Dan moet ik even mijn leeftijd gaan updatenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat zei emmerdeur.
Hij had het zelfs over 60+
dat weet ik niet meer, ik heb alleen 60+ en 50+ onthouden en dat wij jong zijn vergeleken bij de restquote:
neejohquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Helaas werk ik ook op vrijdag tot half 6
[..]
Ik heb gister begrepen dat iedereen hier 50+ is
ja @PLY is wel een hele oude wijze manquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat zei emmerdeur.
Hij had het zelfs over 60+
De grote lijnen kloppen iig. Details wat minderquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer, ik heb alleen 60+ en 50+ onthouden en dat wij jong zijn vergeleken bij de rest
En sexy.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja @:PLY is wel een hele oude wijze man
Dat ook.quote:
21 maart. als ik het haal.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
voorjaarskindje toch?
bijna jarig?
Niks ergst, gewoon slecht geslapen en wil eigenlijk naar huis voor een dutjequote:
dutjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks ergst, gewoon slecht geslapen en wil eigenlijk naar huis voor een dutje
Ja ik moet nog een paar uur werken voor ik weekend hebquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dutjes![]()
en ik neem aan dat je moet werken?
kussentje onder je bureau en heel stil zijn?
goed vooruitzichtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ik moet nog een paar uur werken voor ik weekend heb![]()
Ik ga een dutje doen als ik thuis ben, muis komt toch pas 2 uur later thuis.
En ik hoef niet eens veel te doen voor avond eten, we hebben nog lasagna van vorige week uit de vriezer die alleen nog opgewarmd hoeft te wordenquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:41 schreef DJMO het volgende:
Meer koffie gvdVreselijk dit wil je echt niet meemaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals sterkte voor jou en zeer zeker ook voor je dochter.
Hopelijk heeft zij hem niet gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee hij na een telefoontje van haar door de politie gevonden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk dit wil je echt niet meemaken.
Nogmaals sterkte voor jou en zeer zeker ook voor je dochter.
Hopelijk heeft zij hem niet gevonden
Ik heb dat wel eens gedaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dutjes![]()
en ik neem aan dat je moet werken?
kussentje onder je bureau en heel stil zijn?
Dat is dan nog een geluk ( in hoeverre je in deze van geluk mag spreken)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hij na een telefoontje van haar door de politie gevonden.
Slaap laat de afgelopen week.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |