Die mocht niet kijken uit vrees voor lachen... die zat wellicht in een andere Dark-Roomquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:09 schreef Monique___ het volgende:
arme ali, mac gyver weet het vast wel
chapeau voor de stem die gewoon serieus kan blijven
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:10 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dank! Wil eigenlijk naar bed maar toch ook een virtueel taartje delen dadelijk 😂
kan niet anders.. anders kun je niet zo serieus blijvenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:11 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Die mocht niet kijken uit vrees voor lachen... die zat wellicht in een andere Dark-Room
ik ga daar niet op wachten hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:10 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dank! Wil eigenlijk naar bed maar toch ook een virtueel taartje delen dadelijk 😂
Nee BB zei, ik kan geen oplossing geven zolang deze challenge niet winnend werd afgesloten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Net zegt BB dat niets gezegd mag worden want spel kan nog keer gedaan worden en even later zegt die dat Ali alles mag vragen betreffende hoe de slang werkt![]()
wel hilarisch leuk als hij gaatquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha secret room is nooit simpel
Laat me je niet tegenhouden hoor! Leef je uit!quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ga daar niet op wachten hoor [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ZE had echt wel lieve kanten. Jammer dat we dat net te weinig hebben gezien. Dit einde blijft wel echt zonde natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:13 schreef Monique___ het volgende:
lief, chiara heeft het snoepje wat ias met haar gekocht heeft onder het hoofdkussen van ias gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |