Aaaahhhhh waren meteen mijn gedachte ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik MA zo met zijn Zwitsal die hoek in zie lopen..ga ik stuk.
Charlot met grote rollen ducktape op die reet en scheuren maar
Geniet van het teruglezenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
eindelijk even pauze (ik word gek hier op werk)
zal straks cos teruglezen, maar in de SV gezein dat Jolien, Ali en Ias genomied zijn.
zoals we eigenlijk wel verwachtten.
ik denk dat ias vertrekt.
maar we zullen het zien.
Ik hou er niet van als mensen aan mij zitten en vind het verschrikkelijk als ik onder de creme zit dus een spadag is niets voor mij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben geen Spa mens, heb liever borrel cola, maar het idee is wel gezellig. Waarom.Jolien er zo'n stuclaag op smeert om er dan zo een masker op te doen, snap ik dan weer niet.
Die had weer een blonT moment.. stucwerk al op het gezicht, toen realisatie kwam -> masker op stucwerk isquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben geen Spa mens, heb liever borrel cola, maar het idee is wel gezellig. Waarom.Jolien er zo'n stuclaag op smeert om er dan zo een masker op te doen, snap ik dan weer niet.
Geen idee wat die kippen uitspoken. Is dat hun normale bezigheid of smachten zij naar aandacht?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen aan mij zitten en vind het verschrikkelijk als ik onder de creme zit dus een spadag is niets voor mij.
Omdat ik nooit make-up heb gedragen hoef ik mijn gezicht niet dicht te smeren met vette cremes. Mascara en labello, hoppa klaar en frisse tuit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die had weer een blonT moment.. stucwerk al op het gezicht, toen realisatie kwam -> masker op stucwerk is
Het zijn echte optuttertjes dus een spadag is voor hun een echte traktatie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:34 schreef czvt het volgende:
[..]
Geen idee wat die kippen uitspoken. Is dat hun normale bezigheid of smachten zij naar aandacht?
Ze hebben worsten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:37 schreef Angelique61 het volgende:
Hebben ze nou iets van gehakt wat ik zie pruttelen?
Wel ongeveer er.al een paar ons uitgegroeid door de kokquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:40 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
dan hebben ze die uit elkaar gehaald want het lijkt op gehakt wat ik in die pan zie
En dan zeggen er is niet genoegquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
Die.m.a. en lyndsey eten altijd de helft van het eten op tijdens het koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |