En ook wel vervelend dat we dan helemaal weer terug moeten, omdat een speler zijn vergeten mee te nemen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zo'n hele effectieve pinch-hitter maar hij doet z'n best.
Wappie Wout is ook zo begonnen, en die speelt nu in Manchester.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zo'n hele effectieve pinch-hitter maar hij doet z'n best.
Voortaan wat beter neuzen tellen voor vertrek inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook wel vervelend dat we dan helemaal weer terug moeten, omdat een speler zijn vergeten mee te nemen.
Moeten ze wel allemaal dezelfde kant op staan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voortaan wat beter neuzen tellen voor vertrek inderdaad.
Nou speelt Koen ook al voor de KSC hè, wij hebben hem al op huurbasis.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wappie Wout is ook zo begonnen, en die speelt nu in Manchester.
Ja, hij is daar verder gekomen dan jouw proefwedstrijd inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou speelt Koen ook al voor de KSC hè, wij hebben hem al op huurbasis.
Ik heb in de jeugd van de KSC gespeeld maar uiteindelijk toch door aanhoudend blessureleed in deze SC terechtgekomenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij is daar verder gekomen dan jouw proefwedstrijd inderdaad.
Wel een beetje jammer dat jij het nodig vond om ,,Qué mirás bobo? Anda pa’ alla!’” tegen hem te zeggen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb in de jeugd van de KSC gespeeld maar uiteindelijk toch door aanhoudend blessureleed in deze SC terechtgekomen
Was ook zwaar ongepast om na wat er was voorgevallen om mijn shirt te vragenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat jij het nodig vond om ,,Qué mirás bobo? Anda pa’ alla!’” tegen hem te zeggen.
En dat nadat die je meerdere keren probeerde te wurgen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Was ook zwaar ongepast om na wat er was voorgevallen om mijn shirt te vragen
Nee maar goed als we bewijs nodig hebben om mensen schuldig te verklaren, dan is het hek pas echt van de dam.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat nadat die je meerdere keren probeerde te wurgen.
Nou ja, niet dat daar ooit beelden van zijn gevonden.
Dat moeten we inderdaad niet willen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar goed als we bewijs nodig hebben om mensen schuldig te verklaren, dan is het hek pas echt van de dam.
Van een heksenjacht is nog nooit iemand minder geworden uiteindelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar goed als we bewijs nodig hebben om mensen schuldig te verklaren, dan is het hek pas echt van de dam.
Precies! En publieke verbrandingen zijn ook gewoon gezellig, het brengt de mensen samenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Van een heksenjacht is nog nooit iemand minder geworden uiteindelijk.
oh. Ik dacht dat er al was afgefloten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hadden op je gerekend in de verlening. Maar je red de blessuretijd niet eens
quote:Kijk bijvoorbeeld naar het onderwijs, daar verdien je na een jaar of 10 toch al 5k per maand x 12= 60k + vakantiegeld van nog eens een maand+ eindejaarsuitkering van nog eens een maand. Kom je ook al op 70k terecht en dat is een vrij doorsnee baan.
In de it, zorg en het management gaat dit ook zo. Heb je twee mensen samen met zo'n soort doorsnee hbo- baan, dan zit je al op 140k.
quote:Heel veel mensen verdienen dubbel modaal. Zo'n beetje iedereen die ik ken verdient toch al snel wel 70k bruto en dat is met heel doorsnee banen (onderwijs, zorg, it, management), daar is echt niks bijzonders aan.
Anders thuiswerkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 06:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me niet zo lekker. Ik twijfel of ik me ziek moet melden of toch gewoon naar kantoor zal gaan.
En wat heb je gedaan? Beterschap i.i.g.quote:Op donderdag 2 maart 2023 06:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me niet zo lekker. Ik twijfel of ik me ziek moet melden of toch gewoon naar kantoor zal gaan.
Kan je na de afspraak naar huis? Dan lekker vanuit huis werken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben naar kantoor gegaan. Mede omdat ik een afspraak heb staan met een collega van een andere vestiging hier op kantoor. Dus ik vond het wel nodig om naar kantoor te gaan.
Ik ben er nu toch, dus blijf waarschijnlijk wel gewoon hier nu.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kan je na de afspraak naar huis? Dan lekker vanuit huis werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |