Ik heb het wel, maar heb 'm op F1tv commentaar gezet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Ligt het aan mij of heeft F1 TV (weer) geen Nederlands commentaar?
En komt dat dan morgen bij de race wel of komt het weer pas later in het seizoen?
En waarom zou er geen Nederlands commentaar meer bij zitten? Vorig jaar was 't er toch ook?
Oh wacht, ik moest eerst de internationale stream aanklikkenquote:
Als je hier je plezier uithaalt ben je wel erg vreemd bezig.quote:
Nog even en hij heeft er meer dan Alonso.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:17 schreef SiGNe het volgende:
21e pole van Max, heeft er nu meer dan Bottas.
En Jos is ook jarig dus erg leuk verjaardagskado
gewoon een midfield driverquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je hier je plezier uithaalt ben je wel erg vreemd bezig.
We leren allemaalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh wacht, ik moest eerst de internationale stream aanklikken![]()
't is alweer een paar maanden geleden dat ik voor het laatst keek
https://www.ad.nl/formule(...)-deze-site~a5dce515/quote:Radiorechten Formule 1 vanaf dit seizoen bij Viaplay, kwalificatie en race live te beluisteren via deze site
De Nederlandse radiorechten van de Formule 1 liggen vanaf dit seizoen bij Viaplay. De streamingdienst neemt de rechten over van Olav Mol's Grand Prix Radio. Dit jaar is het commentaar van Melroy Heemskerk en Nelson Valkenburg tijdens alle racesessies live te beluisteren via de digitale platformen van deze site.
[...]
Dus eigenlijk gewoon een reden om dan niet naar het AD te gaan en blij zijn met F1 TV Pro.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:00 schreef Sally het volgende:
[Voor de liefhebber] Mogelijk al besproken, maar in het licht van het radiocommentaar van Olav Mol van GPRadio, waarvan nu ViaPlay de rechten had weggekocht: Radiocommentaar via website Algemeen Dagblad
[..]
https://www.ad.nl/formule(...)-deze-site~a5dce515/
[edit: het stond blijkbaar (al) op 1 maart in het Viaplay-topic op het forum. Dan maar hier ook, voor de liefhebber van een Nederlandstalige stream...? /edit]
-------
Kwam het tegen in de reacties onder het FP-bericht van Danny:
Viaplay wil gpradio blokkeren, Mol wijkt uit naar België
Waarom zou dat raar zijn?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:09 schreef Nattekat het volgende:
GP Radio heeft naar het schijnt alleen een geoblock op Nederland
Als iemand een leuke workaround kan vinden die niet de aanschaf van een VPN betreft, ik heb interesse
Omdat je in bijvoorbeeld een Duitsland nog steeds GPR kan luisteren, terwijl de rechten daar toch echt niet gelden.quote:
Minder waarschijnlijk dat daar (veel) mensen willen afstemmen op GPR toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je in bijvoorbeeld een Duitsland nog steeds GPR kan luisteren, terwijl de rechten daar toch echt niet gelden.
Geen Nederlands taalgebiedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je in bijvoorbeeld een Duitsland nog steeds GPR kan luisteren, terwijl de rechten daar toch echt niet gelden.
"radiocommentaar"...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:00 schreef Sally het volgende:
[Voor de liefhebber] Mogelijk al besproken, maar in het licht van het radiocommentaar van Olav Mol van GPRadio, waarvan nu ViaPlay de rechten had weggekocht: Radiocommentaar via website Algemeen Dagblad
[..]
Ook goedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
"radiocommentaar"...
gewoon de audio van de stream-uitzending.
Maar wilde niet de-zoveelste-afkraker zijn van Viapleequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon een reden om dan niet naar het AD te gaan en blij zijn met F1 TV Pro.
Uit andere topic:quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
VPN gevonden, groetjes uit de VS
Nu nog een manier vinden om alleen GPR over de VPN te laten gaan.
Helpt dit?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:20 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
- http://gpradio.hole1988.nl/
- https://grandprixradio.nl/radio-luisteren/gpr-met-live-commentaar
Of de Grand Prix Radio app
Helaas heb je in alle gevallen een VPN nodig. Het maakt niet uit met welk land je verbindt, als het maar níet Nederland is. Gelukkig is een gratis VPN makkelijk te vinden.
Wat moet dat helpen precies? Het feit dat ik een VPN heb betekent al dat ik prima zit momenteelquote:
Euh. Ja, of nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat moet dat helpen precies? Het feit dat ik een VPN heb betekent al dat ik prima zit momenteel
Ik zeg dat ik al een oplossing heb, jij komt daarop volgend met een post die daar niet bij past, hoe moet ik daar anders op reageren?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Euh. Ja, of nee.
Ik ga voor jou ook echt geen moeite meer doen om iets op te zoeken en te kopieren/plakken.
Sorry. Not sorry.
(edit: crew op de block zetten kan/mag niet, wah? )
Zie F1-Feedback.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik al een oplossing heb, jij komt daarop volgend met een post die daar niet bij past, hoe moet ik daar anders op reageren?
Zonder VPN wordt lastig, maar je hoeft niet altijd te betalen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:09 schreef Nattekat het volgende:
GP Radio heeft naar het schijnt alleen een geoblock op Nederland
Als iemand een leuke workaround kan vinden die niet de aanschaf van een VPN betreft, ik heb interesse
Wat een gezeik. Moge dat Viaplay maar heel veel marktaandeel verliezen als de jaarabo's verlopen zijn.quote:
ik gun jou elke dag commentaar van Melroyquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Moge dat Viaplay maar heel veel marktaandeel verliezen als de jaarabo's verlopen zijn.
Ik luister nog liever naar Sky. Het was vorig seizoen zelfs zo erg dat ik richting het einde met oortjes in bij iemand anders (die het gewoon vertikt om GPR te syncen) F1 zat te kijken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik gun jou elke dag commentaar van Melroy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |