huh ben niet mee ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:31 schreef Monique___ het volgende:
char maakt kaart van amy nu belachelijk
jason vindt de stem denk ik wel uh apart..
afgelopen weken wel steedsquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:37 schreef tassie127 het volgende:
Zullen we mogen mee kijken in de secret room?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:37 schreef tassie127 het volgende:
Mag altijd dus lijkt me welquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:37 schreef tassie127 het volgende:
Laten we zeggen ze zitten al wat te lang opgesloten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:36 schreef tassie127 het volgende:
Snuffelen aan Chiara haar bed. Het is toch met een aflevering van Blue’s clues????
Hormonen snap je? 😂😂quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:37 schreef marky het volgende:
[..]
Laten we zeggen ze zitten al wat te lang opgesloten.
niet dat ik het ken maar zal vast iets gortigs zijn...quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jason tipte haar dat ze bij 06 lijn kon werken
Ja beetje ziek van Jason en MA.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:36 schreef tassie127 het volgende:
Snuffelen aan Chiara haar bed. Het is toch met een aflevering van Blue’s clues????
Eerste jaar Thomas, Naomi Matt en Patjequote:Op woensdag 1 maart 2023 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey haalt op dat er 3 bewoners terug kwamen de 2 voorgaande jaren
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Eerste jaar Thomas, Naomi Matt en Patje
Tweede jaar Kitty Hanne Julio en Dimi
En een bewoner nam Pizza mee van Kingslize
Hij ligt geloof ook echt gelijk in zijn eigen bedquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:32 schreef Monique___ het volgende:
neee jason die tegen mimi zegt dat hij uit het bed van chiara moet.. anders ruikt het bed niet meer naar chiara..
ze snuffelen aan haar bed![]()
ja exact chiara nog zegt jason
Ze las de tekst uit een kaart van 'm.a. heel zwoel op. Beetje geil zeg maar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:38 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
niet dat ik het ken maar zal vast iets gortigs zijn...
Maar wat zei Charlotte dan over Amy (deelnemer van vorig jaar lijkt me ?)...
of las ik het verkeerd
Vrijdag is het toch bedden verschonenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij ligt geloof ook echt gelijk in zijn eigen bed
haha ja dat dusquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze las de tekst uit een kaart van 'm.a. heel zwoel op. Beetje geil zeg maar.
heilig verklaard bed door Jason nu...quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vrijdag is het toch bedden verschonen
thxquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze las de tekst uit een kaart van 'm.a. heel zwoel op. Beetje geil zeg maar.
jaa haha moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij ligt geloof ook echt gelijk in zijn eigen bed
haha dan voel je je suf he (ik wel tenminste haha)quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
gebeurt mij niet vaak maar ik hing nog in het vorige topic
Ik ook niet, ik vond het wel grappig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte en Lindsey snappen het gedoe over de slang niet
neuh ik lach eromquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha dan voel je je suf he (ik wel tenminste haha)
Ja, maar voorheen lagen ze ook wel eens al een tijdje gestrekt rond deze tijd!quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
stond in draaiboek. vandaag spelletje
hectisch dagje vandaag met onverwacht vertrek. alles verschoven vandaagquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:53 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, maar voorheen lagen ze ook wel eens al een tijdje gestrekt rond deze tijd!
hij heb begrepenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:53 schreef Fikkert2 het volgende:
Als de tuinslang lang genoeg is kan hij die gebruiken
dacht al dat het aan mij ligt.. ik snap er geen hol vanquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:54 schreef Schakeltopia het volgende:
haha heb werkelijk geen idee wat ie moet doen
Charlottequote:Op woensdag 1 maart 2023 23:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Niemand jolien en ias gevolgt toevallig? Over wie ze het hadden?
Die jolien is ook erg dan zegquote:
Dat kan niet andersquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:03 schreef Monique___ het volgende:
febo ligt nu toch ook in een deuk!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlottequote:Op woensdag 1 maart 2023 23:01 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:04 schreef tassie127 het volgende:
Arme Ali!felicitatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlot.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Die hebben de avond van hun leven.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:03 schreef Monique___ het volgende:
febo ligt nu toch ook in een deuk!!!!!
Arme Ali!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
champagne en frietje achterover stekenquote:
Arme Ali!Alvast gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
tja maar dan nog.. hij kon er niks mee hahaquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:06 schreef marky het volgende:
Die tip bleef ook wel extreem lang op het scherm staan.
Ging ook over gedrag tegenover hem heb nominatie niet echt gehoord. Ging meer over dat de laatste week gedrag tegen over ias veranderd was.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Charlot.
Dat ze als een blad aan een boom veranderd is nu ze niet meer genomineerd is.
Iss heeft het nu ook door.
stond gewoon een handleiding van slang in bak water en iemand die eraan zuigt. echt koekoek dat hij zelfs dat niet begreepquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja maar dan nog.. hij kon er niks mee haha
Arme Ali!Feli alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hij blies erin hahahha heerlijke streams ditquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
stond gewoon een handleiding van slang in bak water en iemand die eraan zuigt. echt koekoek dat hij zelfs dat niet begreep
Die mocht niet kijken uit vrees voor lachen... die zat wellicht in een andere Dark-Roomquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:09 schreef Monique___ het volgende:
arme ali, mac gyver weet het vast wel
chapeau voor de stem die gewoon serieus kan blijven
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:10 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dank! Wil eigenlijk naar bed maar toch ook een virtueel taartje delen dadelijk 😂
kan niet anders.. anders kun je niet zo serieus blijvenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:11 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Die mocht niet kijken uit vrees voor lachen... die zat wellicht in een andere Dark-Room
ik ga daar niet op wachten hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:10 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dank! Wil eigenlijk naar bed maar toch ook een virtueel taartje delen dadelijk 😂
Nee BB zei, ik kan geen oplossing geven zolang deze challenge niet winnend werd afgesloten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Net zegt BB dat niets gezegd mag worden want spel kan nog keer gedaan worden en even later zegt die dat Ali alles mag vragen betreffende hoe de slang werkt![]()
wel hilarisch leuk als hij gaatquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha secret room is nooit simpel
Laat me je niet tegenhouden hoor! Leef je uit!quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ga daar niet op wachten hoor [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ZE had echt wel lieve kanten. Jammer dat we dat net te weinig hebben gezien. Dit einde blijft wel echt zonde natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:13 schreef Monique___ het volgende:
lief, chiara heeft het snoepje wat ias met haar gekocht heeft onder het hoofdkussen van ias gelegd.
genotquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:16 schreef Monique___ het volgende:
hoe moet ik van deze naar deze kan krijgen
ik moest blazen (daar zit hij fout!)
[ afbeelding ]
had ik ook niet verwacht ,quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali legt het even uit aan ias
Die lijkt er ook niet van te snappen
wdf. die zou namens miem er zaatje opstaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
linsie en sjarlot, sjart nu niet nominieert
hij beseft niet hoe leuk wij dit vindenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali heb de kijkers teleurgesteld midden in nacht
De mislukte spellen moeten opnieuwquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:23 schreef Stargazing het volgende:
hoeveel secret room challenges zijn er nog over? 3 toch? We hebben ze volgens mij nu allemaal gezien, op het finalespel na dan
Ali : Gaat een vrouw echt blazen om er iets uit te krijgen of zuigen ? Denk daar eens over naquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:23 schreef Monique___ het volgende:
zeggen ze net .. hebben we geen tuinslang
hahahahhaah hoor m weer: ik heb mijn mond in die bak gestoken, schoen erin
Ja darm is idd slangquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:25 schreef Monique___ het volgende:
uwen darm??
is dat belgs voor tuinslang?
Ja ik weet het, maar ik bedoel dat alle spellen nu minstens 1x gespeeld zijn toch? of ze nu geslaagd zijn of nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De mislukte spellen moeten opnieuw
Hahahaha ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:27 schreef Monique___ het volgende:
ze denken oprecht dat dat het was.. iets dieper in de bak en volgens mij floep kan het niet fout gaan zegt ias
Omg die zou zooooo hard zijn! 😂😂😂quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien nog een betere tekst voor op die sleep achter dag vliegtuigje voor ali
Zuigen ali!
ja maar die weet dan wat er fout gingquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:29 schreef Stargazing het volgende:
Ik hoop dat Ali morgen toch even met Bart gaat praten, die legt het hem binnen de minuut uit
Je zou denken met de huidige benzineprijzen dat uitgerekend tegenwoordig iedereen weet hoe dat moetquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:29 schreef -river- het volgende:
Dit kan echt niet, hoe kunnen die twee dit niet weten?
Mijn dochter van 13 snapt dit al jaren omdat ze mee moet helpen met aquarium schoon houden. Maar ja kennelijk heeft hun generatie wat simpele opvoeding gemistquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:29 schreef B00STER het volgende:
Net mijn zoon laten zien hoe je dus de 'overhevelingstechniek' gebruikt. Echt ... de jeugd van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |