Voor je het weet haal je de gootsteen en de wc door elkaarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan ben aan de schijter en dronkenLijkt mij ook niet echt slim
Het verhelpt wel het probleem en het dronkenschap maakt het proces wat dragelijkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan ben aan de schijter en dronkenLijkt mij ook niet echt slim
Dat is niet best hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor je het weet haal je de gootsteen en de wc door elkaar
Badkuip helemaal vol schijten en daarna je handen wassen in de wcquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor je het weet haal je de gootsteen en de wc door elkaar
Ik heb deze post naar Sylvana Simons doorgestuurd, ik denk dat je volgende week volledig lid kan worden van haar partijquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb deze post naar Sylvana Simons doorgestuurd, ik denk dat je volgende week volledig lid kan worden van haar partij
Uhhmm mag ik aanbod ook afslaan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb deze post naar Sylvana Simons doorgestuurd, ik denk dat je volgende week volledig lid kan worden van haar partij
Ik weet niet hoe overtuigend Sylvana kan zijn in het werven van ledenquote:
Maar dat boeit mij niet, ik wil niet bij haar partijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe overtuigend Sylvana kan zijn in het werven van leden
Dan kun je het wel afslaan denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar dat boeit mij niet, ik wil niet bij haar partij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |