quote:
Leuk. Maar inderdaad mij te vroeg. ESPN open kanaal?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:05 schreef borisz het volgende:
Voor Golfer en andere honkballiefhebbers
SPT / World Baseball Classic 2023 #1 If it ain't Dutch it ain't much!
Wordt wo en do volgende week wel vroeg opstaan. Za en Zo is beter te doen.
Zondag niet. Rest vd week wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Maar inderdaad mij te vroeg. ESPN open kanaal?
F1quote:
Random privé of zakelijk als je mensen aan de telefoon hebt. Sommige zijn echt zo slecht in kwaliteit. Sorry ik moest gewoon even klagen.quote:
Ik las de uitslag net. Lag in bed. Dit is wel heel triest.quote:
Verdrietig.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Snik.
Voor de oer-VBL-users was ze een grote bekende.
GC / just me is overleden
Ja, volgens mij was zij daar ook bij.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:12 schreef manny het volgende:
Verdrietig.
Als we het dan hebben over herinneringen ophalen: Heb een positieve associatie bij haar naam, maar het blijft klok en klepel en ik twijfel een beetje of ik haar ontmoet heb of niet. Kun jij je toevallig herinneren of ze mee was naar een VBL meet in Utrecht bij die Ierse pub. We praten over tijden met namen als Pascal Heister en Dutchgooner. Ik meen dat jij daar ook was.
Ja daar was ze bij. 'BJOROOOOOOOOO!' Ik weet het omdat ik haar toen aan de telefoon heb gehad.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:12 schreef manny het volgende:
[..]
Verdrietig.
Als we het dan hebben over herinneringen ophalen: Heb een positieve associatie bij haar naam, maar het blijft klok en klepel en ik twijfel een beetje of ik haar ontmoet heb of niet. Kun jij je toevallig herinneren of ze mee was naar een VBL meet in Utrecht bij die Ierse pub. We praten over tijden met namen als Pascal Heister en Dutchgooner. Ik meen dat jij daar ook was.
Ah. Ok. Dan heb ik een beeld er bij. Nou, verdrietig.quote:
Blues in VBL / VBL Meeting 25 September in Utrecht (deel 2)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:50 schreef tong80 het volgende:
Ja daar was ze bij. 'BJOROOOOOOOOO!' Ik weet het omdat ik haar toen aan de telefoon heb gehad.
Rip.
Met Bjooooorooooooooquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Blues in VBL / VBL Meeting 25 September in Utrecht (deel 2)
Net PascalHeister, Bjoro, Remlof en Againzender op de hoogte gebracht.quote:
Als je nog zijn contactgegevens hebt wil je dan ook Doc op de hoogte brengen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:55 schreef tong80 het volgende:
Net PascalHeister, Bjoro, Remlof en Againzender op de hoogte gebracht.
Heb ik ook al ge-apptquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je nog zijn contactgegevens hebt wil je dan ook Doc op de hoogte brengen?
quote:
waarvoor dank.... dat was wel even schrikkenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net PascalHeister, Bjoro, Remlof en Againzender op de hoogte gebracht.
Ze was ook bij de eerste in 2001 - toen VBL nog geen VBL was maar er wel VBL meet was (FA Cup finale LFC - Arsenal)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:44 schreef golfer het volgende:
Bij de eerste VBL-meet (17-05-2003) in Utrecht was just me niet aanwezig:
VBL / 17 mei: VBL-meeting
Bij de meet op 25-09-2004 was just me wel aanwezig:
VBL / VBL Meeting 25 September in Utrecht (deel 2)
Die is niet meer terug te vinden omdat er destijds (april-mei 2001) een grote crash was en er duizenden posts zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:17 schreef Doc het volgende:
Ze was ook bij de eerste in 2001 - toen VBL nog geen VBL was maar er wel VBL meet was (FA Cup finale LFC - Arsenal)
Hé brother. Heb je me gisteren gebeld ?quote:
Klopt. Ik alleen al meer dan 1000.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is niet meer terug te vinden omdat er destijds (april-mei 2001) een grote crash was en er duizenden posts zijn verdwenen.
Ook bij de 2e VBL-meet in januari 2004 was JM aanwezig. 2 dagen na haar ooglidcorrectie-operatie:quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:17 schreef Doc het volgende:
Ze was ook bij de eerste in 2001 - toen VBL nog geen VBL was maar er wel VBL meet was (FA Cup finale LFC - Arsenal)
Hardop zitten lachen om de Hools vlak voor die meet, the one where just me haar 'luikjes had gelift' en ErikT een klein feestje had VBL / [Hools] Hét VBL-café #215: Luikjes Liften.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook bij de 2e VBL-meet in januari 2004 was JM aanwezig. 2 dagen na haar ooglidcorrectie-operatie:
VBL / De 2e-VBL meeting,10 januari 2004 Deel 4
quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Hardop zitten lachen om de Hools vlak voor die meet, the one where just me haar 'luikjes had gelift' en ErikT een klein feestje had VBL / [Hools] Hét VBL-café #215: Luikjes Liften.
Hé brother. Ik lurk nog steeds op WZV. Mooie berichten over EW de laatste paar keer.quote:
Krijg het er nostalgisch warm van.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:00 schreef MatthijsDJ het volgende:
Sjezus, lijkt wel of Hools van +/- 2000 in ere hersteld is...
Zaaaalig om na te lezenquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hardop zitten lachen om de Hools vlak voor die meet, the one where just me haar 'luikjes had gelift' en ErikT een klein feestje had VBL / [Hools] Hét VBL-café #215: Luikjes Liften.
Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:09 schreef manny het volgende:
We worre oud. Of laat ik voor mezelf spreken: ik word oud.
Dat is een van de reden waarom ik niet mijn vorige account weer ben gaan gebruiken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:09 schreef manny het volgende:
We worre oud. Of laat ik voor mezelf spreken: ik word oud.
Hehe. Denk dat veel users niet direct met heel veel trots terugkijken om een aantal "discussies" waarin iedereen wel eens is beland op FOK!.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is een van de reden waarom ik niet mijn vorige account weer ben gaan gebruiken.
Wat een puberale idioot/rebel was ik toen... Rebel ben ik gebleven volgens mijn psych maar wel op totaal andere onderwerpen... Maar wel een rebel met inmiddels 3 koters...
Wie was je?quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is een van de reden waarom ik niet mijn vorige account weer ben gaan gebruiken.
Wat een puberale idioot/rebel was ik toen... Rebel ben ik gebleven volgens mijn psych maar wel op totaal andere onderwerpen... Maar wel een rebel met inmiddels 3 koters...
Watmooi.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:18 schreef borisz het volgende:
Op de oude middelbare school van mijn broertje is de conciërge overleden. Hij is 96 (!) geworden. Ondanks zijn pensioen is hij nooit weggegaan. Vandaag ging de stoet nog één keer langs de school.
Mooi zegquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:18 schreef borisz het volgende:
Op de oude middelbare school van mijn broertje is de conciërge overleden. Hij is 96 (!) geworden. Ondanks zijn pensioen is hij nooit weggegaan. Vandaag ging de stoet nog één keer langs de school.
MrDoegewoon in VBL / [Hools] Hét VBL-Café # 453 Pleisters voor de op de neuzenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
@:Ajaxno1 en later schijnbaar nog onder @:MrDoegewoon gepost.
Wat ? Wat ?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:08 schreef borisz het volgende:
Trieste dag in Engeland dat de BBC buigt voor (extreem)-rechts.
Tja. Mwa. Weet hier te weinig van om er wat zinnigs over te zeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Borisz hier op doelt:
https://www.theguardian.c(...)twing-backlash-fears
Die heb ik gemist. Vertel?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:15 schreef borisz het volgende:
En de Beeb buigt voor de Tories in zake Gary Lineker
Intussen al zelf ook gevonden bij de NOS:quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:36 schreef borisz het volgende:
https://www.theguardian.c(...)match-of-the-day-bbc
Al die oude niet meer (onder die naam) actieve usersquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:31 schreef Blues het volgende:
[..]
MrDoegewoon in VBL / [Hools] Hét VBL-Café # 453 Pleisters voor de op de neuzen
20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al die oude niet meer (onder die naam) actieve users![]()
Goeieavond.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En helemaal een goedenavond
[ link | afbeelding ]
U riep ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja daar was ze bij. 'BJOROOOOOOOOO!' Ik weet het omdat ik haar toen aan de telefoon heb gehad.
Rip.
WB!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:12 schreef Bjoro het volgende:
U riep ?
Wat een verschrikkelijk nieuws over JustMe 😢
Die stond lachend met broer op Twitter.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:49 schreef borisz het volgende:
Benieuwd hoe het is met de Kinderboekenrecensent.
Kan ik me dus helemaal niet meer heugen haha. Kwam die mrdoegewoon user bij toeval tegen toen ik nog wat andere oudere users aan het bekijken was...quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:31 schreef Blues het volgende:
[..]
MrDoegewoon in VBL / [Hools] Hét VBL-Café # 453 Pleisters voor de op de neuzen
Gekeken.quote:
Nou nog zijn naam goed leren schrijven.quote:
Well, that escalated quickly. En goed dat de beste man support krijgt van zijn collega's en ook de sporters.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Intussen al zelf ook gevonden bij de NOS:
https://nos.nl/artikel/24(...)et-brits-asielbeleid
Dat NWS topic staat er ook vol mee, zo lastig is het toch nietquote:Op zondag 12 maart 2023 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou nog zijn naam goed leren schrijven.
SCH doet het goed met Jaap leest e.d.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:49 schreef borisz het volgende:
Benieuwd hoe het is met de Kinderboekenrecensent.
Je bedoelt spellen?quote:Op zondag 12 maart 2023 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou nog zijn naam goed leren schrijven.
In 2020 is deze podcastreeks gemaakt.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Gekeken.
Echt precies ook de gebaren erbij die de VK beschreef![]()
Zo jammer dat Ischa er niet meer is
Iedere dinsdag een Uur Ischa. Vaste prik.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:14 schreef borisz het volgende:
[..]
In 2020 is deze podcastreeks gemaakt.
https://www.vpro.nl/progr(...)cha-op-de-radio.html
Als je nog even wil luisteren.
En daarnaast is het heerlijk op YT aan te slingeren idd. Al is Ischa eigenlijk voor mijn tijd..
Zal eenmalig zijn, vrees ik. Of in dit geval tweemalig 😂quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
WB!
Nog meer ouwetjes die komen opdagen?
quote:Op maandag 13 maart 2023 17:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Zal eenmalig zijn, vrees ik. Of in dit geval tweemalig 😂
BJOROOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 13 maart 2023 17:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:19 schreef borisz het volgende:
Jeuj WK2026 krijgt 12 groepen van 4 en een KO32. Kortom 24 extra wedstrijden in de groepsfase en 16 in de KO-fase.
Van 64 naar 104 wedstrijden.
Een WK van 40 dagenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:19 schreef borisz het volgende:
Jeuj WK2026 krijgt 12 groepen van 4 en een KO32. Kortom 24 extra wedstrijden in de groepsfase en 16 in de KO-fase.
BJOROOOOOOOOquote:Op maandag 13 maart 2023 17:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Commerciële waanzin.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:19 schreef borisz het volgende:
Dat wordt een feestje hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Goedemorgen
[ link | afbeelding ]
Klaar voor het voorjaar
Geld meer geld!!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:09 schreef borisz het volgende:
Vanaf 2025 dus ook een clubWK met 32 clubs, vierjaarlijks.
Maar er blijft een jaarlijks clubtoernooi met de continentale kampioenen.
WKbid Spanje/Portugal 2030 uitgebreid met Marokko.
Nee.quote:
Netjes gedaan hoor. En idem voor onze vrinden uit Alkmaar.quote:
In ?quote:
Amsterdam. Tov de Westerkerk. Tenminste nog een ouwe bruine kroeg waar het gezellig druk was.quote:
Je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 07:05 schreef manny het volgende:
Ontzettend triest trouwens hoe die campagne mbt seksuele voorlichting gekaapt wordt door onderbuik tweets / reacties van, sorry voor de term, "domrechts". Beetje in de lijn van Monique Smit en de kinderboekenschrijver.
Waar in hemelsnaam loop ik me nou weer druk over te maken. Laat gaan, laat gaan.
Tot zover mijn ochtendtherapie.
Ik zat echt met schaamte naar dat debat te kijken dinsdag, was ook erg ongemakkelijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 07:05 schreef manny het volgende:
Ontzettend triest trouwens hoe die campagne mbt seksuele voorlichting gekaapt wordt door onderbuik tweets / reacties van, sorry voor de term, "domrechts". Beetje in de lijn van Monique Smit en de kinderboekenschrijver.
Waar in hemelsnaam loop ik me nou weer druk over te maken. Laat gaan, laat gaan.
Tot zover mijn ochtendtherapie.
Kikkerbilletjes lijken mij wel lekker.quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:05 schreef borisz het volgende:
Hartelijk Schoonenberg! 75 jaar geleden werd op het gemeentelijk Sportpark de eerste wedstrijd gespeeld tussen VSV en Stormvogels.
Schoonenberg was ooit een landgoed zoals we die zoveel hebben in de regio. Rijke Amsterdammers met een zomerhuisje. Later werd het een gekkenhuis, toen en hele tijd niets. De Duitsers hebben het gebruikt en nu al 75 jaar het gemeentelijke sportpark waar onder andere Telstar op voetbalt
Ik weet niet hoe en of Dubai dit verlies kan gaan verwerken. Verschrikkelijk.quote:
Ik werk in april, mei en juni maar 1x op vrijdag. Voor de rest 3 of 4 daagse werkweken.quote:
Werken wordt overschat. Dat moet in je aard liggen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik werk in april, mei en juni maar 1x op vrijdag. Voor de rest 3 of 4 daagse werkweken.. Ik zou er aan kunnen wennen
Combo overwerk, goed plannen, de lange weekenden en vakantie laatste weken juni.
Een week te vroeg.quote:
Met dank aan de leegloper van Wout.quote:
En je komt niet effe langs ?quote:Op maandag 10 april 2023 14:52 schreef borisz het volgende:
In de Bommelerwaard vandaag.
Rondje Woudrichem en Slot Loevestein.
Dat was het nietquote:
Te triestquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:05 schreef borisz het volgende:
De leegloop gaat door. Vanenburg weg bij Ajax.
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:21 schreef borisz het volgende:
Moeders had weer eens een lintje aangevraagd voor een iemand en gekregen..
Ze mag er inmiddels zelf één krijgen van al die aanvragen
Ook oude buurvrouw kreeg een lintje. Dat was ook leuk om te zien. In beide gevallen zeer verdiend.
Ha ha ha. Leuk. Mijn moeke verdient er ook één.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:21 schreef borisz het volgende:
Moeders had weer eens een lintje aangevraagd voor een iemand en gekregen..
Ze mag er inmiddels zelf één krijgen van al die aanvragen
Ook oude buurvrouw kreeg een lintje. Dat was ook leuk om te zien. In beide gevallen zeer verdiend.
Al 22 jaar eerst op 30-4 en tegenwoordig op 27-4 is dat mijn motto en aangepaste usericon.quote:
Wees er trots op. Golfer in het verzet. Ha ha haquote:Op donderdag 27 april 2023 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Al 22 jaar eerst op 30-4 en tegenwoordig op 27-4 is dat mijn motto en aangepaste usericon.
Het is golfer.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:12 schreef tong80 het volgende:
Wees er trots op. Golfer in het verzet.
Blijf strompelen.quote:
Beterschap.quote:
Nee. Vertel?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:04 schreef borisz het volgende:
Kijken we naar het snooker?
Wat een wedstrijd.
https://sporza.be/nl/2023(...)cible~1682582540183/quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2023(...)cible~1682582540183/
Luca Brecel van 5-14 achter alsnog door naar de finale van het WK. 17-15.
Zal ik missen, want dan onderweg naar https://www.ziggodome.nl/event/6431288258/queen-must-go-onquote:
+ ÉÉn groot volksfeest in Napels bij deze standquote:
Ga straks Queen must go on! Als bezoeker. Niet werken deze keerquote:Op zondag 30 april 2023 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
+ ÉÉn groot volksfeest in Napels bij deze stand
en een minuut later is het weer anders![]()
quote:Op zondag 30 april 2023 16:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Ga straks Queen must go on! Als bezoeker. Niet werken deze keer
quote:Op zondag 30 april 2023 16:47 schreef Ole het volgende:
Ga straks Queen must go on! Als bezoeker. Niet werken deze keer
Waar zit/sta jij?quote:Op zondag 30 april 2023 11:34 schreef golfer het volgende:
Zal ik missen, want dan onderweg naar https://www.ziggodome.nl/event/6431288258/queen-must-go-on
2e ring. Kan ook op eerste komen. En hoop einde show in de zaal via collega'squote:
Tweede ring vak 208.quote:
smakelijk!quote:Op zondag 30 april 2023 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Tweede ring vak 208.
We zwaaien straks wel even naar je.![]()
Gaan nu eerst even onderweg naar een hapje bij Asian Kitchen op de Arena boulevard.
Je mist niks. Iedere valse klank daar zal nog beter zijn dan iedere minuut bij Ajax - PSVquote:Op zondag 30 april 2023 11:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik missen, want dan onderweg naar https://www.ziggodome.nl/event/6431288258/queen-must-go-on
Ik heb het live-blog gevolgd t/m de laatste strafschop.quote:Op zondag 30 april 2023 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]Je mist niks. Iedere valse klank daar zal nog beter zijn dan iedere minuut bij Ajax - PSV
Ze waren goed, hè?quote:
Ik las het vanmorgen. Leuk voor die jongen.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:23 schreef borisz het volgende:
Wat een finale en wat een WK Snooker. Het was een prachteditie.
Ik was met mijn huisgenoot die muzikant (conservatorium), zanger, en ook geluidstechnicus is. Die kijkt er wel op andere manier naar (zoals ik naar presentaties/ docenten kijk) Het was geweldig! Techniek ging beetje mis soms, maar dat is niet zo raar.quote:Op zondag 30 april 2023 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze waren goed, hè?
Hoogtepunt voor ons was Barcelona met Francis van Broekhuizen. Kippenvel en tranen.
Dat lijkt verdacht veel op een feestje van de torcida van Hajdukquote:
Jammer voor jou.quote:
quote:
Daarom krijgen ze ook nooit mijn stem.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:50 schreef borisz het volgende:
Dat was weer een leuk D66congres
En helaas voor Golfer wonnen de Oranjegezinden.
Hun referendum weerhoudt me.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom krijgen ze ook nooit mijn stem.
Ik streep in ieder geval altijd weg:quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom krijgen ze ook nooit mijn stem.
Als het kan is het nu wel. Daarna bij City stoppen en voor Ajax tekenen.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:57 schreef manny het volgende:
En zelfs als Pep de CL wint, dan is dat toch ook dankzij het kwaad dat City gefinancierd heeft.
Wat een legende was dat.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:52 schreef borisz het volgende:
Dit weekend Dolye Brunson op 89-jarige leeftijd overleden.
Had afgelopen uur een hoop flashbacks naar de periode '2003-2013'.
Toen ik zelf veel poker speelde en keek. Texas Dolly is de Godfather van het poker
Doe de groetjes aan de Kozakken boy.quote:Op donderdag 18 mei 2023 06:56 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo de laatste 27km van het Waterliniepad. Van het Steurgat iets onder Werkendam door de Biesbosch naar Dordrecht.
Zag het net. Stelt niks meer voor dat dames hockey in Nederland.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:54 schreef borisz het volgende:
De hockeysters van Den Bosch voor het eerst in 25 jaar niet in de finale van de Hoofdklassse (!)
Veel plezier. Als kind een drietal keer met mijn ouders op vakantie geweest daar. Volgens mij een camping nabij Larochettequote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:55 schreef golfer het volgende:
Op weg naar Luxemburg. Een week in een chalet aan de rivier de Our.
Maximale bereikt en de trainer eruit werken 1 wedstrijddag voor einde competitie.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:34 schreef borisz het volgende:
Zo benieuwd wat er in Eindhoven is gebeurd de laatste weken.
Wij zitten bij Eisenbach aan de Our.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Veel plezier. Als kind een drietal keer met mijn ouders op vakantie geweest daar. Volgens mij een camping nabij Larochette
Deze zomer Bommel? Doen we een bakkie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:39 schreef borisz het volgende:
Weekend!
Morgen weer eens tijd om te wandelen in GLD. Laren - Borculo.
Worstenbroodjes waren op ?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:34 schreef borisz het volgende:
Zo benieuwd wat er in Eindhoven is gebeurd de laatste weken.
Johan is niet meer beschikbaar.quote:Op zondag 28 mei 2023 16:42 schreef borisz het volgende:
Weet alleen niet of Cruijff (en dan ga ik ook maar uit van Bosz) nu de oplossing is.
Gevalletje Schalke - Bayern.quote:
Binnenkort een recensie van een Kinderboekenserie in een Chin Ind?quote:
Logisch toch, hij was als interim aangesteld.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:12 schreef borisz het volgende:
De Heit mag niet verder als hoofdtrainer. Hoewel ik het wel jammer vind, denk toch een goede beslissing.
Hoop dat die in de Eredivisie aan de slag gaat.
KLB / Who the fuck is Mislintat ? &^%$#$%^&^%"e:Op donderdag 1 juni 2023 15:12 schreef borisz het volgende:
De Heit mag niet verder als hoofdtrainer. Hoewel ik het wel jammer vind, denk toch een goede beslissing.
Hoop dat die in de Eredivisie aan de slag gaat.
Dat waren Beenhakker en de Mos ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Logisch toch, hij was als interim aangesteld.
Ik had er 4 aan staan: 1 voor CL vrouwen, 1 voor FA cupfinal, 1 voor kwalificatie F1 en 1 voor Porsche golftoernooi in Hamburg.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:45 schreef borisz het volgende:
Heb nu drie schermen nodig om alles te kunnen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |