![]()
![]()
En sexy.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja @:PLY is wel een hele oude wijze man“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ook.quote:
21 maart. als ik het haal.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
voorjaarskindje toch?
bijna jarig?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elke dag is een dag om te sterven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks ergst, gewoon slecht geslapen en wil eigenlijk naar huis voor een dutjequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
dutjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks ergst, gewoon slecht geslapen en wil eigenlijk naar huis voor een dutje![]()
en ik neem aan dat je moet werken?
kussentje onder je bureau en heel stil zijn?
♡♡♡♡![]()
Ja ik moet nog een paar uur werken voor ik weekend hebquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dutjes![]()
kussentje onder je bureau en heel stil zijn?![]()
Ik ga een dutje doen als ik thuis ben, muis komt toch pas 2 uur later thuis.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
goed vooruitzichtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ik moet nog een paar uur werken voor ik weekend heb![]()
Ik ga een dutje doen als ik thuis ben, muis komt toch pas 2 uur later thuis.
♡♡♡♡![]()
En ik hoef niet eens veel te doen voor avond eten, we hebben nog lasagna van vorige week uit de vriezer die alleen nog opgewarmd hoeft te wordenquote:![]()
Paul en capricia ja??So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:41 schreef DJMO het volgende:
Meer koffie gvdVreselijk dit wil je echt niet meemaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals sterkte voor jou en zeer zeker ook voor je dochter.
Hopelijk heeft zij hem niet gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee hij na een telefoontje van haar door de politie gevonden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk dit wil je echt niet meemaken.
Nogmaals sterkte voor jou en zeer zeker ook voor je dochter.
Hopelijk heeft zij hem niet gevondenIk heb er één en ik ben er trots op
Ik heb dat wel eens gedaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dutjes![]()
kussentje onder je bureau en heel stil zijn?![]()
![]()
Dat is dan nog een geluk ( in hoeverre je in deze van geluk mag spreken)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hij na een telefoontje van haar door de politie gevonden.
Ik hoop voor jullie dat het toch een natuurlijke dood blijkt te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Slaap laat de afgelopen week.quote:
Net wel gym geweest voel me beter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slaap laat de afgelopen week.
Net wel gym geweest voel me beter.
♡♡♡♡![]()
Vanavond even sociale kringen uitbreiden morgen werken en dan een dagje weekend.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dat is maar tijdelijk, en daarna kun je van je weekend genietenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik heb al heel de ochtend pijn in mijn buik![]()
![]()
dat weet je toh helemaal nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dat is maar tijdelijk, en daarna kun je van je weekend genieten♡♡♡♡![]()
PartyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat een heerlijk nuchtere kijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste buikpijn gaat gewoon over. Hopelijk voor dit weekend, anders wel voor een volgende♡♡♡♡![]()
aww niet fijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik heb al heel de ochtend pijn in mijn buik♡♡♡♡![]()
echt hequote:Heb ik straks mega buikgriep ofzo
nu moet ik ook wel zeggen dat ik niet kan......quote:![]()
![]()
Ook constipatie gaat gewoon overquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
echt heHeb ik straks mega buikgriep ofzo
[..]
nu moet ik ook wel zeggen dat ik niet kan......![]()
![]()
dat lust ik nietquote:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor je het weer zit je opgelucht op de wc en kan je weekend beginnen![]()
![]()
Of flesje laxeer middel achterover kiepen en afspoelen met een fles wijn of 2quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of flesje laxeer middel achterover kiepen en afspoelen met een fles wijn of 2![]()
![]()
Dan ben aan de schijter en dronkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of flesje laxeer middel achterover kiepen en afspoelen met een fles wijn of 2Lijkt mij ook niet echt slim
![]()
Voor je het weet haal je de gootsteen en de wc door elkaarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan ben aan de schijter en dronkenLijkt mij ook niet echt slim
![]()
![]()
Het verhelpt wel het probleem en het dronkenschap maakt het proces wat dragelijkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan ben aan de schijter en dronkenLijkt mij ook niet echt slim
Dat is niet best hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor je het weet haal je de gootsteen en de wc door elkaar![]()
Badkuip helemaal vol schijten en daarna je handen wassen in de wcquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor je het weet haal je de gootsteen en de wc door elkaar
Ik heb deze post naar Sylvana Simons doorgestuurd, ik denk dat je volgende week volledig lid kan worden van haar partijquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb deze post naar Sylvana Simons doorgestuurd, ik denk dat je volgende week volledig lid kan worden van haar partij
♡♡♡♡![]()
Uhhmm mag ik aanbod ook afslaan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb deze post naar Sylvana Simons doorgestuurd, ik denk dat je volgende week volledig lid kan worden van haar partij![]()
![]()
Ik weet niet hoe overtuigend Sylvana kan zijn in het werven van ledenquote:
Maar dat boeit mij niet, ik wil niet bij haar partijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe overtuigend Sylvana kan zijn in het werven van leden![]()
Dan kun je het wel afslaan denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar dat boeit mij niet, ik wil niet bij haar partijOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: