Nee, want zodra we dat toestaan is de dam van het hek.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:19 schreef PJORourke het volgende:
Flauw hoor, die geen polls regel. Er zijn best slechte polls te verzinnen, zoals "wie vind dat .... zuigt?" maar iets meer flexibiliteit zou ook wel mogen met on-topic polls.
????quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:43 schreef golfer het volgende:
Nee, want zodra we dat toestaan is de dam van het hek.
Sorry.
brrr moet er niet aan denken, dan gaat iedereen zn eigen polls posten, die wil pietje in de basis.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want zodra we dat toestaan is de dam van het hek.
Sorry.
En dat moeten we natuurlijk zien te voorkomen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:46 schreef rubbereend het volgende:
Bovendien komt daarna alsvanzelf de discussie op gang.
Ik heb er geen bezwaar tegen als je een centraal oranjenieuwtjestopic wilt openen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:58 schreef rubbereend het volgende:
is er eigenlijk iets van een centraal oranje topic waar t lopende nieuwsrond oranje besproken wordt of moet dat allemaal in de desbetreffende wedstrijd topics en poule topic?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan Philip Cooke ff in Philip Kooke veranderd worden in het betreffende fantopic. T staat nu zo raar.
Done.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:43 schreef MaxPower het volgende:
Clubsupporters versus 'Spelerssupporters'
kan deze titel even opgeschoond worden... Fok! is blijkbaar niet compatible met Word...
clubsupporters versus 'spelerssupporters' moet er dus staan...
ja ik ookquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Done.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb er geen bezwaar tegen als je een centraal oranjenieuwtjestopic wilt openen.
Ik zal het er met golfer over hebben en dan hoor je van onsquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Mag een poll in een topic op zich wel?
Zullen we daar een poll over houden?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Mag een poll in een topic op zich wel?
Primaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:43 schreef DIGGER het volgende:
Misschien handig om voor alle UEFA Cup poules een apart topic te maken, zoals tot nu toe alleen voor Poule G gedaan is?
Zie [UEFA Cup] Groep G (Heerenveen)
Zodat alles straks zelfde opzet & titelstructuur heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |