hmm daar ben ik niet zo bang voor, je ziet wel steeds meer pick up's die erg graag bumperkleven en heel veel idioten die veel te snel rijdenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou vooral bang zijn dat ik door een Thai op z’n tuktuk van de weg gereden wordt of zo
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trap nergens in.Jij komt straks met een auto vol exclusieve geurkaarsen thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat je op zand makkelijk onderuit gaat?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm daar ben ik niet zo bang voor, je ziet wel steeds meer pick up's die erg graag bumperkleven en heel veel idioten die veel te snel rijden
mijn grootste angst hier op de weg is zand
En eetbare slipjes met bananensmaakquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij komt straks met een auto vol exclusieve geurkaarsen thuis
ja heel makkelijk slip je weg, veel mensen gaan hier ook onderuit door zand. Soms ligt er zon dun streepje in een bocht ofzo wat mensen dan niet zien en dan geven ze gas of remmen ze en dan gaan zequote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat je op zand makkelijk onderuit gaat?
Mja, dat is wel gevaarlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heel makkelijk slip je weg, veel mensen gaan hier ook onderuit door zand. Soms ligt er zon dun streepje in een bocht ofzo wat mensen dan niet zien en dan geven ze gas of remmen ze en dan gaan ze
mehquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is wel gevaarlijk
Volgend jaar maar naar de Roompot, bal
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, kun je overdag naar het tropisch zwemparadijs
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Kan zo weer naar de dierenarts want ik krijg het abces bij de caaf niet onder controleGodverdomme al dat geld en al die stress. Ik kan wel janken, ben er zo klaar mee.
Caaf is het ook beu want die heeft dus steeds pijn. Er wordt hier ook niet meer gespaard op deze manier, alles gaat naar de dierenarts en de auto tot nu toe. Geen vakantie deze zomerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het zit ook niet mee met je caafs.
Awww! Arm beestje en arm baasje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Kan zo weer naar de dierenarts want ik krijg het abces bij de caaf niet onder controleGodverdomme al dat geld en al die stress. Ik kan wel janken, ben er zo klaar mee.
Mooi kut welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Caaf is het ook beu want die heeft dus steeds pijn. Er wordt hier ook niet meer gespaard op deze manier, alles gaat naar de dierenarts en de auto tot nu toe. Geen vakantie deze zomer
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Laat Blur ook maar zitten, die vvk is net begonnen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |