Ias weer lekker aan het stokenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:49 schreef Monique___ het volgende:
chiara weer aandacht aan het zoeken van ali
ias: bende gij verliefd ali op chiara?
ali: zijde gij op de kop gevallen
Chiara is al 28 jaar gifspuwer!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:08 schreef Jockari het volgende:
Bart is blijkbaar vuurspuwer sinds 20 jaar.
Heel het huis draait dan ook volledig op de aandacht van Jolien & Charlotte héquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die zit haar al een half uur dwars.. kon m niet leggen nog
ben even wat zinnigs doen
Bart is een stelt-lopende vuurspuwer en goochelaar, hebben ze die functie bij defensie?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:08 schreef Jockari het volgende:
Bart is blijkbaar vuurspuwer sinds 20 jaar.
De stelt-lopende vuurspuwer is eigenlijk het enige wapen dat wij bij defensie hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:12 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Bart is een stelt-lopende vuurspuwer, hebben ze die functie bij defensie?
Militairen worden nu veel gevraagd voor vele jobs... al is dit in hobby gerelateerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:12 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Bart is een stelt-lopende vuurspuwer en goochelaar, hebben ze die functie bij defensie?
Water mag verkocht worden door 6 jarigen héquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:18 schreef Jockari het volgende:
Een jonge gast, jonger dan Ias was drankverkoper op Tomorrowland. Jonger dan Ias ?? Dat moet een kleuter geweest zijn.
Bedoel je niet Chiara ipv Charlotte?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:11 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Heel het huis draait dan ook volledig op de aandacht van Jolien & Charlotte hé
Nee Chiara krijgt volle aandacht op Internetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:23 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Bedoel je niet Chiara ipv Charlotte?
vast iets met water danquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:30 schreef TheLuckyman het volgende:
Iets met onthouden.
Chiara:
12 minuten (van de 20)
Volgens Chiara een opdracht voor Ias en Jolien. Niet voor Lindsay
Er is zelfs al een beloning uitgeloofd voor wie de eerste cap kan maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:33 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Lindsey echt nog niet gedoucht in het huis of is dat een inside joke ? Sommige beweren dat ze het sochtends vroeg doet wanneer de stream niet op de badkamer staat.
Ze heeft het wel 1 of 2 keer gedaan dat ik gezien heb. Maar eigenlijk altijd buiten beeldquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:33 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Lindsey echt nog niet gedoucht in het huis of is dat een inside joke ? Sommige beweren dat ze het sochtends vroeg doet wanneer de stream niet op de badkamer staat.
Ik denk echt van wel... kan me moeilijk voorstellen dat BB dat gaat toestaan om iemand in huis te hebben die zich geen ruk aantrekt van persoonlijke hygiėne. Dus of badkamertje in de voorraadkamer, tussendoor terwijl focus camera niet op de badkamer zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:33 schreef ben34567 het volgende:
Zoiets denk ik inderdaad ook maar als stream kijker valt het op.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:36 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik denk echt van wel... kan me moeilijk voorstellen dat BB dat gaat toestaan om iemand in huis te hebben die zich geen ruk aantrekt van persoonlijke hygiėne. Dus of badkamertje in de voorraadkamer, tussendoor terwijl focus camera niet op de badkamer zijn.
Wellicht voor persoonlijke redenen of wat dan ook. Niet aan mij of (ons ?) om daarover een oordeel te vellen ?
Ik denk dat Lindsey wel een deal heeft gekregen van febo om dat buiten beeld te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Zoiets denk ik inderdaad ook maar als stream kijker valt het op.
Lijkt erop dat ze 20 kleuren moet onthouden, en je een kleur kan kopen, als je deze niet weet. Drie keer kopen is mogelijk hoorde ik. Uit de pot.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:41 schreef Hoylei het volgende:
Geld gebruikt...? Hebben ze weer geld uit de jackpot uit mogen geven?
Hoeveel is er dan af?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:45 schreef TheLuckyman het volgende:
Jackpot staat nu op 66418. Werd special in beeld gebracht.
Klopt.. jen al weleens momenten getroffen dat ze de camera aankijkt met omkleden douchehoek en dat ze dan wacht tot de camera's wegdraaien!!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:36 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik denk echt van wel... kan me moeilijk voorstellen dat BB dat gaat toestaan om iemand in huis te hebben die zich geen ruk aantrekt van persoonlijke hygiėne. Dus of badkamertje in de voorraadkamer, tussendoor terwijl focus camera niet op de badkamer zijn.
Wellicht voor persoonlijke redenen of wat dan ook. Niet aan mij of (ons ?) om daarover een oordeel te vellen ?
Moet die 1.000 van afgelopen week er niet nog worden bijgeschreven.. die Ali graag privé wilde?quote:
Die opdracht was mislukt volgens mij ? Was het raden wie er laatste ging staan tijdens exit op zaterdag... die drie hadden op Ali gegokt terwijl dit Charlotte zogezegd was.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:58 schreef Kayro het volgende:
[..]
Moet die 1.000 van afgelopen week er niet nog worden bijgeschreven.. die Ali graag privé wilde?
Ik wel. Hij is genaaid door BB. Ik gun het hem om het af te maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:54 schreef lonneberga het volgende:
M gun ik geen PON,wel een plaats op de bank
Maar zij heeft gekocht.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:02 schreef ben34567 het volgende:
Lijkt me dat Mich al te lang bezig is. Chiara tot nu toe beste tijd. Ik gok dat Jason of Ias het winnen.
Hoe dan ? Ias was helft tekst kwijt tijdens zingen...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar zij heeft gekocht.
Ias zegt, dat hij goed geheugen heeft.
Jason zal denk ik geen tip willen kopen.
Zij moet dat echt niet winnen
Die tuinkabouter ook niet
Lindsey en Ali zie ik het ook niet winnen. Chiara; Jason of Ias dus;quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar zij heeft gekocht.
Ias zegt, dat hij goed geheugen heeft.
Jason zal denk ik geen tip willen kopen.
Zij moet dat echt niet winnen
Die tuinkabouter ook niet
Die had dat nummer nog nooit gehoord en naar mijn idee kregen ze het ook erg laatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:05 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hoe dan ? Ias was helft tekst kwijt tijdens zingen...
Hopelijk Jason niet teveel met zijn kop ergens anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Lindsey en Ali zie ik het ook niet winnen. Chiara; Jason of Ias dus;
Leuk bericht om te lezen maarja als chiara zou winnen dan staat hij er ook niet opquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: Ik heb het niet gehaald, ik ga echt wenen nu.
Ja ga maar in je hoekje zitten 1.20meter... roep dan voor wat aandacht van Chi.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: Ik heb het niet gehaald, ik ga echt wenen nu.
Chiara: Missschien kan Jason dit ook wel goed,quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Leuk bericht om te lezen maarja als chiara zou winnen dan staat hij er ook niet op
Voor leuke TV is het eigenlijk beter dat zij het zou winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Leuk bericht om te lezen maarja als chiara zou winnen dan staat hij er ook niet op
Zal er vanaf hangen hoeveel die tips schelen. Jason gaat geen tips kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chiara: Missschien kan Jason dit ook wel goed,
Maar als streamers mogen wij ons dat wel afvragenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:36 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Je mag er ook over 'ventileren' hierquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:17 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Maar als streamers mogen wij ons dat wel afvragen
Chiara: Big Brother zei op minuut 13 " je mag ook kopen"", ik zei " daar had ik niet aan gedacht?"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:16 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zal er vanaf hangen hoeveel die tips schelen. Jason gaat geen tips kopen.
Degene die klaar zijn mogen naar de woonkamer. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:19 schreef Monique___ het volgende:
Begrijp dat er een paar klaar zijn in de SR, waar hebben ze die neergezet?
Nu weer dubbel sl
Ja ik vroeg me af waar ze heen mogen na het spel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:21 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Degene die klaar zijn mogen naar de woonkamer. Of bedoel je dat niet?
Waren aardappelen aan het schillen in de keuken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me af waar ze heen mogen na het spel.
Waarom zitten we weer in sl? mogen we niet de mensen in rood meer zien? OF in de woonkamer.
Nooit zin om de geplakte compilatie om 20.30 uur te zien
Geen idee. Net ook al een paar een SL er doorheen. Mogelijk dat ze even mogen plassen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me af waar ze heen mogen na het spel.
Waarom zitten we weer in sl? mogen we niet de mensen in rood meer zien? OF in de woonkamer.
Nooit zin om de geplakte compilatie om 20.30 uur te zien
Ja dat kan ook nog.. jolien haar drol eindelijk leggenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:24 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Geen idee. Net ook al een paar een SL er doorheen. Mogelijk dat ze even mogen plassen?
Geen geschikt topic om tijdens de lunch even bij te lezenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog.. jolien haar drol eindelijk leggen
Ze moet eerst de vorige drol nog wegkrijgen hé (wegens verstopt)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik denk diep van binnen dat ze goed beseft dat ze een trut is maar daar weinig om geeft. Haar gezin is dol op haar, kan ook niet anders want ze hebben met hun 4 een zaak. De klanten uit het cafe zijn aardig tegen haar, kan ook niet anders anders heb je een cafe verbod te pakken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:42 schreef Ptr67 het volgende:
vind die beelden van Jacqueline eigenlijk beetje grappig... Ja je ziet de geniepige karakters en achterklap.
Denkt ze dan niet na waarom ze als laatste persoon uit haar nomi-selectie naar huis werd gestemd door Kijkers/BB ?
Opinie's gegeven, en febo aan de kaak hebben gesteld ivm vorige voting.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
Wat hebben we de febo misdaan dat we elke keer weer Sjaairon moeten aanhoren
Als het echt zolang duurt allemaal en ze blijven SL-en zitten we nog wel ffquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:44 schreef Ireth het volgende:
Nog niks bekend??![]()
Heb ondertussen al mijn boodschappen al in huis en de roti voor vanavond voorbereid...
Al die zure losers inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
Wat hebben we de febo misdaan dat we elke keer weer Sjaairon moeten aanhoren
Je zal een freeze krijgen als je er klaar voor zit, mislukt deze dan als je drol schijt heeft aan de freeze en er vrolijk met het nodige geluid eruit komt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
anderen jaren duurde het ook uuuuren als ze op de kamer gezet werden..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als het echt zolang duurt allemaal en ze blijven SL-en zitten we nog wel ff![]()
Dit is volgorde geloof ik en ervan uitgaande dat ze er 30 min over doen en na 10 min de volgende mag
11:30 - 12u Mies
12:10 - 12:40 Lindsey
12:50 - 13:20 Ali
13:30 - 14:00 Jason
14:10 - 14:40 Ias
14:50 - 15:20 Jolien
nee maar als je haar googled , dan zie je dat ze met een liedjesprogramma heeft meegedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Heeft Lindsey al eerder verteld over haar deelname ander tv-programma?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Je zal een freeze krijgen als je er klaar voor zit, mislukt deze dan als je drol schijt heeft aan de freeze en er vrolijk met het nodige geluid eruit komt?
Ja dat vertelde Lindsey vandaag, dit naar aanleiding van foto's op Valentijnskaarten "dat ze dat gevonden hebben, dat was voor The Hit, daar krijgen songwriters de kans om hun zelfgeschreven nummer te pitchen, ik werd dacht ik tweede met Dj Chuckie en een zangeres van The Voice."quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee maar als je haar googled , dan zie je dat ze met een liedjesprogramma heeft meegedaan.
Ja zoiets was het. Daar had ze wel nog haar boven onder die knot.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja dat vertelde Lindsey vandaag, dit naar aanleiding van foto's op Valentijnskaarten "goh dat ze die foto's hebben kunnen vinden dat was voor The Hit, daar krijgen songwriters de kans om hun zelfgeschreven nummer te pitchen, "
Dan gaat ze hem bespelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chiara: Missschien kan Jason dit ook wel goed,
Geloof het niet had ook de hoop dat iemand het ging opzoeken die altijd alles zo snel vind online hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Heeft Lindsey al eerder verteld over haar deelname ander tv-programma?
Wil geen dubbele verhalen vertellen.
Wij dachten haha alleen zij dacht datquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Waren aardappelen aan het schillen in de keuken.
Chiara: Wij dachten de spruiten te stampen met aardappelen, een stamppot, om de spruitensmaak minder te proeven.
Bart: Ja maar dan krijg je dat sommige mensen geen spruiten lusten.
Chiara: Dat is zo.
Ja omdat hij wel rekening met andere hield die het niet lusten in eerste instantie wilde ze het stampen zei ze vanmorgenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Maar Bart zit het spruiten en aardappelen samen te stampen tegen te houden en Chiara neemt het van hem aan.
Oja die was al gedeeld, dacht dat er nog meer was maar hier ziet ze er leuker uit en klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:03 schreef Monique___ het volgende:
1 klik op google is your friend
Lindsy in 'the hit' bij RTL
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Oja die was al gedeeld, dacht dat er nog meer was maar hier ziet ze er leuker uit en klinkt wel goed.
Ja zij en Lot hadden gewoon moeten gaan zingen gisteren ook
Voor alle fans die Lindsey willen zien douchen.. hier is één van die momenten die ik me nog herinner.. Ik zat klaar om te cappen... alleen het is eigenlijk niet in beeld geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:09 schreef Joyce-43 het volgende:
En las hier over dat Lindsey misschien in voorraad kamer douched ofzo of andere tijden.
Maar als er hier nou zoveel kijkers zijn van streams en ook nog sommige die beelden opneemt.
Geloof ik die mensen eerder dan dat ze het niet gezien hebben
Ik ben er nu ook al steeds aan opletten kan je zeggen voorraad kamer komt ze heel zelden alleen potten halen met andere.
En als ze wakker word ze kleed er aan doet deo en luchtje op en water komt er niet aan te pas ja voor tanden te poetsen.
Heb meer echt niet gezien.
Sommige hebben haar 1 a 2 keer zien douchen dus dan komt het toch in beeld, dan neem ik ook echt aan that is it!
Ik had eerder nog zo'n ghetto girl verwachtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Krijg geen foto gelukt maar dit is lyndsey der vriendin.
https://www.instagram.com/p/B27Sm5UiY7k/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Ja maar bedoel dus te zeggen als ze hier zo douched gewoon dan doet ze het niet buiten beeld dus douched ze gewoon weinig.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor alle fans die Lindsey willen zien douchen.. hier is één van die momenten die ik me nog herinner.. Ik zat klaar om te cappen... alleen het is eigenlijk niet in beeld geweest.![]()
vanaf 5:30
pas op veel Chayron
Ja bespottelijk eerst gewoon beeld geven en nu ditquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:18 schreef TheLuckyman het volgende:
Deze SL gaat tot het einde van dit spel duren hč? Toch teveel info dat naar buiten kwam..
Nee knappe meid welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik had eerder nog zo'n ghetto girl verwacht
leuke popje .. voor het oogquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Lijkt een pietsie op Charlottequote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Mies was ook een 30 minuten weg. En dan na 5 a 10 min mocht de volgende beginnen volgens mij. Als dat zo door zou lopen zijn ze net na 15u klaar.. Zit je daar in die slaapkamer met net een half ontbijtje op en geen lunchquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:20 schreef ben34567 het volgende:
Al over 2 uur sinds Lindsey begon. Lijkt me niet dat ze het goed doen.
Wij zien maar 2 streams. Ze zal heus wel douchen, maar word het niet in beeld gebracht. Misschien gaat ze liever alleen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar bedoel dus te zeggen als ze hier zo douched gewoon dan doet ze het niet buiten beeld dus douched ze gewoon weinig.
Jason stemt niet op mensen uit de blauwe kamer denk ik. Misschien 'm.a. maar Bart en chiara zeker nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vanavond Chiara bij Jason logeren![]()
grapje
Zo te horen bijna iedereen behalve Jodelien en Jason.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:29 schreef suzi1 het volgende:
welke kut heeft geld uit de pot gehaald?
Begreep kartkleuter 2xquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:29 schreef suzi1 het volgende:
welke kut heeft geld uit de pot gehaald?
Volgens mij hoeft het ook niet meer alleen de eerste maanden...dan zou die correctie recent gebeurd moeten zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:05 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Doet ze ivm haar neuscorrectie, maar vraag me niet wat de zin daarvan is
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vanavond Chiara bij Jason logeren![]()
grapje
Kartkabouter.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:33 schreef Monique___ het volgende:
Maar 2 hadden al een joker. Ias en ?
In iedergevL zorgen dat hij niet genomineerd word...maar dat zal iedereen doen denkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Zou Bart gaan manipuleren bij Jason op wie hij moet gaan stemmen.
Zou mooi zijn en dan m.a. eruitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:34 schreef -river- het volgende:
Ik gok dat Jason MA en Jodelien erop zet naast Charlotte die er al op staat.
Ja dusquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Zou Bart gaan manipuleren bij Jason op wie hij moet gaan stemmen.
Is de enige die direct tegen hem zegt. Ze wil denk dat ali erop komt en lyndseyquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:35 schreef Monique___ het volgende:
Wij zijn het niet vergeten.
Laat je niet inpalmen zegt snake
Die heeft ook al die tijd een toneelspel gespeeld en sinds paar dagen komt ook zijn gedrag naar vorenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:36 schreef Monique___ het volgende:
Ja ja ouwe commando nu weten we het.
Dus ook die van m.a. Bart en jolien en ias.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:36 schreef marky het volgende:
Mooi hij houdt rekening met de 8 stemmen die hij heeft gehad.
Hij heeft zich lang op de vlakte gehouden..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft ook al die tijd een toneelspel gespeeld en sinds paar dagen komt ook zijn gedrag naar voren
Dus niet oprecht zoals hij wil doen voorkomenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij heeft zich lang op de vlakte gehouden..
MA had niet op hem gestemd Charlotte ook niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus ook die van m.a. Bart en jolien en ias.
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:40 schreef Monique___ het volgende:
Charlotte nu niet hahaha daar zou internet over vallen voor de yoga sessie zometeen.
Chiara wel tochquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:41 schreef marky het volgende:
[..]
MA had niet op hem gestemd Charlotte ook niet.
Die zou nu op hem stemmen, maar dat weet hij nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:41 schreef marky het volgende:
[..]
MA had niet op hem gestemd Charlotte ook niet.
Hij geeft aan rekening te houden met 1 nederlander in de finale dus Chiara kan er nog opkomen.quote:
Daar begon Bart gister al over tegen ma.chiaraquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:42 schreef Monique___ het volgende:
Secret room spreekt ook mee Snapte
hint Bart naar Jason.
Ali 2x gewonnen en morgen nog eens daarheen.
Hij is fliefd op haar gewordenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:44 schreef suzi1 het volgende:
hoezo ontspringt zij de dans?
hoor het chi nu zelf zeggen
ja nou zou haar daarom alleen al eruit zettenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij is fliefd op haar geworden
Hahahaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja nou zou haar daarom alleen al eruit zetten
jij bij miem liggen
Maar weet ook dat het niet wederzijds is. Dus je kriebel weg halen omdat het jeukt kan heel goed werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij is fliefd op haar geworden
Ze staat er ook niet zo goed op in de TV uitzendingen, wat een ontevreden wicht die nog lelijk is ook zonder make-up.quote:
Heeft iemand @oma-Nijn en/of de Hummer nog gezien het laatste half uur?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:47 schreef Hunter het volgende:
Ik zit te genieten van de reacties hier in de COS op het feit dat Chiara weer een weekje veilig is
Nee, de speler Jason van week 1 is niet meer. Hij is verliefd op haar geworden, zij gruwelt van hem, maar wil de meegebrachte jurk voor de finale gaan dragen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja nou zou haar daarom alleen al eruit zetten
jij bij miem liggen
jurk over dr kop enquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee, de speler Jason van week 1 is niet meer. Hij is verliefd op haar geworden, zij gruwelt van hem, maar wil de meegebrachte jurk voor de finale gaan dragen.
Zijn opmerking 1 nederlander in de finale zegt ook wat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee, de speler Jason van week 1 is niet meer. Hij is verliefd op haar geworden, zij gruwelt van hem, maar wil de meegebrachte jurk voor de finale gaan dragen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heeft iemand @:oma-Nijn en/of de Hummer nog gezien het laatste half uur?
Daar gaat ze dat verstopte schijthuis maar mee soppen, of thuis aan, daar hing toch ook nog een gozer waar ze mee wou kijken of het iets kon worden?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Echt 'n ne Bellug, slikt halve woorden inquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zelfs een Hummer is niet genoeg. Vliegtuig maar
![]()
Ik versta Bart niet zo goed
Yeah. Had ik aangevraagd. Of de grote verdwijntruc. Naar de maan of zoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:57 schreef Ireth het volgende:
Belangrijk voor het optreden van Bart en Chiara dat er niks fout gaat, dan is de act voorbij...
Toch misschien "het doorgezaagde meisje"
Ja drie maanden mee gedate, kennen elkaar van het uitgaansleven, maar weet niet hoe hij nu er over denkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar gaat ze dat verstopte schijthuis maar mee soppen, of thuis aan, daar hing toch ook nog een gozer waar ze mee wou kijken of het iets kon worden?
Ja, datquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja drie maanden mee gedate, kennen elkaar van het uitgaansleven, maar weet niet hoe hij nu er over denkt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat![]()
Die is verhuist, denk ik
Gegeten of opgegeten worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik had niet verwacht, dat Jason zou kopen.
Ondertussen wordt er gegeten.
Ik had ook nooit verwacht dat hij verliefd kon worden op de grootste heks van die hele kiet, maar ook dat gebeurde.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Elke 3 uur 'n lunch/snack/voedertijdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij vind het onzin om vrijstellingen en dingen van thuis te kopen uit de pot maar dit was voor het spel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Tja hij heeft wel smaak. Niets mis mee. Als ik zie hoe hij vandaag is na het lopen van een blauwtje en de persoon nog om je heen... vind ik dat bewonderenswaardig. Wat een karakter. Het lijkt wel of hij dingen echt kan parkeren en verder gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik had ook nooit verwacht dat hij verliefd kon worden op de grootste heks van die hele kiet, maar ook dat gebeurde.
Ah zoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:06 schreef marky het volgende:
[..]
Hij vind het onzin om vrijstellingen en dingen van thuis te kopen uit de pot maar dit was voor het spel.
dit zal hij niet mee laten spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:08 schreef BB-King het volgende:
Hij heeft natuurlijk die act met Ias samen gedaan dus denk dat hij hem zal sparen.
Ja en als hun act ook nog eens wint dan krijgt Ias de vrijstelling neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dit zal hij niet mee laten spelen
zal hem verder sws niet snel nomineren. denk ik zo
Helemaal mee eens, dagelijks sta ik te kijken naar het gedrag van deze jongen en ben er van overtuigd dat zijn ouders super trots op hem mogen zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:08 schreef marky het volgende:
[..]
Tja hij heeft wel smaak. Niets mis mee. Als ik zie hoe hij vandaag is na het lopen van een blauwtje en de persoon nog om je heen... vind ik dat bewonderenswaardig. Wat een karakter. Het lijkt wel of hij dingen echt kan parkeren en verder gaan.
Denk ik ook.. plottwist staat in boekje Feboquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja en als hun act ook nog eens wint dan krijgt Ias de vrijstelling neem ik aan.
Al denk ik nog steeds dat Charlotte haar nominatie ongedaan wordt gemaakt.
Ook broertje en zijn opa en oma waar hij veel mee optrekt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dagelijks sta ik te kijken naar het gedrag van deze jongen en ben er van overtuigd dat zijn ouders super trots op hem mogen zijn.
Nooit gaat hij mee in roddel of vals spel en dat siert hem enorm.
Dat zou mijn favo lijst zijn en dan Ias als de volgende.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk ik ook.. plottwist staat in boekje Febo
snake erop![]()
schmienkkop erop![]()
kartkleuter erop
Zoals ze zelf wel eens zegt: ze is een princes.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoezo nu weer SL?
Maar wat ik eigenlijk kwijt wilde haha
Jolien doet ook eigenlijk weinig tot niets in de keuken ja ok afdrogen maar heeft ze wel eens gekookt en of eten klaar gemaakt enzo?
Nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoezo nu weer SL?
Maar wat ik eigenlijk kwijt wilde haha
Jolien doet ook eigenlijk weinig tot niets in de keuken ja ok afdrogen maar heeft ze wel eens gekookt en of eten klaar gemaakt enzo?
Ach ias kan ik nog wel hebben, dan liever spandexman wieberen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat zou mijn favo lijst zijn en dan Ias als de volgende.
Maar als alleen de nominatie ongedaan gemaakt wordt zou Jason haar alsnog kunnen nomineren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze kunnen met die domme act een vrijstelling winnen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:14 schreef engine het volgende:
[..]
Maar als alleen de nominatie ongedaan gemaakt wordt zou Jason haar alsnog kunnen nomineren.
Dat gaat hij niet doen, ze was een van de weinige die hem steunde.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:14 schreef engine het volgende:
[..]
Maar als alleen de nominatie ongedaan gemaakt wordt zou Jason haar alsnog kunnen nomineren.
Veel fans zouden haar ook in bb houden en zie hoe dat uitliepquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:13 schreef ben34567 het volgende:
Voor die acts moet je er al vanuit gaan dat Charlotte en Lindsey die winnen; teveel fans gaan stemmen om Charlotte te redden ook al trok de act op niets.
aah wist niet dat een act vrijstelling zou krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja zie dat ook niet snel gebeuren (jason die char nomineert)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat gaat hij niet doen, ze was een van de weinige die hem steunde.
Charlotte heeft het gevraagd.. dbk wist het nog niet 2 dagen terug dan.. zal het ondertussen wel weten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
aah wist niet dat een act vrijstelling zou krijgen
wb chalot. kunnen ze niet maken. zal tweet etc moeten ontploffen. al boeit bb dat natuurlijk ook niks
als ze die erin willen houden sjoemelen ze wel met de zgn stemmen
Dan is ze vrijgesteld en genomineerdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze kunnen met die domme act een vrijstelling winnen..
Zit hier te lachen, nee neequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is ze vrijgesteld en genomineerd
Wat koste dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo te horen bijna iedereen behalve Jodelien en Jason.
dbk heeft blijkbaar niet op zitten letten bij de livequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Charlotte heeft het gevraagd.. dbk wist het nog niet 2 dagen terug dan.. zal het ondertussen wel weten.
Hij praat ook...net als net in de hottube...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dagelijks sta ik te kijken naar het gedrag van deze jongen en ben er van overtuigd dat zijn ouders super trots op hem mogen zijn.
Hij gaf ook aan rekening te houden met hoeveel Nederlanders er in de finale komen. Hij weet ook dat Chiara buiten het huis niet bepaald populair is dus zijn eigen nominatie is dan het meest effectief. Of Chiara het van Charlotte wint weet ik niet zeker als het arsenaal Jason stemmers gaat stemmen op Charlotte om Chiara eruit te krijgen. Hij elimineerd zijn kriebel dan hij pijnigt Mimi en komt daar dan redelijk ongeschonden uit deze nominaties.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:08 schreef BB-King het volgende:
Ben er nog niet gerust op dat Jason niet Chiara nomineert.
Hoop dat hij een beetje goed nadenkt.
Sowieso 3 Belgen op de bank aangezien zij een meerderheid hebben.
Op zich kan hij met iedereen wel overweg. Misschien niet zo'n band met Jolien.
Dan wordt de spoeling best dun. Weet niet of hij eerder voor Ali of Bart zal gaan.
Hij heeft natuurlijk die act met Ias samen gedaan dus denk dat hij hem zal sparen.
Dan heb je misschien Charlotte, Ali en Jolien op de bank?
wat sprak hij voor slechts dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:17 schreef b_engeltje het volgende:
Hij praat ook...net als net in de hottube...
Een ander word er op afgerekend jason niet...gunfactor?
De vraag is of ze vrijstelling kan winnen met die actsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dbk heeft blijkbaar niet op zitten letten bij de live
het is heel duidelijk gezegd. zij komt sws op nomi
komt wat aangescharreld in de cosquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh we zijn er weer
![]()
zat exp Gooris te gluuren
nah zeg Jason de Pon
wat leuk
Was even weg wat wilt die?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:36 schreef Monique___ het volgende:
Ja ja ouwe commando nu weten we het.
ze kan geen vrijstelling winnen. luister de live er nog maar een keer op naquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De vraag is of ze vrijstelling kan winnen met die acts
Maar bart zei en vond hem wel logisch... ze kunnen dua lindsey en charlotte wel kiezen voor vrijstelling..maar dan moeten ze alsnog samen beslissen wie hem krijgt
die zat in de hottube tegen jason, dat die alles zelf goed moest bedenken, niet beinvloeden en uh.. moest beseffen ook dat de secret room winaars.. ook heel belangrijk zijn.quote:
Staat er slecht dan...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat sprak hij voor slechts dan?
heb meeste wel gehoord. niks slechts
beetje hoe en waar hij op kon letten volgens bart kwam ter prate
dat is verkeerde taktik als hij gamer is. maar ja lul loopt nogquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:22 schreef b_engeltje het volgende:
dan spreekt hij wel niet over 1 persoon masr wel dat hij overweegt 3 belgen te nomineren
met kwark en pindakaas ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Geen zin om uitgebreid te koken vanavond.
Om de PoN van Jason te vieren eten we pannekoeken vanavond![]()
In devlive werd gezegd...als rob vertrekt word degene met de met de minste stemmen zowiezo genomineerd voor de volgende week...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze kan geen vrijstelling winnen. luister de live er nog maar een keer op na
hier zeg je het zelfquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
In devlive werd gezegd...als rob vertrekt word degene met de met de minste stemmen zowiezo genomineerd voor de volgende week...
Hij was teleurgesteld in zichzelf gisteravond. Dat hij zich zo zou laten meeslepen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat Jason beter met Ali om kan, dan met Ias.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:08 schreef BB-King het volgende:
Ben er nog niet gerust op dat Jason niet Chiara nomineert.
Hoop dat hij een beetje goed nadenkt.
Sowieso 3 Belgen op de bank aangezien zij een meerderheid hebben.
Op zich kan hij met iedereen wel overweg. Misschien niet zo'n band met Jolien.
Dan wordt de spoeling best dun. Weet niet of hij eerder voor Ali of Bart zal gaan.
Dan heb je misschien Charlotte, Ali en Jolien op de bank?
Ja maar er is niet gesproken of ze die nominatie ook vrij kan spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hier zeg je het zelf
nou hou ik erover op, want in het huis blijkt het ze ook totaal niet doorgedrongen te zijn
Wat een onzin, zodra iemand begint te roddelen zegt Jason dat meteen en hij heeft nog nooit meegedaan aan geroddel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij praat ook...net als net in de hottube...
Een ander word er op afgerekend jason niet...gunfactor?
Hij is alleen eerlijk hij nomineerd vanuit zijn eigen gevoel, en bespreekt dat ook met diegene
Zo ook met spreken over of horen over...hij gaat direct naar de bron
De anderen roddelen ook niet altijd, maar zodra ze over een ander praten word het daar wel gezien als roddelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat een onzin, zodra iemand begint te roddelen zegt Jason dat meteen en hij heeft nog nooit meegedaan aan geroddel.
Nou, die act gaan ze niet winnenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
dat is een domme zet want je weet al dat die het wint van Charlotte. Wil je effect hebben met je eigen nominatie neem je iemand waarvan je denkt dat die minder populair is. Aan de andere kant om Mimi van zij rug te krijgen zou hij zo zwaar mogelijk geschut tegen Charlotte te zetten om haar weg te krijgen. Alleen heeft Jason echt geen hekel aan Charlotte.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die zat in de hottube tegen jason, dat die alles zelf goed moest bedenken, niet beinvloeden en uh.. moest beseffen ook dat de secret room winaars.. ook heel belangrijk zijn.
dikke hint , ali 2x gewonnen al daar en morgen nog eens sr.
Niet mee eens, hij kan met iemand in een heel goed gesprek zijn maar zodra dit op roddelen gaat lijken zegt hij dat meteen open tegen die persoon en dat is Jason en geen 2 maten meten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De anderen roddelen ook niet altijd, maar zodra ze over een ander praten word het daar wel gezien als roddelen
Ik vind jason top hoor...
Maar er word wel met 2 maten gemeten
Hij wet dat hij geen kans maakt mij chiara... wat heeft het dan voor nut om op die reden ma eruit te stemmen...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:32 schreef marky het volgende:
[..]
dat is een domme zet want je weet al dat die het wint van Charlotte. Wil je effect hebben met je eigen nominatie neem je iemand waarvan je denkt dat die minder populair is. Aan de andere kant om Mimi van zij rug te krijgen zou hij zo zwaar mogelijk geschut tegen Charlotte te zetten om haar weg te krijgen. Alleen heeft Jason echt geen hekel aan Charlotte.
Ze roddelen niet maar ventileren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De anderen roddelen ook niet altijd, maar zodra ze over een ander praten word het daar wel gezien als roddelen
Ik vind jason top hoor...
Maar er word wel met 2 maten gemeten
Als vriendin van...moet je toch ook afvragen hoe dat zit met hygiene van je lief?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr man zon op de dott
warm he linds.. ouwe smeerkaas gleuf
buitenzitten .zonnetje
Daar ging mijn eten, ik ben aan het genezen van Corona en ben een beelddenkerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr man zon op de dott
buitenzitten .zonnetje
Nee dat schrijf ik ook niet. Hij weet dat Mimi hem heeft overwogen om tegen Charlotte te zetten. Als hij zorgt dat Charlotte eruit is heeft Mimi geen reden meer om Jason te gebruiken om mensen weg te krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij wet dat hij geen kans maakt mij chiara... wat heeft het dan voor nut om op die reden ma eruit te stemmen...
Voor een paar extra glimlachjes van chiara??
Daar is jason echt te nuchter voor
smeerkaasgleufquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr man zon op de dott
buitenzitten .zonnetje
oftwel amal een kansquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Denk dat Ali erop staat als hij geen vrijstelling wint.
Misschien Ias of Jolien.
Denk dat Micha en Chiara safe zijn.
Bart en Lindsey weet ik niet.
En heel de hut poept in de broek want ze wilde hem nomineren om te gebruiken andere weg te krijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason zingt: "Nu gebruik ik hem nooit meer, de straten zijn aan het huilen."
En Jason zegt: "Zo dat is wel lekker tot volgende week zaterdag, de groep wordt steeds kleiner!"
Jezus Struisquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr man zon op de dott
buitenzitten .zonnetje
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar ging mijn eten, ik ben aan het genezen van Corona en ben een beelddenker![]()
![]()
Dan had ik het toch goed en ja @monique__ zeker prinsesje doet thuis ook niets denk ik met al der wit marmer en goude kranen boven en zwart en wit benedenquote:
Daarnaast is hij ook goed met Michelangelo.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij wet dat hij geen kans maakt mij chiara... wat heeft het dan voor nut om op die reden ma eruit te stemmen...
Voor een paar extra glimlachjes van chiara??
Daar is jason echt te nuchter voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |