Nah, die laagstaande zon heeft ook wel iets. Het was tijdens de hele wandeling golden hour gisteren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindelijk iets gevonden waarvoor geldt "Hoe korter hoe beter"
Ken je al wat woordjes Lets?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:24 schreef bitterbal het volgende:
instagram logt mij de hele tijd uit, begrijpniet waarom
Maar dat was niet met warm water en Lush.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze dit niet boven de douches hebben gezet in 40-45.
11 maart. Ben benieuwd, dat is direct aan het strand geloof ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar je volgende accommodatie?
En een huisje, toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
11 maart. Ben benieuwd, dat is direct aan het strand geloof ik
Misschien vindt @Karzai 'm een keer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik de loterij win, ga ik me fulltime verdiepen in de stadhoudersbrief.
Gezellig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Krijg een uitnodiging "U bent speciaal geselecteerd voor de exclusieve VIP avond in onze prachtige woonboulevard"
Sta je daar tussen driehonderd stellen waarvan alle mannen liever dood willen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Krijg een uitnodiging "U bent speciaal geselecteerd voor de exclusieve VIP avond in onze prachtige woonboulevard"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |