babbel raakt ook een beetje het spoor bijsterquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Zoe is heel intelligent volgens Babette.
Grenzend aan geniaal waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ze hem moeten platspuiten of drank gevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Wat ik een groot verschil vindt, en dit is wel een aanname maar hij lijkt me redelijk, is dat er bij Wanda niet hoeft te worden ingegrepen. Terwijl ik heeeel sterk vermoed dat dat bij Jeff wel het geval is.
Kinderen met TOS doen dat ook heel veel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef Flow3r het volgende:
Isaac zegt 'als' als hij 'of 'bedoelt, verwarrend![]()
"Ik had Kenzy gevraagd als ik bloemen mocht kopen voor als mijn vriendin jarig is '
Jeff foetert tegen mensen persoonlijk, recht in hun gezicht wat heel bedreigend kan overkomen , Wanda meer achteraf om te ventileren bij anderenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Wat ik een groot verschil vindt, en dit is wel een aanname maar hij lijkt me redelijk, is dat er bij Wanda niet hoeft te worden ingegrepen. Terwijl ik heeeel sterk vermoed dat dat bij Jeff wel het geval is.
denk bij jeff ook niet want heb hem nog nooit agressief gezien. Hij gooit gewoon alles eruit en degene die iets verkeerd doet is de sjaak en die krijgt de volle laag. heb het idee dat de meesten in de loods dit nu geaccepteerd hebben en hem gewoon laten gaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Een pammetje lijkt me niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem moeten platspuiten of drank geven
Ik wel, meerdere malen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
denk bij jeff ook niet want heb hem nog nooit agressief gezien. Hij gooit gewoon alles eruit en degene die iets verkeerd doet is de sjaak en die krijgt de volle laag. heb het idee dat de meesten in de loods dit nu geaccepteerd hebben en hem gewoon laten gaan
Dat zou inderdaad heel goed kunnen, die gast heeft zijn woede echt niet onder controle, volgens mij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Inderdaad, dat was in het begin tegen Martin al, dat was zo buiten alle proporties, abnormaal gedrag.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff foetert tegen mensen persoonlijk, recht in hun gezicht wat heel bedreigend kan overkomen , Wanda meer achteraf om te ventileren bij anderen
Hij heeft een enorm agressieve manier van communiceren dan, alsof hij je zo wil aanvliegen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff foetert tegen mensen persoonlijk, recht in hun gezicht wat heel bedreigend kan overkomen , Wanda meer achteraf om te ventileren bij anderen
Zo zie ik dat ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Een auto 360 graden draaien (op zijn kop) heel intelligent jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het geschreeuw van Jeff toch heel wat meer intimiderend dan dat het gescheld van Wanda, de manier hoe hij voor mensen gaat staan en in hun gezicht gaat staan schreeuwen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
denk bij jeff ook niet want heb hem nog nooit agressief gezien. Hij gooit gewoon alles eruit en degene die iets verkeerd doet is de sjaak en die krijgt de volle laag. heb het idee dat de meesten in de loods dit nu geaccepteerd hebben en hem gewoon laten gaan
Ik vind Jeff dus wel agressief overkomen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het geschreeuw van Jeff toch heel wat meer intimiderend dan dat het gescheld van Wanda, de manier hoe hij voor mensen gaat staan en in hun gezicht gaat staan schreeuwen.
Dat was zo dom dat het bijna aandoenlijk wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een auto 360 graden draaien (op zijn kop) heel intelligent ja
Jeff is een ongeleid projectiel wanneer hij kwaad isquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Dat is wat ik bedoelde met intimiderend.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Jeff dus wel agressief overkomen.
Schoppen tegen dingen etc.
De eerste keer, toen in de kring met Martin, was al volkomen absurd, En niemand die er tegenin ging, ze zaten allemaal als makke schapen te kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het geschreeuw van Jeff toch heel wat meer intimiderend dan dat het gescheld van Wanda, de manier hoe hij voor mensen gaat staan en in hun gezicht gaat staan schreeuwen.
Tja Babettequote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
JW juicht hem toe.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:48 schreef Verida het volgende:
[..]
De eerste keer, toen in de kring met Martin, was al volkomen absurd, En niemand die er tegenin ging, ze zaten allemaal als makke schapen te kijken.
Ik kom zulke types niet vaak in het wild tegen (gelukkig)quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:52 schreef pingu66 het volgende:
Die Jeff heeft af en toe een stoornis in zijn hersenen wellicht opgelopen door een hersenletsel ooit.
= aanname
Ondanks dat ik die Jeff voor geen meter mag en een walgelijke klootzak vind, vind ik dit nogal uitspraken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:52 schreef pingu66 het volgende:
Die Jeff heeft af en toe een stoornis in zijn hersenen wellicht opgelopen door een hersenletsel ooit.
= aanname
Ik ben dus bang van blaffende honden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff is een blaffende hond.
Een blaffende hond staat tegen je te blaffen, hard en fel en intimiderend.
Maar blaffende honden bijten niet.
Jeff houdt zijn handen thuis.
Ee blaffende hond zal niet stiekem ergens uit het zicht tegen je gaan blaffen.
Hij doet het recht in je gezicht.
Zoals Jeff doet.
Wanda zegt ook de vreselijkste dingen in haar eigen omgeving.
Nooit in je gezicht.
En ja, ze heeft vreselijke dingen gezegd.
Wanda is niet intimiderend maar wel ongelofelijk stiekem.
Ze heeft er een dagtaak aan.
Letterlijk.
Nu ben ik niet bang aangelegd, maar praat liever met een kwade Wanda, dan een kwade Jeff. Jeff is intimiderend tot vrij agressief, dat is Wanda niet. Wanda kraamt ook geen bull uit zoals Jeff deed over Kenzy. Hij zou Kenzy wel even dwars gaan zitten tijdens haar manager periode.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
Zoals Jeff doet.
Nooit in je gezicht.
Letterlijk.
Veel mensen hebben wel een hekel aan agressieve blaffende honden en vele zijn er bang voor. En dat snap ik. Fijn dat hij niet bijt, maar als je het blaffen niet onder controle krijgt, moet hij lekker op een erf gaan blaffen. Zet hem niet in een loods.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
Zoals Jeff doet.
Nooit in je gezicht.
Letterlijk.
Volgens mij heeft hij dat laatste ook daadwerkelijk geprobeerd maar bleef Kenzy er heel stoicijns onder. Heeft hij haar nog een compliment voor gegeven deze week.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu ben ik niet bang aangelegd, maar praat liever met een kwade Wanda, dan een kwade Jeff. Jeff is intimiderend tot vrij agressief, dat is Wanda niet. Wanda kraamt ook geen bull uit zoals Jeff deed over Kenzy. Hij zou Kenzy wel even dwars gaan zitten tijdens haar manager periode.
Een toxic koppeltje want die ene keer liet KimD zich publiekelijk vernederen door Jeff waarna ze zei dat het nooit meer goed zou komen. Ze liet zich door niemand zo behandelen en het was definitief klaar. Maar enkele dagen later lagen ze alweer te wippen. Het meest realistische is dat het deze keer ook weer zo zal gaan. Geen medelijden mee als je het zelf blijft opzoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:52 schreef Clasientje het volgende:
Dat Jeff nog in Kim haar bed gaat liggen die durft, ik had hem uit bed geschopt en gezegd ga jij maar lekker naar je eigen bed je laat je toch niet verrot uitschelden door die mafkees
Vond dat ook knap van Kenzy, maar ze had er wel last van. Dat maakt Jeff dan weer geen donder uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat laatste ook daadwerkelijk geprobeerd maar bleef Kenzy er heel stoicijns onder. Heeft hij haar nog een compliment voor gegeven deze week.
Hij had van mij het compliment in zijn reet kunnen douwen. Alleen al de intentie om het te proberen is al verwerpelijk en dan ook nog een compliment geven. Yippiequote:Op donderdag 2 maart 2023 23:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat laatste ook daadwerkelijk geprobeerd maar bleef Kenzy er heel stoicijns onder. Heeft hij haar nog een compliment voor gegeven deze week.
Maar moest ook huilen zodra Jeff weg wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:03 schreef Hoempah het volgende:
Babette kon zich ook best goed verweren tegen Jeffrey
Het gedrag van Jeff in de loods, tegenover Kim, maar ook tegenover anderen is gewoon een vorm van machtsmisbruik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vond dat ook knap van Kenzy, maar ze had er wel last van. Dat maakt Jeff dan weer geen donder uit
Zeker. Tegenwoordig volgt er in een bedrijf een onderzoek als er door de top zo wordt omgegaan met mensenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gedrag van Jeff in de loods, tegenover Kim, maar ook tegenover anderen is gewoon een vorm van machtsmisbruik.
Je weet dat blaffende honden bijten enkel een uitdrukking is…quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
Zoals Jeff doet.
Nooit in je gezicht.
Letterlijk.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben dus bang van blaffende honden.
Mijn ervaring is dat een blaffende hond ook zichzelf zo kan opnaaien door zijn eigen geblaf dat hij dus wel gaat bijten en niet meer tot rede te brengen is, of onder appel te krijgen is.
En men mag achter mijn rug over mij praten wat men wil, hoor ik niet heb ik ook geen last van.
nog even een toevoeging : Als iemand zo ontzettend tegen mij tekeer gaat, zoals Jeff doet tegen Kim, of heeft gedaan tegen Martin, zo kwetsend en hard en gemeen, hoef ik deze persoon nooit van mijn leven meer te zien.
het is gewoon een vorm van geweld, psychisch geweld om iemand zo verrot te schelden
Hij is gewoon een narcist.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gedrag van Jeff in de loods, tegenover Kim, maar ook tegenover anderen is gewoon een vorm van machtsmisbruik.
De juiste woordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben dus bang van blaffende honden.
Mijn ervaring is dat een blaffende hond ook zichzelf zo kan opnaaien door zijn eigen geblaf dat hij dus wel gaat bijten en niet meer tot rede te brengen is, of onder appel te krijgen is.
En men mag achter mijn rug over mij praten wat men wil, hoor ik niet heb ik ook geen last van.
nog even een toevoeging : Als iemand zo ontzettend tegen mij tekeer gaat, zoals Jeff doet tegen Kim, of heeft gedaan tegen Martin, zo kwetsend en hard en gemeen, hoef ik deze persoon nooit van mijn leven meer te zien.
het is gewoon een vorm van geweld, psychisch geweld om iemand zo verrot te schelden
Omdat het meestal buiten beeld wordt gehouden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:04 schreef Seattle het volgende:
Eigenlijk als je het zo op een rijtje zet heel wonderlijk dat hij nog nooit een gele kaart heeft gehad
Ja, dat zag ik ook, en heb ik een paar keer teruggespoeld. Maar ze stond met haar rug naar de keuken, dus zag niet wat daar gebeurde. Ze deed de deur dicht om iets met een vuilniszak te doen die achter de deur stond.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:07 schreef woxxel het volgende:
Jeff is een hond met hondsdolheid.
Hij liep door de keuken net.
Wasvte xien vanuit de badkamer.
Kim deed de deur half dicht, alsof ze instructie kreeg hiervoor, want fie deur staat sltijd open
Ze gooide gewoon wat in de afvalbak die soort van achter de deur staat. Je kunt ook overal wat achter zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:07 schreef woxxel het volgende:
Jeff is een hond met hondsdolheid.
Hij liep door de keuken net.
Wasvte xien vanuit de badkamer.
Kim deed de deur half dicht, alsof ze instructie kreeg hiervoor, want fie deur staat sltijd open
Ze zitten nu in de verf, maar het is echt geen porum, zeker als Kim geen make up draagt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:12 schreef HopScotch het volgende:
Weer van die veel te zwarte wenkies ook. Geen porum.
dat laat kim dan toch maar toe , waar is haar zelfrespekt danquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het meestal buiten beeld wordt gehouden.
Wat ik vreselijk vind om te zien is als Kim weer eens door het stof gaat als meneer een bui heeft.
Schatje… schat… schaaahaaat. Schatje… kusje knuf.
Die is vermoedelijk gewend aan dit soort relaties.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat laat kim dan toch maar toe , waar is haar zelfrespekt dan
mss zegt veel over haar danquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is vermoedelijk gewend aan dit soort relaties.
Als je opgesloten zit in een beperkte ruimte, samen met een pitbull, houd je hem liever te vriend. Walgelijk, maar denk dat je het in die richting moet zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat laat kim dan toch maar toe , waar is haar zelfrespekt dan
Als je het sec bekijkt is het absoluut emotionele mishandeling. De dingen die hij zegt.quote:
Waarschijnlijk ja. Ik vind het wel sneu om te zien.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ballen rollen beter op een verwarmd lakenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moet eigenlijk dat biljart strooom hebben?
Zijn altijd verwarmd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moet eigenlijk dat biljart strooom hebben?
Het zou mij niet verbazenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:16 schreef cinsan het volgende:
dus als jef morgen nog zo slecht gezind is , kan jer donder opzeggen dat het hommeles word en dan nog drank in zijn dolle kop. zie hem nog voor in staat om het feest te verpesten omdat zich gepasseerd voelt
Zijn stemmingen zijn ook zo wisselend dat het ook zomaar kan dat hij redelijk normaal kan doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:16 schreef cinsan het volgende:
dus als jef morgen nog zo slecht gezind is , kan jer donder opzeggen dat het hommeles word en dan nog drank in zijn dolle kop. zie hem nog voor in staat om het feest te verpesten omdat zich gepasseerd voelt
hij is redelijk verslaafd aan drank en peuken , o wee als dat er niet is dan is hij des duivelsquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
De ervaring leert dat drank over het algemeen de stemming van Jeff ten goede komt.
Met drank wordt ie rustig en gezelligquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:16 schreef cinsan het volgende:
Waarom deze 2 met elkaar vergelijken? Ze zijn beide vreselijk. Ik heb liever dat iemand mij in mijn gezicht zegt wat hij van me vind, dan stiekem achter mijn rug om lullen en uitschelden. Schreeuwen tegen mij accepteer ik helemaal niet, dan loop ik gewoon weg. ik vind van beide de gedragingen onacceptabelquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu ben ik niet bang aangelegd, maar praat liever met een kwade Wanda, dan een kwade Jeff. Jeff is intimiderend tot vrij agressief, dat is Wanda niet. Wanda kraamt ook geen bull uit zoals Jeff deed over Kenzy. Hij zou Kenzy wel even dwars gaan zitten tijdens haar manager periode.
Je weet bovendien niet wat er allemaal achter de schermen plaatsvindt. In z'n managersperiode had hij of z'n vriendin zomaar een gele kaart kunnen krijgen die ie vervolgens zelf had moeten voorlezen. Het zijn juist die momenten waar het programma hun geloofwaardigheid verloor. Vervolgens is er nog een hele opeenstapeling geweest tot aan de censuur van vandaag aan toe en het zal niet gaan veranderen ook. Op televisie hanteren ze een kinderslot terwijl wat-willen-wij-laten-zien op de streams.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het meestal buiten beeld wordt gehouden.
Wat ik vreselijk vind om te zien is als Kim weer eens door het stof gaat als meneer een bui heeft.
Schatje… schat… schaaahaaat. Schatje… kusje knuf.
Kun je weglopen, hij komt gewoon achter je aan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom deze 2 met elkaar vergelijken? Ze zijn beide vreselijk. Ik heb liever dat iemand mij in mijn gezicht zegt wat hij van me vind, dan stiekem achter mijn rug om lullen en uitschelden. Schreeuwen tegen mij accepteer ik helemaal niet, dan loop ik gewoon weg. ik vind van beide de gedragingen onacceptabel
En toch accepteer je het gedrag van Jeffquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom deze 2 met elkaar vergelijken? Ze zijn beide vreselijk. Ik heb liever dat iemand mij in mijn gezicht zegt wat hij van me vind, dan stiekem achter mijn rug om lullen en uitschelden. Schreeuwen tegen mij accepteer ik helemaal niet, dan loop ik gewoon weg. ik vind van beide de gedragingen onacceptabel
wat iemand achter mijn rug over mij vertelt, kan me eigenlijk niet boeien, dat hoor ik toch niet dus ze doen hun best maar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zoekt zulke kerels met alsmede die kick natuurlijk zelf op en zijzelf met een vrouw dan sta ik totaal niet voor haar inquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een rare (persoonlijke) opmerking weer. Ik zeg net dat ik het gedrag van beide onacceptabel vind. Maar fijn dat jullie mij beter kennen dan ik zelfquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch accepteer je het gedrag van Jeff
Ik heb meerdere mensen in mijn werkngezien die na een bijvoorbeeld auto-ongeluk een hersen letsel hadden op gelopen en veel in karakter waren veranderd. Ja en vaak agressief waren geworden ( naar familie)quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik die Jeff voor geen meter mag en een walgelijke klootzak vind, vind ik dit nogal uitspraken.
Niets persoonlijks aan en ik baseer het op eerdere postings van je.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een rare (persoonlijke) opmerking weer. Ik zeg net dat ik het gedrag van beide onacceptabel vind. Maar fijn dat jullie mij beter kennen dan ik zelf
Huh?? dit gaat me echt even te ver..quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mensen in mijn werkngezien die na een bijvoorbeeld auto-ongeluk een hersen letsel hadden op gelopen en veel in karakter waren veranderd. Ja en vaak agressief waren geworden ( naar familie)
Je hebt aannames en aannames .. maar dit is wel de overtreffende trap in het kwadraat...quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mensen in mijn werkngezien die na een bijvoorbeeld auto-ongeluk een hersen letsel hadden op gelopen en veel in karakter waren veranderd. Ja en vaak agressief waren geworden ( naar familie)
Babs probeert hem in het gareel te houden met veelal naar de mond praten en dient dan als een soort van uitlaatklap. Maar ondertussen moet ze allerlei scheldkanonnades ondergaan om vervolgens tranen en spuug weg te vegen als ie daarna weer weg is. Ze heeft als vrouw (lees: ook jullie zijn zwak vlees) een zwak vanwege die andere kant icm het liefst drank en peukenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:03 schreef Hoempah het volgende:
Babette kon zich ook best goed verweren tegen Jeffrey
Ben nu al benieuwd naar morgen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs probeert hem in het gareel te houden met veelal naar de mond praten en dient dan als een soort van uitlaatklap. Maar ondertussen moet ze allerlei scheldkanonnades ondergaan om vervolgens tranen en spuug weg te vegen als ie daarna weer weg is. Ze heeft als vrouw (lees: ook jullie zijn zwak vlees) een zwak vanwege die andere kant icm het liefst drank en peuken
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vooral hints gaat vast leuk worden...
Overigens weet Jeff dat geweld niet is toegestaan in dit programma en je met woorden juist datgene kunt uitlokken omdat de ander vastloopt en frustratie er dan vaak alleen op die manier uit kan. In de loods durft ie daarom makkelijk kop aan kop met Isaac te gaan staan want (on)bewust weet ie dat allemaal. Het is een ontzettend slimme jongen die je dat niet hoeft uit te leggen. Verbaal ijzersterk maar volkomen doorgeslagen waardoor ie praat als een puber die niet naar dat belangrijkste feestje ooit mag. Je mag alles tegen hem zeggen zolang je het maar niet daadwerkelijk denkt te moeten doen want dan krijg je herres.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je het sec bekijkt is het absoluut emotionele mishandeling. De dingen die hij zegt.
Dom en lelijk als ze is mag ze in haar handjes knijpen dat ze iets met een geweldige vent als hij heeft.
Mijn opa had vroeger een biljart en alleen al als ik ernaar keek voelde ik prangende ogenquote:
Jeffrey gaat het feestje niet verpesten. Dat is de zoveelste keer grootspraak. Het puberventje.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:16 schreef cinsan het volgende:
Volgens mij staan de tafels niet in ruitvorm, zoals Jappie voorstelde, maar gewoon in een vierkant..quote:
Geen idee maar ik verwacht vandaag dronken torren, ruzie, kaarten en seksquote:
zou hij ziekjes zijn of doodquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:40 schreef spapaars het volgende:
Laten ze een leuk opgemaakt ontbijttafel zien op S 2 schakelen ze weer terug naar dat uitslovertje met die theedoek op z'n snuit.
hangt er vanaf hoe je er tegen aan kijkt, een vierkant kan zomaar een ruitvorm krijgenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij staan de tafels niet in ruitvorm, zoals Jappie voorstelde, maar gewoon in een vierkant..
Het resusaapje bewoogquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou hij ziekjes zijn of dood? hij ligt al een uur of langer in dezelfde houding, pogingen voor beweging van marciano mislukten
oeh wat zou die ponche carribe zijn, ponche kuba ken ik welquote:
Heul zoet volgens mijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
oeh wat zou die ponche carribe zijn, ponche kuba ken ik wel
likeurtjes moeten zoet zijn, en dan met veel ijsquote:
Hier zit vanille en kaneel in...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
oeh wat zou die ponche carribe zijn, ponche kuba ken ik wel
De tequila vindt Kenzi lekker. De rest is volgens mij in samenspraak besteld.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Allemaal drankjes die Kenzi lekker vindt,zoete zooi behalve de tequilla
Vies vooralquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
Brrr ik vind Martin eng met dat snorretje..
een ouderwetse jaren 70 pornosnor is het eerste wat er in me opkomtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
Brrr ik vind Martin eng met dat snorretje..
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
een ouderwetse jaren 70 pornosnor is het eerste wat er in me opkomt
Ja maarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
Ja Marciano dan ga je een keertje niet sporten... niet zeiken..
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
een ouderwetse jaren 70 pornosnor is het eerste wat er in me opkomt
Hij lijkt iets rossigsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:20 schreef Charmian het volgende:
maar eigenlijk is die snor er niet, hij heeft dit al een paar dagen en er is geen mm bijgekomen
Dat lukt hem al een hele tijd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:18 schreef patat het volgende:
Zou Martin van de drank af kunnen blijven vandaag?
Gatver...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij lijkt iets rossigs
Viezig
Of er stukjes inhangen
nog niet gezien , die zal nog lekker bij ima liggenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:27 schreef greysbones het volgende:
De manager al uit bed op deze drukke dag ?
Die zullen wel weer een goedmaakwippie hebben. Tenslotte hebben ze zichzelf op een eilandje gezet en hebben ze elkaar keihard nodig dus moet Kim wel weer terug kruipen.quote:
ruzie ging blijkbaar nog verder in de loods wel hun buiten beeld maar je hoorde ze goed schelden , hen daarvan filmpje gezien van henk blubberman staat op site op fbquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die zullen wel weer een goedmaakwippie hebben. Tenslotte hebben ze zichzelf op een eilandje gezet en hebben ze elkaar keihard nodig dus moet Kim wel weer terug kruipen.
Eerst even koffie voor ik naar die mafkees kan kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
ruzie ging blijkbaar nog verder in de loods wel hun buiten beeld maar je hoorde ze goed schelden , hen daarvan filmpje gezien van henk blubberman staat op site op fb
Link?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
ruzie ging blijkbaar nog verder in de loods wel hun buiten beeld maar je hoorde ze goed schelden , hen daarvan filmpje gezien van henk blubberman staat op site op fb
Zielig figuur is dat zeg. Edit , ik dacht dat het Jeff was die daar lag. Filmpjes van gisteren terug gekeken, die vent moet zich toch rotschamen.quote:
Er zit een drankje tussen wat ze lekker vindt, zo raar is dat toch niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Allemaal drankjes die Kenzi lekker vindt,zoete zooi behalve de tequilla
Ik moet me vergissen maar ik dacht dat het Jasper wasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig figuur is dat zeg. Filmpjes van gisteren terug gekeken, die vent moet zich toch rotschamen.
Hoorde ook dat Kim had zitten huilen om zijn gedrag.
ZO een wil je echt niet als je schoonzoon lijkt mij.
De streams laten ons nu DJ's en biljarters zien
Dit is Jappie die nog in bed lagquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig figuur is dat zeg. Filmpjes van gisteren terug gekeken, die vent moet zich toch rotschamen.
Ben meer benieuwd of Jeff zich in kan houden met zuipen. In zo bui als hij de laatste dagen weer is kan het wel eens goed gaan knallenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:18 schreef patat het volgende:
Zou Martin van de drank af kunnen blijven vandaag?
De vlag uit als hij zichzelf naar buiten knalt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben meer benieuwd of Jeff zich in kan houden met zuipen. In zo bui als hij de laatste dagen weer is kan het wel eens goed gaan knallen
Ik heb Jasper niet op filmpjes horen tieren, wel Jeffquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet me vergissen maar ik dacht dat het Jasper was
op fb site , een jaar van je leven gezellig met big brother , staat filmje van henk blubberman , hoor je meer over de ruzie hun waren niet in beeld maar je hoorde ze goedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O datquote:
Dat is toch vrij normaal dat zij nu ook zorgt dat iedereen wakker is op deze dag?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:54 schreef greysbones het volgende:
Kenzi maakt de manager wakker![]()
![]()
Zij die mensen vervloekte als ze wakker werd gemaakt
Die staan hier ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
op fb site , een jaar van je leven gezellig met big brother , staat filmje van henk blubberman , hoor je meer over de ruzie hun waren niet in beeld maar je hoorde ze goed
Denk dat hij dan wel buiten beeld gehouden wordt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De vlag uit als hij zichzelf naar buiten knalt.
ok nog niet gezien , wat ik gezien heb ging hun ruzie nog verder in de loodsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die staan hier ook
Maar mag niet meer in de COS
Ja staan hier gewoon in een topicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok nog niet gezien , wat ik gezien heb ging hun ruzie nog verder in de loods
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Wat er over Jeff's buien op stream te zien was vanaf de zoemer:
Jeff op K1 over het feest tijdens het wachten op de opdracht: https://streamable.com/6l2b0t
Babette met Sasha en Wanda: https://streamable.com/8qjn0s
Kenzy en Mirthe: https://streamable.com/g3ehe4
Jeff stormt naar buiten, Isaac probeert te kalmeren: https://streamable.com/zummcw
Kort daarna gaat Jeff tegen Martin te keer in de loods: https://streamable.com/jkbald
2 uur laterquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:01 schreef pingu66 het volgende:
Hoelang is Zoë elke dag bezig met haar make up?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:45 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD is wakker, en lijkt op kamer 2 te hebben geslapen? Maar dat weet ik niet zeker.
Geen idee waarom je denkt dat er geen filmpjes meer in de COS gepost mogen worden, maar filmpjes in de COS is geen probleem, het gaat o.a. om al die mentions naar DGK en de posts van hem over monteren, maar eerst biertje pakken, want zo hard gewerkt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die staan hier ook
Maar mag niet meer in de COS
Tijdens het biljarten was een ruzie tussen Jeffrey en Martin over een aansteker.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok nog niet gezien , wat ik gezien heb ging hun ruzie nog verder in de loods
ik zag effe kim in beeld die keek niet vrolijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:07 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Tijdens het biljarten was een ruzie tussen Jeffrey en Martin over een aansteker.
Later hoorde je wel dat Kim zich ermee ging bemoeien. Maar zij hadden al ruzie gehad daarvoor. dus die twee waren sowieso al aangebrand en boos op elkaar.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:07 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Tijdens het biljarten was een ruzie tussen Jeffrey en Martin over een aansteker.
Later hoorde je wel dat Kim zich ermee ging bemoeien. Maar zij hadden al ruzie gehad daarvoor. dus die twee waren sowieso al aangebrand en boos op elkaar.
De aansteker die Esther dus met een stalen gezicht uit haar broekzak haalde toen jeffrey weer weggelopen wasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:07 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Al dat gedoe over filmpjes in de COS is storend ( is mij gezegd)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee waarom je denkt dat er geen filmpjes meer in de COS gepost mogen worden, maar filmpjes in de COS is geen probleem, het gaat o.a. om al die mentions naar DGK en de posts van hem over monteren, maar eerst biertje pakken, want zo hard gewerkt.
Fimpjes mogen nog steeds in de COS
strakke planning he, hoewel die alweer is verpest door de febo met hun verdienopdrachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:54 schreef greysbones het volgende:
Kenzi maakt de manager wakker![]()
![]()
Zij die mensen vervloekte als ze wakker werd gemaakt
met minder make up en die vale wimpers is ze veel mooier ook zonder dat nephaarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
imho is alle tijd die Zoe in haar makeup steekt niet echt een verbetering...
Zoe is nep en ordinair, zegt ze zelfquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
imho is alle tijd die Zoe in haar makeup steekt niet echt een verbetering...
Maar ze moeten tot 11 uur in bed blijvenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
strakke planning he, hoewel die alweer is verpest door de febo met hun verdienopdracht
Ik heb er verder niets van meegekregen maar ik kan mij voorstellen dat ze niet vrolijk kijkt, ze moet hem een schop onder zijn hol geven want zoals hij tekeer kan gaan is niet normaal en zeker niet meer te vergeven. Daarvoor gebeurt het te vaak.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik zag effe kim in beeld die keek niet vrolijk
En als ze geen verdien opdracht hebben is het ook niet goed. Dan eet je een uurtje laterquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
strakke planning he, hoewel die alweer is verpest door de febo met hun verdienopdracht
dat is waar , maar ze kruipt bijna altijd terug naar hem , laat die pitbull toch effe gerustquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb er verder niets van meegekregen maar ik kan mij voorstellen dat ze niet vrolijk kijkt, ze moet hem een schop onder zijn hol geven want zoals hij tekeer kan gaan is niet normaal en zeker niet meer te vergeven. Daarvoor gebeurt het te vaak.
Het zou zo maar kunnen, dat ze het niet durfde te zeggen. Als je hoort hoe Jeff tekeer ging. Dat om een aansteker. Die gast spoort echt niet. Wat die gast allemaal uitkraamt, gaat elk boekje te buiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
De aansteker die Esther dus met een stalen gezicht uit haar broekzak haalde toen jeffrey weer weggelopen was
achterbaks kreng Esther dus, die tijdens de ruzie over de aansteker niets zei over het feit dat zij dat ding in haar zak had.
ik doe niet echt moeite meer om dingen van daar te snappen, het komt zoals het komtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ze moeten tot 11 uur in bed blijven
Want dat haalt de feestcomité ze uit bed
Snap jij het nog
Ik niet
De mentions en wat ik hierboven al noemde, ik heb nergens gezegd dat filmpjes niet meer mogenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al dat gedoe over filmpjes in de COS is storend ( is mij gezegd)
Vandaar
die is ontspoordquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen, dat ze het niet durfde te zeggen. Als je hoort hoe Jeff tekeer ging. Dat om een aansteker. Die gast spoort echt niet. Wat die gast allemaal uitkraamt, gaat elk boekje te buiten.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen, dat ze het niet durfde te zeggen. Als je hoort hoe Jeff tekeer ging. Dat om een aansteker. Die gast spoort echt niet. Wat die gast allemaal uitkraamt, gaat elk boekje te buiten.
ik denk niet dat esther bang is voor Jeff.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
acht die kans nog wel aanwezigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:15 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of Jeff de sfeer weer gaat verpesten vandaag...
Ik zal er in de cos niet om discussiërenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mentions en wat ik hierboven al noemde, ik heb nergens gezegd dat filmpjes niet meer mogen
dat durft ze wel, bij een andere rant van sjeffie riep ze ook dat het een keer klaar moest zijn, toen deed hij zelfs een tandje minder. dat mens doet het er gewoon om, ik vertrouw haar voor geen meter.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een aanname, maar ze is er gehaaid genoeg voor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
ik denk niet dat esther bang is voor Jeff.
ze had gewoon dat ding uit haar zak kunnen halen en kunnen zeggen "bedoel je deze? Die heb ik gebruikt om de haard aan te maken"
Maar ik ben ervan overtuigd dat ze de aansteker in haar zak hield, om de ruzie verder te laten escaleren.
de grijns op haar gezicht toen ze het ding uit haar zak haalde zei genoeg . Het is haar tactiek om mensen geel aan te smeren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een aanname, maar ze is er gehaaid genoeg voor.
Dan moet HIJ lekker naar huis gaan. Doeiquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette fluistert tegen Wendy : Hij is nog niet echt blij.
yep , make my day zelfs isaac vind het genoeg dat gedoe met jef , hij verpest heel de groepquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet HIJ lekker naar huis gaan. Doei
Ze worden om 11 uur uit ‘bed’ gehaald door het feestcomité voor een brunchquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:32 schreef pingu66 het volgende:
Bijna iedereen rise and shine maar de manager loopt nog rond in zijn badjas. Willem Mirthe en Ima en Bern nog niet gezien
Een groot feest dat afhangt van het humeur van één persoon. Schrijnend. En niet te tolereren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette fluistert tegen Wendy : Hij is nog niet echt blij.
Triest dat het groot feest is en de hele groep op eieren moet lopen omdat één persoon humeurig is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Een groot feest dat afhangt van het humeur van één persoon. Schrijnend. En niet te tolereren.
Dat die Isaac dat allemaal pikt..... Hij is naar mijn oordeel de enige de Jeffrey echt aan kan pakken.
Jankmuil...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
Matin pissed
Tiano doet het heel goed maar heeft blijkbaar een nummer van matin![]()
Het is ook in het voordeel van Isaac dat Jeff blijft. Altijd proberen degene erin te houden die boven jou staat met een kans op de stip. Hij hoeft alleen maar het gedrag van Jeff wat te voeren en Isaac zakt zelf weer meer naar de achtergrond.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Een groot feest dat afhangt van het humeur van één persoon. Schrijnend. En niet te tolereren.
Dat die Isaac dat allemaal pikt..... Hij is naar mijn oordeel de enige de Jeffrey echt aan kan pakken.
Gehaaid is ze zeker!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een aanname, maar ze is er gehaaid genoeg voor.
10 seconden van "zijn nummer"quote:
Die baalt gewoon als een stekker dat tiano het beter doetquote:
Zolang de FEBO alles blijft wegdraaien weten we niksquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gehaaid is ze zeker!
Maar in het filmpje vraagt Esther eerst waar het over gaat, pas na antwoord van Zoe/Martin (onverstaanbaar) trok ze die aansteker uit de zak.. Ook Zoe lijkt zich af te vragen wat zij met die aansteker moet (aanname, want ook die is niet helemaal duidelijk te verstaan).
Nou dat triomfantelijke hoofd wat ze erbij trekt zegt mij genoegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang de FEBO alles blijft wegdraaien weten we niks
Alleen snippers van een verhaal
Precies, het hoe of waarom die aansteker bij Esther in de zak zat blijft gissen. Misschien doet ze wel of haar neus bloed op het moment dat ze vraagt waar die uitbarsting over ging, weten wij veelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang de FEBO alles blijft wegdraaien weten we niks
Alleen snippers van een verhaal
Ik bedoel niet alleen Estherquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat triomfantelijke hoofd wat ze erbij trekt zegt mij genoeg
lekker ongewassen sommigen danquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze worden om 11 uur uit ‘bed’ gehaald door het feestcomité voor een brunch
de big boss aan het uithangenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is madam Babette eigenlijk aan het doen
zegt marciano vaak en vaak terecht ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
Tiano pakt hem aan
Matin redt het niet
En betrekt Kim erbij
Matin tegen Tiano hoe oud ben je
Tiano
Ga geen dingen zeggen om te zeggen
Als je op let zegt matin dat heel vaakquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
zegt marciano vaak en vaak terecht ook
ja, en sommigen zeggen dan ook gewoon 'ik ben mexx niet'quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je op let zegt matin dat heel vaak
Hoe oud ben je
Doe niet zo kinderachtig
Walgelijk iets van hem
En goed dat tiano zo reageert
En zelfs bij Mexx was hij vaak degene die zich kinderachtig gedroegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, en sommigen zeggen dan ook gewoon 'ik ben mexx niet'
Waarschijnlijk is dat vaak tegen hem gezegd en vond ie dat altijd pijnlijk, daarom gebruikt ie het nu zelf ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je op let zegt matin dat heel vaak
Hoe oud ben je
Doe niet zo kinderachtig
Walgelijk iets van hem
En goed dat tiano zo reageert
Triest mannetje, wordt tijd voor een eliminatie voor deze man..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
10 seconden van "zijn nummer"
Martin: Dan is het hele verassing moment 't eruit.
Tiano: maar je draait vóór mij.
Martin: dan is het verassing moment voor hou eruit.
Tiano: wat maakt dat uit joh.
Mattin:hoe oud ben je?
ja dat mag wel bij hintsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:17 schreef pingu66 het volgende:
Esther moet hints doen en begint te praten.
Willem, : je mag niets zeggen.
Esther dat weet ik maar lult gewoon door.
Willem: je mag niets zeggen!!!
Esther ja maar ik mag wel overleggen wat ik bedoel![]()
![]()
Dit wordt nog leuk tijdens de opdrachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:17 schreef pingu66 het volgende:
Esther moet hints doen en begint te praten.
Willem, : je mag niets zeggen.
Esther dat weet ik maar lult gewoon door.
Willem: je mag niets zeggen!!!
Esther ja maar ik mag wel overleggen wat ik bedoel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit wordt nog leuk tijdens de opdracht
Dus ze gaan het halen, heerlijk!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok dat als febo streng is (*Proest*) JW, Esther of Moraima de opdracht kan laten falen door constant te praten
ik zit ook heerlijk met verbazing te kijken...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:38 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat ze soms broodje voor broodje werken ipv 22 broodjes tegelijk opbouwen.
Als Esther het uitbeeld, vind ik het minder leuk. Die gezichten die ze erbij trekt. Zum kotzen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
Jannet en Erik en Esther en JW oefeen hints..
Jannet is er goed in, Esther is zoekende...
ik vind hints wel leuk
hahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als Esther het uitbeeld, vind ik het minder leuk. Die gezichten die ze erbij trekt. Zum kotzen.
quote:
Van de Beatles natuurlijkquote:
Esther is gewoon niet leuk. Naar persoon.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha
dat heb ik niet
ze moet noig even zoeken hoe het moet denkik...
hoe beeld je jaar uit?
nou klinkt als .. haar, daar, waar etc
maar dat moet ze nog even leren
but ofcourse...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van de Beatles natuurlijk
De enige echte yesterday
Ontopicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]lekker
ontopic:
JW zegt dingen als
je rokje zit in je hokje
Denk dat er wel een luchtje van de badkamer in de keuken hing, want de eerste tijd stond die deur altijd open, en nu gaat de deur altijd dicht, was opvallend.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik blijf het een bijzondere keuze vinden dat de badkamer met wc's precies naast de keuken zit met de ingang in de keuken.. wordt natuurlijk intensief gebruikt..
dus hoe ruikt het daar in de loods...
voelt niet fris
jaik vind het zo'n gekke keuze van de makers..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat er wel een luchtje van de badkamer in de keuken hing, want de eerste tijd stond die deur altijd open, en nu gaat de deur altijd dicht, was opvallend.
verkeerde topicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:05 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk kiezen hoor, vind het alle drie niets maar toch maar voor Danny gekozen, de beste van de slechtste wat mij betreft.
ohh getver,,quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef spapaars het volgende:
Jasper alles met de blote handjes die volgens mij nog geen druppel water hebben gezien.
2 douches en 3 wc's voor 40 man. Pffquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik blijf het een bijzondere keuze vinden dat de badkamer met wc's precies naast de keuken zit met de ingang in de keuken.. wordt natuurlijk intensief gebruikt..
dus hoe ruikt het daar in de loods...
voelt niet fris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |