Lekker bedden testen met een paar van die oostblokhoeren van jequote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Krijg een uitnodiging "U bent speciaal geselecteerd voor de exclusieve VIP avond in onze prachtige woonboulevard"
Ik moest een paar seconden nadenken over vazéntic. Leek me een soort medicijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een vazentic. Ik zie allemaal leuke vazen. Wat moet ik ermee.
nee verder naar noorden, denk 25 ninuten met de scooter vanaf hier. zit nu in de 'hoofdstad' zeg maarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de buurt van waar je nu zit?
Iedereen in de crisisquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk doen ze volgend jaar weer normaal met de prijzen. je merkt nu trouwens al dat het rustiger wordt op het eiland
Vind je serviezen leuk toevallig?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een vazentic. Ik zie allemaal leuke vazen. Wat moet ik ermee.
Nee alleen vazenquote:
Aah, zit je daar wel in de buurt van mensen die je kent dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee verder naar noorden, denk 25 ninuten met de scooter vanaf hier. zit nu in de 'hoofdstad' zeg maar
ja das allemaal makkelijk te rijden natuurlijk. Heb daar de 2e keer hier ook gezeten in de buurt, enige nare was de honden savonds laatquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, zit je daar wel in de buurt van mensen die je kent dan?
Potverrrquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee alleen vazen
https://www.leenbakker.nl(...)k-18x-diameter-18-cm
https://www.leenbakker.nl(...)-keramiek-20x10x9-cm
Hmmmquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das allemaal makkelijk te rijden natuurlijk. Heb daar de 2e keer hier ook gezeten in de buurt, enige nare was de honden savonds laat
je bent t halfbroertje van fles?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder koopt zoveel rare serviezen dat er een hele industrie door is ontstaan.
maar toen was er nog niet een goede weg waar minder honden zitten. die is er nu wel dus kan een stuk overslaanquote:
Okéquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar toen was er nog niet een goede weg waar minder honden zitten. die is er nu wel dus kan een stuk overslaan
En de billletjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, dan kunnen we de computergezeikjes een beetje verdelen.
En een avondvullend programma over de troepjes die ze verkopenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wij zorgen uiteraard voor wat lekkers en een feestelijk drankje"
nou ja ik vind het voornamelijk engquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OkéLijkt me toch niet heel veilig, in het donker op een scooter
Ik zou vooral bang zijn dat ik door een Thai op z’n tuktuk van de weg gereden wordt of zoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik vind het voornamelijk eng
soms gaan ze je achterna of schieten ineens de weg op al zijn er nu wel stuk minder honden heb ik het idee
Ik trap nergens in.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een avondvullend programma over de troepjes die ze verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |