https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Onno had ook veel minder microfoons dan Peter.quote:
Was weer een mooi detail hoe hopeloos het OM en de politie werktquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:55 schreef StephanL het volgende:
Johan legt even gevoelige informatie op tafel
Rutte pakt de hele tafel binnen een half uur in.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
Makkelijk avondje voor Rutte. Uiteindelijk zal Derksen gewoon weer VVD stemmen.
Alles om zijn verliezen met Bitcoins goed te maken dmv een cheque van Johnquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat zo'n Chris Woerts daar ook elke keer maar gaat zitten en zich als een clown laat behandelen he
Verplicht omdat die John's commerciele belangen dient.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat zo'n Chris Woerts daar ook elke keer maar gaat zitten en zich als een clown laat behandelen he
For sure.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Rutte pakt de hele tafel binnen een half uur in.
Jij hebt die 30 minuten durende rants over de wolf níet gemist?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:28 schreef Ronaldussen het volgende:
Wat een verademing dit programma zonder Derksen. Even een avondje zonder grijsgedraaide plaatjes vol met drogredenen.
De propaganda is al begonnen. Stuitend.quote:
Geheel toevallig twee dagen voor de verkiezingen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
De propaganda is al begonnen. Stuitend.
Te triest van die Derksen. Die bepaalt de gasten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Geheel toevallig twee dagen voor de verkiezingen.
Ben wel benieuwd wat er over blijft van zijn wekenlang Rutte bashen, als Rutte daar eenmaal aan tafel zit. Hoop maar dat ie zich wat beter voorbereid dan bij die aanvaring met Angela de Jong. Als Rutte hem om de oren slaat met meer kennis van zaken en al het commentaar van Derksen handig pareert dan kan het nog een aardige shitshow worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te triest van die Derksen. Die bepaalt de gasten.
Welnee, wat dat betreft is Derksen net Rutte zelf. Grote taal, als hij overruled wordt gewoon toegeven en sorry zeggen. Ik ben benieuwd hoe ongemakkelijk ze het Rutte gaan maken, met vage filmpjes enzo. Als Rutte moet reageren op kutscheten of boeren maak je het hem een stuk moeilijker dan beginnen over Groningen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:55 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er over blijft van zijn wekenlang Rutte bashen, als Rutte daar eenmaal aan tafel zit. Hoop maar dat ie zich wat beter voorbereid dan bij die aanvaring met Angela de Jong. Als Rutte hem om de oren slaat met meer kennis van zaken en al het commentaar van Derksen handig pareert dan kan het nog een aardige shitshow worden.
Dit iddquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:14 schreef NY_Giant het volgende:
Geheel toevallig twee dagen voor de verkiezingen.
Überhaupt, dat gedweep met Hypercube..quote:
Van Chris wel danquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Überhaupt, dat gedweep met Hypercube..Ik heb er nog nooit iets zinnigs vandaan zien komen.
Geen weerwoord. Lekker makkelijk, een links makke schaap.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:07 schreef bbuddybb het volgende:
Het advocaatje dat enkel keihard als een idioot lacht om opmerkingen die helemaal niet (zo) grappig zijn... Wat zien ze in hem?
Hij gebruikt eigenlijk dezelfde tactiek als Knetemann (maar dan met het dubbele IQ). En blijkbaar werkt dat bijzonder goed bij de drie heren. Al vind ik het advocaatje nog wel redelijk te pruimen, maar hij lacht inderdaad wel veel te overdreven om semi-grappige dingen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:07 schreef bbuddybb het volgende:
Het advocaatje dat enkel keihard als een idioot lacht om opmerkingen die helemaal niet (zo) grappig zijn... Wat zien ze in hem?
dat zijn 3 dingenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
1 ding over de show met Rutte: dat wordt liegen, gieren en brullen. 🤣🤣
We zullen zien. Nouja jullie, want ik ben dan op vakantie in het buitenlandquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:20 schreef Japepk het volgende:
[..]
Welnee, wat dat betreft is Derksen net Rutte zelf. Grote taal, als hij overruled wordt gewoon toegeven en sorry zeggen. Ik ben benieuwd hoe ongemakkelijk ze het Rutte gaan maken, met vage filmpjes enzo. Als Rutte moet reageren op kutscheten of boeren maak je het hem een stuk moeilijker dan beginnen over Groningen.
Van mening veranderen en sorry zeggen is inderdaad Derksen zijn specialiteit (lol)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:20 schreef Japepk het volgende:
[..]
Welnee, wat dat betreft is Derksen net Rutte zelf. Grote taal, als hij overruled wordt gewoon toegeven en sorry zeggen. Ik ben benieuwd hoe ongemakkelijk ze het Rutte gaan maken, met vage filmpjes enzo. Als Rutte moet reageren op kutscheten of boeren maak je het hem een stuk moeilijker dan beginnen over Groningen.
Sinds Vandaag Inside wel hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van mening veranderen en sorry zeggen is inderdaad Derksen zijn specialiteit (lol)
Dit. Heb er een stormlooptopic op de VI site over geopend.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Rutte net voor de verkiezingen de kans geven een hele avond te ruttelen voor het rechtse onderbuikpubliek zodat ie weer de grootste wordt![]()
En dan vervolgens weer een heel seizoen klagen over hoe de VVD er een puinzooi van heeft gemaakt![]()
Ze is wel schattig en daar ontleent ze veel van haar TV optreden aanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
Blergh zit die Rox daar nu ook al met haar naïeve gezever.
klopt niet, johan is er nietquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef Maanvis het volgende:
Johan is vandaag nog ziek, zei Wilfred net in Veronica Offside
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond weer geen![]()
![]()
https://www.shownieuws.nl(...)zonder-johan-derksen
Het is een toneelspel. Ze realiseren zich dat ze kansloos zijn tegen de MPquote:
Die valt dadelijk Wilfred aan ofzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gaat niet zo goed met ben saunders
En dan zetten ze de beste vriend van Rutte aan tafelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:49 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]1e item bij HLF8 gaat over de battle tussen Johan en Mark Rutte.
Johnny: "Ok, nu hebben we wel weer genoeg reclame gemaakt voor die clown en die acrobaat"
Geniaal!!
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:43 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zouden haar dus doen?
Die man was de malle broer van die Ben Saunders of Eric Cantona.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:30 schreef tong80 het volgende:
Hoe Eus Derksen nadoet......En let op de man achter Genéé.....
https://www.vandaaginside(...)TJUq4OKgC86yTyDH6MOM
Raymond Mens?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan zetten ze de beste vriend van Rutte aan tafel
Keihardquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:43 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een rare vraag.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:43 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
Het klonk gisteren wel alsof ze dat serieus overwegen, maar wellicht gaat alleenheerser Johan Derksen daar nog voor liggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Is er nog een kans dat ze het bezoek van Rutte cancelen?
Genee stemt volgens mij CDAquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:00 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het klonk gisteren wel alsof ze dat serieus overwegen, maar wellicht gaat alleenheerser Johan Derksen daarvoor liggen.
Als ze hem toch laten komen, moeten ze op zijn minst Özcan erbij zetten. Derksen, Genee en Gijp zijn uiteindelijk toch gewoon VVD'ers (of niet heel ver daar vanaf). Die laten zich veel te makkelijk inpalmen door Rutte. Eigenlijk moeten ze het gewoon uitstellen tot na de verkiezingen, al zal Rutte er dan vast geen behoefte meer aan hebben.
De laatste keer wel inderdaad. Maar CDA en VVD gaan al jarenlang hand in hand en hebben doorgaans geen hekel aan elkaar. Daar zitten geen extreme verschillen tussen. Het zou een totale thuiswedstrijd voor Rutte worden.quote:
Wat inhoud betreft mogelijk wel en de kritiek op migratie/gaswinning/toeslagenschandaal etc pareert ie ongetwijfeld ook eenvoudig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:08 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De laatste keer wel inderdaad. Maar CDA en VVD gaan al jarenlang hand in hand en hebben doorgaans geen hekel aan elkaar. Daar zitten geen extreme verschillen tussen. Het zou een totale thuiswedstrijd voor Rutte worden.
Ach joh, lekker manquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:35 schreef Raw85 het volgende:
[Je kunt zo een half uur aan tafel zitten waar het over anussen likken, gepijpt worden en hoeren op hotelkamers gaat ofzo.
Zou wel mooi zijn als Rutte direct “laat gaan joh, ouwe reus, heerlijk ventje man, niks mee” droptquote:
Jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:43 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
En dan de zieltjes wint waar ik bang voor ben.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:39 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Rutte direct “laat gaan joh, ouwe reus, heerlijk ventje man, niks mee” dropt
Beter dat ze op hem stemmen dan op Wilders of Baudet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan de zieltjes wint waar ik bang voor ben.![]()
Waar slaat dit opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beter dat ze op hem stemmen dan op Wilders of Baudet.
Precies zoals ik het zeg.quote:
Wat een open deur. Beter dan op fascisten stemmen lijkt me evident.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg.
Ze kunnen beter op VVD stemmen dan hun stem weggooien door op PVV of FVD te stemmen.
Inpalmen? Of wordt hun kritiek met feiten weerlegd?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:00 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het klonk gisteren wel alsof ze dat serieus overwegen, maar wellicht gaat alleenheerser Johan Derksen daar nog voor liggen.
Als ze hem toch laten komen, moeten ze op zijn minst Özcan erbij zetten. Derksen, Genee en Gijp zijn uiteindelijk toch gewoon VVD'ers (of niet heel ver daar vanaf). Die laten zich veel te makkelijk inpalmen door Rutte. Eigenlijk moeten ze het gewoon uitstellen tot na de verkiezingen, al zal Rutte er dan vast geen behoefte meer aan hebben.
Ik denk dat ze best durven, maar het is wel een beetje gek om één partij zo'n podium te geven twee dagen voor de verkiezingen. Ze laten zich dan puur voor het karretje van Rutte spannen. Rutte heeft de boot altijd afgehouden om daar te gaan zitten. En nu het hem opeens wél van pas komt, mag Vandaag Inside even snel bij het kruisje tekenen om Rutte een plekje aan tafel te gunnen, twee dagen voor de verkiezingen. Als tv-programma laat je je dan gewoon misbruiken voor de VVD-campagne.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Inpalmen? Of wordt hun kritiek met feiten weerlegd?
En ik snap ook dat met name Derksen zijn eigen debatkunsten overschat maar dat de anderen dat niet tegen hem durven te zeggen. Maar het zou toch wel een afgang zijn als ze nu ineens niet meer durven.
Hij wordt niet uitgenodigd om propaganda te maken. Hij wordt uitgenodigd om hem te confronteren met de kritiek die hij te verduren krijgt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best durven, maar het is wel een beetje gek om één partij zo'n podium te geven twee dagen voor de verkiezingen. Ze laten zich dan puur voor het karretje van Rutte spannen. Rutte heeft de boot altijd afgehouden om daar te gaan zitten. En nu het hem opeens wél van pas komt, mag Vandaag Inside even snel bij het kruisje tekenen om Rutte een plekje aan tafel te gunnen, twee dagen voor de verkiezingen. Als tv-programma laat je je dan gewoon misbruiken voor de VVD-campagne.
En we weten dat Rutte in het debat toch nauwelijks is te pakken, dus veel zal het ook niet opleveren, behalve publiciteit voor de VVD. Tenzij VI natuurlijk bewust wil bijdragen aan de VVD-campagne (het is immers toch een behoorlijk VVD-bolwerk), dan moeten ze het lekker door laten gaan.
Eerlijker zou waarschijnlijk zijn om het ná de verkiezingen te doen. Of om vóór de verkiezingen een week lang elke avond een lijsttrekker van de vijf grootste partijen uit te nodigen. Dan heb je er als kijker ook nog wat aan.
En dat terwijl het voorquote:Op zondag 5 maart 2023 11:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
...Behalve als het een lid van de familie de Mol betreft want dan heeft een verhaal altijd 2 kanten.
Dat Kan Talpa ook geen reet schelen. Uiteindelijk zal dit een kijkcijfer-record worden en dat is het enige wat telt op de commerciële televisie.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:05 schreef Aratanax het volgende:
En dat het programma zich dan voor het karretje van de VVD/Rutte laat spannen kan me geen reet schelen. Het programma laat zich wel voor meer karretjes spannen. Ik voorzie een TOPSHOW.
En alleen over sex, dan is Rutte helemaalquote:Op zondag 5 maart 2023 13:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zou ook wel humor zijn om politieke onderwerpen volledig te vermijden tijdens de uitzending
Precies, Radar loopt ook voor PvdD. Vind ook niemand erg.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:05 schreef Aratanax het volgende:
En dat het programma zich dan voor het karretje van de VVD/Rutte laat spannen kan me geen reet schelen. Het programma laat zich wel voor meer karretjes spannen. Ik voorzie een TOPSHOW.
En Gijp slaat vaak ook volledig dicht op dat soort avonden.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:12 schreef tjoptjop het volgende:
Derksen tegen Rutte wordt natuurlijk helemaal niks, hopelijk is Wilfred extra zuigerig die avond
Ja juist doen inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2023 13:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zou ook wel humor zijn om politieke onderwerpen volledig te vermijden tijdens de uitzending
Ja? Bij gebrek aan beter en veel moeten rijden net de aflevering van vrijdag teruggeluisterd en vond het eigenlijk verfrissend leuk.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:41 schreef nils_22 het volgende:
Je merkt wel dat dit een flopshow is zonder Johan, eigenlijk heeft Wilfred nooit iets leuks gemaakt op tv zonder Johan
Hij legt het al vaak af bij zichzelf door inconsequenties en vergeetachtigheid bij een van z'n zich constant herhalende monologenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:51 schreef superniger het volgende:
Derksen in debat met Rutte.
Die boy ging al chanant af tegen Angela de Jong.
Die komt pas volgende week.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:36 schreef nils_22 het volgende:
Hopelijk gaat Genee een beetje op het wappie-orgel tegen Rutte, was toch niet normaal wat er toen allemaal geëist werd met testbewijzen etc
Wat een loser.Feijenoord PSV 10-0 ook matchfichingquote:
Hoezo? Uitstekende analyse van het voetbalweekend. Zoals ik al vaker heb gemeld, als je geen verstand van voetbal hebt blijf hier dan weg, tong80.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:43 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hoezo? Uitstekende analyse van het voetbalweekend. Zoals ik al vaker heb gemeld, als je geen verstand van voetbal hebt blijf hier dan weg, tong80.
Als je een teringdebiel bent, kan ik me voorstellen dat je dat denkt.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:36 schreef nils_22 het volgende:
Hopelijk gaat Genee een beetje op het wappie-orgel tegen Rutte, was toch niet normaal wat er toen allemaal geëist werd met testbewijzen etc
Bij de verkiezingen in 2025 roepen deze wappies nog steeds anti-lockdown leuzen. Gaat niet meer weg dit.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je een teringdebiel bent, kan ik me voorstellen dat je dat denkt.
Ik heb het gemist, neerkijken op debielen, ik dacht dat ze allemaal verdergegaan waren met hun leven. Dank je
QR-code'tje moeten scannen om een HEMA-worst te mogen pijpen, lekker manquote:Op maandag 6 maart 2023 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je een teringdebiel bent, kan ik me voorstellen dat je dat denkt.
Ik heb het gemist, neerkijken op debielen, ik dacht dat ze allemaal verdergegaan waren met hun leven. Dank je
Volgende week maandag.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:40 schreef superniger het volgende:
Geen Rutte.
Minachting van je kijkers.
Swaggaliciousquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |