SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Het tocht hier, ineensquote:
"Uw e-mailadres komt niet voor in onze lijst."quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:36 schreef UitStraling het volgende:
3800 wachtwoorden later maar ik ben weer veiligjes en vertrouwd ingelogd.
haha heb jij ook zo'n security club die van mening is dat 44 factor authenticatie NOG veiliger is dan 43 factor?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:36 schreef UitStraling het volgende:
Geen piemelscan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:36 schreef UitStraling het volgende:
Raarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst trok een van onze C-suite execs (een vrouw) de jurk van m'n collega tot aan haar ondergoed omhoog als geintje, waar andere collega's bij waren. Die gaan normaal wel als een soort vriendinnen met elkaar om, maar dat je dan niet even bedenkt dat dat op kantoor met andere collega's erbij compleet ongepast is
"Maar ik heb sowieso geen tolerantie voor dit soort 'humor.'"quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want die werken alleen bij 6cm of meer.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:45 schreef Karzai het volgende:
Bij de afvalverwerking moesten we samen douchen na het werk
Jij bent dan ook een voorbeeld userquote:
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Maar ik heb sowieso geen tolerantie voor dit soort 'humor.'"
Gezellig!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:45 schreef Karzai het volgende:
Bij de afvalverwerking moesten we samen douchen na het werk
Zodra de zon schijnt krijg ik ook de plantjeskriebels maar ik vind het nu nog te fris en te dreich.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:49 schreef Karzai het volgende:
Beetje huishouden doen en ik denk dat ik een paar plantjes ga kopen voor in de vensterbank
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
4:02 extra daglicht vandaag jongens en meisjes
De daglenteverlenging is bijna maximaal nu
de dag is alweer op een haar na 11 uur lang hier in Deventer (10:59:52)
Andere belangrijke plaatsen van noord naar zuid:
Emmen 10:58:36
Alkmaar 10:59:00
Amsterdam 10:59:36
Rijssen 10:59:44
Den Haag 11:00:19
Ede 11:00:21
Rotterdam 11:00:39
Den Bosch 11:01:11
Helmond 11:01:38
Eindhoven 11:01:44
Vlissingen 11:01:44
Maastricht 11:03:02
@:Kwiwi 11:10:17
@:Dven 11:17:20
@:bitterbal nog wat meer
Daglenteverlenging.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Fogel 10:25:09
Ben je eindelijk afgewerkt moet je eerst nog even tegen het ontvlamde moeras van Bep van de receptie aankijken voordat je naar huis mag.quote:
Een oerwoud van Kees is al erg genoeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je eindelijk afgewerkt moet je eerst nog even tegen het ontvlamde moeras van Bep van de receptie aankijken voordat je naar huis mag.
* stelt ontbijt nog even uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je eindelijk afgewerkt moet je eerst nog even tegen het ontvlamde moeras van Bep van de receptie aankijken voordat je naar huis mag.
Tof! Ik haal jullie binnenkort inquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Fogel 10:25:09
ja. Maar van 17 t/m 21 maar is dat elke dag 4:05. Onder de seconde hou ik niet bij.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Daglenteverlenging.![]()
![]()
De verlenging per dag is maximaal op 20 maart toch? Of speelt daar ook weer iets ingewikkelds?
Correct.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Jij bent dan ook een voorbeeld user
Of douchen in militaire kazernes waar je gewoon voelt dat je ieder moment besprongen kunt worden door harige plukken mensengist en wratten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Een oerwoud van Kees is al erg genoeg.Daarom vond ik douchen na het sporten op school ook zo vreselijk. Sta je als brugpieper opeens naar een oerwoud te kijken.
Heb je gezien dat Den Haag hele grijze middelmaat is vriendje?quote:
Vertel eens wat nieuws, wil je?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je gezien dat Den Haag hele grijze middelmaat is vriendje?
Ik dacht eerder beige.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je gezien dat Den Haag hele grijze middelmaat is vriendje?
Ah, oké. Ik ben nu even met de website www.suncalc.org aan het klooien. Die geeft net andere waarden. Misschien omdat-ie ook de hoogte boven zeeniveau meeneemt? De formules om de boel uit te rekenen zijn vaak ook benaderingen en bovendien hangen de waarden ook nog af van de precieze definities van daglengte etc..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Maar van 17 t/m 21 maar is dat elke dag 4:05. Onder de seconde hou ik niet bij.
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:09 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash sinds @:bitterbal vertrokken is staan we onder Rotterdam.
Er is echt werkelijk niets goed aan dat vertrek.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of douchen in militaire kazernes waar je gewoon voelt dat je ieder moment besprongen kunt worden door harige plukken mensengist en wratten.
Schaduw? Stok? Holbewonerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik ben nu even met de website www.suncalc.org aan het klooien. Die geeft net andere waarden. Misschien omdat-ie ook de hoogte boven zeeniveau meeneemt? De formules om de boel uit te rekenen zijn vaak ook benaderingen en bovendien hangen de waarden ook nog af van de precieze definities van daglengte etc..![]()
In ieder geval is de schaduw van een stok van 1 meter lang bij mij nu 3,67 meter en bij jou 3,76 meter.
hoezo ?:Dquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:09 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash sinds @:bitterbal vertrokken is staan we onder Rotterdam.
Er is echt werkelijk niets goed aan dat vertrek.
Is best een leuk gegeven. De schaduwlengte is nu al afgenomen naar 3,54 meter.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schaduw? Stok? Holbewoner![]()
https://www.timeanddate.com/sun/@:2756987?month=3&year=2023
Hele zwembad onder de kwijl en erger.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:10 schreef Recce het volgende:
[..]Gelukkig heb ik dat nooit mee hoeven maken. Ik had wel zwemles in een bad waar na of voor mij downies gingen zwemmen. Dat was voor een kind ook vrij confronterend.
Zijn gewoon mensen hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele zwembad onder de kwijl en erger.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruipen alle spinnen de hotelkamers binnen.
Geen onzin praten, mongooltjes kwijlen nu eenmaal en veel ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn gewoon mensen hoorNee een zwemuurtje van de dorpsnarren dan. Dan moet de hele stad daarna ontsmet worden
En dat is 99,998 % water. Man man man wat erg allemaal weer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen onzin praten, mongooltjes kwijlen nu eenmaal en veel ook.
Bij Bal staat de zon nu op een hoogte van 45°. Daar is de schaduw dus maar 1 meter lang nu. In Enschede is-ie ondertussen gekrompen naar 3,28 meter. Spannend allemaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
De zon staat nu al een volle graad hoger dan hij rond kerstmis überhaupt komt op een dag
Eindelijk iets gevonden waarvoor geldt "Hoe korter hoe beter"quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij Bal staat de zon nu op een hoogte van 45°. Daar is de schaduw dus maar 1 meter lang nu. In Enschede is-ie ondertussen gekrompen naar 3,28 meter. Spannend allemaal.
Nah, die laagstaande zon heeft ook wel iets. Het was tijdens de hele wandeling golden hour gisteren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindelijk iets gevonden waarvoor geldt "Hoe korter hoe beter"
Ken je al wat woordjes Lets?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:24 schreef bitterbal het volgende:
instagram logt mij de hele tijd uit, begrijpniet waarom
Maar dat was niet met warm water en Lush.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze dit niet boven de douches hebben gezet in 40-45.
11 maart. Ben benieuwd, dat is direct aan het strand geloof ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar je volgende accommodatie?
En een huisje, toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
11 maart. Ben benieuwd, dat is direct aan het strand geloof ik
Misschien vindt @Karzai 'm een keer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik de loterij win, ga ik me fulltime verdiepen in de stadhoudersbrief.
Gezellig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Krijg een uitnodiging "U bent speciaal geselecteerd voor de exclusieve VIP avond in onze prachtige woonboulevard"
Sta je daar tussen driehonderd stellen waarvan alle mannen liever dood willen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Krijg een uitnodiging "U bent speciaal geselecteerd voor de exclusieve VIP avond in onze prachtige woonboulevard"
Lekker bedden testen met een paar van die oostblokhoeren van jequote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest een paar seconden nadenken over vazéntic. Leek me een soort medicijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een vazentic. Ik zie allemaal leuke vazen. Wat moet ik ermee.
nee verder naar noorden, denk 25 ninuten met de scooter vanaf hier. zit nu in de 'hoofdstad' zeg maarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de buurt van waar je nu zit?
Iedereen in de crisisquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk doen ze volgend jaar weer normaal met de prijzen. je merkt nu trouwens al dat het rustiger wordt op het eiland
Vind je serviezen leuk toevallig?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een vazentic. Ik zie allemaal leuke vazen. Wat moet ik ermee.
Nee alleen vazenquote:
Aah, zit je daar wel in de buurt van mensen die je kent dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee verder naar noorden, denk 25 ninuten met de scooter vanaf hier. zit nu in de 'hoofdstad' zeg maar
ja das allemaal makkelijk te rijden natuurlijk. Heb daar de 2e keer hier ook gezeten in de buurt, enige nare was de honden savonds laatquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, zit je daar wel in de buurt van mensen die je kent dan?
Potverrrquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee alleen vazen
https://www.leenbakker.nl(...)k-18x-diameter-18-cm
https://www.leenbakker.nl(...)-keramiek-20x10x9-cm
Hmmmquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das allemaal makkelijk te rijden natuurlijk. Heb daar de 2e keer hier ook gezeten in de buurt, enige nare was de honden savonds laat
je bent t halfbroertje van fles?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder koopt zoveel rare serviezen dat er een hele industrie door is ontstaan.
maar toen was er nog niet een goede weg waar minder honden zitten. die is er nu wel dus kan een stuk overslaanquote:
Okéquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar toen was er nog niet een goede weg waar minder honden zitten. die is er nu wel dus kan een stuk overslaan
En de billletjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, dan kunnen we de computergezeikjes een beetje verdelen.
En een avondvullend programma over de troepjes die ze verkopenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wij zorgen uiteraard voor wat lekkers en een feestelijk drankje"
nou ja ik vind het voornamelijk engquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OkéLijkt me toch niet heel veilig, in het donker op een scooter
Ik zou vooral bang zijn dat ik door een Thai op z’n tuktuk van de weg gereden wordt of zoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik vind het voornamelijk eng
soms gaan ze je achterna of schieten ineens de weg op al zijn er nu wel stuk minder honden heb ik het idee
Ik trap nergens in.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een avondvullend programma over de troepjes die ze verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm daar ben ik niet zo bang voor, je ziet wel steeds meer pick up's die erg graag bumperkleven en heel veel idioten die veel te snel rijdenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou vooral bang zijn dat ik door een Thai op z’n tuktuk van de weg gereden wordt of zo
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trap nergens in.Jij komt straks met een auto vol exclusieve geurkaarsen thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat je op zand makkelijk onderuit gaat?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm daar ben ik niet zo bang voor, je ziet wel steeds meer pick up's die erg graag bumperkleven en heel veel idioten die veel te snel rijden
mijn grootste angst hier op de weg is zand
En eetbare slipjes met bananensmaakquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij komt straks met een auto vol exclusieve geurkaarsen thuis
ja heel makkelijk slip je weg, veel mensen gaan hier ook onderuit door zand. Soms ligt er zon dun streepje in een bocht ofzo wat mensen dan niet zien en dan geven ze gas of remmen ze en dan gaan zequote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat je op zand makkelijk onderuit gaat?
Mja, dat is wel gevaarlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heel makkelijk slip je weg, veel mensen gaan hier ook onderuit door zand. Soms ligt er zon dun streepje in een bocht ofzo wat mensen dan niet zien en dan geven ze gas of remmen ze en dan gaan ze
mehquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is wel gevaarlijk
Volgend jaar maar naar de Roompot, bal
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, kun je overdag naar het tropisch zwemparadijs
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Kan zo weer naar de dierenarts want ik krijg het abces bij de caaf niet onder controleGodverdomme al dat geld en al die stress. Ik kan wel janken, ben er zo klaar mee.
Caaf is het ook beu want die heeft dus steeds pijn. Er wordt hier ook niet meer gespaard op deze manier, alles gaat naar de dierenarts en de auto tot nu toe. Geen vakantie deze zomerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het zit ook niet mee met je caafs.
Awww! Arm beestje en arm baasje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Kan zo weer naar de dierenarts want ik krijg het abces bij de caaf niet onder controleGodverdomme al dat geld en al die stress. Ik kan wel janken, ben er zo klaar mee.
Mooi kut welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Caaf is het ook beu want die heeft dus steeds pijn. Er wordt hier ook niet meer gespaard op deze manier, alles gaat naar de dierenarts en de auto tot nu toe. Geen vakantie deze zomer
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Laat Blur ook maar zitten, die vvk is net begonnen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Caaf is het ook beu want die heeft dus steeds pijn. Er wordt hier ook niet meer gespaard op deze manier, alles gaat naar de dierenarts en de auto tot nu toe. Geen vakantie deze zomer
Vulpennetjes waarmee je alleen het woord Hogwarts kun schrijven?quote:
en tjoeketjoeke kedeng kedeng trein dingenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vulpennetjes waarmee je alleen het woord Hogwarts kun schrijven?
Oh nou vooruit danquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en tjoeketjoeke kedeng kedeng trein dingen
gelukkig heb je een boekje om notities in te zettenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
even de was uit de droger en een vergadering in daaaaag
Jeejquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gelukkig heb je een boekje om notities in te zetten
kunne ze dat niet openmaken?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Het is al deels open en daar moet je dus de zalf in smeren, maar het is een klein gaatje en het zit in de losse huid onder de kin, dus daar kan ik nooit goed bij bij een spartelende caaf. En je moet het openhouden en het moet ook genezen. ja sorry hoor, dan krijg ik een error.quote:
Dus eigenlijk moet je 24/7 met die caaf in je hand zitten anders kan het niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is al deels open en daar moet je dus de zalf in smeren, maar het is een klein gaatje en het zit in de losse huid onder de kin, dus daar kan ik nooit goed bij bij een spartelende caaf. En je moet het openhouden en het moet ook genezen. ja sorry hoor, dan krijg ik een error.
hmm kllinkt niet best. En wat kan de cavia arts doen denk je?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is al deels open en daar moet je dus de zalf in smeren, maar het is een klein gaatje en het zit in de losse huid onder de kin, dus daar kan ik nooit goed bij bij een spartelende caaf. En je moet het openhouden en het moet ook genezen. ja sorry hoor, dan krijg ik een error.
Ik moest hier even om teruglezen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je 24/7 met die caaf in je hand zitten anders kan het niet?
Caviarts.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm kllinkt niet best. En wat kan de cavia arts doen denk je?
Ja jouw hand zit 24/7 vol met wat anders, dat is bekend.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest hier even om teruglezen.
Dan moeten we cavia's en andere beestjes binnenkort gaan upgraden middels OI.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Lastig dat zo’n beestje niet snapt dat het voor zijn bestwil is
Niet? Weet niet hoe dat bij cavia's is maar heel veel -zelfs wilde - dieren snappen dat wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Lastig dat zo’n beestje niet snapt dat het voor zijn bestwil is
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keményebben keményebben keményebben a babám.
Klinkt als nieuw gerecht van Ottolenghiquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Is dit een liedje? Of een foute pornofilm?
Het beestje spartelt tegen, schrijft CLquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet? Weet niet hoe dat bij cavia's is maar heel veel -zelfs wilde - dieren snappen dat wel.
Gisteravond een straathond die blijkbaar aangevallen was door een andere hond geholpen met wond te ontsmetten en verzorgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het beestje spartelt tegen, schrijft CL
Ik heb hier nog een berg was staan om te strijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet nog 2,5 uur werk zien te vinden voor het tijd is voor biertjes, maar er is niets meer te doen.
Correctie: er is natuurlijk genoeg te doen, maar niets waar ik deze week nog uren aan mag besteden.
Ik ben benieuwd waar ik dat onder mag loggen van de baasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een berg was staan om te strijken.
What the fuck hoe dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:48 schreef mschol het volgende:
FML
fiets aan gort.. iemand heeft hem in een paaltje gereden, frame is krom
Ik ben blij dat het hier niet zo is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
Nee maar oprecht, het is een beetje een irritant systeem. We krijgen bepaalde opdrachten waar we tijd aan mogen besteden toegewezen per week. Maar als ergens niet de volledige hoeveelheid ingeplande uren voor nodig is, zal je nog steeds in totaal je 40 uur moeten halen. We mogen die tijd dan niet aan een ander project besteden. Dus aan het einde van de week zit ik vaak een beetje van ja uhm genoeg te doen maar mag niet wat nu.
Ook niets gekrompen? Vraag dit voor een vriend.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:47 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier vandaag ook de was gedaan, op goed geluk wasmiddel gekocht zonder bleek want ze begrepen de vraag niet. Poeder. Kom ik bij de automaat, mag je geen poeder maar alleen vloeibaar gebruiken dus weer op goed geluk wasmiddel zonder bleek gekocht.
het is gelukt
nee, stond bij de 'nietjes' voor de flat, ik vermoed dat iemand te hard achteruit is gereden ofzo want het nietje is ook kromquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
What the fuck hoe dan.
Of leende iemand je fiets?
Oh op die manier, wat enorm klote.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, stond bij de 'nietjes' voor de flat, ik vermoed dat iemand te hard achteruit is gereden ofzo want het nietje is ook krom
is die vriend toevallig uitstraling?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook niets gekrompen? Vraag dit voor een vriend.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, stond bij de 'nietjes' voor de flat, ik vermoed dat iemand te hard achteruit is gereden ofzo want het nietje is ook krom
Ik waardeer ditquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook niets gekrompen? Vraag dit voor een vriend.
yup, gelukkig is hij verzekerd dus hopelijk krijg ik daar wat geld van of gewoon goeie reparatie (maar dat verwacht ik niet als ik het frame zo zie)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh op die manier, wat enorm klote.
Nou dat is mooi kutquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:48 schreef mschol het volgende:
FML
fiets aan gort.. iemand heeft hem in een paaltje gereden, frame is krom
Watquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
Nee maar oprecht, het is een beetje een irritant systeem. We krijgen bepaalde opdrachten waar we tijd aan mogen besteden toegewezen per week. Maar als ergens niet de volledige hoeveelheid ingeplande uren voor nodig is, zal je nog steeds in totaal je 40 uur moeten halen. We mogen die tijd dan niet aan een ander project besteden. Dus aan het einde van de week zit ik vaak een beetje van ja uhm genoeg te doen maar mag niet wat nu.
Dat hele abces weer lekker schoonmakenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm kllinkt niet best. En wat kan de cavia arts doen denk je?
Nee ben er ook wel klaar mee, maar je blijft er steeds met eentje zitten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou niet zo snel meer nieuwe caafs nemen als ik jou was CL
Dat je volgende week ook nog wat te doen hebtquote:
Ja zielig voor die beestjes vooral ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ben er ook wel klaar mee, maar je blijft er steeds met eentje zitten.
Dan heb je gewoon teveel personeel in dienst. @RockNijntje werkt voor de overheid?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je volgende week ook nog wat te doen hebt
Snap ik, moet je ook zeker zijn. Ik moet er wel bij vermelden dat het meestal niet zo'n probleem is om te switchen met projecten als het wat drukker is. Maar op dit moment is het erg rustig en staan we op minder projecten per persoon en dan wordt het wel problematisch. Dan ga ik soms maar gewoon douchen en make-up'en voor whatever het is dat ik na werk ga doen en log ik dat op een intern project zodat het in ieder geval niet aan klanten gefactureerd wordtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het hier niet zo is.
Niet echt nut, zo werkt het gewoon omdat onze klanten een bepaalde hoeveelheid uren afnemen. Ik weet het ook allemaal niet precies, ben maar een ontwikkelaar en heb gelukkig niets met sales en geld te makenquote:
Neinquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon teveel personeel in dienst. @:RockNijntje werkt voor de overheid?
Kun je daar niet gewoon alvast aan beginnen en het pas volgende week boeken?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef RockNijntje het volgende:
Maar het voelt wel echt tering nutteloos om te weten dat je nog enorm veel moet doen voor twee klanten, maar dat simpelweg niet mag doen die week en je tijd dan moet besteden aan tijdrekken binnen een onbelangrijk intern project.
Nee. Geen zin om uit te leggen waarom niet, maar gaat nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar niet gewoon alvast aan beginnen en het pas volgende week boeken?
Zelfs met planten vind ik dat lastigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zielig voor die beestjes vooral ookAls het geen levende wezens waren kon je de hele handel gewoon in de kliko flikkeren. Maar ja
Heb ooit wel eens gewerkt waarbij praktisch ieder uur aan een klant gefactureerd moest worden.quote:
Ok, apart. Dat zou me echt enorm frustreren zoietsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Geen zin om uit te leggen waarom niet, maar gaat niet. Heel kort zou dat het probleem verschuiven en vergroten.
Enige wat we kunnen doen is wachten tot het weer drukker wordt. Verder hebben wij er als ontwikkelaars niet zo veel over te zeggen.
Dat bedrijf:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
* Kijkt in app
Aanspraak maken op garantie? Bel ons even en het is zo geregeld.
* belt
Aanspraak maken op garantie? Kijk even in de app en het is zo geregeld.
Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn, volgens mij in Paramaribo, en ze gaan me nu een mail sturen met meer info.quote:
dan gewoon extra boeken eerder in de week?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ze zeggen dat ze je een mail gaan sturen en gaan nu eerst nog veel harder lachen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn, volgens mij in Paramaribo, en ze gaan me nu een mail sturen met meer info.
'fawaka meneer budapestenaar,quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn, volgens mij in Paramaribo, en ze gaan me nu een mail sturen met meer info.
Goedemiddag, welkom bij CE repairs. Waarmee kunnen we u van dienst zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet contact opnemen met CE Repairs.
Even mentionen: @:citizen.erased
Kijk, da’s makkelijk
Is dat niet gewoon Rotterdams?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'fawaka meneer budapestenaar,
alles spang met u?'
Oké ik heb eindelijk een goede manier bedacht om het uit te leggenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap het hele systeem niet.. Je zou zeggen dat het om billable hours gaat. Maar dan neemt een klant er bijvoorbeeld 40 af, en als jij dan dat werkt in 20u af hebt boek je er natuurlijk gewoon 40. De andere uren werk je vast voor een andere klant zodat je meer dan 100% billable bent, of je gaat lekker op de bank tv zitten kijken.
Ik kan echt niet bedenken wat het nut van dit systeem is.
Ja het is echt frustrerend, maar ik probeer het zo min mogelijk mijn probleem te laten zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, apart. Dat zou me echt enorm frustreren zoiets
Niet echt, ik wil gewoon werken eigenlijk. Me nuttig voelenquote:
Nee, nee, mail kwam gelijk binnenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze je een mail gaan sturen en gaan nu eerst nog veel harder lachen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goedemiddag, welkom bij CE repairs. Waarmee kunnen we u van dienst zijn?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'fawaka meneer budapestenaar,
alles spang met u?'
Toen opa nog in de IT zat, hadden we dit systeem ook. Kwam er daardoor op neer dat je boy Franny pas op vrijdag z'n uren ging boeken van de afgelopen week. om mn week uren 'kloppend' te maken. En dan deed ik op vrijdag dus idd bijna geen flikker (voor klanten).quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oké ik heb eindelijk een goede manier bedacht om het uit te leggen.
Stel ik sta 20 uur ingepland voor Klant A en 20 uur voor Klant B en ik ben binnen 10 uur klaar voor Klant A, dan mag ik nog steeds maar 20 uur werken voor Klant B. Dan zou ik aan het einde van de week dus op 30 uur uit komen in plaats van 40, terwijl ik die 10 uur wellicht prima had kunnen besteden aan werk voor Klant B, als daar nog veel voor te doen is. Maar die 10 uur moet dan in overleg naar iets anders. In een drukke periode is er dan vaak wel een ander project dat naar voren geschoven kan worden, maar in een rustige periode weet management dan ook niet echt wat we moeten doen en moeten we maar een beetje aan onbelangrijke interne projecten werken of zelf iets bedenken (nja, hoe dan, dat laatste, want dat mag dus niet zomaar).
De nummers en hoeveelheid projecten zijn in dit scenario niet realistisch, maar dit is wel waar het op neerkomt.
Opleidingen volgen, persoonlijk ontwikkelplan maken verbeterpuntjes signaleren, initiatief nemen n stuffquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oké ik heb eindelijk een goede manier bedacht om het uit te leggen.
Stel ik sta 20 uur ingepland voor Klant A en 20 uur voor Klant B en ik ben binnen 10 uur klaar voor Klant A, dan mag ik nog steeds maar 20 uur werken voor Klant B. Dan zou ik aan het einde van de week dus op 30 uur uit komen in plaats van 40, terwijl ik die 10 uur wellicht prima had kunnen besteden aan werk voor Klant B, als daar nog veel voor te doen is. Maar die 10 uur moet dan in overleg naar iets anders. In een drukke periode is er dan vaak wel een ander project dat naar voren geschoven kan worden, maar in een rustige periode weet management dan ook niet echt wat we moeten doen en moeten we maar een beetje aan onbelangrijke interne projecten werken of zelf iets bedenken (nja, hoe dan, dat laatste, want dat mag dus niet zomaar).
De nummers en hoeveelheid projecten zijn in dit scenario niet realistisch, maar dit is wel waar het op neerkomt.
[..]
Ja het is echt frustrerend, maar ik probeer het zo min mogelijk mijn probleem te laten zijn.
[..]
Niet echt, ik wil gewoon werken eigenlijk. Me nuttig voelen.
Over hoeveel mensen gaat dit?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toen opa nog in de IT zat, hadden we dit systeem ook. Kwam er daardoor op neer dat je boy Franny pas op vrijdag z'n uren ging boeken van de afgelopen week. om mn week uren 'kloppend' te maken. En dan deed ik op vrijdag dus idd bijna geen flikker (voor klanten).
Ja maar echt precies dat soort shitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opleidingen volgen, persoonlijk ontwikkelplan maken verbeterpuntjes signaleren, initiatief nemen n stuff
Het is niet per se alleen dat, het is een soort onvoorziene ruimte. Als een junior ineens heel veel vragen stelt en hulp nodig heeft gaat dat daar bijvoorbeeld ook vanaf. Of als ik softwareupdates moet draaien. Beetje zo'n "dingen die niet ergens anders onder vallen" categorie. Maar in vergelijking met jouw ervaring is het zeker fijn om tijd te krijgen voor zulke dingen, ik moet er niet aan denken dat ik dat soort dingen dan maar in mijn eigen tijd zou gaan moeten doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
Wel netjes dat je een halve dag per week krijgt voor zelfstudiedingen.. wij moesten dat in eigen tijd doen..
Een van de redenen dat ik er mee gekapt ben.
JBL? We laten DPD even nieuwe bezorgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Topservice!
Mijn oortjes van JBL laden niet goed meer op.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
JBL? We laten DPD even nieuwe bezorgen.
Ja leken me goed maar die ik nu heb gekocht had net even 6000 reviews meer. En is ook meer wat ik zoek. Heb ook nog een goede draadloze headphone.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:23 schreef Haags het volgende:
jbl vind ik wel echt een goed merk. Geniet er met volle teugen van.
Ja, ik ben er ook tevreden over. Alleen laadt een van de oortjes niet goed op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:23 schreef Haags het volgende:
jbl vind ik wel echt een goed merk. Geniet er met volle teugen van.
Jammer johquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:17 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash ik voel me geflasht, geen zon te bekennen hier. Lutser
Oh bah dit lijkt me zo naar aan formele/grote/corporate bedrijven.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:26 schreef kwiwi het volgende:
Er gaan best wat mensen ontslagen worden bij ons binnenkort omdat er kosten bespaard moeten worden, en sommigen vertellen je nu vrolijk bij het koffieapparaat: "ja ik ben op zoek naar een grotere woning", of "mijn vrouw heeft ontslag genomen om voor ons kind te zorgen". En dan wetende dat die mensen geen baan meer hebben binnenkortVind dat best lastig. Voelt alsof ik lieg tijdens het keuvelen als ik zeg "o wat leuk/goed!".
das wel een kut situatie als jij al weet dat ze weg moetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:26 schreef kwiwi het volgende:
Er gaan best wat mensen ontslagen worden bij ons binnenkort omdat er kosten bespaard moeten worden, en sommigen vertellen je nu vrolijk bij het koffieapparaat: "ja ik ben op zoek naar een grotere woning", of "mijn vrouw heeft ontslag genomen om voor ons kind te zorgen". En dan wetende dat die mensen geen baan meer hebben binnenkortVind dat best lastig. Voelt alsof ik lieg tijdens het keuvelen als ik zeg "o wat leuk/goed!".
ik zou mn mond voorbij gepraat hebben, per ongelukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:26 schreef kwiwi het volgende:
Voor jezelf wel maximale loonsverhoging doen en dan bezuinigen op anderenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das wel een kut situatie als jij al weet dat ze weg moeten
Nou ja, ook bij kleine bedrijven zou ik dit als een van de eerste weten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh bah dit lijkt me zo naar aan formele/grote/corporate bedrijven.
Nee dat kan ik niet maken, dan zou ik deze baan niet moeten hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou mn mond voorbij gepraat hebben, per ongeluk
zo is kwiwi niet tochquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor jezelf wel maximale loonsverhoging doen en dan bezuinigen op anderen
Die keuze heb ik gelukkig niet gemaakt, dat zou helemaal mooi zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor jezelf wel maximale loonsverhoging doen en dan bezuinigen op anderen
“ O wat goedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht echt van ja what the fuck denk je het vriest al weken, maar besefte me toen dat jij natuurlijk in Thailand bentquote:
Het meest vervelende aan dat soort dingen is al het werk en de energie die je er in moet steken, zelfs als een verzekering alles vergoedt. Toen de buurman in m'n auto gereden is heeft me dat verder niks gekost, maar mijn god al die telefoontjes, tijd, stress..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:30 schreef mschol het volgende:
fotos van fiets ook maar verstuurd naar tussenpersoon van verzekering, vanavond even aangifte van vernieling doen
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht echt van ja what the fuck denk je het vriest al weken, maar besefte me toen dat jij natuurlijk in Thailand bent.
Bal loopt gewoon al de hele winter in een tshirt rond, hopend dat het warm weer brengtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht echt van ja what the fuck denk je het vriest al weken, maar besefte me toen dat jij natuurlijk in Thailand bent.
Dit denk ik af en toe wel bij al die mensen in korte broeken, maar volgens mij is dat om mensen met kanker te steunen of zoiets.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bal loopt gewoon al de hele winter in een tshirt rond, hopend dat het warm weer brengt
Ze is er niet erg goed inquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bal loopt gewoon al de hele winter in een tshirt rond, hopend dat het warm weer brengt
Die vinden wel weer wat leukers/beters, je kunt niet iedereen zijn anus schoonhouden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:26 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit denk ik af en toe wel bij al die mensen in korte broeken, maar volgens mij is dat om mensen met kanker te steunen of zoiets.
Ik weet er ook niet veel van maar dit volgens mij: https://www.kikakortebroek.nl/quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb ik nog niet eerder van gehoord. Is dat een ding? Mensen met kanker steunen door in de winter in korte broek rond te lopen?
Of gewoon de juiste mensen. Want dat vind ik nog het meest irritante, is dat ze goede mensen eruit gooien en er niksnutten blijven zitten die veel meer kostenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is ook weer een kleine opruimronde bezig op het werk. Had liever wat meer mensen eruit gegooid.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet veel van maar dit volgens mij: https://www.kikakortebroek.nl/
Maar ik zie nu dat dat maar een aantal dagen is. In dat geval zijn mensen gewoon raar tegenwoordig.
Joe, is dat nieuw?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
In dat geval zijn mensen gewoon raar tegenwoordig
De mensen die ik ken die dat doen zijn gewoon gek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit denk ik af en toe wel bij al die mensen in korte broeken, maar volgens mij is dat om mensen met kanker te steunen of zoiets.
Wel op het gebied van winterkledingvoorkeuren.quote:
het is vooral kut dat ik nu geen vervoer meer heb, nu weer volledig afhankelijk van OV.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het meest vervelende aan dat soort dingen is al het werk en de energie die je er in moet steken, zelfs als een verzekering alles vergoedt. Toen de buurman in m'n auto gereden is heeft me dat verder niks gekost, maar mijn god al die telefoontjes, tijd, stress..
Die keuzes kan ik vaak ook niet doorgronden. Werk nu in een project waarbij mijn beste engineer eruit geschopt wordt omdat hij "te duur" is. Die andere mensen die niets bijdragen die zijn pas duur.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon de juiste mensen. Want dat vind ik nog het meest irritante, is dat ze goede mensen eruit gooien en er niksnutten blijven zitten die veel meer kosten
Het helpt namelijk ook totaal niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die dat doen zijn gewoon gek.
Oh dus toch nog niet volledig weg, dat is jammer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik niet kauw met rechts of mijn mond spoel na tandenpoetsen goed . de 8ste ga ik terug
blockquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede gedeeltes van vakanties duren altijd veel en veel korter, gevoelsmatig.
nee want een andere kies onderin moet ook wortelkanaal behandeling en de eerste kies krijgt dan een definitieve vullingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dus toch nog niet volledig weg, dat is jammer.
Je hebt ook weinig te kiezen denk ik dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want een andere kies onderin moet ook wortelkanaal behandeling en de eerste kies krijgt dan een definitieve vulling
Pfff bleh.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want een andere kies onderin moet ook wortelkanaal behandeling en de eerste kies krijgt dan een definitieve vulling
Gelukkig heeft ze wel haren op de tanden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt ook weinig te kiezen denk ik dan.
quote:
hou nou es op joh. Heb nog ruim een maandquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Je weet ook echt wel dat dat zo is, ploeffff en je staat hier weer te bibberen op Schiphol tussen de blankies.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou nou es op joh. Heb nog ruim een maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |