Sowieso een rare combinatie op dat bankjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is matin wel de grootste rat
Smeert gele kaarten en een exit aan
Loopt 2 dagen zielig rond
En naait met groot gemak zijn vrienden in het spel
Enkel Mattin,je weet toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso een rare combinatie op dat bankje
Eigen nummer Famke.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:40 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff speelt altijd lekker gitaar vind ik, en nu zingt ie ook erbij
geen idee welk nummer maar de stijl is lekker
Zijn eigen nummerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:40 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff speelt altijd lekker gitaar vind ik, en nu zingt ie ook erbij
geen idee welk nummer maar de stijl is lekker
ik vind het oprecht lekker, fijne stem, goede vibequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het oprecht lekker, fijne stem, goede vibe
Ja vooral ordinair schreeuwen en mensen de grond in trappen en kleinerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Daar ben ik voor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
bedankt voor het openen, ik had het niet in de gaten!!
Zo kijk ik ook naar haar.quote:
ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral ordinair schreeuwen en mensen de grond in trappen en kleineren
Misschien een rare vraag.... waarom zeg je dit nu?? De sfeer is leuk/goed in de COS en door zo'n gezegde creëer je ineens weer een negatieve sfeer, jammer......quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral ordinair schreeuwen en mensen de grond in trappen en kleineren
Ik nietquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Lekker buiten sporten bbrrr tis nog frisjes met 4 graden buiten
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag.... waarom zeg je dit nu?? De sfeer is leuk/goed in de COS en door zo'n gezegde creëer je ineens weer een negatieve sfeer, jammer......
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:33 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig mag iedereen hier zijn eigen mening geven, heb respect voor elkaars mening en probeer een ander jouw mening niet op te dringen.
De sfeer is enorm leuk, als je met een bepaalde groep meegaat en dezelfde persoon adoreert.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag.... waarom zeg je dit nu?? De sfeer is leuk/goed in de COS en door zo'n gezegde creëer je ineens weer een negatieve sfeer, jammer......
Ik vind Tiano nu leuk bezig.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:45 schreef pingu66 het volgende:
Misschien denkt de Febo wel laat ze maar mooi kapot vallen met hun 1/2 jaar feest.van de week ging Bern naar k5 om te zeggen dat hij de Etos bon niets vond ( gewonnen met de GBR-challenge) en iets anders voor dat geld wilde. Verwend kut ventje
[..]
Dat is gewoon haar uitdrukking net als soms bij Marciano
Maar die vraag doet er niet toe in de COS.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
het was een oprechte vraag, geen aanval
Is op de stream hoor.quote:
Anderen zeker wel.quote:
Er is 'discussie' wanneer het echt een half jaar is... vandaag hapjes.. vrijdag het feest.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:56 schreef Ebinas het volgende:
Is vandaag het halfjaarsfeest?
Vandaar die hapjes?
Het feest is dacht ik vrijdag maar vandaag wat hapjes en lekker etenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:56 schreef Ebinas het volgende:
Is vandaag het halfjaarsfeest?
Vandaar die hapjes?
Nee vandaag is singer songwriter feestquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is 'discussie' wanneer het echt een half jaar is... vandaag hapjes.. vrijdag het feest.
Vandaag is 6 maand. Vrijdag is 182 dagen.
Vrijdag geen feest als de spullen nog niet binnen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is 'discussie' wanneer het echt een half jaar is... vandaag hapjes.. vrijdag het feest.
Ok tx!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook wel ietwat gelijkquote:
Vind het een vervelende kant van Janet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook wel ietwat gelijk
Maar dat had ze ook van te voren kunnen aangeven
Gokquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het een vervelende kant van Janet.
Denk te ongeduldig
Ik hou wel van die gedrevenheid tov de lamlendigheid van anderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het een vervelende kant van Janet.
Denk te ongeduldig
Dat wel, maar je kan even het fatsoen opbrengen om een kleine reactie te geven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou wel van die gedrevenheid tov de lamlendigheid van anderen.
Geen nippie slaapsap?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther heeft ook d'r pilletje weer gehad...
Gaat dat weg, of wil jij dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
De judozooi graag inleveren voor 5 uur.
Dat zei Sensei Bern net.quote:
Inventief tochquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:12 schreef Ebinas het volgende:
Hoeslaken als tafelkleed
[ afbeelding ]
Je bent me voor.quote:
Ik las blankiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:11 schreef Ebinas het volgende:
Een bankie moet daar niet, niet de bedoeling.
Eunice net bedacht.
Janet haalt hem weer weg
Zoals je al zei, ze is erg bazigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:11 schreef Ebinas het volgende:
Een bankie moet daar niet, niet de bedoeling.
Eunice net bedacht.
Janet haalt hem weer weg
Offtopic Heeft niets met de streams te makenquote:
Mattin rap.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:15 schreef Ebinas het volgende:
Hoeveel doen er mee.
Dennk Jeff, Janet, Kenzi en wie nog meer?
Ik heb Mirthe ook zien oefenen en Rupert en Imadddinquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:15 schreef Ebinas het volgende:
Hoeveel doen er mee.
Bern ook nog iets met Kenzy dacht ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:15 schreef Ebinas het volgende:
Hoeveel doen er mee.
quote:
Dat is ook mijn aanname.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:21 schreef Ebinas het volgende:
Deze die aan komt lopen.
Wij zeggen steeds die spy, maar deze.
Faalt wel iedere keer
Is geen echte man.
Bern?
Met het dekentje van Kim over de knietjes. Zie haar er zelf nooit meer meequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso een rare combinatie op dat bankje
denk martinquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:21 schreef Ebinas het volgende:
Deze die aan komt lopen.
Wij zeggen steeds die spy, maar deze.
Faalt wel iedere keer
Is geen echte man.
Bern?
Geweldig he ze maakt er echt een showtje vanquote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Esther wordt gestoord in haar slaap en komt dat even melden in de kamer van Moraima
Nu al weer slapen, slapen doe je s'nachts.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Esther wordt gestoord in haar slaap en komt dat even melden in de kamer van Moraima
Ja, alleen die korte rok nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind Moraima die blouse erg leuk staan
Ze is toch zieligquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu al weer slapen, slapen doe je s'nachts.
Ik ga altijd stuk om Moraima.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geweldig he ze maakt er echt een showtje van
Hij kan het echt wel, tijdens zijn speech voor manager, sprak hij duidelijk verstaanbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk wordt Rupi het want TV gegarandeerd en dan neem ik zijn slechte verstaanbaarheid graag op de koop toe
Ergens lijkt mij het ook wel leuk als Rupert het wordt. Die draait compleet door.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk wordt Rupi het want TV gegarandeerd en dan neem ik zijn slechte verstaanbaarheid graag op de koop toe
Ook in de podcast met hem ging het wel. Als hij maar rustig praat anders komt het er echt wollig uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij kan het echt wel, tijdens zijn speech voor manager, sprak hij duidelijk verstaanbaar
Denk ik ook, maar dat zal haar niet in dank afgenomen worden. Op de stip volgende maandquote:
Heb je meegekregen wat Esther vanmorgen vertelde aan Babette?quote:
Die mag d'r borst natmaken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar dat zal haar niet in dank afgenomen worden. Op de stip volgende maand
Ik luister de andere stream? Wat voor woord gaat ze verbreken?quote:
De woorden van Esther moet je met een grote korrel zout nemen. Ruppie kennende heeft hij het als grap gezegd, maar dat hij haar al langer wil nomineren, is niet vreemd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je meegekregen wat Esther vanmorgen vertelde aan Babette?
Dat Rupert haar bedreigd had. ALs ze niet op hem stemde als manager van de maand hij haar de volgende maand ging nomineren.
Ze heeft vorige maand de stem van Rupert gekocht door te beloven deze maand op hem te stemmen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik luister de andere stream? Wat voor woord gaat ze verbreken?
Nee, dit heb ik niet meegekregen maar wat heftig...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Rupert haar bedreigd had. ALs ze niet op hem stemde als manager van de maand hij haar de volgende maand ging nomineren.
Stemmen op Sasha ipv op Ruppie, die ze haar stem heeft beloofdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft vorige maand de stem van Rupert gekocht door te beloven deze maand op hem te stemmen.
Ze had beloofd op Rupert te stemmen volgens mij en nu wilt ze op Sasha...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zucht...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Dat zei hij niet hij zei alleen maar dat zecop hem moet stemmen zonder vedreigingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei hij niet hij zei alleen maar dat zecop hem moet stemmen zonder vedreigingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:50 schreef pingu66 het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 februari 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee geef alleen weer wat ik vanmorgen op de stream hoorde.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zei hij niet hij zei alleen maar dat zecop hem moet stemmen zonder vedreiging
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:53 schreef pingu66 het volgende:
Moet Esther nu niet de kamer uitlopen en zeggen Febo de zoemer haalt me uit mijn slaap!
inderdaad, gewoon onvoorbereid zoals een spel hoort te zijn. Maar t zal wel weer feestje wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog een eliminatie zou mooi zijn
Hij had het over de eliminatie (net nadat GJ weg was) hoe het voor haar was.na het hele briefje verhaal. Weer iets van op de blaren zitten en niet slapen toen zei hij maar je moet woensdag wel op mij stemmen hè.niets geen bedreiging maar ja Esther beeing Estherquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee geef alleen weer wat ik vanmorgen op de stream hoorde.
Maar als jij dat gehoord hebt benadrukt dan maar weer hoe vies mens die Esther is.
Waarom twijfel je aan jezelf?? Zwak.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee geef alleen weer wat ik vanmorgen op de stream hoorde.
Maar als jij dat gehoord hebt benadrukt dan maar weer hoe vies mens die Esther is.
huh hoeven ze niet naar de slaapkamers?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe heeft haar joggingkleren weer omgewisseld voor een jurkje ... want er komt een proef aan...![]()
[ afbeelding ]
Dit is een foto van iets eerder ... toen ze nog wel kleren aanhad die slim zijn voor een opdrachtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
huh hoeven ze niet naar de slaapkamers?
Ah de alleen maar Engels sprekende mishandelaar, gezelligquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
Kenzy zegt, dat voormalig boxer Regilio Tuur als een tweede vader voor haar is. Ze ging met hem mee naar festivals.
Ook zo'n lekker figuurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
Kenzy zegt, dat voormalig boxer Regilio Tuur als een tweede vader voor haar is. Ze ging met hem mee naar festivals.
Dat is die gast die voor het eerst in de US was voor een weekje en bij terugkomst gelijk al met een Amerikaans accent praten....idioot.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ah de alleen maar Engels sprekende mishandelaar, gezellig
Bern heeft natuurlijk weer nooit van hem gehoord wist ook niet of het een man of vrouw was of uberhaupt een naam.
Klik er dan ook niet opquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:15 schreef Sestra666 het volgende:
ik klikte op afspelen zie ik een jankende esther met ice en jw over een cadeautje
Ten eerste is het niet de bedoeling om persoonlijk te worden, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarom twijfel je aan jezelf?? Zwak.
Het was wel een dreigement!
En wie is dan het vieze mens?
Sasha heeft vanochtend een vrachtwagen gehoord die spullen kwam afleveren. Ik verwacht dus wel iets.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
Duurt weer lang, Febo zal wel veel ½Jaar spullen naar binnen slepen, er moet tenslotte ook nog TV gemaakt worden
Heel vreemd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ten eerste is het niet de bedoeling om persoonlijk te worden, nergens voor nodig.
Dan zeg ik ook nog eens nergens dat ik twijfel
IK zeg alleen wat ik vanmorgen op de streams gehoord heb wat Esther heeft gezegd.
En krijg een quote op mijn post van iemand die het wel gehoord en dat het gegaan is.
Dus dan vind ik Esther een vies mens om het zo te verdraaien.
Ieder gelooft wat die geloven wil.en nog een keer . Het is commentaar op de stream niet op de users. De volgende wordt verwijderdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Heel vreemd.
Je hoort iets zelf, laat je snel door een ander beïnvloeden, en vindt vervolgens het slachtoffer de dader.
Maar eerder vandaag heb ik een formeel verslag gelezen, dat Rupert Esther bedreigde met het ronselen van een stem voor hem.
O.k.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder gelooft wat die geloven wil.en nog een keer . Het is commentaar op de stream niet op de users. De volgende wordt verwijderd
Wendy mist haar kinderenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:32 schreef Clasientje het volgende:
Zo raar dat Jasper altijd bij Wendy slaapt heeft hij geen eigen bed of is hij gewent nooit alleen te slapen?
Dat zal niet de reden zijn dat Jappie altijd bij haar in bed ligtquote:
Vanwege Jeff/KimD die onder hem 'liggen' is in ieder geval een nepexcuus want liggen net zo vaak in die andere kamerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zal niet de reden zijn dat Jappie altijd bij haar in bed ligt
Klopt en nu liggen Jeff en Kim ook niet samen, dus geen reden om bij Wendy in bed te kruipen. Wanda moest eens wetenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanwege Jeff/KimD die onder hem 'liggen' is in ieder geval een nepexcuus want liggen net zo vaak in die andere kamer
Zoiets zal het wel gaan worden denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of ze moeten straks hard werken voor hun ½Jaar Zuipen
Hij is vast net zo grootquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zal niet de reden zijn dat Jappie altijd bij haar in bed ligt
Wendy is in dat opzicht ook een rarequote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt en nu liggen Jeff en Kim ook niet samen, dus geen reden om bij Wendy in bed te kruipen. Wanda moest eens weten![]()
En doen niks als Jappie er ligtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanwege Jeff/KimD die onder hem 'liggen' is in ieder geval een nepexcuus want liggen net zo vaak in die andere kamer
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is die gast die voor het eerst in de US was voor een weekje en bij terugkomst gelijk al met een Amerikaans accent praten....idioot.
Was dat niet alleen die keer dat ze wat teveel gedronken had? verder had ze (volgens mij) niets met Nadirquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy is in dat opzicht ook een rare
Die liep in het begin te friemelen met Nadir
En die had weer een romance met Zoe
Loods leegquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iedereen de golfkar proef van gisteren, wie het niet haalt kan meteen vertrekken .....
Het was volgens mij ook geen friemelen, maar eerder een knuffel ofzo en inderdaad toen ze veel had gedronken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was dat niet alleen die keer dat ze wat teveel gedronken had? verder had ze (volgens mij) niets met Nadir
Mwahhh iets meer dan friemelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was volgens mij ook geen friemelen, maar eerder een knuffel ofzo en inderdaad toen ze veel had gedronken.
maar zoals vaker, gaan dingen een heel eigen leven lijden in de Cos.
Ze hebben daar behoorlijke ruzie over gehad en die band was op een gegeven moment zelfs bekoeldquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was dat niet alleen die keer dat ze wat teveel gedronken had? verder had ze (volgens mij) niets met Nadir
Dat vermoeden werd al geopperd, maar geen contact met de buitenwereld geldt ook voor ex deelnemersquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:49 schreef freaky40 het volgende:
Zo meteen de loods vol met alle oud deelnemers om het halfjaar feest mee te vieren of een opdracht uit te voeren...
ben er ook bang voor, ze verwachten van alles, hoop daarom op een eliminatiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wordt vast een enorme deceptie
liever niet, geen Mexx, geen Kimquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:49 schreef freaky40 het volgende:
Zo meteen de loods vol met alle oud deelnemers om het halfjaar feest mee te vieren of een opdracht uit te voeren...
Heb het dan ook niet over iets officieels zoals het delen van het bed maar ze zaten de hele tijd bij mekaar plukkend als stelletjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was volgens mij ook geen friemelen, maar eerder een knuffel ofzo en inderdaad toen ze veel had gedronken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
liever niet, geen Mexx, geen Kim
Soort BB opdrachtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, lijkt mij een verdienopdracht ....
Er zijn nog 3 wachtende voor uquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En een rij voor de toiletten .....
Kijk toch altijd niet zo boosquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, lijkt mij een verdienopdracht ....
Oehhh goedequote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:54 schreef Ebinas het volgende:
Babet denkt dat er geld in zit.
Ik hoop een goldenticket en een zwarte
Ik moet wel, ander houd ik het niet volquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jij blijft hopen tegen beter weten in
Denk ik ook jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat ze elkaar afmaken om ze te pakken
Dat "Onmiddellijk de Loods Verlaten" briefjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:54 schreef Ebinas het volgende:
Babet denkt dat er geld in zit.
Ik hoop een goldenticket en een zwarte
Kan me nog een lapdance en tongtwister in de hottub herinnerenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh iets meer dan friemelen
De filmpjes zijn er nog![]()
Erg leuk om terug te zien
Als Jeff of ice de haalt is er iemand zwaar over de pissquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
Vrijstelling tot de Finale.. zou ook een twist zijn
Als het dan maar geen Wanda of Esther is die die vrijstelling krijgtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
Gedoemd tot 6 maanden uitzitten.. het is maar wat je kan volhoudenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het dan maar geen Wanda of Esther is die die vrijstelling krijgt
Esther vrijstelling. Zie je het al voor jequote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Esther vrijstelling. Zie je het al voor je
Die is gewoon te slechtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:01 schreef Kakadylo het volgende:
Ze zouden veel meer met die anthem moeten doen om zo een extra gevoel te kweken
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Stem : Gefeliciteerd, jullie zijn vandaag halverwege Een Jaar Van Je Leven. .. [muziekje] .. en diegene gaat over een half jaar naar huis met een prijzenpot waar nu nog meer dan 900000 euro in zit. Maar eerst gaan jullie een verdienopdracht spelen.
Boven jullie hangen ballonnen waarin namen van bekende personen zitten. Hiermee moeten jullie duo's maken. Maar pas op, er zitten ook extra namen in. Hiervoor hebben jullie 45 minuten de tijd. Per goed duo krijgen julie 100 euro voor de pot.
Het gaat niet leuker worden denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
1000 ballonnen.. stukmaken en 2 naampjes zoeken, ik weet het niet
Alleen daarom wil ik dat Sasha manager wordt..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:02 schreef Ebinas het volgende:
Nou niet boeiend vind ik.
Ice neemt het woord over van Kenzy
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen daarom wil ik dat Sasha manager wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |