Zullen we haar naar huis sturen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:04 schreef Document1 het volgende:
Mag ik hier reageren op dat nummer? Afgezet nadat zij begon te zingen.
Ik ben heeeeeeel benieuwd naar Finland.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna! Feyenoord draagt roze dus het is Cha Cha Chaaaaa van Finland.(En Italië is m'n nr 2 maar die kan nog/weer 1 worden als hij dat lied houdt en afhankelijk van de ESF uitvoering.
)
Maar dan komt Käärijä met zijn staging om zichzelf weer naar je #1 te cha cha cha’enquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna! Feyenoord draagt roze dus het is Cha Cha Chaaaaa van Finland.(En Italië is m'n nr 2 maar die kan nog/weer 1 worden als hij dat lied houdt en afhankelijk van de ESF uitvoering.
)
Ik deed dat eigenlijk ook altijd, maar besloot nu eens wat eerder te luisteren naar alles dat bekend is. En dan ben je met 20 nummers luisteren toch ook al lang genoeg bezig hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeel benieuwd naar Finland.Soms komen kleine stukjes voorbij in programma’s maar ik kan er nog niks van maken dus erg nieuwsgierig. Als alles straks bekend is ga ik de hele reis van liedjes maken.
Sorry allen ik ga hierna weer ontopic beloofd maar Pisces beloof me één ding: schrijf Finland niet na tien seconden af eventueel maar ONDERGA DE HELE BELEVING.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeel benieuwd naar Finland.Soms komen kleine stukjes voorbij in programma’s maar ik kan er nog niks van maken dus erg nieuwsgierig. Als alles straks bekend is ga ik de hele reis van liedjes maken.
Ja, dat is idd een kluif. Ik maak er tijd voor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik deed dat eigenlijk ook altijd, maar besloot nu eens wat eerder te luisteren naar alles dat bekend is. En dan ben je met 20 nummers luisteren toch ook al lang genoeg bezig hoorik ga mezelf nooit meer zo’n kluif van 40 nummers in 1x aan doen
Ik ga voor de Full Monty juist omdat iedereen zo enthousiast is. En omdat de man nu al aanstekelijk overkomt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry allen ik ga hierna weer ontooic beloofd maar Pisces beloof me één ding: schrijf Finland niet na tien seconden af eventueel maar ONDERGA DE HELE BELEVING.En kijk naar de live uitvoering van hun voorronde en niet de clip!
Ben zo benieuwd naar wat jij vindt straks!
Indien aanwezig wel ja!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga voor de Full Monty juist omdat iedereen zo enthousiast is. En omdat de man nu al aanstekelijk overkomt.![]()
Moet ik van alles voor de live versies gaan? Ik denk het wel.
Dat is wat ik ook net wilde zeggen ja. De reacties uit het buitenland gaan echt alle kanten op.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef molloot200 het volgende:
De Twitter reacties qua voorspelling gaan ook echt van “no way this is going to NQ” naar “certain NQ”
En dat is ook hoe ik me erover voel. Welke kant dit op gaat vallen qua kwalificeren, geeeeeen idee.
Ik heb 106 nummers aangehoord die meededen aan San Marino NF dit jaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik deed dat eigenlijk ook altijd, maar besloot nu eens wat eerder te luisteren naar alles dat bekend is. En dan ben je met 20 nummers luisteren toch ook al lang genoeg bezig hoorik ga mezelf nooit meer zo’n kluif van 40 nummers in 1x aan doen
Jaaaaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb 106 nummers aangehoord die meededen aan San Marino NF dit jaar
Naar de finale, dit kan niet meer mis, dit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef molloot200 het volgende:
De Twitter reacties qua voorspelling gaan ook echt van “no way this is going to NQ” naar “certain NQ”
En dat is ook hoe ik me erover voel. Welke kant dit op gaat vallen qua kwalificeren, geeeeeen idee.
We zullen het zien tijdens de repetit…. OH NEE.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef molloot200 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |