Babi ketjap, ook lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goede optie, maar ga mogelijk deze van het weekend maken:
https://www.eetspiratie.nl/babi-ketjap-slowcooker/
Iets anders. Worteltjes met doperwtjes.quote:
Niet raar. Wel heel bijzonder.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar zal je zien dat mensen dit ook weer een rare combinatie vinden
Ja, en dat is raar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar zal je zien dat mensen dit ook weer een rare combinatie vinden
Dat wordt hem nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets anders. Worteltjes met doperwtjes.
Nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat je heel negatief doet.
WATquote:
Is goedquote:
Ik heb net eten besteld want ik ben moe en heb geen zin om te koken. Dit doe ik eigenlijk amper dus ik voel me nu best lui.quote:
Wat heb jij besteld? Ik ben ook moe, geen zin om te koken. Gewoon lekker op de bank liggen en Grey's Anatomy kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net eten besteld want ik ben moe en heb geen zin om te koken. Dit doe ik eigenlijk amper dus ik voel me nu best lui.
Ja, en ik heb wel zin in een verhitte discussie.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké want de zon schijnt en dan vind ik het zonde dat we hier binnen blijven ruziën
Zullen we dan ook patat bestellen zodat we wat te eten hebben terwijl we elkaar in de haren vliegen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, en ik heb wel zin in een verhitte discussie.
Iets met bami of zo. Ik ben het alweer vergeten en ben zo moe dat ik nog te lui ben om het op te zoeken. Ik laat mezelf verrassen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat heb jij besteld? Ik ben ook moe, geen zin om te koken. Gewoon lekker op de bank liggen en Grey's Anatomy kijken.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets met bami of zo. Ik ben het alweer vergeten en ben zo moe dat ik nog te lui ben om het op te zoeken. Ik laat mezelf verrassen.
Klinkt als eer aan zichzelf dusquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het vermoeden is dat de huidige bondscoach hem gebeld heeft en gezegd heeft dat die hem niet meer zal selecteren. Eer dat die bondscoach weg is ben je minstens twee jaar verder. En waarschijnlijk nog langer. Meestal vinden spelers het dan prettiger om de eer aan zichzelf te houden en dan zelf aan te geven te stoppen.
Maar het kan ook zijn dat hij het fysiek en/of mentaal te zwaar vindt om club en Oranje met elkaar te combineren. Of hij vindt meegaan met Oranje niet zo leuk meer.
@Strani en ik hebben besloten ons niet meer beschikbaar te stellen voor deelname namens Nederland aan het ESF. We hebben Cornald vanmiddag erover gebeld.quote:
Je bedoelt patatas bravas?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we dan ook patat bestellen zodat we wat te eten hebben terwijl we elkaar in de haren vliegen?
Toch jammer, hadden we eindelijk een act gehad met twee ego’s groter dan die van Waylon!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:strani en ik hebben besloten ons niet meer beschikbaar te stellen voor deelname namens Nederland aan het ESF. We hebben Cornald vanmiddag erover gebeld.
Oh dat ging over het ESF!? Ik dacht dat we Ronald Koeman aan de lijn hadden en bedankten voor Oranjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:strani en ik hebben besloten ons niet meer beschikbaar te stellen voor deelname namens Nederland aan het ESF. We hebben Cornald vanmiddag erover gebeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |