Hele zwembad onder de kwijl en erger.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:10 schreef Recce het volgende:
[..]Gelukkig heb ik dat nooit mee hoeven maken. Ik had wel zwemles in een bad waar na of voor mij downies gingen zwemmen. Dat was voor een kind ook vrij confronterend.
Zijn gewoon mensen hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele zwembad onder de kwijl en erger.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruipen alle spinnen de hotelkamers binnen.
Geen onzin praten, mongooltjes kwijlen nu eenmaal en veel ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn gewoon mensen hoorNee een zwemuurtje van de dorpsnarren dan. Dan moet de hele stad daarna ontsmet worden
En dat is 99,998 % water. Man man man wat erg allemaal weer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen onzin praten, mongooltjes kwijlen nu eenmaal en veel ook.
Bij Bal staat de zon nu op een hoogte van 45°. Daar is de schaduw dus maar 1 meter lang nu. In Enschede is-ie ondertussen gekrompen naar 3,28 meter. Spannend allemaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
De zon staat nu al een volle graad hoger dan hij rond kerstmis überhaupt komt op een dag
Eindelijk iets gevonden waarvoor geldt "Hoe korter hoe beter"quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij Bal staat de zon nu op een hoogte van 45°. Daar is de schaduw dus maar 1 meter lang nu. In Enschede is-ie ondertussen gekrompen naar 3,28 meter. Spannend allemaal.
Nah, die laagstaande zon heeft ook wel iets. Het was tijdens de hele wandeling golden hour gisteren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindelijk iets gevonden waarvoor geldt "Hoe korter hoe beter"
Ken je al wat woordjes Lets?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:24 schreef bitterbal het volgende:
instagram logt mij de hele tijd uit, begrijpniet waarom
Maar dat was niet met warm water en Lush.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze dit niet boven de douches hebben gezet in 40-45.
11 maart. Ben benieuwd, dat is direct aan het strand geloof ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar je volgende accommodatie?
En een huisje, toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
11 maart. Ben benieuwd, dat is direct aan het strand geloof ik
Misschien vindt @Karzai 'm een keer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik de loterij win, ga ik me fulltime verdiepen in de stadhoudersbrief.
Gezellig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Krijg een uitnodiging "U bent speciaal geselecteerd voor de exclusieve VIP avond in onze prachtige woonboulevard"
Sta je daar tussen driehonderd stellen waarvan alle mannen liever dood willen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Krijg een uitnodiging "U bent speciaal geselecteerd voor de exclusieve VIP avond in onze prachtige woonboulevard"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |