Die mocht niet kijken uit vrees voor lachen... die zat wellicht in een andere Dark-Roomquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:09 schreef Monique___ het volgende:
arme ali, mac gyver weet het vast wel
chapeau voor de stem die gewoon serieus kan blijven

quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:10 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dank! Wil eigenlijk naar bed maar toch ook een virtueel taartje delen dadelijk 😂

kan niet anders.. anders kun je niet zo serieus blijvenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:11 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Die mocht niet kijken uit vrees voor lachen... die zat wellicht in een andere Dark-Room

ik ga daar niet op wachten hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:10 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dank! Wil eigenlijk naar bed maar toch ook een virtueel taartje delen dadelijk 😂

Nee BB zei, ik kan geen oplossing geven zolang deze challenge niet winnend werd afgesloten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Net zegt BB dat niets gezegd mag worden want spel kan nog keer gedaan worden en even later zegt die dat Ali alles mag vragen betreffende hoe de slang werkt

wel hilarisch leuk als hij gaatquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha secret room is nooit simpel

Laat me je niet tegenhouden hoor! Leef je uit!quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ga daar niet op wachten hoor [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

ZE had echt wel lieve kanten. Jammer dat we dat net te weinig hebben gezien. Dit einde blijft wel echt zonde natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:13 schreef Monique___ het volgende:
lief, chiara heeft het snoepje wat ias met haar gekocht heeft onder het hoofdkussen van ias gelegd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |