quote:
Leuk. Maar inderdaad mij te vroeg. ESPN open kanaal?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:05 schreef borisz het volgende:
Voor Golfer en andere honkballiefhebbers
SPT / World Baseball Classic 2023 #1 If it ain't Dutch it ain't much!
Wordt wo en do volgende week wel vroeg opstaan. Za en Zo is beter te doen.
Zondag niet. Rest vd week wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Maar inderdaad mij te vroeg. ESPN open kanaal?
F1quote:
Random privé of zakelijk als je mensen aan de telefoon hebt. Sommige zijn echt zo slecht in kwaliteit. Sorry ik moest gewoon even klagen.quote:
Ik las de uitslag net. Lag in bed. Dit is wel heel triest.quote:
Verdrietig.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Snik.
Voor de oer-VBL-users was ze een grote bekende.
GC / just me is overleden
Ja, volgens mij was zij daar ook bij.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:12 schreef manny het volgende:
Verdrietig.
Als we het dan hebben over herinneringen ophalen: Heb een positieve associatie bij haar naam, maar het blijft klok en klepel en ik twijfel een beetje of ik haar ontmoet heb of niet. Kun jij je toevallig herinneren of ze mee was naar een VBL meet in Utrecht bij die Ierse pub. We praten over tijden met namen als Pascal Heister en Dutchgooner. Ik meen dat jij daar ook was.
Ja daar was ze bij. 'BJOROOOOOOOOO!' Ik weet het omdat ik haar toen aan de telefoon heb gehad.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:12 schreef manny het volgende:
[..]
Verdrietig.
Als we het dan hebben over herinneringen ophalen: Heb een positieve associatie bij haar naam, maar het blijft klok en klepel en ik twijfel een beetje of ik haar ontmoet heb of niet. Kun jij je toevallig herinneren of ze mee was naar een VBL meet in Utrecht bij die Ierse pub. We praten over tijden met namen als Pascal Heister en Dutchgooner. Ik meen dat jij daar ook was.
Ah. Ok. Dan heb ik een beeld er bij. Nou, verdrietig.quote:
Blues in VBL / VBL Meeting 25 September in Utrecht (deel 2)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:50 schreef tong80 het volgende:
Ja daar was ze bij. 'BJOROOOOOOOOO!' Ik weet het omdat ik haar toen aan de telefoon heb gehad.
Rip.
Met Bjooooorooooooooquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Blues in VBL / VBL Meeting 25 September in Utrecht (deel 2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |