babbel raakt ook een beetje het spoor bijsterquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Zoe is heel intelligent volgens Babette.
Grenzend aan geniaal waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ze hem moeten platspuiten of drank gevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Wat ik een groot verschil vindt, en dit is wel een aanname maar hij lijkt me redelijk, is dat er bij Wanda niet hoeft te worden ingegrepen. Terwijl ik heeeel sterk vermoed dat dat bij Jeff wel het geval is.
Kinderen met TOS doen dat ook heel veel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef Flow3r het volgende:
Isaac zegt 'als' als hij 'of 'bedoelt, verwarrend![]()
"Ik had Kenzy gevraagd als ik bloemen mocht kopen voor als mijn vriendin jarig is '
Jeff foetert tegen mensen persoonlijk, recht in hun gezicht wat heel bedreigend kan overkomen , Wanda meer achteraf om te ventileren bij anderenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Wat ik een groot verschil vindt, en dit is wel een aanname maar hij lijkt me redelijk, is dat er bij Wanda niet hoeft te worden ingegrepen. Terwijl ik heeeel sterk vermoed dat dat bij Jeff wel het geval is.
denk bij jeff ook niet want heb hem nog nooit agressief gezien. Hij gooit gewoon alles eruit en degene die iets verkeerd doet is de sjaak en die krijgt de volle laag. heb het idee dat de meesten in de loods dit nu geaccepteerd hebben en hem gewoon laten gaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Een pammetje lijkt me niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem moeten platspuiten of drank geven
Ik wel, meerdere malen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
denk bij jeff ook niet want heb hem nog nooit agressief gezien. Hij gooit gewoon alles eruit en degene die iets verkeerd doet is de sjaak en die krijgt de volle laag. heb het idee dat de meesten in de loods dit nu geaccepteerd hebben en hem gewoon laten gaan
Dat zou inderdaad heel goed kunnen, die gast heeft zijn woede echt niet onder controle, volgens mij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Inderdaad, dat was in het begin tegen Martin al, dat was zo buiten alle proporties, abnormaal gedrag.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff foetert tegen mensen persoonlijk, recht in hun gezicht wat heel bedreigend kan overkomen , Wanda meer achteraf om te ventileren bij anderen
Hij heeft een enorm agressieve manier van communiceren dan, alsof hij je zo wil aanvliegen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff foetert tegen mensen persoonlijk, recht in hun gezicht wat heel bedreigend kan overkomen , Wanda meer achteraf om te ventileren bij anderen
Zo zie ik dat ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Een auto 360 graden draaien (op zijn kop) heel intelligent jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het geschreeuw van Jeff toch heel wat meer intimiderend dan dat het gescheld van Wanda, de manier hoe hij voor mensen gaat staan en in hun gezicht gaat staan schreeuwen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
denk bij jeff ook niet want heb hem nog nooit agressief gezien. Hij gooit gewoon alles eruit en degene die iets verkeerd doet is de sjaak en die krijgt de volle laag. heb het idee dat de meesten in de loods dit nu geaccepteerd hebben en hem gewoon laten gaan
Ik vind Jeff dus wel agressief overkomen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het geschreeuw van Jeff toch heel wat meer intimiderend dan dat het gescheld van Wanda, de manier hoe hij voor mensen gaat staan en in hun gezicht gaat staan schreeuwen.
Dat was zo dom dat het bijna aandoenlijk wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een auto 360 graden draaien (op zijn kop) heel intelligent ja
Jeff is een ongeleid projectiel wanneer hij kwaad isquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Dat is wat ik bedoelde met intimiderend.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Jeff dus wel agressief overkomen.
Schoppen tegen dingen etc.
De eerste keer, toen in de kring met Martin, was al volkomen absurd, En niemand die er tegenin ging, ze zaten allemaal als makke schapen te kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het geschreeuw van Jeff toch heel wat meer intimiderend dan dat het gescheld van Wanda, de manier hoe hij voor mensen gaat staan en in hun gezicht gaat staan schreeuwen.
Tja Babettequote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
JW juicht hem toe.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:48 schreef Verida het volgende:
[..]
De eerste keer, toen in de kring met Martin, was al volkomen absurd, En niemand die er tegenin ging, ze zaten allemaal als makke schapen te kijken.
Ik kom zulke types niet vaak in het wild tegen (gelukkig)quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:52 schreef pingu66 het volgende:
Die Jeff heeft af en toe een stoornis in zijn hersenen wellicht opgelopen door een hersenletsel ooit.
= aanname
Ondanks dat ik die Jeff voor geen meter mag en een walgelijke klootzak vind, vind ik dit nogal uitspraken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:52 schreef pingu66 het volgende:
Die Jeff heeft af en toe een stoornis in zijn hersenen wellicht opgelopen door een hersenletsel ooit.
= aanname
Ik ben dus bang van blaffende honden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff is een blaffende hond.
Een blaffende hond staat tegen je te blaffen, hard en fel en intimiderend.
Maar blaffende honden bijten niet.
Jeff houdt zijn handen thuis.
Ee blaffende hond zal niet stiekem ergens uit het zicht tegen je gaan blaffen.
Hij doet het recht in je gezicht.
Zoals Jeff doet.
Wanda zegt ook de vreselijkste dingen in haar eigen omgeving.
Nooit in je gezicht.
En ja, ze heeft vreselijke dingen gezegd.
Wanda is niet intimiderend maar wel ongelofelijk stiekem.
Ze heeft er een dagtaak aan.
Letterlijk.
Nu ben ik niet bang aangelegd, maar praat liever met een kwade Wanda, dan een kwade Jeff. Jeff is intimiderend tot vrij agressief, dat is Wanda niet. Wanda kraamt ook geen bull uit zoals Jeff deed over Kenzy. Hij zou Kenzy wel even dwars gaan zitten tijdens haar manager periode.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
Zoals Jeff doet.
Nooit in je gezicht.
Letterlijk.
Veel mensen hebben wel een hekel aan agressieve blaffende honden en vele zijn er bang voor. En dat snap ik. Fijn dat hij niet bijt, maar als je het blaffen niet onder controle krijgt, moet hij lekker op een erf gaan blaffen. Zet hem niet in een loods.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
Zoals Jeff doet.
Nooit in je gezicht.
Letterlijk.
Volgens mij heeft hij dat laatste ook daadwerkelijk geprobeerd maar bleef Kenzy er heel stoicijns onder. Heeft hij haar nog een compliment voor gegeven deze week.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu ben ik niet bang aangelegd, maar praat liever met een kwade Wanda, dan een kwade Jeff. Jeff is intimiderend tot vrij agressief, dat is Wanda niet. Wanda kraamt ook geen bull uit zoals Jeff deed over Kenzy. Hij zou Kenzy wel even dwars gaan zitten tijdens haar manager periode.
Een toxic koppeltje want die ene keer liet KimD zich publiekelijk vernederen door Jeff waarna ze zei dat het nooit meer goed zou komen. Ze liet zich door niemand zo behandelen en het was definitief klaar. Maar enkele dagen later lagen ze alweer te wippen. Het meest realistische is dat het deze keer ook weer zo zal gaan. Geen medelijden mee als je het zelf blijft opzoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:52 schreef Clasientje het volgende:
Dat Jeff nog in Kim haar bed gaat liggen die durft, ik had hem uit bed geschopt en gezegd ga jij maar lekker naar je eigen bed je laat je toch niet verrot uitschelden door die mafkees
Vond dat ook knap van Kenzy, maar ze had er wel last van. Dat maakt Jeff dan weer geen donder uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat laatste ook daadwerkelijk geprobeerd maar bleef Kenzy er heel stoicijns onder. Heeft hij haar nog een compliment voor gegeven deze week.
Hij had van mij het compliment in zijn reet kunnen douwen. Alleen al de intentie om het te proberen is al verwerpelijk en dan ook nog een compliment geven. Yippiequote:Op donderdag 2 maart 2023 23:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat laatste ook daadwerkelijk geprobeerd maar bleef Kenzy er heel stoicijns onder. Heeft hij haar nog een compliment voor gegeven deze week.
Maar moest ook huilen zodra Jeff weg wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:03 schreef Hoempah het volgende:
Babette kon zich ook best goed verweren tegen Jeffrey
Het gedrag van Jeff in de loods, tegenover Kim, maar ook tegenover anderen is gewoon een vorm van machtsmisbruik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vond dat ook knap van Kenzy, maar ze had er wel last van. Dat maakt Jeff dan weer geen donder uit
Zeker. Tegenwoordig volgt er in een bedrijf een onderzoek als er door de top zo wordt omgegaan met mensenquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gedrag van Jeff in de loods, tegenover Kim, maar ook tegenover anderen is gewoon een vorm van machtsmisbruik.
Je weet dat blaffende honden bijten enkel een uitdrukking is…quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
Zoals Jeff doet.
Nooit in je gezicht.
Letterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |