Het is ook in het voordeel van Isaac dat Jeff blijft. Altijd proberen degene erin te houden die boven jou staat met een kans op de stip. Hij hoeft alleen maar het gedrag van Jeff wat te voeren en Isaac zakt zelf weer meer naar de achtergrond.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Een groot feest dat afhangt van het humeur van één persoon. Schrijnend. En niet te tolereren.
Dat die Isaac dat allemaal pikt..... Hij is naar mijn oordeel de enige de Jeffrey echt aan kan pakken.
Gehaaid is ze zeker!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een aanname, maar ze is er gehaaid genoeg voor.
10 seconden van "zijn nummer"quote:
Die baalt gewoon als een stekker dat tiano het beter doetquote:
Zolang de FEBO alles blijft wegdraaien weten we niksquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gehaaid is ze zeker!
Maar in het filmpje vraagt Esther eerst waar het over gaat, pas na antwoord van Zoe/Martin (onverstaanbaar) trok ze die aansteker uit de zak.. Ook Zoe lijkt zich af te vragen wat zij met die aansteker moet (aanname, want ook die is niet helemaal duidelijk te verstaan).
Nou dat triomfantelijke hoofd wat ze erbij trekt zegt mij genoegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang de FEBO alles blijft wegdraaien weten we niks
Alleen snippers van een verhaal
Precies, het hoe of waarom die aansteker bij Esther in de zak zat blijft gissen. Misschien doet ze wel of haar neus bloed op het moment dat ze vraagt waar die uitbarsting over ging, weten wij veelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang de FEBO alles blijft wegdraaien weten we niks
Alleen snippers van een verhaal
Ik bedoel niet alleen Estherquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat triomfantelijke hoofd wat ze erbij trekt zegt mij genoeg
lekker ongewassen sommigen danquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze worden om 11 uur uit ‘bed’ gehaald door het feestcomité voor een brunch
de big boss aan het uithangenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is madam Babette eigenlijk aan het doen
zegt marciano vaak en vaak terecht ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
Tiano pakt hem aan
Matin redt het niet
En betrekt Kim erbij
Matin tegen Tiano hoe oud ben je
Tiano
Ga geen dingen zeggen om te zeggen
Als je op let zegt matin dat heel vaakquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
zegt marciano vaak en vaak terecht ook
ja, en sommigen zeggen dan ook gewoon 'ik ben mexx niet'quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je op let zegt matin dat heel vaak
Hoe oud ben je
Doe niet zo kinderachtig
Walgelijk iets van hem
En goed dat tiano zo reageert
En zelfs bij Mexx was hij vaak degene die zich kinderachtig gedroegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, en sommigen zeggen dan ook gewoon 'ik ben mexx niet'
Waarschijnlijk is dat vaak tegen hem gezegd en vond ie dat altijd pijnlijk, daarom gebruikt ie het nu zelf ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je op let zegt matin dat heel vaak
Hoe oud ben je
Doe niet zo kinderachtig
Walgelijk iets van hem
En goed dat tiano zo reageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |