het zal nog wel nat zijn van het gekwijl van Harryquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:45 schreef DivineJester het volgende:
Mogguh, netjes gedweild hier!
de fok stokjes toch een dag te vroeg de deur uit gedaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:39 schreef just me het volgende:
......... nu maar hopen dat mijn ogen niet dichtvallen !
Vandaar dat ik zeker net 40 Km file gereden heb over A15/A16 richting Capelle vanochtendquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:37 schreef JaWi het volgende:
Wheheheheheeheheh!!!!
Whehehehehehehe!!!! Jippie!!!!!! Hoi hoi hoi!![]()
![]()
Rondje bier voor Hools
van de spoelbak hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:04 schreef Againzender het volgende:
Ik ondek net een lekkage in een waterleiding
daar moet op gedronken worden, nemen we bier of het water dat uit de waterleiding spuitquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:28 schreef VoreG het volgende:
Gefeliciteerd Jawi!!
Bier JM bierquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:01 schreef just me het volgende:
[..]
daar moet op gedronken worden, nemen we bier of het water dat uit de waterleiding spuit![]()
Voor Heineken drinkers maakt dat geen fuck uit, maar doe maar maar een Grolschje op Jawiquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:01 schreef just me het volgende:
[..]
daar moet op gedronken worden, nemen we bier of het water dat uit de waterleiding spuit![]()
Voor Jawi maar een Heineken dan want hij moet wel rijdenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor Heineken drinkers maakt dat geen fuck uit, maar doe maar maar een Grolschje op Jawi
Dus jij bent dequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:37 schreef JaWi het volgende:
Wheheheheheeheheh!!!!
Whehehehehehehe!!!! Jippie!!!!!! Hoi hoi hoi!![]()
![]()
Rondje bier voor Hools
Heinekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor Jawi maar een Heineken dan want hij moet wel rijden
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
Zo lang je maar geen zwarte Golf koopt en net zo gaat rijden als de gemiddelde bestuurder van zo'n lelijke bak.
Kom dan gezellig naar de VU. Scheelt maar 1 letterquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:03 schreef zjroentje het volgende:
Fuck man, ik ben gefrustreerd. Kutprogramma's hier op de TU.
quote:Groep G
VfB Stuttgart (Dui)
Benfica (Por)
Dinamo Zagreb (Kro)
SC Heerenveen
SK Beveren (Bel)
niks schielig, gewoon op winSCHt spelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:28 schreef Bjoro het volgende:
en toch vind ik het SCHielig !!
[..]
Ik dacht laat ik SCH ff op platte en stuitende wijze ophitsen, misschien vindt hij dat wel lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:29 schreef SCH het volgende:
niks schielig, gewoon op winSCHt spelen
bedoelde meer de reis (qua afstand) de temperatuur daar, de sfeer, het aantal supporters dat mee zal reizen ......enz.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:43 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet het, maar als je ook bijvoorbeeld Newcastle United, Schalke, Benfica kan loten dan valt Dnepr Dneperotovskofzoiets een beetje tegen.....
In ieder geval zie ik Utrecht niet op voorhand kansloos om iets in die poule te doen, alhoewel 'ie ook weer niet echt makkelijk is
heeee sandmannetje !!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallow
ben er niet zo zeker van, als het ook maar een klein beetje tegenzit gaat alleen feyenoord doorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag.
Redelijke loting, IMO.
Jij hield de presentatie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:03 schreef just me het volgende:
Ik ben echt niet in slaap gedommeld tijdens een presentatie vanmiddag
nah.. ik moest luisteren maar..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij hield de presentatie?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:21 schreef Doopy-X- het volgende:
*doet zachtjes de deur open en kijkt om de hoek*
Ben ik hier nog welkom?
Volgens mij is de firewall op het werk aangepast
Juhquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:26 schreef just me het volgende:
[..]
daar ben je weer !!!!
![]()
Klap op je bolle ogenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:31 schreef SCH het volgende:
Ga je even mee naar de kelder doopy voor het herintredingstraject
nee joh niets...er gebeurt hier nooit wat !!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:30 schreef Doopy-X- het volgende:
Any1 missed me? More important, what did i miss?
Hey, wb Doopy.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:30 schreef Doopy-X- het volgende:
Juh
Ik denk ik kijk es of ie het toevallig weer doet
Golf!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, wb Doopy.![]()
Krijg nou tieten, Doopy is terugquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:21 schreef Doopy-X- het volgende:
*doet zachtjes de deur open en kijkt om de hoek*
Ben ik hier nog welkom?
Volgens mij is de firewall op het werk aangepast
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, Doopy is terug
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klap op je bolle ogen
Hoest?!
Ben bezig ben bezigquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:04 schreef Eilanden het volgende:
Flink kauwen Bloesiedan maal je dat zand wel fijn
Spammmmmmmmmmmmmmmmmm!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:18 schreef JaWi het volgende:
I'm lovin it.
Die is al een tijdje zoek volgens mijquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Waar hangt PM eigenlijk uit?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Hey je ik probeer boos te kijken blikquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
![]()
Ja in de vorm van Doopy vandaagquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:17 schreef Ajaxno1 het volgende:
Over terugkomen gesproken.. Speed was toch ook weer terug?
Heey, Doopy.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh
Anti Alcohol?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heey, Doopy.
Ben jij nu wat ze noemen 'slow on the uptake'?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Anti Alcohol?![]()
gewoon ff teruglezen, dan ben je weer helemaal up to datequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh
Binnenkort!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:46 schreef just me het volgende:
foto !!!!!
laat die foto maar. ik ben al van mijn stoel gegledenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Binnenkort!
Is iig een camel-kleurig rib colbert voor zakelijk en prive gebruik! Leuk te combineren met een blouse, polo of t-shirt!
Wij blijven je gewoon Ajaxno1 noemen hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajaxno1 is history.
Mij bestquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij blijven je gewoon Ajaxno1 noemen hoor.![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:53 schreef just me het volgende:
laat die foto maar. ik ben al van mijn stoel gegleden
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajaxno1 is history.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |