Je mag hem hebben, misschien dat iemand anders zwarte onder de UI wel weg kan halenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
awww die vink ik cuuuute
waar vind je die? Ik wil er ook zo eentje![]()
oehh thank you, ga proberen hem als UI te makenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, misschien dat iemand anders zwarte onder de UI wel weg kan halen
https://i.postimg.cc/BbZxFcf4/uitjevoor-HC.gif
Formaat is als goed, in Google dan onionquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oehh thank you, ga proberen hem als UI te maken
waar heb je die gevonden, of met welke zoekopdracht? Dan zal ik zelf ook eens kijken
ik heb al honderden uienplaatjes gzochtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Formaat is als goed, in Google dan onion
Hoe bedoel je? Ik heb ruim 9 uur geslapen vannacht.quote:
Graag gedaan HCquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:20 schreef HappyCharly het volgende:
Awww kijk, hij is so cute![]()
![]()
![]()
thank you, @:Lovable
staan @lovable en ik blij te dansen... kijk ik naar de zure muis van ieniminimuisquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een dag en ik het een kut.
TT klopt
Oh ik zal even een blije muis tevoorschijn toverenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
staan @:Lovable en ik blij te dansen... kijk ik naar de zure muis van ieniminimuis![]()
Niet happy?
okquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik zal even een blije muis tevoorschijn toveren
aww, begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:39 schreef DJMO het volgende:
Ik had maar vier minuten overstap op Schiphol, dus tegen mijn gewoonte in wilde ik doorlopen op de roltrap ipv rustig te blijven staan. Kreeg ik een snauw dat ik rustig moest doen op Schiphol. Heb met moeite een snauw terug dat m'n ex mogelijk vermoord is en ik daarom haast heb in kunnen houden
Dat was heel gezellig gelukkig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
aww, begrijpelijk![]()
hoe was het gisteren in amsterdam?
Ik post momenteel mobielquote:
aw jammer.. hij is mooi, lovable heeft hem voor me gevondenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik post momenteel mobiel![]()
Kan het niet zien
Ze moest vanmorgen kaakchirurg. Geen idee of ze terugkomtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
collega nog steeds ziek en dus winkeldienst?
Ze is lief hèquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
aw jammer.. hij is mooi, lovable heeft hem voor me gevonden
irritant is datquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stofje zou gisteren komen, maar DHL vond het een goed idee om te doen alsof ik niet thuis was.
Dus nu gaat het vandaag naar een pakketpunt
Ze bolken je stof!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stofje zou gisteren komen, maar DHL vond het een goed idee om te doen alsof ik niet thuis was.
Dus nu gaat het vandaag naar een pakketpunt
Ik niet nee.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:03 schreef HappyCharly het volgende:
haloa![]()
heette jij een half jaar geleden anders hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |