abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208174620
Dus! Stofzuigen en stomme mannen. Kom maar op met de verhalen.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 09:06:27 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_208174632
Ik heb sinds vorige week een robotstofzuiger, maar mijn huis is nog niet stofzuigerproof. En ik heb geen stomme man (ook voor het eerst :P ) dus daar kan ik niet over meepraten!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208174684
Ik heb ook geen stomme man. De mijne is beneden de muren aan het plamuren. Morgen komt eindelijk die nieuwe vloer en dan moeten de muren wel stofvrij/verfklaar zijn. Die vent is al dagen bezig en niet te stoppen O+
pi_208174779
Ik heb ook geen stomme man.

Goeie opsom dit O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208174816
Geen stomme man.
pi_208174820
+1 *O*
pi_208174826
Die van mij is alleen stom als hij heel laat thuis is :P
pi_208174837
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 08:14 schreef Nijna het volgende:

[..]
Pas goed op jezelf :*

Mooi dat die rookmelderplakkers dus toch ook plakken aan bobbeltjes plafond ^O^ . Maar als dat spul zo goed plakt dat het het stucwerk eraf trekt, wij zouden wel minder structuur op de muur willen :+ hahaha.
Doe ik :Y
Heb net een afspraak bij de kapper gemaakt. Ging voor het laatst toen er iets met mondkapjes was :@

Van mij mag het stucwerk ook van heel het plafond. Veel van die plakkers kopen, is het er zo af :D

Dacht, dan schilder ik het plafond, klein halletje. Maar dan moeten de deuren ook. En de deurstijlen. En de bovenkanten van de deuren. En dan matcht het niet met de huiskamer dus moet die ook... Laat het wel zoals het is. Wie kijkt er nou naar boven? _O-

En het sneeuwt hier 8)7
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_208174856
Oh, wacht. Gaat het over steelstofzuigende stomme mannen? Check! Alleen dan wel met een sleurzuiger :')
If they say
pi_208174947
Ik heb deze
Ik vind het echt een fantastisch ding! Zo makkelijk. Werkt prima op onze plavuizen beneden, en nog beter op de vloerbedekking op de trap en boven in de gang!
Het enige nadeel vind ik dat de zuigmond met borstel wat grotere dingen (zoals kattenbrokjes) moeilijker opzuigt. Komt door die borstel die er in zit. Dus dan moet ik tussendoor soms wisselen, maar verder ideaal apparaat hoor.
En ik verbaas mij elke keer weer nadat ik de vloerbedekking heb gestofzuigd hoeveel stof er dan in de opvangbak zit :o
Ik heb er wel een extra batterij bij, dus zit nooit zonder een lege
pi_208174955
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:22 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Dacht, dan schilder ik het plafond, klein halletje. Maar dan moeten de deuren ook. En de deurstijlen. En de bovenkanten van de deuren. En dan matcht het niet met de huiskamer dus moet die ook... Laat het wel zoals het is. Wie kijkt er nou naar boven? _O-

En het sneeuwt hier 8)7
Zo begon het hier ook. Oh, de vloer en meubels zijn eruit, kunnen we het plafond makkelijk witten(niet gedaan sinds we hier 8 jaar geleden kwammen wonen). Ach, wat gaatjes in de muur bij het verwijderen van de plinten vanwege de vloer. Oude gaatjes van schilderen (achter nieuwe schilderijen) ook maar vullen. Radiator van de muur dus nog meer gaatjes. Dus muren moeten nu ook geverfd

Straks is de hele woonkamer/gang/hal gedaan, plafond, muren en vloer allemaal vers. Tot die tijd even doorbijten in de bende.
pi_208174963
Stomme man aanwezig in mijn huis
Heeft gister wel bloemen voor m’n verjaardag laten bezorgen op m’n werk. Dus gister wat minder stom :P

En hier sneeuwt het ook!
pi_208175054
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:48 schreef exode het volgende:

[..]
Zeker, na 2x brand ben ik echter wel geoefend. Maar inderdaad, brandmelders redden levens en ze werken ongetwijfeld sneller en beter dan mijn neus. We hebben zelfs de vluchtroutes bedacht.
Als je (diep) slaapt, ruik je niks. Je wordt misschien wel wakker door geknetter of hoesten, maar niet door de geur!

Steelstofzuiger heb ik overwogen maar niet aangeschaft omdat de hulp wel in 1x alle 3 de verdiepingen moet kunnen doen. Dus nu een gewone stofzuiger plus een robot voor beneden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_208175058
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:36 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Zo begon het hier ook. Oh, de vloer en meubels zijn eruit, kunnen we het plafond makkelijk witten(niet gedaan sinds we hier 8 jaar geleden kwammen wonen). Ach, wat gaatjes in de muur bij het verwijderen van de plinten vanwege de vloer. Oude gaatjes van schilderen (achter nieuwe schilderijen) ook maar vullen. Radiator van de muur dus nog meer gaatjes. Dus muren moeten nu ook geverfd

Straks is de hele woonkamer/gang/hal gedaan, plafond, muren en vloer allemaal vers. Tot die tijd even doorbijten in de bende.
Whahaha, precies waar ik voor vreesde :D Ik laat het halletje wel zoals het is :P
Alles moet hier ook, is sinds we het huis kochten in 2005 niet gedaan :@ maar ik kan niet boven mijn hoofd werken, heb ik daarna 2 slijmbeursontstekingen :')

Geniet straks van je versgeschilderde huisje! :)

Leuk, zoon net: je ziet het wel erg, hoor mam!
Bedankt zoon }:| Pak zo toch maar een potlood :')
If they say
pi_208175077
Als het gewoon wit is: heb je tipp-ex? Werkt ook heel goed. En knuffel :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_208175145
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef Phaidra het volgende:
Als het gewoon wit is: heb je tipp-ex? Werkt ook heel goed. En knuffel :*.
Nee, dat stukje was juist spierwit, rest is grauwig :@ Maar opgelost met een stift van zoon :D
En thanx :*
If they say
  dinsdag 28 februari 2023 @ 09:56:24 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_208175147
Slechte ervaring met steelstofzuigers. Teringduur, snel kapot, snel leeg. Voor kleine gemorste dingen wel handig, maar daar zijn ze dan weer te duur voor.
disclaimer
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 10:08:55 #18
382129 crew  Donna
pi_208175295
Geen stomme man. Wel een stomme steelstofzuiger gehad ooit. Want ;
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:56 schreef SQ het volgende:
Slechte ervaring met steelstofzuigers. Teringduur, snel kapot, snel leeg. Voor kleine gemorste dingen wel handig, maar daar zijn ze dan weer te duur voor.
Ik heb verschillende mogen testen ook en bij allemaal vielen wat grotere kruimels of een kattenbak korrel er met dezelfde gang weer uit bij het mondstuk. Wat een troep.

Voor 5 kruimels kan je beter een kruimeldief halen dan.
pi_208175339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:08 schreef Donna het volgende:

Voor 5 kruimels kan je beter een kruimeldief halen dan.
Ik hou van mijn shark kruimeldief. Ideaal dingetje.
Met een meidenkwartet
pi_208175508
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:56 schreef SQ het volgende:
Ook die dingen van Dyson?
  dinsdag 28 februari 2023 @ 10:33:15 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_208175545
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:29 schreef Aure het volgende:

[..]
Ook die dingen van Dyson?
Juist dat ding van dyson.

Ik heb voor de helft van dat geld een dure miele met snoer en stofzak gekocht en die is écht fantastisch!
disclaimer
pi_208175564
Hier ook geen stomme man :P

Wel een steelstofzuiger van Philips, een kruimeldief van Black&Decker en een gewone stofzuiger van Miele. Zou ze alle 3 niet meer kunnen missen.
Van Dyson heb ik alleen de krultang. Fantastisch ding *)
pi_208175578
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:33 schreef SQ het volgende:

[..]
Juist dat ding van dyson.

Ik heb voor de helft van dat geld een dure miele met snoer en stofzak gekocht en die is écht fantastisch!
Good to know!
pi_208175607
Hier een Henry, gewoon de originele (zag dat ze, in ieder geval van de Hetty-variant, ook steelstofzuigers hadden, maar daar geen ervaring mee).

En ook geen stomme man trouwens (meestal niet tenminste ;) )
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 10:45:51 #25
382129 crew  Donna
pi_208175682
Mijn schoonouders hebben trouwens wel een Dyson, maar die kopen regelmatig (eens per 3 jaar ofzo) een nieuwe. Voor die snelle kruimels vind ik dat echt zonde van het geld.

Je kan voor hetzelfde geld 5 gewone goede stofzuigers én een kruimeldief halen en dan kan je zowat 20 jaar voor uit. :7
pi_208176658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Als je (diep) slaapt, ruik je niks. Je wordt misschien wel wakker door geknetter of hoesten, maar niet door de geur!

Steelstofzuiger heb ik overwogen maar niet aangeschaft omdat de hulp wel in 1x alle 3 de verdiepingen moet kunnen doen. Dus nu een gewone stofzuiger plus een robot voor beneden.
Wij werden wakker van de geur van verbrand plastic.

Maar dat was geluk, ik ruik nog steeds heel snel brand. Vuurkorfen in de zomer zorgen ervoor dat ik ons hele huis doorzoek.

Maar rookmelders werken natuurlijk veel beter.
pi_208176673
Wij hebben gewoon een ouderwetse philips stofzuiger met snoer. Ding is al heul oud maar zuigt als een dolle.
Wij overwogen ook een steelstofzuiger maar bij ons wordt elke dag gestofzuigd, beneden en boven, echt geen zin om steeds op te laden etc.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 12:31:11 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208176795
Ik heb ook geen stomme man, ik erger me alleen soms verschrikkelijk aan hem, te lang alleen gewoond denk ik.

Het ligt niet aan hem, het ligt aan mij 😂
Meestal

Oh, en gewone stofzuigers, een beneden en een boven, die voor zolder heb ik gemold tijdens de bouw dus in de garage staat nog een cheap ass ding van Blokker dat zelfs z'n cheap ass money niet waard is, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn referentiekader 😊
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 februari 2023 @ 12:38:10 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208176864
Oh, ook nog een robot stofzuiger beneden, maar die konden we tot zondag lastig gebruiken omdat het kerstdorp nog op de grond stond :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 28 februari 2023 @ 12:48:59 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_208176981
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 12:31 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ook geen stomme man, ik erger me alleen soms verschrikkelijk aan hem, te lang alleen gewoond denk ik.

Het ligt niet aan hem, het ligt aan mij 😂
Meestal

Oh, en gewone stofzuigers, een beneden en een boven, die voor zolder heb ik gemold tijdens de bouw dus in de garage staat nog een cheap ass ding van Blokker dat zelfs z'n cheap ass money niet waard is, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn referentiekader 😊
Neuh wij hebben ook ooit zo'n goedkope inventum gehad maar dan kun je beter met een bezem vegen. Miele ftw.
disclaimer
pi_208177167
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 12:38 schreef Leandra het volgende:
Oh, ook nog een robot stofzuiger beneden, maar die konden we tot zondag lastig gebruiken omdat het kerstdorp nog op de grond stond :')
Mijn robot krijgt in dat soort gevallen gewoon een tijdelijke no go zone.
Echt niet dat ik zelf ga zuigen :7
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208177251
Geen stomme man (überhaupt geen man), wel twee robotstofzuigers en een Dyson steelstofzuiger. Wel erg blij met de Dyson hier overigens. Heb m iets meer dan n jaar, niks aan kapot, en batterij houdt t 45min ofzo vol en in die tijd heb ik mn hele eengezinswoning al gestofzuigd. Kattenbakkorrels worden ook prima opgezogen met de goede borstel (die ik ook gewoon voor de rest vd benedenverdieping gebruik), en ook fijn opzetstuk voor matras stofzuigen (en elke keer weer geschokt wat daar uit komt).
pi_208177267
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:39 schreef hilliebillie het volgende:
Hier een Henry, gewoon de originele (zag dat ze, in ieder geval van de Hetty-variant, ook steelstofzuigers hadden, maar daar geen ervaring mee).

En ook geen stomme man trouwens (meestal niet tenminste ;) )
Hier ook Henry maar die vind ik ook wat tegenvallen eigenlijk. Had meer van hem verwacht.
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 13:21:43 #34
382129 crew  Donna
pi_208177279
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 13:19 schreef Kyara het volgende:

[..]
Hier ook Henry maar die vind ik ook wat tegenvallen eigenlijk. Had meer van hem verwacht.
Tja. Tis een man he. :7
  dinsdag 28 februari 2023 @ 13:24:54 #35
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_208177303
Hier een hele leuke man en een matige stofzuiger. Met beide hou ik het nog wel een tijdje uit.
pi_208177339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 08:50 schreef Tink89 het volgende:
Sterkte mush!

Heeft er iemand hier een steelstofzuiger? Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Wij hebben een van AEG (ik denk de 8000 serie) met een extra accu erbij, want anders redden we het niet om het hele huis in 1x te doen. Was toen een actie waarbij je kon kiezen voor korting of een extra accu. En ik ben erg blij dat we die accu hebben gekozen. Expres een gekozen waar we de borstel niet hoeven te veranderen of we nou de gladde vloer beneden of de vloerbedekking boven stofzuigen.
Ik ben elke keer weer verbaasd wat een stof er uit dat bakje komt. Overigens had ik dat met de vorige bedrade stofzuiger ook. Ik weet niet of die nou meer opzoog eigenlijk, de bak was wel groter dus die leegde ik minder vaak...
We hebben wel nog 2 aparte opzetstukjes om bv tussen de bank te stofzuigen of voor bekleding geloof ik (gebruik ze niet zo vaak).

quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 09:03 schreef Troel het volgende:
Voor de mensen die nog novasure overwegen. Gisteren de ingreep gehad, onder plaatselijke verdoving. Het is dat ik vanwege de morfine nog niet mag deelnemen aan het verkeer, maar anders zou ik gewoon aan het werk zijn gegaan. Het is me reuze meegevallen, sinds gisterenavond zelfs geen krampje meer en sinds thuiskomst zo'n drie druppeltjes bloed verloren (ha en dat terwijl ik ongesteld ben!).
Klinkt goed Troel!

Stomme man... soms :+ en dat ligt de ene keer aan hem en de andere keer aan mij, vooral gebrek aan communicatie is meestal het euvel.
Fake it till you make it...
pi_208178287
Van zuigen naar blazen :P
Had met mn stomme kop ook föhnen gedaan bij de kapper en nou is mijn gezicht uitgedroogd :') Doe dat eigenlijk nooit maar maakte telefonisch de afspraak en dan is het standaard: wassen, knippen, föhnen. Normaal dus met een natte kop naar buiten. Nu met een uitgedroogde face en een zoon die mijn haar kut vond zitten :')
Thuis mijn dingetje met haar gedaan, zegt ie: het zit nu hetzelfde als altijd mam :') _O-
If they say
pi_208178722
Om nog even terug te komen op paracetamol bij mn jongste. Die is weer ziek namelijk :') Maar ik heb nu de roter bessensmaak door vieren gedaan en hij krijgt dan een kwart per keer, en die vindt ie heel lekker! *O*
pi_208178815
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:18 schreef Aure het volgende:
Om nog even terug te komen op paracetamol bij mn jongste. Die is weer ziek namelijk :') Maar ik heb nu de roter bessensmaak door vieren gedaan en hij krijgt dan een kwart per keer, en die vindt ie heel lekker! *O*
Yay, das een zorg minder :)
Beterschap voor jongste :*
If they say
pi_208178826
Thanks, hij is gelukkig wel redelijk okay (maar op de opvang had ie het denk ik niet vol gehouden) en ik kan makkelijker met hem thuiswerken dan ik dacht. Maar ik moet bekennen dat ik er ook alweer klaar mee ben (met het thuiswerken met hem om me heen :') ). Morgen een dag vrij met hem, maar daar heb ik nu ook (nog) geen zin in :')
pi_208178829
Ik had in november een AEG steelstofzuiger gekocht tijdens een goede actie (¤199 plus nog ¤70 retour of een gratis 2e batterij). Was een topding met een fijne houder, maar na een ruime maand wilde hij niet meer opladen :( hij is opgestuurd voor reparatie maar dat was niet mogelijk op korte termijn. Kon dus geld terug krijgen of een nieuwe stofzuiger, alleen hadden ze geen AEG’s meer op voorraad (en die was ondertussen ook alweer ¤400). Uiteindelijk een dealtje kunnen maken en een Samsung Jet 75 gehaald met nog wat extra korting (moest ¤70 bijbetalen, maar die hadden we eerder al van AEG ontvangen als cashback). De Jet werkt prima, maar ik vond eigenlijk de AEG fijner. Voelde wat robuuster aan, het batterijniveau werd beter aangegeven en er zat een stevige houder bij waar ook de accessoires aan konden hangen. De Jet kun je alleen maar vast zetten door in de muur te boren nabij een stopcontact en daar hebben we geen fijne plek voor. De AEG kon ik gewoon verplaatsen om op te laden.

En ik heb wel een fijne man! Niet altijd even nuttig en romantiek kent hij niet, maar verder zitten we wel goed op één lijn, ook qua opvoeding en hoe we in het leven staan.
pi_208178889
Mannen en romantiek :') Laatst had die van mij vlak voor Valentijn teveel gezopen en plakte de vloer in de gang 's ochtends nog naar niet goed schoongemaakte kots. Dus heb ik dat (en de wc) staan schoonmaken. Nou toen heb ik zeer niet subtiel een bos bloemen geëist :+ Toen heeft ie op Valentijnsdag met ziek kind in de rij gestaan bij de bloemist, omdat ie wel merkte dat ik het meende :D Eerst keer in 10 jaar tijd dat ik iets van hem heb gekregen met Valentijn :P
  dinsdag 28 februari 2023 @ 15:41:55 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208178961
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 13:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn robot krijgt in dat soort gevallen gewoon een tijdelijke no go zone.
Echt niet dat ik zelf ga zuigen :7
Daar is onze robot te simpel voor...
Later als ik groot ben wil ik een Roomba, dan kan deze naar boven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208179083
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Daar is onze robot te simpel voor...
Later als ik groot ben wil ik een Roomba, dan kan deze naar boven.
Zou ik niet doen hoor, de Roborock is veel fijner.
pi_208179098
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:31 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had in november een AEG steelstofzuiger gekocht tijdens een goede actie (¤199 plus nog ¤70 retour of een gratis 2e batterij). Was een topding met een fijne houder, maar na een ruime maand wilde hij niet meer opladen :( hij is opgestuurd voor reparatie maar dat was niet mogelijk op korte termijn. Kon dus geld terug krijgen of een nieuwe stofzuiger, alleen hadden ze geen AEG’s meer op voorraad (en die was ondertussen ook alweer ¤400). Uiteindelijk een dealtje kunnen maken en een Samsung Jet 75 gehaald met nog wat extra korting (moest ¤70 bijbetalen, maar die hadden we eerder al van AEG ontvangen als cashback). De Jet werkt prima, maar ik vond eigenlijk de AEG fijner. Voelde wat robuuster aan, het batterijniveau werd beter aangegeven en er zat een stevige houder bij waar ook de accessoires aan konden hangen. De Jet kun je alleen maar vast zetten door in de muur te boren nabij een stopcontact en daar hebben we geen fijne plek voor. De AEG kon ik gewoon verplaatsen om op te laden.

En ik heb wel een fijne man! Niet altijd even nuttig en romantiek kent hij niet, maar verder zitten we wel goed op één lijn, ook qua opvoeding en hoe we in het leven staan.
Ik denk dat wij dezelfde stofzuiger hebben, ook hier was de houder een voordeel, omdat mijn man sowieso een gruwelijke hekel heeft aan gaten boren om iets op te hangen ;)
Fake it till you make it...
  dinsdag 28 februari 2023 @ 16:06:43 #46
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_208179288
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zou ik niet doen hoor, de Roborock is veel fijner.
Ik ben ook team Roborock.
pi_208179308
Ik heb een Roomba zuig en dweil gehad, dus kan de werking in de praktijk vergelijken ook.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 16:48:33 #48
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_208179826
Wij hebben vandaag na een lange week zonder eindelijk een nieuwe droger gekregen -want zonder droger zitten met 4 kinderen is gewoon echt geen doen- en nu wil ik zo graag hem aanzetten maar door het transport moet ik nog wachten :') -O-
  dinsdag 28 februari 2023 @ 19:43:09 #49
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208181936
Ik heb een Samsung Jet 75 pro besteld, txs voor de ervaringen!

Team roborock was ik al. Maar die mag niet alles doen hier (want dan eet ie de inbetweens en m'n haakwerk doen).

Dus nu is het plan om de robot gewoon z'n rondjes per week te laten doen (zuigen en dweilen) en de steel te pakken voor de moeilijke hoekjes, de trap en de tussendoorklusjes na het eten enzo. En voor als ik eens iets wil boenen.

Oh en ik heb geen stomme man, maar wel een heel erg leuke. Hij kan alleen geen dingen weggooien en da's wel echt irritant...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208186064
Ik weet niet wat voor raar virus er nu weer rondwaart maar zoon heeft nu ineens hoofdpijn. Zo, uit het niets :? Hij had de afgelopen dagen op en af buikpijn, ook overgegeven. Gister koorts, over de 39 graden, vandaag niks, vanavond nog gek gedaan en ineens ligt ie als een dood vogeltje op de bank :{
En deelde mee dat ie de afgelopen dagen weinig smaak had maar wilde dat niet zeggen :') Heb nog testen liggen maar dat wil ie niet. Niet dat dat nog boeit, al zou dat wel iets verklaren. Of niet :+
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')