ja ik heb het ook gezien, en mijn beleving was echt dat hij het over Lot hadquote:Op maandag 27 februari 2023 20:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Had niks met Charlot te maken.
Heb het live gezien. Was ook na de live en niet ervoor. Toen ze in de badkamer spraken over dat Charlot er nog was.
Dat zei opaNijn 2 uur terug ookquote:
u zei?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit klinkt tot nu wel het beste eerlijk is eerlijk
Die stuurt nu vast een factuur naar de FEBO voor het gebruik van de rechtenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:51 schreef Monique___ het volgende:
sjairon zit nu thuis te juichen'zijn liedje' was op de streem
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die stuurt nu vast een factuur naar de FEBO voor het gebruik van de rechten
beterhoruh.nlquote:Op maandag 27 februari 2023 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit klinkt tot nu wel het beste eerlijk is eerlijk
Dit is ook weer niet het niveau bonte avond ontgroeitquote:Op maandag 27 februari 2023 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ik val in herhaling maar wat een kut acts
*daagt schakel uit voor act*quote:Op maandag 27 februari 2023 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ja het is echt niveautje bonte avondquote:Op maandag 27 februari 2023 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:54 schreef engine het volgende:
Doet Lesley nou een slang na bij Chiara?
Ik ookquote:
Ik kan er wel om lachen maar was het andersom geweest was de COS te klein geweest nuquote:Op maandag 27 februari 2023 20:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
hadden ze afgesproken vanmiddag
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen maar was het andersom geweest was de COS te klein geweest nu
gniffelquote:Op maandag 27 februari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen maar was het andersom geweest was de COS te klein geweest nu
zag het ookiquote:Op maandag 27 februari 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
snake snake haha
dit gaat verkeerd vallen
Ja dat bedoel ik. Gister na het optreden zou ik een laag cijfer hebben gegeven maar nu zou ik het ineens hoog geven. Dat is dus niet eerlijkquote:Op maandag 27 februari 2023 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
vind de slechte garpen van ali ineens zo slecht niet
Wel mee eens. Dat kunnen ze redelijk goed dus gemiste kans.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
nou lot en lindsey slaat nergens op spijt me ze hebben beide een goeie stem waarom niet zingen ?? erg stom
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:57 schreef marky het volgende:
Euhhhhh ik weet niet maar dit was best slecht ook.
Het is dat de chiara lovers voor een groot deel niet aanwezig zijnquote:Op maandag 27 februari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
aawhquote:Op maandag 27 februari 2023 20:58 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is mijn theemuts geen bigbrother fan![]()
[ afbeelding ]
liefquote:Op maandag 27 februari 2023 20:58 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
In ieder geval schijt aan Lindseyquote:Op maandag 27 februari 2023 20:58 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
De mimi op de stream is zo mogelijk nog vervelender. Ze doen hard hun best hem in de uitzending heel positief te draaienquote:Op maandag 27 februari 2023 20:57 schreef mario390 het volgende:
wat is de mimi in de utzendng
vervelend
straks oprotten
een keer even een flinke lach net bij de act. denk toen 1 van de 2 masker met haar gelaat voorhadquote:
Dat kan zuurder🥳🥳🖕🖕quote:
wat is mimi?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
De mimi op de stream is zo mogelijk nog vervelender. Ze doen hard hun best hem in de uitzending heel positief te draaien
Die muil moet over de tegels schurenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:59 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
als blikken konden doden
Nou er was weinig anders noemenswaardigquote:Op maandag 27 februari 2023 21:01 schreef TheLuckyman het volgende:
Geweldig hoe deze act zelfs bij vele weer alleen om Chiara draait gezien de reacties
Echt??quote:
En dat is dus het grote verschilquote:Op maandag 27 februari 2023 21:05 schreef engine het volgende:
Lindsey![]()
Durft er wel gewoon op af te stappen.
Heeft ze zelf voor gezorgd die naam door haar eigen gedrag zelfs vanmorgen was ze giga jaloers op charlottequote:Op maandag 27 februari 2023 21:05 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Zonder dat ik Chiara wil verdedigen, snap ik haar wel..
huilen, janken, miepen, nog geen tranen, maar geduldquote:Op maandag 27 februari 2023 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Echt??![]()
Ik kijk uitzending en heb maar een kwart gedeelte van de streams in beeld...
Snapje die vibe en shit afsluiten snapje snapje vibe meer zo van snap je daarom vibe shit jaquote:Op maandag 27 februari 2023 21:05 schreef Monique___ het volgende:
linds ; was niet bedoeld om te dissen
chiara; heb vorige week alleen maar kut teksten hier gelezen
kan ook niet kiezzenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
"Niemand anders heeft zoveel negatiefs ontvangen." Misschien tijd voor wat zelfreflectie dan?
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
"Niemand anders heeft zoveel negatiefs ontvangen." Misschien tijd voor wat zelfreflectie dan?
Ja precies datquote:Op maandag 27 februari 2023 21:08 schreef odie22 het volgende:
nou en hoe zou dat komen, dat je geen leuke comments heb gehad
kijk uitzending later wel gaat niet lukken hoor 2 streams en uitzending hahahaquote:Op maandag 27 februari 2023 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Echt??![]()
Ik kijk uitzending en heb maar een kwart gedeelte van de streams in beeld...
Nee die is van principes. Zo behandel je iemand niet en hij neemt het nu op voor iemand die hij als vriend ziet.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:09 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij is Bart stiekem ook verkikkerd op Chiara.
Al een tijdje.. hij gaf zelfs coin voor kaas die ze stond te bedelen (indirect)quote:Op maandag 27 februari 2023 21:09 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij is Bart stiekem ook verkikkerd op Chiara.
Inderdaad, misschien moet ze chiara even raad vragenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:10 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte kan niet echt tegen kritiek hč?
Ik bedoel het niet in deze situatie maar over het algemeen hoe hij zich gedraagd in relatie tot Chiaraquote:Op maandag 27 februari 2023 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die is van principes. Zo behandel je iemand niet en hij neemt het nu op voor iemand die hij als vriend ziet.
het feit dat ze zich al afgevraagd hebben, moeten we dit wel doen zegt eigenlijk al genoeg hequote:Op maandag 27 februari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
"It's a freaking comedy act"
Ja dat kun je wel zeggen. "Hey je moeder is een hoer" hahaatjes grapje.
Ook een hijgend hert.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet in deze situatie maar over het algemeen hoe hij zich gedraagd in relatie tot Chiara
Een comedyact hoort te schurenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het feit dat ze zich al afgevraagd hebben, moeten we dit wel doen zegt eigenlijk al genoeg he
heeft niet gescheisenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:12 schreef odie22 het volgende:
chichi zit te schijten, komt iedereen even vragen
laten ze niet zien op tv gok ik ,quote:Op maandag 27 februari 2023 21:14 schreef Ireth het volgende:
Zal dit minpunten bij de kijkers opleveren voor Lot of voor chiara??
Tuurlijk voor lotte, veel tere zieltjesquote:Op maandag 27 februari 2023 21:14 schreef Ireth het volgende:
2 faces bitch valt weer door de mandquote:Op maandag 27 februari 2023 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
oh jolien nu weer met chiara mee lullen en net tegen Lot oh lachen zeg
Charlotte; vooral bij de oudere kijkerquote:Op maandag 27 februari 2023 21:14 schreef Ireth het volgende:
wij zien allesquote:Op maandag 27 februari 2023 21:15 schreef suzi1 het volgende:
jok en jason hadden t niet eens gehoord/door. moesten t navragen
wat is dan het probleem vraag je je dan af
Maar niet te steken.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit gaat vast ook weer een hoop slaapkamerpraat opleveren vanavond
Ach lyndsey wilde ook dat jason erop kwam ipv zij om charlot weg te spelenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte geeft aan iedereen aan dat het Lindsay haar idee was. Is natuurlijk ook zo. Maar om het zo te benadrukken, uiteindelijk kiezen ze er alle twee voor..
Jaaaaa, en freek vonk in de live uitzendingquote:Op maandag 27 februari 2023 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit gaat vast ook weer een hoop slaapkamerpraat opleveren vanavond
streampie 1quote:Op maandag 27 februari 2023 21:22 schreef Joyce-43 het volgende:
waar is chiara heb der niet op streams ? en gaan ze nu alweer naar bed
Vooral Lindsay dan voor mij. Die komt er gewoon voor uit nu, en gaat ook niet terug krabbelen.quote:
Ja ze heeft de ballen die jason nog aan het zoeken isquote:Op maandag 27 februari 2023 21:23 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Vooral Lindsay dan voor mij. Die komt er gewoon voor uit nu, en gaat ook niet terug krabbelen.
Dat vind ik dan weer totaal wat andersquote:Op maandag 27 februari 2023 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach lyndsey wilde ook dat jason erop kwam ipv zij om charlot weg te spelen
Moet chiara nog troostenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Kan Bart de hottub niet vinden of wat loopt hij nog rond
Ach sinds vanmiddag is die ook minder geworden bij me met het zeggen dat ali eruit moet als hij die 3e secret room heeft gewonnen.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Die was te koud dus snel weer uitgestapt.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Oh die had ik gemist.. niet zo aardig.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach sinds vanmiddag is die ook minder geworden bij me met het zeggen dat ali eruit moet als hij die 3e secret room heeft gewonnen.
Dat was al duidelijk voor de groep wie er mee bedoeld werden met die roepen aan het hek en al die berichtenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:26 schreef engine het volgende:
Charlotte vindt dat ze het recht heeft omdat er achter haar rug dingen gezegd zijn. Ze gaat het achteraf wel terug zien.
Ja dat is wel echt te vergelijken met iemand ineens voor de groep voor slang uitmaken
we zien even de echte sjarlottequote:Op maandag 27 februari 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Ik mocht Charlotte best graag maar vanavond slaat ze echt volledig de plank mis.
Ook dat ze tegen Lindsay weer hele andere dingen zegt als tegen andere zojuist..quote:Op maandag 27 februari 2023 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
we zien even de echte sjarlotte
Dat gaat niet mislukken,queen bitch en Bart de allergrootse moeten winnen van de feboquote:Op maandag 27 februari 2023 21:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Top avond![]()
![]()
Morgen de mislukte doorzaagtruc.
Goeie week
Ja en hun maken haar daarmee nog even belachelijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk voor de groep wie er mee bedoeld werden met die roepen aan het hek en al die berichten
is wel in der face hahaquote:Op maandag 27 februari 2023 21:26 schreef engine het volgende:
Charlotte vindt dat ze het recht heeft omdat er achter haar rug dingen gezegd zijn. Ze gaat het achteraf wel terug zien.
Ja dat is wel echt te vergelijken met iemand ineens voor de groep voor slang uitmaken
Is ieder geval niet saai zo, en iedereen heeft natuurlijk zijn of haar meningquote:Op maandag 27 februari 2023 21:29 schreef Monique___ het volgende:
wat maakt het allemaal uit.. eerlijk niet eerlijk.. de een achter de rug tegen de groep.. de ander voor de groep
t levert iig leuke streams
Karma?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en hun maken haar daarmee nog even belachelijk.
Chiara laat hun ook duidelijk weten dat ze de grap niet kon waarderenquote:
Dit is toch door haar zelf gecreėerd. Zelfs vanmorgen deed ze lelijk over charlotte toen met haar moeder.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en hun maken haar daarmee nog even belachelijk.
Dat mag je vinden.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is toch door haar zelf gecreėerd. Zelfs vanmorgen deed ze lelijk over charlotte toen met haar moeder.
wat doet ze nu dan, ze heeft alleen met lyns gesproken toch en de rest alleen tegen haar aanhang tochquote:Op maandag 27 februari 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Chiara laat hun ook duidelijk weten dat ze de grap niet kon waarderen
Denk oprecht dat Lindsay alleen de humor er van in kon zien. Alleen niet begrijpen dat het voor een ander, anders kan overkomen. Fout grapje, kan gebeuren. Alleen de reacties achteraf zijn jammer en niet begrijpend. Maar goed, daar hebben er meer last van..quote:Op maandag 27 februari 2023 21:33 schreef engine het volgende:
Vind het maar twee gekke dames ineens. Ze zetten zichzelf een beetje buiten de groep zo. Charlotte is al genomineerd. Die neemt risico
Ik geloof dat iedereen in het huis wel weet dat ze de grap niet leuk vond.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat doet ze nu dan, ze heeft alleen met lyns gesproken toch en de rest alleen tegen haar aanhang toch
zometeen even doorheen spoelen.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:35 schreef Ireth het volgende:
"Ik hoop dat ik kan scoren bij de vrouwelijke kijkers nu jullie hebben gezien hoe goed ik ben met mijn tong..."
De Kartkleuter in de uitzending...
Thomas terug???quote:Op maandag 27 februari 2023 21:37 schreef engine het volgende:
Nu gaan we een tijdje de olifant in de kamer negerentot we in de slaapkamers liggen
klopt dat ze niet beter zijn. maaar (jaja) ze (cha) is door haar uitgemaakt voor vanalles teggen wie het maar wilde horen. soms in 1 op 1 gesprek, andere keren met 5 in groepquote:Op maandag 27 februari 2023 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Iemand voor slang uitmaken voor de groep is op zijn minst jezelf verlagen tot dat niveau. Ze zijn echt geen haar beter.
Ook hoogste tijd dat hij naar huis gaatquote:Op maandag 27 februari 2023 21:35 schreef Ireth het volgende:
"Ik hoop dat ik kan scoren bij de vrouwelijke kijkers nu jullie hebben gezien hoe goed ik ben met mijn tong..."
Om er nu zo'n drama van te maken gaat wat ver, is alleen maar meer bevestigingquote:Op maandag 27 februari 2023 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen in het huis wel weet dat ze de grap niet leuk vond.
Misschien heb ik het gemist maar Cha en Chiara hebben toch niet openlijk ruzie gehad?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
klopt dat ze niet beter zijn. maaar (jaja) ze (cha) is door haar uitgemaakt voor vanalles teggen wie het maar wilde horen. soms in 1 op 1 gesprek, andere keren met 5 in groep
enige die nu goed doet is lins vind ik. die gaat zich nergens achter verschuilen. joke man
Nee niet echt ruzie , wel gesprekken gehad waarin duidelijk werd dat ze elkaar niet moetenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist maar Cha en Chiara hebben toch niet openlijk ruzie gehad?
Ja er is wat achter de rug gepraat maar dit is de eerste openlijke aanval die ik zie?
Tja dat heb je ooitquote:Op maandag 27 februari 2023 21:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee niet echt ruzie , wel gesprekken gehad waarin duidelijk werd dat ze elkaar niet moeten
ook geen openlijke aanvallen gezien.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist maar Cha en Chiara hebben toch niet openlijk ruzie gehad?
Ja er is wat achter de rug gepraat maar dit is de eerste openlijke aanval die ik zie?
Ik vond het wel leuk en ook terecht.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ook geen openlijke aanvallen gezien.
maar met anderen steeds iemand belachelijk maken op smerige manieren, mwah dan vind ik niet gek dat je het terug kan krijgen vanaf een podium.
En hoe zou Charlotte moeten weten dat Chiara haar belachelijk maakt ?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar met anderen steeds iemand belachelijk maken op smerige manieren, mwah dan vind ik niet gek dat je het terug kan krijgen vanaf een podium.
als je een aantal weken 24/7 in huis zit met mensen ga je niet continu blind zijn hoorquote:Op maandag 27 februari 2023 21:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En hoe zou Charlotte moeten weten dat Chiara haar belachelijk maakt ?
ja maar wel Lot der kleren lenen terwijl je der niet motquote:Op maandag 27 februari 2023 21:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee niet echt ruzie , wel gesprekken gehad waarin duidelijk werd dat ze elkaar niet moeten
Via Jodelientje.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
dus dat!quote:Op maandag 27 februari 2023 21:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Die kijkt ook livestreamsquote:Op maandag 27 februari 2023 21:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
🤮🤢🤢quote:Op maandag 27 februari 2023 21:35 schreef Ireth het volgende:
hoeft ook heel niet tochquote:Op maandag 27 februari 2023 21:49 schreef -river- het volgende:
Op geen enkele manier zal ik medelijden krijgen met chiara, daarvoor heb ik te veel streams gezien.
Jason ziet er waarschijnlijk tegenop dat Michelangelo en Chiara weer samen in bed gaan liggen. Hij is nog nooit verliefd geweest, weet niet wat hem overkomt.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:49 schreef suzi1 het volgende:
slim dat jason wrs denkt beter niet naar bedtalk te gaan. houdt niet van roddelen
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:44 schreef ledn81 het volgende:
Arme Jason, die weet zich er ook geen raad mee en begint dezelfde lipjes te trekken als Jolien
jawel, oa door die keer dat ze bij de blauwe kamer een t afluisteren was,quote:Op maandag 27 februari 2023 21:53 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte kan op geen enkele manier zeker weten dat Chiara over haar roddelt; tenzij ze inside info krijgt van de psycholoog of ze zich baseert op een paar berichten en kaarten van fans wat dom zou zijn. Dus haar actie om Chiara publiek belachelijk te maken was op niets gebaseerd tenzij een persoonlijke vete.
en op wat geroepen wordtquote:Op maandag 27 februari 2023 21:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jawel, oa door die keer dat ze bij de blauwe kamer een t afluisteren was,
zie net dat die 2 toch ook nog in de hk zittenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jason ziet er waarschijnlijk tegenop dat Michelangelo en Chiara weer samen in bed gaan liggen. Hij is nog nooit verliefd geweest, weet niet wat hem overkomt.
[..]
https://twitter.com/jasmi(...)m_1axUpFfGjglnA&s=19quote:Op maandag 27 februari 2023 21:59 schreef engine het volgende:
![]()
Charlotte buigt als een slang om het goed te praten.
vind er ook wat van.. boze commandoquote:Op maandag 27 februari 2023 21:58 schreef Angel79 het volgende:
Mijn god de manier hoe bart nu tegen charl praat
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:59 schreef Kayro het volgende:
[..]
https://twitter.com/jasmi(...)m_1axUpFfGjglnA&s=19
Das ne heilige.Vind hij zelf dan hequote:Op maandag 27 februari 2023 21:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vind er ook wat van.. boze commando
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |