quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of dat ook in het buitenland zou kunnen werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees de reacties eronderFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Hedon dan maar?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:52 schreef Dave het volgende:
[..]
De IJsselhallen gaan eind 2023 sluiten, en een andere lokatie hebben we zo niet voor handen.
Dit lijkt me wel een prima idee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:44 schreef Nexum het volgende: Komt goed jongens volgend jaar bepaal ik het lied gewoon.
![]()
WTC Expoquote:
Dat is niet echt dance hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Loreen enkel in het voorstukje van 5 sec gezien.
Jammer dat zij wel dance stuurt. Alweer.
Wanneer wij?
Ons Café?quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:52 schreef Dave het volgende:
[..]
De IJsselhallen gaan eind 2023 sluiten, en een andere lokatie hebben we zo niet voor handen.
Ik had werkelijk geen idee dat je geen mod meer bentquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik laat toch?
Ik ben niet eens mod meer?
Mag ik ook gewoon reageren?
Maar prima, ik ga even Feyenoord kijken en wacht wel tot de humeuren weer opgeklaard zijn hier.
Mijn achtertuinquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, wat dan wel?quote:
zeker maar wat als de commissie nu er eens een paar uit pakt met wat begin en einde van spectrum. en hier een soort van pol maakt? (al is dat makkelijk te beinvloeden...) en dan kunnen we eens peilen hoe "nederland" erover denkt? dan zien we ook eens wat er voor inzendingen binnenkomt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:40 schreef Dave het volgende:
Bij die 400 inzendingen die Lantinga noemde bij K&S zal ook wel veel bagger zitten (hallo Dries), maar ben wel benieuwd uit hoeveel kanshebbers ze uiteindelijk hebben moeten kiezen.
””grote”” zaal.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:55 schreef Dave het volgende:
[..]
"De capaciteit van de grote zaal, die gegroeid is van 500 naar 850 bezoekers"
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had werkelijk geen idee dat je geen mod meer bent
Anyway ik denk niet dat het iets te maken heeft met humeuren want die zijn hier prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het is wat dat betreft erg relaxed dit jaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Het mijne ook want eerlijk gezegdKROATIË?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het is wat dat betreft erg relaxed dit jaar.freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Het mijne ook want eerlijk gezegdItalië???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het is wat dat betreft erg relaxed dit jaar.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Bijna! Feyenoord draagt roze dus het is Cha Cha Chaaaaa van Finland.quote:
Zullen we haar naar huis sturen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:04 schreef Document1 het volgende:
Mag ik hier reageren op dat nummer? Afgezet nadat zij begon te zingen.
Ik ben heeeeeeel benieuwd naar Finland.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna! Feyenoord draagt roze dus het is Cha Cha Chaaaaa van Finland.(En Italië is m'n nr 2 maar die kan nog/weer 1 worden als hij dat lied houdt en afhankelijk van de ESF uitvoering.
)
Maar dan komt Käärijä met zijn staging om zichzelf weer naar je #1 te cha cha cha’enquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna! Feyenoord draagt roze dus het is Cha Cha Chaaaaa van Finland.(En Italië is m'n nr 2 maar die kan nog/weer 1 worden als hij dat lied houdt en afhankelijk van de ESF uitvoering.
)
Ik deed dat eigenlijk ook altijd, maar besloot nu eens wat eerder te luisteren naar alles dat bekend is. En dan ben je met 20 nummers luisteren toch ook al lang genoeg bezig hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeel benieuwd naar Finland.Soms komen kleine stukjes voorbij in programma’s maar ik kan er nog niks van maken dus erg nieuwsgierig. Als alles straks bekend is ga ik de hele reis van liedjes maken.
Sorry allen ik ga hierna weer ontopic beloofd maar Pisces beloof me één ding: schrijf Finland niet na tien seconden af eventueel maar ONDERGA DE HELE BELEVING.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeel benieuwd naar Finland.Soms komen kleine stukjes voorbij in programma’s maar ik kan er nog niks van maken dus erg nieuwsgierig. Als alles straks bekend is ga ik de hele reis van liedjes maken.
Ja, dat is idd een kluif. Ik maak er tijd voor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik deed dat eigenlijk ook altijd, maar besloot nu eens wat eerder te luisteren naar alles dat bekend is. En dan ben je met 20 nummers luisteren toch ook al lang genoeg bezig hoorik ga mezelf nooit meer zo’n kluif van 40 nummers in 1x aan doen
Ik ga voor de Full Monty juist omdat iedereen zo enthousiast is. En omdat de man nu al aanstekelijk overkomt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry allen ik ga hierna weer ontooic beloofd maar Pisces beloof me één ding: schrijf Finland niet na tien seconden af eventueel maar ONDERGA DE HELE BELEVING.En kijk naar de live uitvoering van hun voorronde en niet de clip!
Ben zo benieuwd naar wat jij vindt straks!
Indien aanwezig wel ja!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga voor de Full Monty juist omdat iedereen zo enthousiast is. En omdat de man nu al aanstekelijk overkomt.![]()
Moet ik van alles voor de live versies gaan? Ik denk het wel.
Dat is wat ik ook net wilde zeggen ja. De reacties uit het buitenland gaan echt alle kanten op.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef molloot200 het volgende:
De Twitter reacties qua voorspelling gaan ook echt van “no way this is going to NQ” naar “certain NQ”
En dat is ook hoe ik me erover voel. Welke kant dit op gaat vallen qua kwalificeren, geeeeeen idee.
Ik heb 106 nummers aangehoord die meededen aan San Marino NF dit jaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik deed dat eigenlijk ook altijd, maar besloot nu eens wat eerder te luisteren naar alles dat bekend is. En dan ben je met 20 nummers luisteren toch ook al lang genoeg bezig hoorik ga mezelf nooit meer zo’n kluif van 40 nummers in 1x aan doen
Jaaaaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb 106 nummers aangehoord die meededen aan San Marino NF dit jaar
Naar de finale, dit kan niet meer mis, dit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef molloot200 het volgende:
De Twitter reacties qua voorspelling gaan ook echt van “no way this is going to NQ” naar “certain NQ”
En dat is ook hoe ik me erover voel. Welke kant dit op gaat vallen qua kwalificeren, geeeeeen idee.
We zullen het zien tijdens de repetit…. OH NEE.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef molloot200 het volgende:
Mooi om te horenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:57 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik ben helemaal verbaasd over de reacties hier…!
Tijdens de eerste keer luisteren moest ik serieus huilen (dat heb ik niet vaak bij een ‘nieuw’ nummer). Ik vind de stemmen prachtig bij elkaar, de tekst raakt me diep (misschien omdat het aansluit bij hoe ik me momenteel voel) en ik denk dat het prachtig neergezet kan worden live.
Dus ik kwam hier meehyperen met jullie…en kom erachter dat ik in mijn eentje sta te wapperen![]()
![]()
Dit gaat helemaal goedkomen hoor! Het wordt prachtig in mei
Ik heb dat ook hoor. Bij mij overheerst nu nog wel teleurstelling maar ik zie genoeg wisselende reacties, kan er alleen nog niet op gerustgesteld worden. Ik zou alleen willen dat ik er meer bij voelde.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
De reacties onder deze Tweet bijvoorbeeld zijn weer echt heel positief.
Idk het gaat zo alle kanten op, ik weet het ook niet meer mensen
Voor de ballad liefhebbers is het ook wel echt een grote kans dat dit hét nummer is in de hele semi natuurlijk.
Idk idk ik weet het niet, ik heb gewoon nog nooit zo’n vreemd gevoel gehad bij de Nederlandse inzending? Gewoon indifference, geen idee hebben, alles
Nee hoor ik Wapper met je mee!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:57 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik ben helemaal verbaasd over de reacties hier…!
Tijdens de eerste keer luisteren moest ik serieus huilen (dat heb ik niet vaak bij een ‘nieuw’ nummer). Ik vind de stemmen prachtig bij elkaar, de tekst raakt me diep (misschien omdat het aansluit bij hoe ik me momenteel voel) en ik denk dat het prachtig neergezet kan worden live.
Dus ik kwam hier meehyperen met jullie…en kom erachter dat ik in mijn eentje sta te wapperen![]()
![]()
Dit gaat helemaal goedkomen hoor! Het wordt prachtig in mei
Ja dat heb ik ook, ik voel er eigenlijk niets bij en het wordt ook niet echt beter. Ook niet als ik denk aan wat ik ervan zou vinden als een ander land dit had gestuurd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
De reacties onder deze Tweet bijvoorbeeld zijn weer echt heel positief.
Idk het gaat zo alle kanten op, ik weet het ook niet meer mensen
Voor de ballad liefhebbers is het ook wel echt een grote kans dat dit hét nummer is in de hele semi natuurlijk.
Idk idk ik weet het niet, ik heb gewoon nog nooit zo’n vreemd gevoel gehad bij de Nederlandse inzending? Gewoon indifference, geen idee hebben, alles
Dat is waar ik dan nog een beetje op hoop. Wat dat betreft ook wel prima om nu nog niet hoog te staan in de lijstjes en dan hopelijk straks te verrassen. Maar het blijft verder niet mijn lied. Dus op dit moment maakt het me niet uit of we de finale halen of niet. Zoals iemand anders ook al schreef; misschien wel een goede wake up call om het eens over een andere boeg te gooien. Ik begin deze moody liedjes ook wel een beetje zat te worden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:02 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk wil ik alles overslaan qua reactievideo's en gewoon meteen nu door naar de eerste repetitiebeelden en dat ze dan een CATSje blijken te doen.
Zo jammer dat we dit keer het niet meer direct weten. Was me al aan het verheugen op dat geloer naar een streamquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:02 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk wil ik alles overslaan qua reactievideo's en gewoon meteen nu door naar de eerste repetitiebeelden en dat ze dan een CATSje blijken te doen.
Ja irritant he.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:12 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Zo jammer dat we dit keer het niet meer direct weten. Was me al aan het verheugen op dat geloer naar een stream
Verrassend van de Volkskrant. Het is wachten tot ze alles wat modern klinkt weer gaan afkraken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:16 schreef Toposcoupe het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)n-laurence~b51febe5/
4 sterren van de Volkskrant: "Nederland doet weer eens mee met een duet en naar dinsdagavond is gebleken een op alle fronten innemend zangkoppel."
Mee eens, het is wel een groeier. En dat is op een ESF niet zo negatief als vaak geroepen wordt, want de echte fans van het genre herkennen die kwaliteit de eerste keer ook wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:14 schreef Arizona het volgende:
Ik heb het nog een keer geluisterd en ben toch iets positiever nuVond het leuker dan de eerste keer!
Met een toffe staging kan dit echt wat worden. Als ze apart staan (zoals hier al eerder werd benoemd) maar dat je ze met camerawerk, net als in de clip, in elkaar over laat gaan. Dion zit op de stoel en hetvolgende shot is dat Mia in dezelfde positie. Zoiets lijkt me wel wat
Nope. Niet zoals CHA! CHA CHA CHA CHA!quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:25 schreef Greys het volgende:
Even heel eerlijk: kon iemand het hier nog neuriën na de eerste keer luisteren? Ik heb het één keer gehoord maar er is niets blijven hangen en dat vind ik dus een beetje eng als mensen er straks na 1 keer luisteren op moeten stemmen.
Glijdt iedereen niet weg bij Dion?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:31 schreef Cyan9 het volgende:
Het is echt bizar hoe ver je naar beneden moet scrollen voor je een negatieve reactie tegenkomt op YouTube.
Ik krijg Netta vibes, nergens op gebaseerd, puur door repeterende woordjes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nope. Niet zoals CHA! CHA CHA CHA CHA!
Maar nu na de twééde keer wel![]()
Oh ik giechel want je weet nog niet wat je te wachten staat.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg Netta vibes, nergens op gebaseerd, puur door repeterende woordjes.
Lekker toch.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:31 schreef Cyan9 het volgende:
Het is echt bizar hoe ver je naar beneden moet scrollen voor je een negatieve reactie tegenkomt op YouTube.
Duurt het nog weken voordat alles binnen is? Anders ga ik misschien eerder kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik giechel want je weet nog niet wat je te wachten staat.![]()
Dat klinkt als een standaard woensdagavond.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker toch.![]()
Ik moet het nog voor de tweede keer luisteren maar zit nu nog naar Serviërs met kreeften als telefoon te kijken.
Over twee weken moeten alle nummers wel binnen zijn als het goed is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Duurt het nog weken voordat alles binnen is? Anders ga ik misschien eerder kijken.
Ik wil dat je nu kijkt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Duurt het nog weken voordat alles binnen is? Anders ga ik misschien eerder kijken.
Dat Goodbye-gedeelte aan het einde.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:25 schreef Greys het volgende:
Even heel eerlijk: kon iemand het hier nog neuriën na de eerste keer luisteren? Ik heb het één keer gehoord maar er is niets blijven hangen en dat vind ik dus een beetje eng als mensen er straks na 1 keer luisteren op moeten stemmen.
Dat is wel erg lang. Zelfs voor iemand met veel geduld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Over twee weken moeten alle nummers wel binnen zijn als het goed is.
Oké, doodstille kamer en focus genoteerd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil dat je nu kijkt.
Enige nadeel is dat je daarna “die eerste keer Cha cha cha” niet meer gaat ervaren dus je moet het moment wel echt kunnen pakken.
Ik ga vanaf nu non stop F5-en in het Finland topic.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké, doodstille kamer en focus genoteerd.
Ik ben aan het bijkomen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu non stop F5-en in het Finland topic.
Ik had het begin gemist en hoorde dat net pas en zou Dion nog steeds graag alleen sturen. Na morgen beloof ik dit niet meer te zeggen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:20 schreef grazz het volgende:
Gisteravond nog gepost dat ik morgen zin had in het kijken naar reactie video's. Nou. Niet dus.![]()
Ik hoop eigenlijk nog wel op een live versie deze week. Daar ben ik dan nog wel nieuwsgierig naar. Hoe klinken ze live? Hoe is de chemie tijdens dit lied? Is dat dan al te zien? Kunnen we ineens toch gaan hyperen omdat we een geweldige stageshow zien, net als vorig jaar bij S10 in Matthijs Gaat niet Door, en daar dan wekenlang op kunnen teren.
Ik denk juist dat dit de Top 10 wel gaat halen, puur omdat het een van de weinige ballads is, laat staan vrouw/man duet. Daar is in ESF-land altijd stemvolk voor te vinden. Zeker als het memorabel gestaged gaat worden, en daar vertrouw ik wel op bij Duncan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:34 schreef H_T het volgende:
Net voor het eerst gehoord. Top 10 gaat lastig worden vrees ik
Moet geweest zijn nadat ze dit nummer hebben gekozenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:48 schreef Greys het volgende:
Wanneer werd ook alweer bekend ongeveer dat de semi's televote only werden ineens, weet iemand dat nog?
Even opgezocht, 22 novemberquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:48 schreef Greys het volgende:
Wanneer werd ook alweer bekend ongeveer dat de semi's televote only werden ineens, weet iemand dat nog?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:55 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Moet geweest zijn nadat ze dit nummer hebben gekozen
Dank je!quote:
Zwitserland wordt misschien wel ballad, net als Portugal. Azerbaijan nog vraagteken. De rest is uptempo.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:08 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik zie dit niet winnen van bijvoorbeeld Zweden, die blijft wel in 1 keer hangen. Als we inderdaad geen concurrentie hebben met andere ballads in de semi dan gaan we wel door, maar of het in de finale een top 10 wordt...
Als dat niet het geval is gewoon weer 11e worden, zijn we goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |