Ias weer lekker aan het stokenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:49 schreef Monique___ het volgende:
chiara weer aandacht aan het zoeken van ali
ias: bende gij verliefd ali op chiara?
ali: zijde gij op de kop gevallen
Chiara is al 28 jaar gifspuwer!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:08 schreef Jockari het volgende:
Bart is blijkbaar vuurspuwer sinds 20 jaar.
Heel het huis draait dan ook volledig op de aandacht van Jolien & Charlotte héquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die zit haar al een half uur dwars.. kon m niet leggen nog
ben even wat zinnigs doen
Bart is een stelt-lopende vuurspuwer en goochelaar, hebben ze die functie bij defensie?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:08 schreef Jockari het volgende:
Bart is blijkbaar vuurspuwer sinds 20 jaar.
De stelt-lopende vuurspuwer is eigenlijk het enige wapen dat wij bij defensie hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:12 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Bart is een stelt-lopende vuurspuwer, hebben ze die functie bij defensie?
Militairen worden nu veel gevraagd voor vele jobs... al is dit in hobby gerelateerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:12 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Bart is een stelt-lopende vuurspuwer en goochelaar, hebben ze die functie bij defensie?
Water mag verkocht worden door 6 jarigen héquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:18 schreef Jockari het volgende:
Een jonge gast, jonger dan Ias was drankverkoper op Tomorrowland. Jonger dan Ias ?? Dat moet een kleuter geweest zijn.
Bedoel je niet Chiara ipv Charlotte?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:11 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Heel het huis draait dan ook volledig op de aandacht van Jolien & Charlotte hé
Nee Chiara krijgt volle aandacht op Internetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:23 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Bedoel je niet Chiara ipv Charlotte?
vast iets met water danquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:30 schreef TheLuckyman het volgende:
Iets met onthouden.
Chiara:
12 minuten (van de 20)
Volgens Chiara een opdracht voor Ias en Jolien. Niet voor Lindsay
Er is zelfs al een beloning uitgeloofd voor wie de eerste cap kan maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:33 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Lindsey echt nog niet gedoucht in het huis of is dat een inside joke ? Sommige beweren dat ze het sochtends vroeg doet wanneer de stream niet op de badkamer staat.
Ze heeft het wel 1 of 2 keer gedaan dat ik gezien heb. Maar eigenlijk altijd buiten beeldquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:33 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Lindsey echt nog niet gedoucht in het huis of is dat een inside joke ? Sommige beweren dat ze het sochtends vroeg doet wanneer de stream niet op de badkamer staat.
Ik denk echt van wel... kan me moeilijk voorstellen dat BB dat gaat toestaan om iemand in huis te hebben die zich geen ruk aantrekt van persoonlijke hygiëne. Dus of badkamertje in de voorraadkamer, tussendoor terwijl focus camera niet op de badkamer zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:33 schreef ben34567 het volgende:
Zoiets denk ik inderdaad ook maar als stream kijker valt het op.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:36 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik denk echt van wel... kan me moeilijk voorstellen dat BB dat gaat toestaan om iemand in huis te hebben die zich geen ruk aantrekt van persoonlijke hygiëne. Dus of badkamertje in de voorraadkamer, tussendoor terwijl focus camera niet op de badkamer zijn.
Wellicht voor persoonlijke redenen of wat dan ook. Niet aan mij of (ons ?) om daarover een oordeel te vellen ?
Ik denk dat Lindsey wel een deal heeft gekregen van febo om dat buiten beeld te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Zoiets denk ik inderdaad ook maar als stream kijker valt het op.
Lijkt erop dat ze 20 kleuren moet onthouden, en je een kleur kan kopen, als je deze niet weet. Drie keer kopen is mogelijk hoorde ik. Uit de pot.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:41 schreef Hoylei het volgende:
Geld gebruikt...? Hebben ze weer geld uit de jackpot uit mogen geven?
Hoeveel is er dan af?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:45 schreef TheLuckyman het volgende:
Jackpot staat nu op 66418. Werd special in beeld gebracht.
Klopt.. jen al weleens momenten getroffen dat ze de camera aankijkt met omkleden douchehoek en dat ze dan wacht tot de camera's wegdraaien!!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:36 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik denk echt van wel... kan me moeilijk voorstellen dat BB dat gaat toestaan om iemand in huis te hebben die zich geen ruk aantrekt van persoonlijke hygiëne. Dus of badkamertje in de voorraadkamer, tussendoor terwijl focus camera niet op de badkamer zijn.
Wellicht voor persoonlijke redenen of wat dan ook. Niet aan mij of (ons ?) om daarover een oordeel te vellen ?
Moet die 1.000 van afgelopen week er niet nog worden bijgeschreven.. die Ali graag privé wilde?quote:
Die opdracht was mislukt volgens mij ? Was het raden wie er laatste ging staan tijdens exit op zaterdag... die drie hadden op Ali gegokt terwijl dit Charlotte zogezegd was.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:58 schreef Kayro het volgende:
[..]
Moet die 1.000 van afgelopen week er niet nog worden bijgeschreven.. die Ali graag privé wilde?
Ik wel. Hij is genaaid door BB. Ik gun het hem om het af te maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:54 schreef lonneberga het volgende:
M gun ik geen PON,wel een plaats op de bank
Maar zij heeft gekocht.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:02 schreef ben34567 het volgende:
Lijkt me dat Mich al te lang bezig is. Chiara tot nu toe beste tijd. Ik gok dat Jason of Ias het winnen.
Hoe dan ? Ias was helft tekst kwijt tijdens zingen...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar zij heeft gekocht.
Ias zegt, dat hij goed geheugen heeft.
Jason zal denk ik geen tip willen kopen.
Zij moet dat echt niet winnen
Die tuinkabouter ook niet
Lindsey en Ali zie ik het ook niet winnen. Chiara; Jason of Ias dus;quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar zij heeft gekocht.
Ias zegt, dat hij goed geheugen heeft.
Jason zal denk ik geen tip willen kopen.
Zij moet dat echt niet winnen
Die tuinkabouter ook niet
Die had dat nummer nog nooit gehoord en naar mijn idee kregen ze het ook erg laatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:05 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hoe dan ? Ias was helft tekst kwijt tijdens zingen...
Hopelijk Jason niet teveel met zijn kop ergens anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Lindsey en Ali zie ik het ook niet winnen. Chiara; Jason of Ias dus;
Leuk bericht om te lezen maarja als chiara zou winnen dan staat hij er ook niet opquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: Ik heb het niet gehaald, ik ga echt wenen nu.
Ja ga maar in je hoekje zitten 1.20meter... roep dan voor wat aandacht van Chi.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: Ik heb het niet gehaald, ik ga echt wenen nu.
Chiara: Missschien kan Jason dit ook wel goed,quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Leuk bericht om te lezen maarja als chiara zou winnen dan staat hij er ook niet op
Voor leuke TV is het eigenlijk beter dat zij het zou winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Leuk bericht om te lezen maarja als chiara zou winnen dan staat hij er ook niet op
Zal er vanaf hangen hoeveel die tips schelen. Jason gaat geen tips kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chiara: Missschien kan Jason dit ook wel goed,
Maar als streamers mogen wij ons dat wel afvragenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:36 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Je mag er ook over 'ventileren' hierquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:17 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Maar als streamers mogen wij ons dat wel afvragen
Chiara: Big Brother zei op minuut 13 " je mag ook kopen"", ik zei " daar had ik niet aan gedacht?"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:16 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zal er vanaf hangen hoeveel die tips schelen. Jason gaat geen tips kopen.
Degene die klaar zijn mogen naar de woonkamer. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:19 schreef Monique___ het volgende:
Begrijp dat er een paar klaar zijn in de SR, waar hebben ze die neergezet?
Nu weer dubbel sl
Ja ik vroeg me af waar ze heen mogen na het spel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:21 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Degene die klaar zijn mogen naar de woonkamer. Of bedoel je dat niet?
Waren aardappelen aan het schillen in de keuken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me af waar ze heen mogen na het spel.
Waarom zitten we weer in sl? mogen we niet de mensen in rood meer zien? OF in de woonkamer.
Nooit zin om de geplakte compilatie om 20.30 uur te zien
Geen idee. Net ook al een paar een SL er doorheen. Mogelijk dat ze even mogen plassen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me af waar ze heen mogen na het spel.
Waarom zitten we weer in sl? mogen we niet de mensen in rood meer zien? OF in de woonkamer.
Nooit zin om de geplakte compilatie om 20.30 uur te zien
Ja dat kan ook nog.. jolien haar drol eindelijk leggenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:24 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Geen idee. Net ook al een paar een SL er doorheen. Mogelijk dat ze even mogen plassen?
Geen geschikt topic om tijdens de lunch even bij te lezenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog.. jolien haar drol eindelijk leggen
Ze moet eerst de vorige drol nog wegkrijgen hé (wegens verstopt)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik denk diep van binnen dat ze goed beseft dat ze een trut is maar daar weinig om geeft. Haar gezin is dol op haar, kan ook niet anders want ze hebben met hun 4 een zaak. De klanten uit het cafe zijn aardig tegen haar, kan ook niet anders anders heb je een cafe verbod te pakken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:42 schreef Ptr67 het volgende:
vind die beelden van Jacqueline eigenlijk beetje grappig... Ja je ziet de geniepige karakters en achterklap.
Denkt ze dan niet na waarom ze als laatste persoon uit haar nomi-selectie naar huis werd gestemd door Kijkers/BB ?
Opinie's gegeven, en febo aan de kaak hebben gesteld ivm vorige voting.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
Wat hebben we de febo misdaan dat we elke keer weer Sjaairon moeten aanhoren
Als het echt zolang duurt allemaal en ze blijven SL-en zitten we nog wel ffquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:44 schreef Ireth het volgende:
Nog niks bekend??![]()
Heb ondertussen al mijn boodschappen al in huis en de roti voor vanavond voorbereid...
Al die zure losers inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
Wat hebben we de febo misdaan dat we elke keer weer Sjaairon moeten aanhoren
Je zal een freeze krijgen als je er klaar voor zit, mislukt deze dan als je drol schijt heeft aan de freeze en er vrolijk met het nodige geluid eruit komt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
anderen jaren duurde het ook uuuuren als ze op de kamer gezet werden..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als het echt zolang duurt allemaal en ze blijven SL-en zitten we nog wel ff![]()
Dit is volgorde geloof ik en ervan uitgaande dat ze er 30 min over doen en na 10 min de volgende mag
11:30 - 12u Mies
12:10 - 12:40 Lindsey
12:50 - 13:20 Ali
13:30 - 14:00 Jason
14:10 - 14:40 Ias
14:50 - 15:20 Jolien
nee maar als je haar googled , dan zie je dat ze met een liedjesprogramma heeft meegedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Heeft Lindsey al eerder verteld over haar deelname ander tv-programma?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Je zal een freeze krijgen als je er klaar voor zit, mislukt deze dan als je drol schijt heeft aan de freeze en er vrolijk met het nodige geluid eruit komt?
Ja dat vertelde Lindsey vandaag, dit naar aanleiding van foto's op Valentijnskaarten "dat ze dat gevonden hebben, dat was voor The Hit, daar krijgen songwriters de kans om hun zelfgeschreven nummer te pitchen, ik werd dacht ik tweede met Dj Chuckie en een zangeres van The Voice."quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee maar als je haar googled , dan zie je dat ze met een liedjesprogramma heeft meegedaan.
Ja zoiets was het. Daar had ze wel nog haar boven onder die knot.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja dat vertelde Lindsey vandaag, dit naar aanleiding van foto's op Valentijnskaarten "goh dat ze die foto's hebben kunnen vinden dat was voor The Hit, daar krijgen songwriters de kans om hun zelfgeschreven nummer te pitchen, "
Dan gaat ze hem bespelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chiara: Missschien kan Jason dit ook wel goed,
Geloof het niet had ook de hoop dat iemand het ging opzoeken die altijd alles zo snel vind online hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Heeft Lindsey al eerder verteld over haar deelname ander tv-programma?
Wil geen dubbele verhalen vertellen.
Wij dachten haha alleen zij dacht datquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Waren aardappelen aan het schillen in de keuken.
Chiara: Wij dachten de spruiten te stampen met aardappelen, een stamppot, om de spruitensmaak minder te proeven.
Bart: Ja maar dan krijg je dat sommige mensen geen spruiten lusten.
Chiara: Dat is zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |