Hm, dus de vraag is eigenlijk: "Hoe wist jij jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden al wat in 2022 de inzending van Cyprus zou worden zodat je daar alvast een verwijzing naar kon maken?".quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:56 schreef Andromache het volgende:
Crosspost:
[..]
Nee man, kijk in mijn pohi, ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren Fokker en diehard ESF'er
Dat zeggen we ook tegen jouw als Rogerio Epiales Griekenland in 2028 vertegenwoordig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dus de vraag is eigenlijk: "Hoe wist jij jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden al wat in 2022 de inzending van Cyprus zou worden zodat je daar alvast een verwijzing naar kon maken?".
Sjek is al een tijdje de weg kwijt. Te lang in de zon gelegen.quote:
Of iets teveel met die andere Sjek gebabbeld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sjek is al een tijdje de weg kwijt. Te lang in de zon gelegen.
Van te veel zon word je echt niet overdreven rechts hoor. Zo irritant dat alleen omdat je toevallig op FvD stemt mensen elke keer weer dit soort dingen zeggenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke Sjek?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of iets teveel met die andere Sjek gebabbeld.
Dat heb je goed beschreven Redefine.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
Net even een paar keer onze inzending geluisterd. Vind het ok tot nu toe. Vooral erg kabbelend en weer middle of the road. Verder ook wel iets waarvan ik het gevoel heb dit al 100 keer vaker te hebben gehoord. Ook wel op het ESF. Had naar mijn inziens net een inzending van een ander land geweest zijn van vijf jaar geleden.
Live zou het nog wel kunnen gaan werken. Waarbij je dan denk ik wel een degelijke uitslag kan halen. Maar als de startpositie wat ongunstig is en het qua staging weer de 'doe maar niet gek, want dan val je teveel op' van de meeste jaren wordt, zou je zomaar de finale kunnen mislopen.
Mannen met baard zijn uitgezonderd van die regel. Dus je bent safequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Van te veel zon word je echt niet overdreven rechts hoor. Zo irritant dat alleen omdat je toevallig op FvD stemt mensen elke keer weer dit soort dingen zeggen
Ja wat ik daar af en toe voor tweets van langs zie komen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En daarnaast dat die bij Half8 ook niet altijd even 100% gezond overkwam. En vooral daar aan het klagen was. Uiteindelijk is die altijd wel zo geweest. Maar moest die zich wel inhouden omdat hij nog voor de NPO of Ziggo werkte en een bepaald imago hoog moest houden. Nu die dat niet meer heeft, komt de drek wel naar buiten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wat ik daar af en toe voor tweets van langs zie komen.
Sjek Plooijquote:
Sssst! Straks weet iedereen het al joh.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeggen we ook tegen jouw als Rogerio Epiales Griekenland in 2028 vertegenwoordig.
Is nou niet echt de meest logische gedachte als ik aan een Jack denk, maar goed.quote:
Wel dezelfde categorie, ook net zo bruin.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is nou niet echt de meest logische gedachte als ik aan een Jack denk, maar goed.
#viesbruinquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel dezelfde categorie, ook net zo bruin.
Nee joh die zouden dat nooit durven zeggen. Nou ja ze zouden het wel zeggen, maar dan met andere woorden. Want als ze er dan op aangesproken worden kunnen ze heel hard roepen dat het helemaal niet racistisch is hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verdraaid, ik dacht even dat ik in de FVD-SC zat.
Sjek is er ook nog Joods bij geloof ik.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee joh die zouden dat nooit durven zeggen. Nou ja ze zouden het wel zeggen, maar dan met andere woorden. Want als ze er dan op aangesproken worden kunnen ze heel hard roepen dat het helemaal niet racistisch is hoor.
Dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef Fred_B het volgende:
Cornald was vandaag trouwens bezig om Dotan uit het slop te trekken. Ik hoop niet dat hij hem inspiratie geeft ons volgend jaar te vertegenwoordigen
Nou ja. Die is op zich wel goed in het mobiliseren van groepen die aan zijn kant staan. Dus wie weet wint die wel in een landslide. En daarna komt het ESF weer thuis waar het hoortquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef Fred_B het volgende:
Cornald was vandaag trouwens bezig om Dotan uit het slop te trekken. Ik hoop niet dat hij hem inspiratie geeft ons volgend jaar te vertegenwoordigen
Als Malta hier lucht van krijgt, zullen ze hem vast wel willen sturen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al![]()
Nou dan heb je pas een verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja, dan krijg je de boze Twitteraars sowieso niet meer stil. En in dat geval ook niet helemaal ten onrechte.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al![]()
Nou dan heb je pas een verhaal.
Ja zo zit ik er ook precies in.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
Net even een paar keer onze inzending geluisterd. Vind het ok tot nu toe. Vooral erg kabbelend en weer middle of the road. Verder ook wel iets waarvan ik het gevoel heb dit al 100 keer vaker te hebben gehoord. Ook wel op het ESF. Had naar mijn inziens net een inzending van een ander land geweest zijn van vijf jaar geleden.
Live zou het nog wel kunnen gaan werken. Waarbij je dan denk ik wel een degelijke uitslag kan halen. Maar als de startpositie wat ongunstig is en het qua staging weer de 'doe maar niet gek, want dan val je teveel op' van de meeste jaren wordt, zou je zomaar de finale kunnen mislopen.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:54 schreef Strani het volgende:
Ik heb eigenlijk best zin in een cornetto.
Dat zoiets tijdens de postcard benoemd wordt zou me ook niet verbazen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je de boze Twitteraars sowieso niet meer stil. En in dat geval ook niet helemaal ten onrechte.
Ja, op nationaal gebied heb je best wel zoiets dat de tijd alle wonden heelt. Maar voor de gemiddelde buitenlandse kijker is dat gewoon een bizar nieuw verhaal.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zoiets tijdens de postcard benoemd wordt zou me ook niet verbazen.![]()
Je staat al met 10-0 achter als ook maar iemand over dat verzonnen meisje met leukemie begint.
Wat is je favoriete smaak?quote:
Op naar de snackbar/pompstation/strandbarquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:54 schreef Strani het volgende:
Ik heb eigenlijk best zin in een cornetto.
Ja. Als ze Waylon al voor een deel konden shamen voor dingen die hij niet eens had gezegd, dan is Dotan met daadwerkelijk echt dubieuze zaken wel kanonnenvoer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, op nationaal gebied heb je best wel zoiets dat de tijd alle wonden heelt. Maar voor de gemiddelde buitenlandse kijker is dat gewoon een bizar nieuw verhaal.
Hola supermercado.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op naar de snackbar/pompstation/strandbar
Hmm ik denk dat Kasbrane nog wel open is en die hebben ijsquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op naar de snackbar/pompstation/strandbar
Alsof ze daar nog ervan opkijken als jij zo komt binnenlopen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat Kasbrane nog wel open is en die hebben ijs
Helaas zit ik al lekker in joggingbroek op de bank met twee katten tegen me aan dus dat gaat 'm niet meer worden.
Nee maar ik vind het te koud om nog naar buiten te gaan, laat staan voor ijsquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsof ze daar nog ervan opkijken als jij zo komt binnenlopen.
‘Daar is die zwerver weer, vandaag heeft hij wel een broek aan’quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsof ze daar nog ervan opkijken als jij zo komt binnenlopen.
Zo kun je inderdaad niet naar buiten tussen al die goed gesoigneerde Engelse toeristen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat Kasbrane nog wel open is en die hebben ijs
Helaas zit ik al lekker in joggingbroek op de bank met twee katten tegen me aan dus dat gaat 'm niet meer worden.
Gestolen van een toeristquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘Daar is die zwerver weer, vandaag heeft hij wel een broek aan’
We hebben het achter al besproken, de woeste DM’s zijn onderweg.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
Typisch hè, ik kan gewoon een kwartier posten over dat ik géén ijsje ga halen en niemand die gewoon eens tegen me zegt dat ik normaal moet gaan posten.
Ja, wij vinden dit niet eens tegenvallen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
Typisch hè, ik kan gewoon een kwartier posten over dat ik géén ijsje ga halen en niemand die gewoon eens tegen me zegt dat ik normaal moet gaan posten.
Oeh spannendquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hebben het achter al besproken, de woeste DM’s zijn onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |