Sowieso een rare combinatie op dat bankjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is matin wel de grootste rat
Smeert gele kaarten en een exit aan
Loopt 2 dagen zielig rond
En naait met groot gemak zijn vrienden in het spel
Enkel Mattin,je weet toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso een rare combinatie op dat bankje
Eigen nummer Famke.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:40 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff speelt altijd lekker gitaar vind ik, en nu zingt ie ook erbij
geen idee welk nummer maar de stijl is lekker
Zijn eigen nummerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:40 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff speelt altijd lekker gitaar vind ik, en nu zingt ie ook erbij
geen idee welk nummer maar de stijl is lekker
ik vind het oprecht lekker, fijne stem, goede vibequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het oprecht lekker, fijne stem, goede vibe
Ja vooral ordinair schreeuwen en mensen de grond in trappen en kleinerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Daar ben ik voor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
bedankt voor het openen, ik had het niet in de gaten!!
Zo kijk ik ook naar haar.quote:
ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral ordinair schreeuwen en mensen de grond in trappen en kleineren
Misschien een rare vraag.... waarom zeg je dit nu?? De sfeer is leuk/goed in de COS en door zo'n gezegde creëer je ineens weer een negatieve sfeer, jammer......quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral ordinair schreeuwen en mensen de grond in trappen en kleineren
Ik nietquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Lekker buiten sporten bbrrr tis nog frisjes met 4 graden buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |