Eensquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben ook benieuwd of achter nog met iets komt... en beetje drank.. mooie taart... hapjes.. ik vind dat eigenijk wel op z'n plaats...
Het was geen bescherming of waarschuwing richting Isaac maar het was een test.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh dat geloof ik zonder meer, maar dat ze Isaac echt wilde waarschuwen speelde volgens mij toch zeker mee
ik hoop het echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:38 schreef greysbones het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel een opdracht vandaag
Nee dat maakte ze ervan om zichzelf te 'redden' nadat ze allemaal over haar heen waren gevallen over dat briefjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het was geen bescherming of waarschuwing richting Isaac maar het was een test.
Nu vul je het in dat zij het er zelf van maakte. Ze heeft letterlijk gezegd dat het een test was dus dan ga ik ervan uit dat haar bedoelingen echt niet zo oprecht waren richting Isaac.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee dat maakte ze ervan om zichzelf te 'redden' nadat ze allemaal over haar heen waren gevallen over dat briefje
Ze heeft er een paar verschillende uitleggen aan gegeven.... een kat in het nauw maakt immers heel rare sprongenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nu vul je het in dat zij het er zelf van maakte. Ze heeft letterlijk gezegd dat het een test was dus dan ga ik ervan uit dat haar bedoelingen echt niet zo oprecht waren richting Isaac.
Dat laatste heeft ze meerdere keren gezegd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft er een paar verschillende uitleggen aan gegeven.... een kat in het nauw maakt immers heel rare sprongen
(ik ben zeker geen Estherfan hoor, maar ik kon het me wel voorstellen dat als jij iets denkt te doen, bewust of onbewust, met grote gevolgen en je krijgt de hele zooi over je heen, je 'vriend' noemt je een verrader en zo.... dat ze alles aangegrepen heeft om het beeld te veranderen.
Ze had veel beter gewoon moeten zeggen: ja ik heb het gedaan, sorry!!!
Ze had gehoord dat zij op de stip kwam en wilde Isaac testen zodat ze zou weten of ze hem weg zou sturen mocht ze de opdracht halen. Isaac haalde de test niet want het briefjesverhaal ging gelijk rond en daarmee het vertrouwen van Esther verspeeld. Filmpje gesprek Esther-JW.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Het 'test' verhaal is niet rond te krijgen .. wat wou ze precies testen aan het vertrouwen van Isaac??
JW viel me gister op.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:51 schreef xsaskiax het volgende:
Nu GJ weg is zie je ineens anderen naar de voorgrond proberen te komen
Ik denk dat die aan dr water voelt dat het nu al verschuiftquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er met Wanda, dat mis ik weer... heeft dat te maken met Jappie?
En jij gelooft dat ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het was geen bescherming of waarschuwing richting Isaac maar het was een test.
hoera!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda heeft vanavond droompresentatie, Wendy donderdag en dan Zoe als laatste volgende week dinsdag...
Jij bent wel heel vrolijk.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
alles wat Esther zegt is waar
Wat verschuift er?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat die aan dr water voelt dat het nu al verschuift
Mag ik ook zo'n pilletje...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
alles wat Esther zegt is waar
Ze dachten fluitend de rest van het half jaar door te gaan met de bende van ellendequote:
Vanochtend nog niet echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
Babs is weer heerlijk haar verstrooide zelf
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanochtend nog niet echt.
[ afbeelding ]
Oké Thnx.. ik snap...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het front tegen Isaac (en Jeff)
Het is zo'n heerlijke tut...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
Babs is weer heerlijk haar verstrooide zelf
Wat zijn ze dan wel ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, commotie om niks .. het zijn ze niet ....
Naar huisquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:10 schreef Ebinas het volgende:
Jappie is oplossingsgericht, heeft graag een oplossing.
Ik weet er wel 1
Je vriendje Ivor zo behandelen is pas netjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
Want Wanda en Jappie gebruiken dat dus als argument
Dat Isaak geen goede vader is![]()
Dus van wendy de crackhoer is het nu verschoven naar wat doet hij hier, geen goede vader
Als iemand dat zegt is ze een kutwijf en een tyfusmongool( zij Wanda over Kim)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je vriendje Ivor zo behandelen is pas netjes.
mag best als argument gebruikt worden toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
Want Wanda en Jappie gebruiken dat dus als argument
Dat Isaak geen goede vader is![]()
Dus van wendy de crackhoer is het nu verschoven naar wat doet hij hier, geen goede vader
maar ze deed toch niksquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je vriendje Ivor zo behandelen is pas netjes.
Kleuterschool niveau (al hoop ik die taal niet te horen daar).quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als iemand dat zegt is ze een kutwijf en een tyfusmongool( zij Wanda over Kim)
Dit was wel grappig.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
mini-fittie tussen Eunice en Mirthe...
Zij kennen de thuis situatie nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
mag best als argument gebruikt worden toch?
ik vind het behoorlijk vreemd dat hij steeds roept nu echt voor zijn gezin te kiezen en er dan vervolgens toch niet voor kiest...
niemand kent alle details, dan zouden wij ook nergens commentaar op mogen gevenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij kennen de thuis situatie niet
Enkel wat ze horen
Dan mogen ze Wanda ook afrekenen op wat ze doet met Jasper en dat ze daarom naar huis moet
Kan best zijn dat dat het resultaat bevorderd.quote:
Wij mogen dat natuurlijk welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niemand kent alle details, dan zouden wij ook nergens commentaar op mogen geven
ik vind isaac een hypocriete slang, puur gebaseerd op wat hij zelf zegt
ik volg je nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij mogen dat natuurlijk wel
Wij doen niet mee![]()
Dan is het ook prima dat ze wendy een crackhoer noemen en dat ze blij zijn dat ze niet een kind van wendy zijn
745 keer.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:16 schreef mootie het volgende:
Serieus, hoe vaak moeten we nog horen dat er ooit crackhoer is gezegd.
Als we zo gaan beginnenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Want het is echt gezegd ... meerdere keren zelfs ... crackhoer (744)
ja, dan wordt er gezegd dat het niet off topic is.....want het is ooit op de streams te zien geweest.quote:
Ik voel een Jeff post incoming.quote:
Ja maar, dan gelden andere regels, weet je wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik voel een Jeff post incoming.
Die was er alquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie ineens dat we nu een dubbele barre hebben in K4.
barréquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb alleen geen idee meer wie of wat ze nou is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:23 schreef HopScotch het volgende:
Je kunt van Babette vinden wat je wilt maar dit doet ze wel slim. Ze lult zichzelf overal goed en kan straks gewoon de kant kiezen die het meest gunstig lijkt.
Reken maar dat achter wel blij is met Babs haar casting.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:23 schreef Ebinas het volgende:
Toch vraag ik me nog steeds af of Bep ook geen mol is.
Maar het is wat lastig te peilen omdat zij ook heel wisselend van zichzelf is
Vraag me alleen af hoe betrouwbaar ze als "partner"in het spel overkomt om met haar tot het einde door te willen gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:23 schreef HopScotch het volgende:
Je kunt van Babette vinden wat je wilt maar dit doet ze wel slim. Ze lult zichzelf overal goed en kan straks gewoon de kant kiezen die het meest gunstig lijkt.
Ik zeg nog steeds onderdeel vanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Reken maar dat achter wel blij is met Babs haar casting.
blijf daar toch niet zo in hangen zegquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Want het is echt gezegd ... meerdere keren zelfs ... crackhoer (744)
Ze weet heel veel van iedereen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vraag me alleen af hoe betrouwbaar ze als "partner"in het spel overkomt om met haar tot het einde door te willen gaan.
En dan de strijdt aan te gaan.
Denk het niet
Dat zeker.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Reken maar dat achter wel blij is met Babs haar casting.
Nou ja... dat beslis ik uiteindelijk zelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
blijf daar toch niet zo in hangen zeg
Plus ze doen het gewoon weer opnieuw en nu bij icequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja... dat beslis ik uiteindelijk zelf.
Ja maar een aantal zullen haar doorhebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weet heel veel van iedereen.
Nee, voor zo ver dat al mogelijk is in zo'n spel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee meer wie of wat ze nou is.
Ze doet in feite hetzelfde als Isaac en ooit zal dat wel duidelijk worden bij de rest waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vraag me alleen af hoe betrouwbaar ze als "partner"in het spel overkomt om met haar tot het einde door te willen gaan.
En dan de strijdt aan te gaan.
Denk het niet
Zeker iddquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:28 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee, voor zo ver dat al mogelijk is in zo'n spel.
[..]
Ze doet in feite hetzelfde als Isaac en ooit zal dat wel duidelijk worden bij de rest waarschijnlijk.
dat vind ik wel ingewikkeld aangezien het spel 24/7 isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:31 schreef Ebinas het volgende:
Bep legt uit dat de gesprekken die ze heeft de bep als persoon zijn.
De andere is Bep in het spel
En dat werkt alleen als mensen zich laten intimiderenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Het enige verschil met Isaac is, dat Isaac ook nog probeert via een zekere vorm van intimidatie of aanwezigheid invloed uit te oefenen.
Goed punt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Het enige verschil met Isaac is, dat Isaac ook nog probeert via een zekere vorm van intimidatie of aanwezigheid invloed uit te oefenen.
Misschien net zo vaak als de uitspraken van Jeff hier herhaald worden?????quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:16 schreef mootie het volgende:
Serieus, hoe vaak moeten we nog horen dat er ooit crackhoer is gezegd.
Denk dat ze de gesprekken wel met die intentie voert.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat vind ik wel ingewikkeld aangezien het spel 24/7 is
uiteraard wel een goede reden voor Babs om haar gedrag te verklaren naar anderen waarom ze met Ice pratat
Ook dat. En die rol lijkt wel gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat werkt alleen als mensen zich laten intimideren
wat kunnen dingen soms ineens opvallen hequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Beetjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook dat. En die rol lijkt wel gedaan
Denk dat Wanda zich machteloos voelt omdat ze niet bij machte is zelf actie te ondernemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje
Als je ziet hoe boos Wanda er om wordt
Dat is ook je laten intimideren
Ze is niet bang maar reageert wel
wel benieuwd hoe het verder gaat... de kaarten iggen steeds anders als er iemand weg is ..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:38 schreef Ebinas het volgende:
Het vervelende van Wanda is (en dat is gevaarlijk in het spel) dat zij heel goed mensen voor haar karretje weet te spannen. Kan je natuurlijk ook ver meekomen.
Zo denk ik ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:38 schreef xsaskiax het volgende:
ik denk zomaar dat Babette niet onderschat moet worden..... ze praat met iedereen, hoort alle 'problemen' aan,, is op de hoogte van alles.... ze gedraagt zich chaotisch, warrelig..... maar ondertussen is ze echt niet gek!
Zoals ze zich gisteren gelijk na het vertrek van GJ op Isaac stortte.... ze weet heel goed wat ze doet!
Daar heb je helemaal gelijk in, ze is een 'meester' in het manipuleren en weet precies hoe ze iedereen moet benaderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:38 schreef Ebinas het volgende:
Het vervelende van Wanda is (en dat is gevaarlijk in het spel) dat zij heel goed mensen voor haar karretje weet te spannen. Kan je natuurlijk ook ver meekomen.
En dat maakt het leukquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wel benieuwd hoe het verder gaat... de kaarten iggen steeds anders als er iemand weg is ..
en de dag ervoor op Mattinquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:38 schreef xsaskiax het volgende:
ik denk zomaar dat Babette niet onderschat moet worden..... ze praat met iedereen, hoort alle 'problemen' aan,, is op de hoogte van alles.... ze gedraagt zich chaotisch, warrelig..... maar ondertussen is ze echt niet gek!
Zoals ze zich gisteren gelijk na het vertrek van GJ op Isaac stortte.... ze weet heel goed wat ze doet!
En ook niet benaderen maar wel stoken in kleine groep.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, ze is een 'meester' in het manipuleren en weet precies hoe ze iedereen moet benaderen.
GJ’s haat naar Jeff hield dat tegenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en de dag ervoor op Mattin
en nu weer even met Kim...
Die gaat of overlopen,of zorgen dat ze met beide kanten goed zit en dus kan kiezen...
vooral dit...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ook niet benaderen maar wel stoken in kleine groep.
grappige is dat ze eigenlijk altijd al wel goed was met jeff (oorspronkelijk) ern mattin, maar door de vorming van de groepjes meer in een kamp terecht kwamquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ’s haat naar Jeff hield dat tegen
Nu GJ weg is kan ze weer haar eigen ding doen
oh zeker te weten, ze zal zelden in de groep haar mening geven, het gaat altijd binnen haar kleine groepje en vooral tegen Jasper tekeer over anderen, uitspraken waar je haren van te berge rijzen...... oh wat is ze leuk en netjes, maar als ze denkt dat weinig mensen haar horen komt de ware Wanda naar buiten (ik heb medelijden met Ivorrrrrrrrr)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ook niet benaderen maar wel stoken in kleine groep.
fascinerend welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh zeker te weten, ze zal zelden in de groep haar mening geven, het gaat altijd binnen haar kleine groepje en vooral tegen Jasper, uitspraken waar je haren van te berge rijzen...... oh wat is ze leuk en netjes, maar als ze denkt dat weinig mensen haar horen komt de ware Wanda naar buiten (ik heb medelijden met Ivorrrrrrrrr)
Nadeel is wel dat degene die zich door haar laten gebruiken niet de sterkste zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vooral dit...
want echt openlijk doet ze bar weinig, in de groep trekt ze vrijwel nooit haar mond open
maar ondertussen...
Een RLS haalt zelden het beste in een mens naar bovenquote:
Onze Mori.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een RLS haalt zelden het beste in een mens naar boven
ze was niet voor niets een queen bee, die heeft followers nodigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat degene die zich door haar laten gebruiken niet de sterkste zijn.
Nu is haar groep van volgers nog groot, maar alleen zal zij niet overleven.
Ik zie haar dan ook niet als winnaar (mits geen invloeden van buitenaf natuurlijk).
Bij miij ook niet om het beste in mensen te willen blijven zienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een RLS haalt zelden het beste in een mens naar boven
het maakt mijn wereldbeeld ook niet beter helaasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij miij ook niet om het beste in mensen te willen blijven zien![]()
als streamer
Soms even stapje terug, want anders zie je overal Wanda's, Isaac's en noem ze allemaal maar op na een aantal streken
Hmmmmm weet ik niet.quote:
Die amper iets toevoegt en daar ook geen enkele poging voor doetquote:
Vaak zie je aan de manier waarop ze haar aankijken/bekijken dat mensen zich aan haar maniertjes, ratelen en felle reacties ergeren, maar ze zeggen er niets over, altijd makkelijk als je zo'n persoon erbij hebt zullen ze denken (aanname)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze was niet voor niets een queen bee, die heeft followers nodig
de groep wordt wel kleiner, mensen als sascha gaan haar niet echt volgen, die heeft teveel een eigen plan/ mening
Niet een rls vergelijken met het echte leven mopquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het maakt mijn wereldbeeld ook niet beter helaas
Heerlijk mensquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die amper iets toevoegt en daar ook geen enkele poging voor doet
Sasha gebruikt het idd, maar weet heel goed waaromquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze was niet voor niets een queen bee, die heeft followers nodig
de groep wordt wel kleiner, mensen als sascha gaan haar niet echt volgen, die heeft teveel een eigen plan/ mening
Kloptt. Babette en Wendy hadden het daar gisteren ook over. Maar ook JW en Jasper (=Wanda, dus meetellen of niet?) vonden dat het door moest gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:44 schreef Ebinas het volgende:
GJ heeft zich ook daar haar laten beinvloeden.
Want in eerste instantie, na het briefje van Esther, wilde hij niet meer bij de komende eliminatie.
Wanda wilde wel dat hij het door liet gaan en hij ging
Dat zeg ik, ze voegt niets een het spel toequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heerlijk mens
Haar humor
Haar lach
Haar praatjes net de camera
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet een rls vergelijken met het echte leven mop
Nee da's het nadeel van 24/7 kunnen streamen denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het maakt mijn wereldbeeld ook niet beter helaas
ik heb vreselijk om haar (en Jeff) moeten lachen toen ze aan elkaar vastzaten... en laatst met de polonaises... Jeff zorgde iedere keer weer dat ze op tijd overal aankwam en zei: heeeeee Morri, ouwe Moneymaker!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heerlijk mens
Haar humor
Haar lach
Zolang de FEBO er ook maar een halfbakken spel van maaktquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ze voegt niets een het spel toe
Gisteren haar bed verstopt,heb je dat gezien?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb vreselijk om haar (en Jeff) moeten lachen toen ze aan elkaar vastzaten... en laatst met de polonaises... Jeff zorgde iedere keer weer dat ze op tijd overal aankwam en zei: heeeeee Morri, ouwe Moneymaker!!!
Een hele walm achter zich aan vandaagquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:49 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano heeft nieuwe aftershave en smeert het op zijn gezicht en armen
Die wil gewoon op Mario (van Nintendo) gaan lijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:49 schreef greysbones het volgende:
Tiano zegt het ook
Matin heeft een foute porno snor
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die wil gewoon op Mario (van Nintendo) gaan lijken![]()
Rancune tegen GJ dat was het en ze heeft haar zin ook nog gekregen GJ is weg en zij kan weer vol op het aandachtsorgel niet eten niet slapen en sorry zeggen waar ze geen flikker van meent.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Het 'test' verhaal is niet rond te krijgen .. wat wou ze precies testen aan het vertrouwen van Isaac??
Met de camera en humor vind ik haar leuk, lig ik echt dubbel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heerlijk mens
Haar humor
Haar lach
[..]
De post waarvan je wist dat ging komenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang de FEBO er ook maar een halfbakken spel van maakt
Rood tuinbroekje bij Zalando bestellen en klaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat ging komen
Wat zelden gebeurt.... ik heb keihard zitten lachen om dat rare stel!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren haar bed verstopt,heb je dat gezien?
Gooi ff een rood petje met M over de schuttingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rood tuinbroekje bij Zalando bestellen en klaar
[..]
Ik heb betere dingen te doen dan naar Lelystad te rijden voor een RLSquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gooi ff een rood petje met M over de schutting
en een petje!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rood tuinbroekje bij Zalando bestellen en klaar
Modden in een rls cos ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb betere dingen te doen dan naar Lelystad te rijden voor een RLS
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
Helemaal ontheemd,2 vogeltjes uit hun nestje.
[ afbeelding ]
quote:
Hoe triest kun je erbij zitten....... nou ZO dus!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
och jappie toch... koud door de kilte van de vrouw naast je?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is jouw Wannabee Mod tag gebleven?quote:
Ach.. ze hebben ontzettende lol, en ze doen tenminste wat...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:56 schreef greysbones het volgende:
Het ballet.. ik weet het niet hoor
Zal aan de lerares liggen
Tis niet best
Jasper is een schim van zichzelfquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:56 schreef HopScotch het volgende:
Jasper en Wanda, het klefste stel zonder een stel te zijn. Ook wel bijzonder.
Het valt me op dat Jasper ook nauwelijks met iemand anders nog gespreksstof heeft anders dan over het spel.
Mwah, ik weet niet, ik vond hem nooit heel bijzonder.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jasper is een schim van zichzelf
Offtopic.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is jouw Wannabee Mod tag gebleven?
dan mogen ze eerst het geluidsniveau van de streams weleens omhoog gooien! (geintje)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
Babbel tegen Esther: als je praat kun je gehoord worden🤢
Echt he, er is nog maar weinig van hem over, lichamelijk en geestelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jasper is een schim van zichzelf
wie weet kwam hij leuker over dan hij eigenlijk en was het onze invullingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:58 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet, ik vond hem nooit heel bijzonder.
Ze gooien elkaar zo vaak voor/onder de bus dat deze geen meter meer vooruit komt!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
Sas gooit even wendy onder de bus
Ow wacht janet
Mirthe gooit wendy onder de bus
Vond ik ook hoor, helaas is dat weinig tot niets van over.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wie weet kwam hij leuker over dan hij eigenlijk en was het onze invulling
in het begin vond ik hem onafhankelijker, vrolijker, grappiger, authentieker
liefde maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, er is nog maar weinig van hem over, lichamelijk en geestelijk.
Ik denk dat een energie zuiger naast je niet al te best werktquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wie weet kwam hij leuker over dan hij eigenlijk en was het onze invulling
in het begin vond ik hem onafhankelijker, vrolijker, grappiger, authentieker
En drankquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
liefde maakt meer kapot dan je lief is
Bij JW komt het vooral door zijn baard.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat een energie zuiger naast je niet al te best werkt
Kijk naar JW die door Esther ook 10 jaar ouder lijkt
Ook zonder baardquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij JW komt het vooral door zijn baard.
zeker. maar beide halen er iets uit anders deden ze het nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat een energie zuiger naast je niet al te best werkt
Kijk naar JW die door Esther ook 10 jaar ouder lijkt
Ik zie Eunice hapjes maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:01 schreef xsaskiax het volgende:
Waarom worden wij gepest met 2 streams op K4??
en door het afvallen, beetje vet oogt wat gezonder en vult rimpelsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tekenend.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, vooral als je ouder tekent het afvallen meteen in je gezicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en door het afvallen, beetje vet oogt wat gezonder en vult rimpels
Dat zou top zijn, want dat is een stuk minder.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:33 schreef xsaskiax het volgende:
M
[..]
Misschien net zo vaak als de uitspraken van Jeff hier herhaald worden?????
Is ook een slechte combinatiequote:
jaja het kan weer niet op, een dolle boel daarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:07 schreef Loveable het volgende:
Blokje kaas met een halve plakje leverworst en een blokje kaas met een plakje augurk
Babs heeft natuurlijk wel meegedaan aan het Kim bashen ( in groepje bende van ellende )quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:06 schreef xsaskiax het volgende:
Ik krijg de indruk dat Babette Kim onder haar hoede heeft genomen, zoveel aandacht als ze de laatste dag aan haar besteedt.. (of valt het nu meer op, dat kan ook)
Ach beter iets dan niks héquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja het kan weer niet op, een dolle boel daar
Misschien gaan er ogen open??? (zal wel weer tijdelijk zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs heeft natuurlijk wel meegedaan aan het Kim bashen ( in groepje bende van ellende )
Misschien toch iets van spijt
Toch leuk dat er een paar de moeite nemen er iets aan te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja het kan weer niet op, een dolle boel daar
En Kim brak gister helemaal toen die Emmenaar weg moest.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs heeft natuurlijk wel meegedaan aan het Kim bashen ( in groepje bende van ellende )
Misschien toch iets van spijt
krijg ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:06 schreef xsaskiax het volgende:
Ik krijg de indruk dat Babette Kim onder haar hoede heeft genomen, zoveel aandacht als ze de laatste dag aan haar besteedt.. (of valt het nu meer op, dat kan ook)
Dat was wel een beetje over the top reactiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Kim brak gister helemaal toen die Emmenaar weg moest.
En zijn eigen lapzwanzerigheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat viel me ook op, dat was zeker niet gespeeld en het rare was dat Jeff er helemaal geen commentaar op/over hadquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Kim brak gister helemaal toen die Emmenaar weg moest.
later wel even tegen iemand anders, dat ze zo emotioneel reageerdequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat viel me ook op, dat was zeker niet gespeeld en het rare was dat Jeff er helemaal geen commentaar op/over had
Daar kunnen wij niet over oordelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje over the top reactie
Onder haar hoede of haar eigen plek veiligstellen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:06 schreef xsaskiax het volgende:
Er wordt hier niet anders dan geoordeeld en veroordeeldquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kunnen wij niet over oordelen.
Wat natuurlijk ook weer een lulverhaal is want ze hebben het er weldegelijk over gehad Kim bij een duel te nomineren als het een kennisspel zou zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
krijg ik ook
ze liet daarstraks ook op de kamer weten dat ze contact houden, als er iets over Kim speelt, zal Babs dit laten weten..
ik kan niet inschatten wat haar achterliggende gedachten zijn...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Onder haar hoede of haar eigen plek veiligstellen?
Dat was pas weird wat Erik deed.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:13 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook weer een lulverhaal is want ze hebben het er weldegelijk over gehad Kim bij een duel te nomineren als het een kennisspel zou zijn.
Overigens heeft Erik dit gisteren aan Kim verteld - wat ik ook een vreemde move vind - en Kim was daar vanochtend naar aan het vissen bij Babette. Die alles uiteraard ontkende.
Snap ik ook nog steeds niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was pas weird wat Erik deed.
Het was zo als hij het beleefd had. En het was ook op die manier in de uitzending te zien geweest, dat er eerst Kim op zou komen te staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was pas weird wat Erik deed.
Wel apart hoe het gesprek ging en vooral hoe Jasper weg ging.... 'we spreken elkaar nog wel' en een klap op de schouder van Jeffquote:
Daar raak je dus wel iemand mee Verida. En helemaal zijn manier waarop.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was zo als hij het beleefd had. En het was ook op die manier in de uitzending te zien geweest, dat er eerst Kim op zou komen te staan.
alleen dat drankgebruik als reden was niet helemaal waar, het was om kim en Jeff uit elkaar te spelen.
Die lijkt zich ineens op te willen werpen als 'controller' van alles en iedereen, hij duikt ineens overal op waar ze hem niet verwachten en/of nodig hebbenquote:
Koekoek, kijk eens wie daar is!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die lijkt zich ineens op te willen werpen als 'controller' van alles en iedereen, hij duikt ineens overal op waar ze hem niet verwachten en/of nodig hebben
Jeffrey of Isaac de optie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:20 schreef Ebinas het volgende:
JW weer grootspraak, zittend op de bank
Denkt als Kingkong te zijn opgestaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die lijkt zich ineens op te willen werpen als 'controller' van alles en iedereen, hij duikt ineens overal op waar ze hem niet verwachten en/of nodig hebben
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denkt als Kingkong te zijn opgestaan.
Denk alleen dat het er 1 is als een luchtballon.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Janet is wel fan van hapjes uit de Hollandsche keuken uit de vorige eeuw blokjes kaas met augurk,worst met augurk , bleekselderij met weet ik veel wat,knakworstjes
Ja rondom zijn ogen is ook echt erg geworden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:24 schreef xsaskiax het volgende:
Erik lijkt steeds meer op de Dood van Pierlala zoals hij er ongeschoren bijloopt met die ingevallen ogen
Wat Erik vertelde klopte ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:13 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook weer een lulverhaal is want ze hebben het er weldegelijk over gehad Kim bij een duel te nomineren als het een kennisspel zou zijn.
Overigens heeft Erik dit gisteren aan Kim verteld - wat ik ook een vreemde move vind - en Kim was daar vanochtend naar aan het vissen bij Babette. Die alles uiteraard ontkende.
ja die hebben het echt in de bol.. niets geleerd gister..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:22 schreef Judiwi het volgende:
En weer JW en Eric bepalen wie geelimineerd wordt. Lekker achterover op de bank.
Dat was wel de reden van Erik denk ik. Maar dat nog terzijde, ik vind het al vreemd dat-ie het überhaupt verteld heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat Erik vertelde klopte ook niet
Hij loog keihard
Het kwam niet van Babs en zeker niet omdat ze een gele kaart zou kunnen krijgen
ook echt te vroeg om nu weer plannen rte makenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Gisteren eliminatie gehad en JW bedenkt nu alvast een plan die toch weer niet door gaat. Wanneer denkt JW dat de volgende eliminatie is joh?
Kan nog van alles gebeuren, zoals met die graspol van 'm , dat is een wandelend kruitvat
Kim is best vaak heel lief voor hemquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:28 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat was wel de reden van Erik denk ik. Maar dat nog terzijde, ik vind het al vreemd dat-ie het überhaupt verteld heeft.
Misschien is matin wel de grootste ratquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn ze weer fanatiek he!
Zeker mee eens. Al denk ik wel dat je het spel en dat soort persoonlijke interacties uit elkaar moet houden daar. Nu heeft hij - net als Esther - 'de groep' wel soort van verraden door het te vertellen. Wellicht best in mindere mate maar toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim is best vaak heel lief voor hem
Heeft hem ook al eens opgevangen toen Esther heel naar tegen hem deed
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is matin wel de grootste rat
Smeert gele kaarten en een exit aan
Loopt 2 dagen zielig rond
En naait met groot gemak zijn vrienden in het spel
Kim is heel lief tegen iedereen die even een steuntje nodig heeft..... en ondertussen achter haar rug om.... enz enzquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim is best vaak heel lief voor hem
Heeft hem ook al eens opgevangen toen Esther heel naar tegen hem deed
de bejaardensoos heeft ook een uitje!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn ze weer fanatiek he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |