Hier getest, kom er wel in.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:04 schreef Miniem het volgende:
Thnx, dat verduidelijkt het
Kan alleen ineens niet meer inloggen op De Giro.
Al 3x mn wachtwoord gereset en elke keer kom ik er niet in raar genoeg.
Had zon 5 cijferige code voor app.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hier getest, kom er wel in.
Dat lijkt dan iig geen onderhoud of storing.
Maandag maar ff support contacten dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had zon 5 cijferige code voor app.
Kwam ik niet meer mee in en nu lukt t ook niet in te loggen na wachtwoord reset. Gebruikersnaam is goed. Snap er niks van.
Ik eis niks.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:13 schreef jaco het volgende:
[..]
Dit is een binaire manier van redeneren die tot niets leidt. Je eist hier van de 'moralisten' dat hun verhaal 100% ethisch moet kloppen. Dat doet het inderdaad niet 100% en jij verklaart jezelf vervolgens vrij om dan maar overal in te beleggen.
In de praktijk zijn ethische waarden niet binair maar een spectrum. Je kunt bijvoorbeeld in een cosmetica fabrikant investeren die niet meer op dieren test. Jij stelt dan waarschijnlijk dat de verpakkingen milieu onvriendelijk zijn. Dat klopt ook, maar de stap naar dier vriendelijkheid is dan tenminste gezet. De verpakkingen blijven op de agenda staan.
Vrijwel alle ethische problemen rondom beleggen moet je m.i. stapsgewijs te lijf gaan. Ik beleg zelf niet meer in bedrijven die eenvoudige, non-controversiele maatregelen niet eens overwegen, zoals toeleverings bedrijven op kinder arbeid kontroleren.
https://www.thestreet.com(...)c=yahoo&cm_ven=YAHOOquote:"The U.S. banking system is on the verge of a much bigger collapse than 2008," said economist Peter Schiff, known for his dire predictions.
"Banks own long-term paper at extremely low interest rates. They can't compete with short-term Treasuries. Mass withdrawals from depositors seeking higher yields will result in a wave of bank failures."
Het is ook de vraag hoeveel long term mortgages daadwerkelijk op de balans staan. Alles kan doorverkocht worden immers.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
https://www.thestreet.com(...)c=yahoo&cm_ven=YAHOO
Tja Wells Fargo en BOA staan er premarket niet negatief voor.
Het zal mij benieuwen.
Daar hebben we er net twee van achter de rug.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik vermoed dat het zo'n week word waar je niet te veel naar de aandelenkoersen of je portfoliowaarde moet kijken.
Na het zuur komt nog meer zuur.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar hebben we er net twee van achter de rug.
Vrolijke zondag gehad?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Na het zuur komt nog meer zuur.
Het schijnt een kwart van hun EV te zijn dus zoiets?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:59 schreef Crowdyfunder het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)bank-staan~ac7c57c5/
Hoeveel% gaat morgen de koers van Pharming dalen?
Gered door de Fed.quote:
Tja dat hoort erbij in de farmaceutische industrie. Al die bedrijven hebben een geschiedenis van schandalen. Maar het zijn wel die bedrijven in mijn portefeuille die elk jaar een enorme cash flow genereren, elk jaar het dividend verhogen en mij redelijk ongeschonden door elke beurskrach loodsen. Ik spreid wel binnen farma natuurlijk, maar de sector farma zelf is breed vertegenwoordigd in mijn porto. Ik kan mij wel laten leiden door angst over rechtszaken en patent cliffs, maar het heeft me veel meer opgeleverd me niet te laten leiden door angst.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zit Johnson & Johnson niet met die ~40.000 rechtszaken over mogelijk kankerverwekkende asbest in hun talkpoeder?
Misschien dat eerst even uitzitten voor je er geld in steekt
Als ik nog geld had staan deed ik hetzelfde.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:16 schreef Zwansen het volgende:
Heb de neiging om ING bij te kopen. Als ze morgen weer -5% gaan koop ik opnieuw bij. Ik heb het idee dat dit een storm in een glas water is.
De verliezen lopen hard op bij me ja.. tering.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:39 schreef Black-Death het volgende:
Vandaag is rooooooooooooooooood.......
ZIt je veel in finance aandelen?quote:Op maandag 13 maart 2023 10:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De verliezen lopen hard op bij me ja.. tering.
Naja laat maar ff uitrazen..
Die maken wel een redelijk deel uit van m'n porto ja. Maar wel meer verzekeraars dan banken.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
ZIt je veel in finance aandelen?
Nu nog wel, maar het is aan het aanzwellen tot een oceaan, wat zeg ik, een tsunami die alles wegvaagt.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:16 schreef Zwansen het volgende:
Heb de neiging om ING bij te kopen. Als ze morgen weer -5% gaan koop ik opnieuw bij. Ik heb het idee dat dit een storm in een glas water is.
Ik heb net ING bijgekocht op 11,55. Geen idee of het verstandig is. Time will TELL.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:07 schreef blomke het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar het is aan het aanzwellen tot een oceaan, wat zeg ik, een tsunami die alles wegvaagt.
Ik heb m'n VLK weggedaan (net met winst) en ga Shell's short call's sluiten.
Ik ook, heb nog wel wat cash als het bloed echt door de straten gaat stromenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ga op m'n handen zitten de komende week.
Teveel gedoe, heb meer dan 50 aandelen. Ik zit de rit wel ff uit.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:18 schreef stinkie het volgende:
Nou de stop-Losses zijn getriggered. Eea met winst verkocht, dus laat maar instorten. Ik zit klaar
Wel net voor ex-div datum
Stop löss stonden er al maanden. Ik kreeg ineens mails binnen van uitgevoerde transacties. Maar dat is dus ook waarom ze er zijn, zodat ik niet steeds alles in de gaten hoef te houdenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Teveel gedoe, heb meer dan 50 aandelen. Ik zit de rit wel ff uit.
50 al?quote:Op maandag 13 maart 2023 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Teveel gedoe, heb meer dan 50 aandelen. Ik zit de rit wel ff uit.
Ik zie het ook een beetje als m'n eigen ETFquote:Op maandag 13 maart 2023 15:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
50 al?
Heerlijk hoe jouw portfolio meer en meer uitdijt terwijl je in het begin toch vrij ‘klein’ wilde beginnen met niet te veel losse aandelen?Straks kun jij je eigen ETF beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |