ja .. confronterendquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
Mimi: zo eng om die worsten erin te steken hé
Doen ze allemaal, keuken en kook niveau extreem hoog dit jaar!!😮💨quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:09 schreef Donna1000 het volgende:
Michelangelo en lindsey maken de spruitjes schoon, snijden de helft eraf
🤣🤣quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
Mimi: zo eng om die worsten erin te steken hé
Nee, alleen tandenpoetsen, waarbij zelfs wangen en mondhoeken droog bleven.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
iemand vanm Linds met water/douche wassen
gespot ??
ivm de stats
en de kans op het winnen van de geweldige reis ?
vragen vragen
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott gaat de Spa/wellness hoek in orde maken
bij de rosje stoeltjes
spiegels, verse handdoeken
ze gaat random vragen wie er mee willen doen
Bilnaad waxen is 1 van de mogelijkheden
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bij de rosje stoeltjes
colon clean kan ook /belooft is dat off cam zou kunnen
[quote]quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, alleen tandenpoetsen, waarbij zelfs wangen en mondhoeken droog bleven.
En terug naar boven...aanvulling 2 staat er ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:21 schreef -river- het volgende:
Ik vond het super schattig staan dat theepotje en mooie theeglazen en alles roze tot ik bilnaad las hier
In mijn tijd heette dat : DE POPPENHOEK🙄😮💨quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bij de rosje stoeltjes
colon clean kan ook /belooft is dat off cam zou kunnen
dr is verse thee. antioxidant . spruiten thee
het verse worst massage in je bakkes kan ook
special treatment
life is good
BB Spa 2023
Bilnaad waxen in de poppenhoekquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:22 schreef Kayro het volgende:
[..]
In mijn tijd heette dat : DE POPPENHOEK🙄😮💨
🤣quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:21 schreef -river- het volgende:
Ik vond het super schattig staan dat theepotje en mooie theeglazen en alles roze tot ik bilnaad las hier
Aaaahhh lieve mensen ik ben een beelddenker hequote:Op donderdag 2 maart 2023 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En terug naar boven...aanvulling 2 staat er ook![]()
Ik als beelddenker heb ondertussen pupillen als vergieten...van die punaises er in steken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:22 schreef -river- het volgende:
Ik krijg nu enkel bij spa gedachten Ali zijn behaarde bilnaad in gedachten.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik als beelddenker heb ondertussen pupillen als vergieten...van die punaises er in steken.
Aaaahhhhh waren meteen mijn gedachte ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik MA zo met zijn Zwitsal die hoek in zie lopen..ga ik stuk.
Charlot met grote rollen ducktape op die reet en scheuren maar
Geniet van het teruglezenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
eindelijk even pauze (ik word gek hier op werk)
zal straks cos teruglezen, maar in de SV gezein dat Jolien, Ali en Ias genomied zijn.
zoals we eigenlijk wel verwachtten.
ik denk dat ias vertrekt.
maar we zullen het zien.
Ik hou er niet van als mensen aan mij zitten en vind het verschrikkelijk als ik onder de creme zit dus een spadag is niets voor mij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben geen Spa mens, heb liever borrel cola, maar het idee is wel gezellig. Waarom.Jolien er zo'n stuclaag op smeert om er dan zo een masker op te doen, snap ik dan weer niet.
Die had weer een blonT moment.. stucwerk al op het gezicht, toen realisatie kwam -> masker op stucwerk isquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben geen Spa mens, heb liever borrel cola, maar het idee is wel gezellig. Waarom.Jolien er zo'n stuclaag op smeert om er dan zo een masker op te doen, snap ik dan weer niet.
Geen idee wat die kippen uitspoken. Is dat hun normale bezigheid of smachten zij naar aandacht?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen aan mij zitten en vind het verschrikkelijk als ik onder de creme zit dus een spadag is niets voor mij.
Omdat ik nooit make-up heb gedragen hoef ik mijn gezicht niet dicht te smeren met vette cremes. Mascara en labello, hoppa klaar en frisse tuit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die had weer een blonT moment.. stucwerk al op het gezicht, toen realisatie kwam -> masker op stucwerk is
Het zijn echte optuttertjes dus een spadag is voor hun een echte traktatie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:34 schreef czvt het volgende:
[..]
Geen idee wat die kippen uitspoken. Is dat hun normale bezigheid of smachten zij naar aandacht?
Ze hebben worsten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:37 schreef Angelique61 het volgende:
Hebben ze nou iets van gehakt wat ik zie pruttelen?
Wel ongeveer er.al een paar ons uitgegroeid door de kokquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:40 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
dan hebben ze die uit elkaar gehaald want het lijkt op gehakt wat ik in die pan zie
En dan zeggen er is niet genoegquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
Die.m.a. en lyndsey eten altijd de helft van het eten op tijdens het koken
Uh ik volg hem even nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:20 schreef czvt het volgende:
Lindsey is toch wel een vreetvarken! Tafel afruimen is voor?
neem je ons nu in de maling?quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
gelukkig Chiara niet genomineerd deze week
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken dat het met de weken leuker gaat worden omdat er tv gemaakt moet worden
Waarover nu weer? Nomi of slang?quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ali herhaalt wel elke keer hetzelfde he.
Nou zijn bij de andere wel dagen voorbij gekomen dat ze zichzelf dood verveelde. Haha en hun deden dit van de week al met veel mensen dus dat word ramp voor hunquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken dat het met de weken leuker gaat worden omdat er tv gemaakt moet worden
Grapje zeker?quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Chiara is toch niet genomineerd deze week?
Ja theater gewonnen nominatie vervallen en lyns vrijgesteldquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:58 schreef zodeju het volgende:
Heb niet alles kunnen volgen maar is Charlotte vrijgesteld of zijn er nu vier genomineerd. Ik zag Jolien,,Ali en Ias een pin hadden.
het is niet normaal wat kart leuter allemaal bij elkaar verzonnen krijgtquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
angelo was 12jr
een snulleke ..hij ging naar kranenbroek/winkel
kocht een baseball jasje
dr zat een konijntje in
zo leuk
quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is niet normaal wat kart leuter allemaal bij elkaar verzonnen krijgt
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik MA zo met zijn Zwitsal die hoek in zie lopen..ga ik stuk.
Charlot met grote rollen ducktape op die reet en scheuren maar
*is onderwegquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:01 schreef Monique___ het volgende:
12 jaar was ie , naar van cranenbroek, nielson mooi jasje daar.. en ineens door het jasje
coole jongen, populaire meisjes, hij kreeg ze
tip : cranenbroek jas kopen
Kaartenhuis 3 lagen in 20 minutenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
was dit dan voor opdracht spel ?
kaartenhuis o.i.d
BB zakt als een kaartenhuis inelkaar zoietsquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:10 schreef Joyce-43 het volgende:
jolien der manier slaat echt nergens op met kaartenhuis bouwen![]()
slaat kant nog wal ditquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mooi![]()
jammer joh
had je maar beter je best moeten doen mbt nominatie
Ja snap ik ook niet die kaarten wegpakken beetje lulligquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:20 schreef Joyce-43 het volgende:
ja hoeveel Mich alles die kaarten heeft hij nodig lul
leuk bedankt voor het meedenken en helpen, lekker handig kaarten inpikken die hij nodig heeft
misschien daarom SL krijgt op zijn flikkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet die kaarten wegpakken beetje lullig
Nils Holgersson & Mårten de Ganzerikquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:19 schreef suzi1 het volgende:
stoer merk, nielsson. meisjes vallen ervoor
Yepquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:22 schreef suzi1 het volgende:
is jason met een opdracht bezig en heeft de stoere kabouter kaarten gepikt??
yepquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:22 schreef suzi1 het volgende:
is jason met een opdracht bezig en heeft de stoere kabouter kaarten gepikt??
Gelukt? vond dit wel kek nielsson jasje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dan nog niet opval is er echt iets goed misquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gelukt? vond dit wel kek nielsson jasje:
[ afbeelding ]
Zit te lachenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik dan nog niet opval is er echt iets goed mis
quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit te lachen
be like mimi
draag dit, levert je veel stoere chika's , mimi weet
Fout... Ali'ke die deze nacht zichzelf en vele online bezoekers bezig hield met zijn opdracht is nu doodop.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:54 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ze vallen nog net niet in slaap tijdens deze opdracht
oh dacht juist in die rand opstarten ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze moet het bordje op het gaatje zetten en dan aan het bordje draai geven
Nee heb het vaak genoeg op tv gezienquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh dacht juist in die rand opstarten ?
en ondrtussen blijkbaar terug uitgehongerd "naar iets lekkers"quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heftig dit he
afzien
gelukkig hebben ze goed kunnen eten vanmid
toppertjes
op welke stream?quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee heb het vaak genoeg op tv gezien
kwam daar toevallig een ex-bewoner (u mag kiezen wie) voorbij die dat bordje tegen het hoofd kreeg, en zo de dok in pleurde.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:00 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Beter geeft ze dat bordje een zwieper over die schutting heen
?quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:04 schreef Ptr67 het volgende:
Even reklamespot met Telenet
Jaja voor de nieuwe abonnementen krijgt u veel bonussen met minstens 6 maanden gratis.
Voor de trouwe abonnee's die al meer dan 25j bij ons zijn zien hun facturen verdrievoudigd.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
thnxs voor de tip @:Gerrie_55
![]()
![]()
nah ..dus toch ff die traangoot van dat bord
kapot simpel
3 minutenquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:07 schreef Monique___ het volgende:
hoe lang moet dat ding ronddraaien op het stokkie?
3 min?
Je hebt er een neusje voor. maar spel lotje is niet gelukt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:12 schreef engine het volgende:
Geen idee waar ik nu weer in valbordje draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je hebt er een neusje voor. maar spel lotje is niet gelukt.Even een rondje door het dorp gemaakt meteen...je ziet de mensen kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
😂quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:14 schreef Monique___ het volgende:
tip mimi (was gratis tip) 1 worden met het bord
tjongejongequote:Op donderdag 2 maart 2023 16:14 schreef engine het volgende:
[..]
Even een rondje door het dorp gemaakt meteen...je ziet de mensen kijken
Ik ben blij dat het mij eigenlijk niet zo opvaltquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sjongujonguhjonguh Kunnen ze die Ias niet ff een ultimatum stellen?
Bij elke Sjongujonguhjonguh gaat er ¤1000 van de pot![]()
Ik wordt er echt iebelig van![]()
Persoonlijk vind ik dat zijn mooiste , die extra langequote:Op donderdag 2 maart 2023 16:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb zin om 'n houtblok te pakken, zo op die tandjesquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat zijn mooiste , die extra lange
hoor r net weer eentjequote:Op donderdag 2 maart 2023 16:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb zin om 'n houtblok te pakken, zo op die tandjes
Doe mij een beetje denken die houding aan één der teletubbies..quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:15 schreef Monique___ het volgende:
Ze hebben er weer zin an, vooral knot
[ afbeelding ]
nope binnen 4 minuten geld wegquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
of een gheto barbapappaquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:22 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Doe mij een beetje denken die houding aan één der teletubbies..
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:14 schreef engine het volgende:
[..]
Even een rondje door het dorp gemaakt meteen...je ziet de mensen kijken
was fijn hequote:Op donderdag 2 maart 2023 16:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja allemaal dol enthousiast over het spadagje van Lott![]()
mimi heeft idd deze week vertelt dat hij pas 1x een relatie heeft gehad van niet langquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:28 schreef oma-Nijn het volgende:
MA begint weer over een andere ex..
Jason: je had toch maar 1 ex
Jason nam hem op de hak.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mimi heeft idd deze week vertelt dat hij pas 1x een relatie heeft gehad van niet lang
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:34 schreef engine het volgende:
Ias zegt dat van camillethee je pik groter wordt.
Bart "dan is het maar goed dat ik dat niet genomen heb"
hebben eerst weken moeten horen dat ie nog wat met r wildequote:Op donderdag 2 maart 2023 16:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jason nam hem op de hak.
Ook over een meisje waarmee er nog wat besproken moest worden.
Dat was nu over zei MA..
Jason: zo, zonder dat je haar gesproken hebt.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:35 schreef Angelique61 het volgende:
https://axed.nl/big-broth(...)H3RKqY07nzKfoCH09sOQ
Wellicht even bijzetten waar je linkje over gaatquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:35 schreef Angelique61 het volgende:
Ali ontladingquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:38 schreef Monique___ het volgende:
18+ topic toch hier he? :
[ afbeelding ]
Over het vertrek van Chiaraquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wellicht even bijzetten waar je linkje over gaat
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:34 schreef engine het volgende:
Ias zegt dat van camillethee je pik groter wordt.
Bart "dan is het maar goed dat ik dat niet genomen heb"
Ja volgens mij wel of moluksquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is Linds dr roots ?
indo?
prangende vraag
die verteld ook werekelijk nooit iets over thuis/fam/cultuur
slim
doet ze goed
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:41 schreef engine het volgende:
Met dat haar omhoog en roze hondje erachter
quote:
Leek net een strikquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:41 schreef engine het volgende:
Met dat haar omhoog en roze hondje erachter
nederlandse roots jonguhhquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is Linds dr roots ?
indo?
prangende vraag
die verteld ook werekelijk nooit iets over thuis/fam/cultuur
slim
doet ze goed
jaaa. de Spriaal voozemansquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:53 schreef Ireth het volgende:
Ik bedenk me net, we gaan die lekkere Bernd dus zaterdag in de studio zien![]()
Hij was bij mij ook al ver klaar met pulkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, maar betekent niet veel vind ik
[ afbeelding ]
Dat word zo piepenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet op de baard! Ali
Oei heb dat al gedaan
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:20 schreef Monique___ het volgende:
lijken net afgezakte brilglazen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
< maskertje result
thnxs Lott
![]()
[ afbeelding ]
Bart heeft skills laten zienquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:23 schreef Kodiak100 het volgende:
De vrouw van Bart zal ook wel dubbel liggen van het lachen
ie vind niet veell leuk geloof ik :-)quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:23 schreef Kodiak100 het volgende:
De vrouw van Bart zal ook wel dubbel liggen van het lachen
Ze volgen wel een recept dus zal misschien meevallenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:30 schreef marky het volgende:
Vers gebakken brood is heerlijk vraag mij wel af hoe zout dat brood is daar.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:23 schreef Monique___ het volgende:
Mc biggah gotte go gotta go in tha house
[ afbeelding ]
Absoluut en is ook een gezelligheids dier graag met mensen om der heen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:36 schreef Monique___ het volgende:
Wel lief dat chacha zoo vrijgevig is en iedereen haar spulletjes gunt.
mag ook gezegd worden he
product placement ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:36 schreef Monique___ het volgende:
mag ook gezegd worden he
man man ik had gelijk ,dat is zoquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:35 schreef Angelique61 het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:36 schreef Monique___ het volgende:
mag ook gezegd worden he
nawel?quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:39 schreef suzi1 het volgende:
7 jaar en vele kiloos geleden
[ afbeelding ]
wit ipv zwarte kleding (onT)
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:39 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
zekers via haar insta , giftjesquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
product placement ?
ze zou wel gek zijn om dit te "geven ""
Mooi foto van haarquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:39 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |